zarton Μάρτιος 5, 2014 #21 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2014 με το να μιλάς στο τηλέφωνο δεν κερδίζεις τίποτα . στείλε τους ένα mail στο info@forthnet.gr με το πρόβλημα σου . έτσι έχει εξυπηρετηθεί πολύς κόσμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telumetar Μάρτιος 7, 2014 Author #22 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 καμια απάντηση ως τώρα ,καμια κλήση ως τώρα... ωραιο support ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ganastasiou Μάρτιος 7, 2014 #23 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Καλά γελάω με αυτούς που πιστεύουν ότι έχει support η Forthnet. Ναι είμαι συνδρομητής τους, αλλά 45' αναμονής για να μιλήσεις με κάποιον και απλά να σε παραμυθιάσει για να συνεχίζει να εισπράττει η εταιρεία και να μην κλείσει εεε είναι τραγελαφικό. Δεν θα πώ την ιστορία μου αλλά προ 3 μηνών προσπάθησα να επιλύσω ένα "λάθος" τους κατα τα δικά τους λεγόμενα και χάλασα μετά απο 5 συνομιλίες με την υποστήριξη τους λέγοντας συνέχεια τα ίδια και τα ίδια 7,5ώρες και το πρόβλημα λύθηκε μετά απο 4 μήνες(χαχαχα), ναι τόσο μην σας φαίνεται περίεργο μέχρι που τους ανάγκασα να με καλέσουν εκείνοι και όχι μόνο για να το επιλύσουμε,λένε φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά, οπότε ότι κίνηση κάνεις να είναι πάντα με γνώμονα τον εαυτό σου και φυσικά να έχει υπόσταση. Επίσης πάντα με όποιον μιλάς κρατάς τα στοιχεία του, όπως και τι ώρα και πόση ώρα μίλησες. Μία προσπάθεια πάντως που θα έκανα γιατί εκεί τσίμπησε το λαβράκι για εμένα, είναι να γράψεις στην κατηγορία της Forthnet σε παραδίπλα φορουμ που ασχολείται περισσότερο με τις Τηλεπικοινωνίες. Βέβαια στην δική σου περίπτωση απαξ και έχει γίνει η διακοπή, ούτε καν θα έμπαινα στον κόπο να το ψάξω για λογαριασμό που εκδόθηκε "κατα λάθος" λόγω μίας χαζής δικαιολογίας "μέχρι 30 ημέρες". Είμαι ακόμα συνδρομητής τους και αυτό μόνο και μόνο λόγω του ότι είναι καλή η γραμμή μου(21k downstream) και αν την αφήσω με βλέπω να κλαίω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yz3427 Μάρτιος 7, 2014 #24 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Είμαι ακόμα συνδρομητής τους και αυτό μόνο και μόνο λόγω του ότι είναι καλή η γραμμή μου(21k downstream) και αν την αφήσω με βλέπω να κλαίω. λίγο offtopic αλλά σε όποιον πάροχο και να πας πανω κατω τα ιδια θα εισαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 7, 2014 #25 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Όταν εκοψα παλια τη HOL μου εκανε τα ιδια και κακως την πλήρωσα τοτε.λίγο offtopic αλλά σε όποιον πάροχο και να πας πανω κατω τα ιδια θα εισαι.Σε Forthnet κλειδωνω στα 9,5Σε HOL, Wind όχι πάνω από 7,5εξοπλισμος καλωδιώσεις τα ιδια, μονο κωδικούς αλλαζωαν μπορεις εξηγησε το. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yz3427 Μάρτιος 7, 2014 #26 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Για αυτό είπα πανω κάτω τα ίδια. Φυσικά θα υπάρξουν αποκλίσεις που εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Το snr του παρόχου. Η hol για παράδειγμα θυμάμαι μπορεί να στο ρίξει στο 6 με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο συγχρονισμός. Η cyta νομίζω δύσκολα στο ρίχνει. Επίσης εξαρτάται από τα προφίλ στα οποία είσαι κλειδωμένος και τα ρυθμίζει ο πάροχος, κάτι που μπορεί να δώσει τις μικροδιαφορές των 2-3MBps. Σε ένα αστικό κέντρο συγκατοικούν όλοι οι πάροχοι, ως εκ τούτου η ποιότητα των υπηρεσιών είναι σχεδόν ίδια καθώς περνούν μέσα από τις ίδιες υποδομές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 7, 2014 #27 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Όχι και μικροδιαφορες. Μιλαμε για 20% ονομαστικη διαφορα. Σε αισθηση πολύ περισσοτερο.Μικροδιαφορες ειχε η HOL με τη Wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Μάρτιος 7, 2014 #28 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Όταν εκοψα παλια τη HOL μου εκανε τα ιδια και κακως την πλήρωσα τοτε.Σε Forthnet κλειδωνω στα 9,5Σε HOL, Wind όχι πάνω από 7,5εξοπλισμος καλωδιώσεις τα ιδια, μονο κωδικούς αλλαζωαν μπορεις εξηγησε το.η hol ειχε default snr στα 11 και 9 ενω η forthnet τα 6.Μικρο snr μεγαλυτερος συγχρονισμος.Αν το ψαξεις λιγο θα δεις τους λογους του 9-11 snr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 7, 2014 #29 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2014 Ναι αλλα ποιος εχασε πελατη τελικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ganastasiou Μάρτιος 8, 2014 #30 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2014 To SNR(Noise margin) σε αυτές τις περιπτώσεις είναι απλά μία τιμή που δηλώνει το μίνιμουμ που ορίζει ο κάθε πάροχος(by default) για την σταθερότητα της γραμμής, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να είστε και πιό πάνω, δεν είναι στανταρ ανα γραμμή.Αυτό που παίζει μεγαλύτερη σημασία είναι το Attenuation της γραμμής, αυτό λίγο πολύ ορίζει και το προφιλ(snr) που θα παίξεις. Το Attenuation δείχνει την απώλεια σήματος κατα την μεταφορά της προς όποια κατεύθυνση και πρέπει να είναι χαμηλό νούμερο, η απόσταση από το DSLAM είναι ένα μεγάλο κριτήριο για το πόσο θα είναι το attenuation. Ενδεικτικές τιμές:20dB και κάτω: τέλειο20dB-30dB: εξαιρετικό30dB-40dB: πολύ καλό40dB-50dB: καλό50dB-60dB: φτωχό με πιθανά προβλήματα σύνδεσης60dB και πάνω: σίγουρα προβλήματα σύνδεσηςΆρα μικρό snr margin σημαίνει και μεγάλη πιθανότητα αποσυγχρονισμών αν το line attenuation δεν είναι καλή η τιμή του. Να αναφέρω ότι οι τιμές που είπα παραπάνω για το Downstream είναι με snr margin(tweaked) 1 και το downstream line attenuation είναι 21.[MENTION=30679]yz3427[/MENTION]:Την πιθανότητα μην με "ρίξουν" σε καμμία άλλη πόρτα φοβάμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 8, 2014 #31 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2014 30dB-40dB: πολύ καλόκαταντια είναι να συγχρονίζεις στο 1/3 της ονομαστικης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telumetar Μάρτιος 8, 2014 Author #32 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2014 Guys stick 2 the topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telumetar Μάρτιος 17, 2014 Author #33 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2014 Update:2 βδομάδες μετά ,3ια τηλέφωνα και 2 μαιλ μετά και απάντηση δεν εχω πάρει. Ευτυχώς πήρα χαμπάρι τι ειναι σαν εταιρία και θα ακυρώσω τώρα απο νωρίς μια συνδρομή που έχω στη forthnet στο πατρικό.Τουλάχιστον ζωά. Κακή εξυπηρέτηση, κακή πολιτική κακές υπηρεσίες.Μ Α Κ Ρ Ι Α Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstraLgr Μάρτιος 19, 2014 #34 Κοινοποίηση Μάρτιος 19, 2014 :tomato:εγώ πάλι είχα θέμα με το σταθερό τις forthnet όχι internet. και μέσα σε 10 λεπτά κάναν έλεγχο και μου το φτιάξαν πολύ γρήγορα από θέμα internet είμαι πολύ μακριά σχεδόν έξω από την πολύ και έχω 11-12 mb με fast path και γερμανία έχω 40 ping και σταθερός , είναι και θέμα τύχης τελικά στην ελλάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telumetar Ιούνιος 12, 2014 Author #35 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2014 Γελάει ο κόσμος...Είπα να επανέλθω...Ενώ μου χε έλθει μνμ λέγοντας οτι "το αίτημα σας για πίστωση έχει επεξεργαστεί, η ανάλογη πίστωση θα εμφανιστεί σε επόμενο λογ΄/σμο σας" με πήραν σήμερα τηλέφωνο και μου ζητούν αντι για 17,90 21 ευρώ.Η τηλεφωνήτρια αφού δήλωσε οτι δεν ήξερε τπτ για το μνμ (τρομερή μηχανοργάνωση κ ενημέρωση) είπε οτι θα με πάρουν τηλέφωνο αφου το ξαναδούν.Εγώ κλασσικα τους ειπα οτι δε δίνω φράγκο και να το πάμε δικαστικά.... είδομεν Παίδες Μ Α Κ Ρ Ι Α Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Phoenix Ιούνιος 25, 2014 #36 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2014 (edited) Καλησπέρα έκανα λογαριασμό εδώ μόνο και μόνο επειδή νομίζω ότι έπεσα θύμα της Forthnet Θέλω λοιπόν να ρωτήσω αν κάποιος που είχε συμβόλαιο με την Forthnet και έκανε διακοπή πόσο πλήρωσε ή τελικά δεν πλήρωσε και τους έγραψε εκεί που πρέπει και τι έγινε μετά Υ.Γ (1) Θέλω να φύγω από την εταιρία για τους εξής λόγους: Στο κατάστημα μου είχαν πει ότι το ίντερνετ είναι απεριόριστο ενώ δεν είναι (είναι μόνο 10 GB που μέσα σε τρεις μέρες "φεύγουν" και πέφτει η ταχύτητα από 20Mbps σε 0,22Mbps) και το άλλο είναι ότι την μέρα δεν θα έχω ίντερνετ την άλλη δεν θα έχω τηλέφωνο και την επόμενη δεν θα έχω NOVA και γι αυτά πληρώνω 40 ευρώ Υ.Γ (2) Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην τους δώσω φράγκο :rant: :wassat: Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 25, 2014 από Dark Phoenix Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 25, 2014 #37 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2014 Καποια στιγμη σε ΟΛΟΥΣ βαρανε κουδουνακι και ενημερωνουν για χρωστουμενα η για ποινες. Το ολο θεμα ειναι κανεις την κινηση σου σωστα και ολοκληρωμενα. Τι εννοω. Κανε συχνα τηλεφωνα και παντα, ΜΑ ΠΑΝΤΑ σημειωνε τα ονοματα τους. Εχε screenshot με το τεστ ταχυτητας απο την σελιδα τους, αλλα και την σελιδα ρυθμισεων του modem. Μετα, κανε καταγγελια συμβασης σε αυτους, λεγοντας οτι δεν κανουν αυτα που περιγραφει το συμβολαιο. Αν σου πουν για ποινες κλπ, πες οτι εφοσον ειναι απο δικη τους πλευρα, δεν το δικαιουνται. Οτι και να σου πουν παντως, προσωρα σε καταγγελια συμβασης, και να οποτε σου λενε για την ποινη, να αναφερεις οτι δεν συμφωνεις. Λογικα οταν σου ερθει ο λογαριασμος, θα εχει και την ποινη μεσα. Μην παρεις τον παροχο, αλλα κανε ΑΜΕΣΑ καταγγελια μεσω του ΣτΚ (ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή) αυτοι θα το δρομολογησουν αναλογα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα παραπανω ειναι το τι θα εκανα εγω και δεν φερω καμια ευθυνη Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Ιούνιος 25, 2014 #38 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2014 (edited) [MENTION=32669]Dark Phoenix[/MENTION] Στο κατάστημα μου είχαν πει ότι το ίντερνετ είναι απεριόριστο ενώ δεν είναι (είναι μόνο 10 GB που μέσα σε τρεις μέρες "φεύγουν" και πέφτει η ταχύτητα από 20Mbps σε 0,22Mbps)Ποιο πρόγραμμα/συμβόλαιο έχεις ? Μου φαίνεται απίθανο να έχουν 10GB όριο σε σταθερή τηλεφωνία+intenet.edit: Μάλλον έχεις πακέτο SAT τηλεφωνίας internet και το λέει καθαρότατα :2. Η υπηρεσία internet συνοδεύεται από Πολιτική Ορθής Χρήσης χωρίς καµία επιπλέον χρέωση. Συγκεκριµένα, το ανώτερο µηνιαίο επιτρεπόµενο όριο κατανάλωσης είναι 10GB / µήνα & σε περίπτωση που αυτό ξεπεραστεί και µόνο τότε, η µέγιστη ταχύτητα θα µειώνεται αυτόµατα από το ανώτερο όριο ταχύτητας των 20Mbps/6Mbps (downstream /upstream), στο ανώτερο όριο των 256 kbps/128 kbps(downstream /upstream) ενώ µε την έναρξη του επόµενου µηνιαίου κύκλου θα επανέρχεται στο αρχικό ανώτατο όριο.3. Οι υπηρεσίες τηλεφωνίας παρέχονται µέσω δορυφόρου µε την χρήση ... http://www.forthnet.gr/media/3playsat/nova_3playSAT_price-list-2013.pdf Στην περίπτωση αυτή εσύ είσαι φάουλ αφού αναγράφετε και στο συμβόλαιο που υπόγραψες εκτός και άν ο πωλητής σου είπε ότι δεν υπάρχει όριο στον όγκο δεδομένων. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 25, 2014 από TifoziF1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Phoenix Ιούνιος 25, 2014 #39 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2014 Καλησπέρα και ευχαριστώ που απαντήσατε Θα το σκεφτώ αυτό που είπες YDinopoulosTifoziF1 έχω το πρόγραμμα Νοva 3Play SAT Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 25, 2014 #40 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2014 Οι δορυφορικες συνδεσεις Internet εχουν ορια στα δεδομενα... Δες το συμβολαιο σου παλι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now