serpico75 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28, 2014 Καλησπέρα.Το σενάριο έχει ως εξής:Στο laptop έχω το thunderbird 3.1.7 με account yahoo σε IMAP setup. Εδώ και λίγες ημέρες έχω σταματήσει να παίρνω στο thunderbird τα mails. Ενώ στο web έρχονται κανονικά. Μπήκα στο account μέσω webmail και έρχονται όλες αυτές τις ημέρες mails κανονικά.Πήγα σε ένα desktop που δεν είχε ποτέ thunderbird, εγκατέστησα την έκδοση 17.0 και έβαλα τον λογαρισμό σε IMAP. Τα mails κατέβηκαν αμέσως.Πήγα στο laptop και απεγκατέστησα με revo uninstaller, μάλιστα, το thunderbird, για να απεγκαταστήσει και όσα μπορεί, τουλάχιστον, κλειδιά απ' το μητρώο.Παρ' ό,τι κάνει κάποιος απεγκατάσταση του thunderbird, η απεγκατάσταση δεν απεγκαθιστά το folder "C:\Documents and Settings\username\Application Data\Thunderbird" (για τα XP). Πολύ σημαντικό folder, γιατί εκεί μέσα βρίσκονται ρυθμίσεις πάνω σε προφίλ, καθώς και ο ίδιος φάκελος όλου του προφίλ. Οπότε, έκανα ένα rename από Thunderbird σε Thunderbird.old. Σαν να το 'σβησα, δηλαδή.Μετά απ' αυτά εγκατέστησα στο laptop την έκδοση 17.0 και έφτιαξα το account σε IMAP. Δυστυχώς δε δούλεψε.Για μένα δύο τινά:α. Έχει χτυπήσει το μητρώο του laptop των XP σε σχέση με το thunderbird.β. Υπάρχει κάποιο "χτυπημένο" folder του thunderbird που δεν σβήνει ούτε με την απεγκατάσταση. Αυτό το folder χρησιμοποιούν όλες οι εκδόσεις. Οπότε, και καινούρια να εγκαταστήσεις, δεν παίζει.Η μόνη διαφορά που έχει dekstop-laptop είναι ότι στο laptop έχω XP, ενώ στο desktop έχω 7. Αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό. Πολύ τραβηγμένο μου φαίνεται. Λεπτομέρεια της λεπτομέρειας!!! Κάτι άλλο φταίει.υ.γ. Εάν φτιάξω στο laptop το account σε POP, το password validation περνάει. Ενώ σε IMAP, όχι. Εκεί είναι το όλο πρόβλημα. Το IMAP password validation. Αυτός είναι και ο λόγος που δε δουλεύει ο λογαριασμός στο thunderbird. Ουσιαστικά δεν φταίει η έκδοση, ή δεν είχα χτυπημένο προφίλ, ή κάτι άλλο. Φαίνεται σαν να υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα. Ενώ, ουσιαστικά, το πρόβλημα είναι ότι δεν πιστοποιείται το password σε IMAP. Αλλά, μόνο στο laptop που έχει XP. Ενώ μέχρι λίγες ημέρες πριν, το validation πέρναγε.Καμία ιδέα?Ευχαριστώ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
serpico75 Μάρτιος 11, 2014 Author #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2014 Τελικά ευρέθη λύση.Το πρόβλημα το δημιουργούσε το ESET SMART Security 5 που έχω στο laptop. Αυτός είναι και ο λόγος που δούλευε στο desktop, όπου έχω Avast!. Αν και το είχα κάνει το ESET disable στις δοκιμές μου (καί το firewall καί το antivirus), δεν ήταν αρκετό αυτό. Κάνοντάς τα αυτά disable, το NOD32 δε σταματάει να μπλοκάρει τις συνδέσεις IMAP (τουλάχιστον στο Thunderbird).Η λύση είναι ότι πρέπει να πας:ESET Smart Security Advanced setup -> Web and Email -> Email client protection -> IMAP, IMAPS -> και βγάζετε το τσέκ απ' το "enable IMAP checking". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.