Jump to content



BENQ GW2760 27''


AIRETIKOS

Recommended Posts

Δεν ξέρω τι να κάνω,αν τη πάω στο εσοπ θα μου πουν οτι δεν εχει πρόβλημα.

Αν την παω στη Dell θα μου φέρουν επισκευασμένο...

Τα σκουπιδια της : Dell UHD 24 Monitor UP2414Q (8+2 BIT), 1100 ευρω monitor!

Capture.jpg

και το πλασαρουν για professional photographers! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply
Δεν ξέρω τι να κάνω,αν τη πάω στο εσοπ θα μου πουν οτι δεν εχει πρόβλημα.

Αν την παω στη Dell θα μου φέρουν επισκευασμένο...

Πάντην και πέστους να την στείλουν DELL και απαίτησε καινούργια. Δεν βλέπω άλλη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με dell και μου είπαν οτι σύμφωνα με το order No δεν είναι από την Ελληνική

αντιπροσωπεία και καλυτερα να επικοινωνήσω με το κατάστημα.Πήρα το εσοπ και μου

λεει οτι ειναι απο την Ελληνική αντιπροσωπεία και αν έχω πρόβλημα να την πάω στο

δικό τους σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με dell και μου είπαν οτι σύμφωνα με το order No δεν είναι από την Ελληνική

αντιπροσωπεία και καλυτερα να επικοινωνήσω με το κατάστημα.Πήρα το εσοπ και μου

λεει οτι ειναι απο την Ελληνική αντιπροσωπεία και αν έχω πρόβλημα να την πάω στο

δικό τους σέρβις.

τωρα εμπλεξες! :p

AKOY ΠΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ-> http://www.e-shop.gr/product?id=PER.161889

Χωρις πολλα πολλα, παρε και ενισχυσεις μαζι σου!

Link to comment
Share on other sites

Και s/n και order no μου ζήτησαν,την πήγα στο εσοπ και βλέπουμε..

Πες τους οτι δεν θες αλλαγη με αλλη ιδια οθονη και ζητησε τους να σου πιστωσουν τα χρηματα της οθονης που αγορασες και παρε μια αλλη, μην παιρνεις παλι την ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Με το εσοπ 99% δεν θα βγάλω άκρη,θα με πάρουν και θα μου πουν οτι δεν εχει πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι αν το εσοπ τις κάνει παρεισαγωγή δεν πρόκειται να βγάλω

άκρη με τις Ελληνική αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Με το εσοπ 99% δεν θα βγάλω άκρη,θα με πάρουν και θα μου πουν οτι δεν εχει πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι αν το εσοπ τις κάνει παρεισαγωγή δεν πρόκειται να βγάλω

άκρη με τις Ελληνική αντιπροσωπεία.

Γιατι να σου πουν οτι δεν εχει προβλημα?

Εδω στην φωτο που εβαλες, δεν υπαρχει μαυρο, κιτρινο φαινεται, μιλαμε για καραμπινατο bleeding.

Τι θα σου πουνε δηλαδη, "Κυριε δεν εχει προβλημα η οθονη σας, ειναι ακρως φυσιολογικο την μαυρη αποχρωση να την απεικονιζει ως κιτρινη"?

Link to comment
Share on other sites

Με το εσοπ 99% δεν θα βγάλω άκρη,θα με πάρουν και θα μου πουν οτι δεν εχει πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι αν το εσοπ τις κάνει παρεισαγωγή δεν πρόκειται να βγάλω

άκρη με τις Ελληνική αντιπροσωπεία.

Αν είναι το bleed στα επίπεδα της φωτογραφίας που πόσταρες τότε το πρόβλημα είναι εμφανέστατο.

Αν σου πουν μα μου πήγαινε να την τσεκάρουν παρουσία σου.

Δε θα στραβωθείς για πάρτη κανενός. Από τη στιγμή που το προϊόν δε σε ικανοποιεί έχω την εντύπωση (κάνε μια έρευνα) ότι μπορείς να το επιστρέψεις από τη στιγμή που δεν έχουν περάσει πολλές μέρες.

Link to comment
Share on other sites

απειλησε με προστασια καταναλωτη και τετοια. Μη μεινεις με αυτο το πραγμα κριμα τα λεφτα. 200ευρο δεν τα πετας ετσι και απλα συμβιβαζεσαι με κατι τετοιο.Οκ εισαι ατυχος συμβαινουν αυτα αλλα γιαυτο το λιγο υπαρχουν και τα RMA και τα ΚΑΝΤΙΛΙΑ!!!παρε στο eshop και γινε ταυρος σε υαλοπωλείο. Εκτος αν συμβιβάζεσαι. Παντως αμα ντρεπεσαι βαλε καποιος φιλο σου να το κανει.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν ντρέπομαι,το θέμα είναι βάση νόμου τη μπορώ να διεκδικήσω.

Προφανως ανικατασταση οθονης:p

Μ αρεσει που το εδεσες σχοινι κορδονι οτι δεν θα σου την αλλαξουν..

Πρεπει να ειναι τυφλοι για να σου πουνε τετοιο πραγμα:p

Κατσε να δεις πρωτα τι θα σου πουνε, μην προτρεχεις...

Link to comment
Share on other sites

Καλά το eshop έχει κάνει χειρότερα,σε αυτό θα κολλήσει.

Ξέρουμε όλοι οτι το κατάστημα έχει άθλια υποστήριξη,λέω οκ αν γίνει τπτ θα

κανονίσω με τη dell και δεν ασχολούμαι με το eshop.Τώρα ούτε αυτό μπορώ να κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπών έχω νέα από το e-shop.

Για αρχή μου είπε ότι η οθόνη δεν χει πρόβλημα και ότι αυτό που φαίνεται είναι φυσιολογικό

(πραγματικά δεν το περίμενα...).

Με τα πολλά καταλήξαμε ότι θα προωθήσει το αίτημα μου για "επιστροφή προϊόντος"

και βλέπουμε.

Και κάτι που δεν κατάλαβα καλά,μου είπε ότι αν εγκριθεί η επιστροφή μπορω να πάρω

κάτι άλλο αλλά όχι τα χρήματα μου πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.