Jump to content



Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr


AgentCain

Recommended Posts

Αυτο με τα benches το ξαναδιάβασα κάπου στη νημα. Δεν ισχύει παιδιά. Ακόμα και να το ταραξω στο ocing και το OVing, αν δεν καεί κάτι δε τίθεται θέμα γήρανσης των ηλεκτρονικών μέσα σε 14 μέρες. Ακόμα και όλη τη μέρα να το καις.

Link to comment
Share on other sites

«δεν είναι για να βγαίνουμε και από πάνω όταν κάνουμε εμείς λάθος.»

εδώ είναι κυρίως η αντίρρησή μου σε όσα καλοπροαίρετα λες. Η συγκεκριμένη διάταξη υπάρχει κυρίως για να προστατεύει τον αγοραστή/καταναλωτή από τον «κακό εαυτό του». Σχεδόν εξ' ορισμού επιστροφή με αυτή τη διαδικασία προϋποθέτει κάποιου τύπου σφάλμα από την πλευρά του αγοραστή. Ελλιπή έρευνα αγοράς, παρορμητισμό και επιπόλαιο click της στιγμής, κακή αξιολόγηση οικονομικών παραμέτρων ή χρησιμότητας του πράγματος, αφέλεια, αδυναμία κατανόησης κ.λ.π.

Δε ζητά να τα έχει κάνει όλα τέλεια ο αγοραστής ακριβώς για αυτό το λόγο. Από τη στιγμή που γίνεται λοιπόν η στραβή πάμε στο επόμενο στάδιο: τώρα τι κάνουμε;

Ζητάμε επιστροφή με ευγένεια αλλά χωρίς ηθικές ενοχές. Δυστυχώς η λογική του τύπου «αφού έκανες πατάτα μην πολυμιλάς» συχνά ισοδυναμεί με στέρηση για τον καταναλωτή του δικαιώματός του.

Αν μάλιστα την επεκτείνουμε και σε άλλες καταστάσεις της ζωής (συμβαίνει συχνά) θα καταλήξουμε να δικάζουμε π.χ. το θύμα βιασμού (που εκδίδεται επί χρήμασι και «προκάλεσε» ή χαμογέλασε και «προκάλεσε» ή δε φοράει τη μπούρκα της και «προκάλεσε»), το θύμα ληστείας (που φόρεσε ακριβά κοσμήματα και «προκάλεσε» ή έχει pentium extreme edition και «προκάλεσε»).

Δεν καταλαβαίνω απολύτως τι ισχυρίζεται ο καθένας ότι θα έπρεπε να γίνει στη σχέση you-father Agent. Να μην πει κουβέντα και να χρεωθεί τις μνήμες; Να τους πει ευχαριστώ που αρχικά το έπαιξαν κινέζοι επειδή μετά συμορφώθηκαν; Να χρησιμοποιήσει πιο ήπιες εκφράσεις όταν διηγείται το περιστατικό σε εμάς;

Το χόντρυνες πολύ με τα παραδείγματα που φέρνεις περί βιασμού κ.τ.λ.

Από εκεί και πέρα συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να το παρατραβάμε το θέμα και να μην αναγνωρίζουμε κανένα λάθος στον εαυτό μας, επειδή ο νόμος μας δίνει αυτή την δυνατότητα. Πρόσεχε, δεν λέω ότι αν κάνουμε κάποιο λάθος στην παραγγελία θα πρέπει να πάμε στην γωνία, να καθίσουμε στο ένα πόδι και να κάνουμε μόκο. Αλλά είναι άλλο να παραγγείλω λάθος προϊόν και άλλο να μου στείλουν λάθος προϊόν για παράδειγμα. Μπορεί ο νόμος να μας δίνει(?) το δικαίωμα να τα κατατάσσουμε βολικά στην ίδια κατηγορία, αλλά δεν είναι. Και βέβαια η αντιμετώπιση που θα λάβουμε μπορεί να εξαρτηθεί και από το πως θα συμπεριφερθούμε εμείς στην πρώτη μας επαφή με το κατάστημα.

Το you εδώ δεν λειτούργησε σωστά εξ αρχής, με βάση αυτά που αναφέρθηκαν, με τις ευαίσθητες μνήμες και τις ιστορίες, ορθά λοιπόν έφαγε την αρνητική του, δεν θα έπρεπε καν να φτάσει εκεί το πράγμα. Από την στιγμή που θα γίνει όμως η δουλειά και θα επιστραφούν τα χρήματα χωρίς επιπλέον ταλαιπωρίες με καταγγελίες και ιστορίες, μπορούμε να βγούμε και να περιγράψουμε όλα όσα συνέβησαν χωρίς όμως τυμπανοκρουσίες.

Η Ελληνική αγορά είναι δυστυχώς γεμάτη από κακούς επαγγελματίες. Αν αρχίσουμε όλες τις περιπτώσεις να τις βαφτίζουμε και να τις αντιμετωπίζουμε μόνο ως μαύρο-άσπρο στο τέλος δεν θα είμαστε σε θέση να ξεχωρίσουμε τα πραγματικά κακά μαγαζιά από αυτά που έστω παλεύονται. Αν η επιστροφή χρημάτων μετά από μια αρνητική αξιολόγηση μπει στην ίδια κατηγορία με την μη επιστροφή χρημάτων μετά από μήνες ταλαιπωρίας και καταγγελιών, δεν κάνουμε τίποτα.

Τα φόρα, το σκρουτζ, το ΙΝΚΑ και άλλα, είναι εργαλεία για εμάς τα οποία θα απαξιωθούν σε βάθος χρόνου αν δεν χρησιμοποιούνται σωστά από εμάς. Τα μαγαζιά θα γίνουν απλά χειρότερα και οι αρνητικές αξιολογήσεις ή τα threads με αρνητικά σχόλια θα πάψουν να έχουν την οποιαδήποτε επιρροή στην αλλαγή στάσης από το μαγαζί προς τον πελάτη. Βασικά θα σταματήσουμε και οι ίδιοι να ασχολούμαστε με αυτά.

Αντικειμενικός θες να φανείς αλλά δεν είσαι, ναι μεν συμφωνείς οτι έγιναν λάθος χειρισμοί απο το κατάστημα αλλά διαφωνείς με τον τρόπο που χειριστικέ το παιδί το θέμα. Και εδώ είσαι λάθος γιατί το παιδί επικαλέστηκε νόμους εφόσον δεν τον εξυπηρέτησαν την πρώτη φορά και όχι με το καλημέρα.

Ο νόμος είναι νόμος τελος και ποσώς με ενδιαφέρει αν έκανε λάθος εσκεμμένα ή απο άγνοια.

Στην τελευταία σου παράγραφο που έκανα και quote επιχειρείς να βγάλεις το παλικάρι θεατρίνο επειδή άνοιξε το νήμα να μας πει την ιστορία, στην δική σου κουτοπονηριά απάντησα.

Έχεις μια άποψη έχω μια διαφορετική άποψη. Με γεια σου με χαρά σου.

Εγώ όμως καταλήγω σε ένα συμπέρασμα μετά από έναν κάποιο διάλογο εδώ μέσα και έχοντας διαβάσει και κάποια σχόλια του παιδιού και βλέποντας και πως αντιμετωπίζει την κατάσταση. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνω και το γράφω στα ίσια. Εσύ μου βγαίνεις και μου πετάς ένα ποστ με υπονοούμενα, ειρωνεία και ολίγον πληθυντικό για "ευγένεια". Ο μόνος κουτοπόνηρος εδώ μέσα ήσουν εσύ με εκείνο το ποστ που έκανες. Εγώ ότι ήταν να γράψω το έγραψα στα ίσια. Εσύ κρύφτηκες πίσω από το δακτυλάκι σου.

Anyway. Peace :flower:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τα benches το ξαναδιάβασα κάπου στη νημα. Δεν ισχύει παιδιά. Ακόμα και να το ταραξω στο ocing και το OVing, αν δεν καεί κάτι δε τίθεται θέμα γήρανσης των ηλεκτρονικών μέσα σε 14 μέρες. Ακόμα και όλη τη μέρα να το καις.

Ναι ναι, δεν είπα ότι παθαίνουν κάτι απλά δεν το γνώριζα και μου προκαλεί εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

ναι όντως τα παραδείγματα είναι χοντρά, είναι και διαφορετικά γιατί εκεί όλα είναι ποινικά που έχουν άλλη λογική, στα έβαλα επειδή έχουν το κοινό στοιχείο ότι ένας που ψάχνει να βρει το δίκιο του δεν έχει επιδείξει προηγουμένως ιδανική συμπεριφορά. Με διακυμάνσεις μάλιστα από την «μεμπτή» προηγούμενη συμπεριφορά (η εκδιδόμενη που βιάζεται), την «χαζή» συμπεριφορά (καλά άφησες ξεκλείδωτο το σπίτι;) έως την απολύτως φυσιολογική για τους περισσότερους που όμως μπορεί να αποδειχθεί άκρως άστοχη σε συγκεκριμένο πλαίσιο (δε φοράς μπούρκα).

Με ενδιαφέρει να έχεις καταλάβει στο τέλος αυτής της συζήτησης ότι η αναίτια επιστροφή στις εξ' αποστάσεως υπάρχει κυρίως για να προστατεύει τη βλακώδη αγορά και να βάζει κάποιο φρένο σε άθλιες πρακτικές των οποίων το πλέον συνηθισμένο κοινό και υποψήφιο θύμα είναι προβληματικό. Πολύ χειρότερες δλδ περιπτώσεις «φταιχτών» (χρόνιων μάλιστα ως επί το πλείστον αλλά όχι μόνο) σε σχέση με το λάθος του ανθρώπου που έκανε εδώ την παραγγελία.

Εδώ το παιδί αναγνωρίζει το λάθος το δικό του (του πατέρα οκ) στην παραγγελία, τους προτείνει αρχικά την αλλαγή με τη σωστή κι ακριβότερη DDR2 (χωρίς να έχει κάποια υποχρέωση αν βρίσκει την DDR2 φτηνότερη στην παρακάτω γωνία), τους λέει τι λάθος έκανε (ενώ δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει λόγο) κι αυτοί αρνούνται. Μετά δικαίως κατά τη γνώμη μου ενοχλήθηκε.

Το πώς διατυπώνει την αφήγηση εδώ πέρα, εντάξει να δεχθεί κριτική όχι όμως και να χαρακτηρίζεται σχεδόν ή ευθέως ανήθικη η συμπεριφορά του. Η ουσία δλδ είναι το you όχι το μικρό ή μεγάλο φταίξιμο του αγοραστή.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μια άποψη έχω μια διαφορετική άποψη. Με γεια σου με χαρά σου.

Εγώ όμως καταλήγω σε ένα συμπέρασμα μετά από έναν κάποιο διάλογο εδώ μέσα και έχοντας διαβάσει και κάποια σχόλια του παιδιού και βλέποντας και πως αντιμετωπίζει την κατάσταση. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνω και το γράφω στα ίσια. Εσύ μου βγαίνεις και μου πετάς ένα ποστ με υπονοούμενα, ειρωνεία και ολίγον πληθυντικό για "ευγένεια". Ο μόνος κουτοπόνηρος εδώ μέσα ήσουν εσύ με εκείνο το ποστ που έκανες. Εγώ ότι ήταν να γράψω το έγραψα στα ίσια. Εσύ κρύφτηκες πίσω από το δακτυλάκι σου.

Anyway. Peace :flower:

Το ύφος της όλης ανάλυσης που έκανες είναι τουλάχιστο ύποπτο αν όχι προκατειλημμένο και αφήνει υπόνοιες.

Ναι μεν!....αλλά! δεν υπάρχει αλλά και δεν κρίνεται η εκ των υστέρων συμπεριφορά του καταναλωτή.

Έκατσες και έγραψες ένα κατεβατό "το δοκίμιο της καλής συμπεριφοράς του καταναλωτή'' το οποίο είναι τελείως άσχετο και έβγαλες το συμπέρασμα οτι εφόσον εξυπηρετήθηκε εν τέλη δεν θα έπρεπε να αναφέρει την ιστορία, παρά την καταγγελία, παρά τα πάρε δώσε, παρά την ταλαιπωρία που υπέστη.

Και κλείνεις αφήνοντας υπονοούμενα για το παιδί οτι είναι αιμοδιψής ή εμπαθής/κακεντρεχής θέλοντας κερκίδα.

Στο τελευταίο ποστ πήγες να το σώσεις λίγο αλλά πάλι δεν με πείθεις για την αντικειμενικότητα σου.

Αν αυτή είναι αντικειμενική ανάλυση εγώ πάω πάσο, εμένα πιο πολύ η άποψη της άλλης πλευράς μου ακούγεται,φθηνές δικαιολογίες δηλαδή. :nono:

Link to comment
Share on other sites

ναι όντως τα παραδείγματα είναι χοντρά, είναι και διαφορετικά γιατί εκεί όλα είναι ποινικά που έχουν άλλη λογική, στα έβαλα επειδή έχουν το κοινό στοιχείο ότι ένας που ψάχνει να βρει το δίκιο του δεν έχει επιδείξει προηγουμένως ιδανική συμπεριφορά. Με διακυμάνσεις μάλιστα από την «μεμπτή» προηγούμενη συμπεριφορά (η εκδιδόμενη που βιάζεται), την «χαζή» συμπεριφορά (καλά άφησες ξεκλείδωτο το σπίτι;) έως την απολύτως φυσιολογική για τους περισσότερους που όμως μπορεί να αποδειχθεί άκρως άστοχη σε συγκεκριμένο πλαίσιο (δε φοράς μπούρκα).
Τα παραδείγματα παραμένουν χοντρά :p
Με ενδιαφέρει να έχεις καταλάβει στο τέλος αυτής της συζήτησης ότι η αναίτια επιστροφή στις εξ' αποστάσεως υπάρχει κυρίως για να προστατεύει τη βλακώδη αγορά και να βάζει κάποιο φρένο σε άθλιες πρακτικές των οποίων το πλέον συνηθισμένο κοινό και υποψήφιο θύμα είναι προβληματικό. Πολύ χειρότερες δλδ περιπτώσεις «φταιχτών» (χρόνιων μάλιστα ως επί το πλείστον αλλά όχι μόνο) σε σχέση με το λάθος του ανθρώπου που έκανε εδώ την παραγγελία.
Δεν τέθηκε πουθενά θέμα από εμένα για το αν δικαιούται κάποιος χωρίς λόγο να επιστρέψει κάτι πίσω. Προσωπικά δεν θυμάμαι να έθιξα καν το θέμα ανοιχτής/κλειστής συσκευασίας πέραν ενός σημείου στο οποίο ρώτησα ποια θα ήταν η αντίδραση αυτού που άνοιξε το θέμα αν η ταινία ασφαλείας ήταν πειραγμένη. Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν έχω καταλάβει εγώ, αλλά αν έχεις παρεξηγήσει εσύ αυτά που έχω γράψει.
Εδώ το παιδί αναγνωρίζει το λάθος το δικό του (του πατέρα οκ) στην παραγγελία, τους προτείνει αρχικά την αλλαγή με τη σωστή κι ακριβότερη DDR2 (χωρίς να έχει κάποια υποχρέωση αν βρίσκει την DDR2 φτηνότερη στην παρακάτω γωνία), τους λέει τι λάθος έκανε (ενώ δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει λόγο) κι αυτοί αρνούνται.
Σχετικό είναι αυτό το "αναγνώρισε το λάθος του" και η ένστασή μου εκεί ήταν. Να μην τα ξανά γράφω, μιας και τα έχω γράψει 10 φορές και τα γράφω και ποιο κάτω στο ποστ.
Μετά δικαίως κατά τη γνώμη μου ενοχλήθηκε.

Το πώς διατυπώνει την αφήγηση εδώ πέρα, εντάξει να δεχθεί κριτική όχι όμως και να χαρακτηρίζεται σχεδόν ή ευθέως ανήθικη η συμπεριφορά του. Η ουσία δλδ είναι το you όχι το μικρό ή μεγάλο φταίξιμο του αγοραστή.

Ναι δικαίως και όλοι πάνω κάτω γράψανε(γράψαμε?) ότι το you θα μπορούσε να είχε κινηθεί ποιο ευέλικτα και ποιο γρήγορα. Δεν είχε δικαίωμα όμως να ενοχληθεί επειδή δεν του δώσαμε απλά απόλυτο δίκιο σε όλα όσα γράφει. Στο θέμα με το μαγαζί, ΟΚ, αλλά το ότι τολμήσαμε να σημειώσουμε απλά το γεγονός ότι η όλη ιστορία στην τελική ξεκίνησε από λάθος παραγγελία δικαιολογεί το να γράφει "να κοπούν" αυτές οι απόψεις; Θα δώσουμε δίκιο σε μια φράση που χοντρικά λέει "Ναι μεν ξέρω από Η/Υ αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τι αγοράζω"? Αν ήμασταν δικαστήριο και ποιο συγκεκριμένα υπεράσπιση, ναι, εκεί ως υπεράσπιση θα πεις ναι ο πελάτης μου έχει παντού δίκιο και θα αναφέρεις και μια ντουζίνα νόμους που θα το δικαιολογούν. Αλλά είμαστε forum και μπαίνουμε για να γράψουμε την άποψή μας με ειλικρίνεια. Εν χορό χειροκρότημα σε κάτι που θεωρούμε λάθος δεν θα βοηθήσει μελλοντικά το οποιοδήποτε μέλος να είναι ποιο προσεχτικό.

Προσωπικά δεν μίλησα για ηθική. Απλά ενοχλήθηκα από αυτά που ήδη ανέφερα. Η νοοτροπία "δεν έχω πουθενά λάθος" και το "να κοπούν" οι απόψεις που δεν αποδέχονται αυτό το γεγονός, δεν είναι ανήθικη συμπεριφορά, αλλά ούτε και σωστή. Για μένα επιπλέον δείχνει ότι το thread δεν ανοίχθηκε για ανταλλαγή απόψεων ή απλή καταγγελία ενός γεγονότος, αλλά για καταδίκη του μαγαζιού χωρίς ίσως/μπορεί/μήπως....

Το ύφος της όλης ανάλυσης που έκανες είναι τουλάχιστο ύποπτο αν όχι προκατειλημμένο και αφήνει υπόνοιες.

Εδώ υπάρχει μια φράση για μυαλά και λίρες, αλλά αν το γράψω ακριβώς θα ενοχληθείς. Οπότε στο γράφω λίγο ποιο έμμεσα. Εγώ από την άλλη φαντάζομαι δεν θα πρέπει να ενοχληθώ για το κυνήγι μαγισσών στο οποίο επιδίδεσαι.

Ναι μεν!....αλλά! δεν υπάρχει αλλά και δεν κρίνεται η εκ των υστέρων συμπεριφορά του καταναλωτή.
Να με συγχωρείς, αλλά forum είμαστε. Αν θεωρήσουμε ότι κάποιος κάπου βλέπει κάτι λάθος, θα του το πούμε. Αν θέλει το λαμβάνει υπόψιν, αν θέλει το αγνοεί.
Έκατσες και έγραψες ένα κατεβατό "το δοκίμιο της καλής συμπεριφοράς του καταναλωτή'' το οποίο είναι τελείως άσχετο και έβγαλες το συμπέρασμα οτι εφόσον εξυπηρετήθηκε εν τέλη δεν θα έπρεπε να αναφέρει την ιστορία, παρά την καταγγελία, παρά τα πάρε δώσε, παρά την ταλαιπωρία που υπέστη.
Το έχεις χάσει εντελώς. Ξεκινάς με ειρωνεία, βασισμένη στην βεβαιότητά σου ότι ανακάλυψες τον κακό δράκο στο παραμύθι και συνεχίζεις πετώντας ένα εντελώς λάθος και αβάσιμο συμπέρασμα ως δικό μου. Είσαι τόσο λάθος και υποθέτω ότι το ξέρεις, που νιώθεις από ότι βλέπω την υποχρέωση να βάλεις λόγια στο στόμα μου.
Και κλείνεις αφήνοντας υπονοούμενα για το παιδί οτι είναι αιμοδιψής ή εμπαθής/κακεντρεχής θέλοντας κερκίδα.

Μάλιστα. Αιμοδιψής. Κάτι σαν τον κόμη δράκουλα με λίγα λόγια. Α! ναι και "εμπαθής/κακεντρεχής". Ωραία, αλλά μην σταματάς εδώ, βάλε ακόμα άλλους 10-20 χαρακτηρισμούς δικού σου και μετά χρέωσέ τους σε μένα. Τζάμπα είναι.

Εγώ κατάλαβα ότι το thread αυτό δεν ανοίχτηκε απλά για να ενημερωθεί ο κόσμος, αλλά για να καταδικαστεί το you το οποίο εντάξει είναι και κατανοητό αν σου έχει ψήσει το ψάρι στα χείλι. Από εκεί και πέρα όμως το δεν έχω υποχρέωση να γνωρίζω τι αγοράζω, αν και γνωρίζω από υπολογιστές και όποιος έχει διαφορετική άποψη για αυτό, κομμένη, είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό που προσωπικά το ερμηνεύω όπως το ερμήνευσα. Σωστό, λάθος, απάντηση δεν πήρα, ίσως δεν κρίθηκε αναγκαίο να δοθεί. Κανένα πρόβλημα.

Τα περί αιμοδιψείς και τα ρέστα όμως είναι δικά σου λόγια στην εσκεμμένη προσπάθειά σου να δημιουργήσεις λανθασμένες εντυπώσεις για μένα. Αυτό, από την στιγμή που επιμένεις και μάλιστα μάλλον απόλυτα σίγουρος και επιπλέον και βάζοντας λόγια στο στόμα μου, είναι ανήθικο και βλακώδες.

Στο τελευταίο ποστ πήγες να το σώσεις λίγο αλλά πάλι δεν με πείθεις για την αντικειμενικότητα σου.

Εγώ τίποτα δεν πάω να σώσω. Από το πρώτο ποστ λέω σταθερά 3 πραγματάκια. Εσύ βάζεις λόγια, πετάς χαρακτηρισμούς, επιμένεις να κατηγορείς. Εσύ προσπαθείς με το ζόρι να το σώσεις, αλλά δεν σώζεται πλέον.

Αν αυτή είναι αντικειμενική ανάλυση εγώ πάω πάσο, εμένα πιο πολύ η άποψη της άλλης πλευράς μου ακούγεται,φθηνές δικαιολογίες δηλαδή. :nono:
Δεν νομίζω ότι έχεις ιδέα τι πάει να πει "αντικειμενική ανάλυση". Δεν νομίζω ότι έχεις διαβάσει καν τι έχω γράψει εξ αρχής. Ή απλά τρολάρεις. Αν βλέπεις "την άλλη άποψη" ή απλά "φτηνές δικαιολογίες" τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Το ότι δεν μπορείς να κρίνεις αυτά που διαβάζεις, είναι δική σου αδυναμία, όχι δικιά μου.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ κατάλαβα ότι το thread αυτό δεν ανοίχτηκε απλά για να ενημερωθεί ο κόσμος, αλλά για να καταδικαστεί το you

Αν με θεωρείς τρολ γιατί απαντάς αναλυτικά σε κάθε παράγραφο μου? μήπως νιώθεις οτι εκτίθεσαι?

Και μόνο αυτή η φράση απο πάνω που έγραψες φανερώνει πόσο προκατειλημμένος είσαι απο την αρχή του θέματος με το ύφος που γράφεις προς τον καταναλωτή, κάτι που ήθελα να αποδείξω απο την αρχή και σε ευχαριστώ που το παραδέχθηκες μόνο σου.

Το γιατί το κάνεις δεν το ξέρω ούτε με νοιάζει, εγώ δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω όταν κάποιος πάει να μου παρουσιάσει το μαύρο άσπρο και τον γάιδαρο με φτερά. Τέλος απο μένα, over&out. :)

Link to comment
Share on other sites

Ρε μην ξεφεύγετε, απλά είναι τα πράγματα...αν δεν έφευγε αρνητικό στο skroutz και δεν πίεζε με 2 τηλεφωνήματα το κατάστημα τότε δουλειά δεν θα γινόταν..ασχέτως λάθους από πλευράς του αγοραστή ή όχι...αυτή η πονηρή αντιμετώπιση από πλευράς καταστημάτων, δηλαδή αδιαφορία μέχρι να μας απειλήσουν μπας και την γλιτώσουμε, είναι κατακριτέα και απαράδεκτη..ΤΕΛΟΣ..ότι και να πει κανείς μετά είναι περιττό. Και δεν το κάνουν μόνο τα you.gr ή πλαίσιο ή eshop κλπ..σχεδόν ΟΛΑ τα καταστήματα χρησιμοποιούν ανήθικες πρακτικές για να γλιτώσουν από τις υποχρεώσεις του νόμου..αυτό δεν είναι μέρος του "επιχειρήν" νομίζω αλλά του "απατεωνίζειν" και δεν τιμάει κανένα κατάστημα..πρίν ή μετά κρίσεως τα ίδια ακριβώς γινόντουσαν από την πλειοψηφία..ο μόνος τρόπος είναι να τους βάζετε στην θέση τους και να δημοσιοποιείται η κάθε περίπτωση όσο το δυνατόν σε περισσότερα μέσα...αλλιώς τα απανταχού λαμόγια ή wannabe λαμόγια θα την βγάζουν καθαρή..

Link to comment
Share on other sites

Αν με θεωρείς τρολ γιατί απαντάς αναλυτικά σε κάθε παράγραφο μου? μήπως νιώθεις οτι εκτίθεσαι?

Δεν είναι ότι εκτίθεμαι, αλλά το ότι δίνω αξία σε άτομα που προφανώς δεν το αξίζουν.

Και μόνο αυτή η φράση απο πάνω που έγραψες φανερώνει πόσο προκατειλημμένος είσαι απο την αρχή του θέματος με το ύφος που γράφεις προς τον καταναλωτή, κάτι που ήθελα να αποδείξω απο την αρχή και σε ευχαριστώ που το παραδέχθηκες μόνο σου.

Τρίχες κατσαρές. Πάλι δίνεις δικά σου νοήματα, πάλι βάζεις λόγια, πάλι αγνοείς ότι έχω γράψει, πάλι διαστρεβλώνεις, πάλι προσπαθείς να κάνεις το άσπρο μαύρο. Δεν απαντάς ουσιαστικά πουθενά όμως πράγμα που ίσως να σημαίνει τελικά ότι είσαι τρολ. Τουλάχιστον έτσι συμπεριφέρεσαι.

Το γιατί το κάνεις δεν το ξέρω ούτε με νοιάζει, εγώ δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω όταν κάποιος πάει να μου παρουσιάσει το μαύρο άσπρο και τον γάιδαρο με φτερά. Τέλος απο μένα, over&out. :)

Περισσότερα λόγια του αέρα.

Γενικά πάντως δεν απαντάς πουθενά διότι δεν έχεις να πεις κάτι. Απλά κόβεις μικρές φράσεις από ολόκληρα ποστς και τα διαστρεβλώνεις κατά το δοκούν. Ίσως να νομίζεις ότι με αυτούς τους τακτικισμούς θίγομαι εγώ, κάτι που όμως είναι λάθος. Δεν περιμένω βέβαια να το καταλάβεις. Δεν έχω τέτοιες τρελές απαιτήσεις από εσένα.

[MENTION=959]Matia[/MENTION] Αυτά πάνω κάτω όλοι τα γράψαμε, εμμέσως ή ξεκάθαρα. Δεν είναι η διαφωνία εκεί. Γενικά ο αρχάγγελος έχει κάνει την τρίχα τριχιά και ζει την φαντασίωσή του ότι πέτυχε εκπρόσωπο του μαγαζιού (που έχει στο παρελθόν ανοίξει θέμα με παράπονα για το εν λόγω μαγαζί ενώ έχει ρίξει και αρνητική στο skroutz - λεπτομέρειες).

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Παραδεχτηκα το λάθος μου στο κατάστημα αλλά σίγουρα δε θα το παραδεχτώ εδώ με τον τρόπο που θες εσυ. Εξήγησα γιατί θέλω να κοπεί ο χαρακτηρισμός αλλά δε θες να το καταλάβεις οπότε θα επεκταθώ λίγο παραπάνω.

Το "ξέρω απο υπολογιστές" ο καθένας το εκλαμβάνει με διαφορετικό τρόπο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει "ξέρω τι μαρκετινιστικα κόλπα παίζουν στο χώρο των υπολογιστών αυτή τη στιγμή σε τέτοιο βαθμό που μπορώ να παραγγείλω κάτι και να μη με δουλεύουν στο φόρουμ". Λόγω επαγγέλματος δεν επικεντρωνομαι σε αυτό τον τομέα και αναγνωριζω τη πολυπλοκότητα της αγοράς που εσυ φαίνεται ότι γνωρίζεις απ'έξω. Έτσι λοιπόν κατανοώ το μπερδεμα που μπορεί να βιώσει ένας μεγάλος άνθρωπος που στα νιάτα του έζησε την απλή περίοδο ανάπτυξης των υπολογιστών, που δεν έβγαινε κάθε εξάμηνο ένας νέος επεξεργαστής σε μια απο τις παμπολες πλατφόρμες. Την ίδια κατανόηση περιμένω απο ΚΑΘΕ σωστό επαγγελματία του χώρου, ιδιαίτερα οταν ο νόμος και οι συμφωνίες το επιβάλλουν.

Έτσι λοιπόν το "ξέρω απο υπολογιστές" είναι η κορυφή του παγόβουνου. Η όλη ιστορία είναι τόσο πολυδιάστατη που θεωρώ αστείο να τη περιοριζω στο ταιριασμα μνήμης και επεξεργαστή. Σε κάποιους που ασχολούνται όλη μέρα με τα προϊόντα υπολογιστών θα τους φανεί δεδομένο να γνωρίζει ο άλλος απο βασικές γνώσεις σύνθεσης, όπως εμένα μου φαίνεται βασικό να γνωρίζει απο την ηλεκτρολογικη συμπεριφορά των υπολογιστών και τα δομικά τους στοιχεία.

Οπότε θα καταλήξουμε να τη μετράμε ποιος την έχει μεγαλύτερη;

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα πάντα για τους υπολογιστές (στη συγκεκριμένη περίπτωση) πριν κάνει μια online αγορά. Αλλιώς θα έπρεπε να περνάμε από online test πριν μπορέσουμε να παραγγείλουμε. Γι'αυτό υπάρχει αυτός ο νόμος να μας προστατέψει. Αν κάποιο κατάστημα δεν επιθυμεί να ακολουθήσει τον συγκεκριμένο νόμο, ας μην έχει online παραγγελίες.

Για μένα το λάθος είναι ο χαρακτηρισμός "απαράδεκτη συμπεριφορά" και ο τρόπος που θες να το περάσεις. Δυστυχώς σε ελληνικά μαγαζιά μόνο τέτοιες συμπεριφορές θα δεις κατά κύριο λόγο, και αυτές θα είναι οι καλές συμπεριφορές.

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Παραδεχτηκα το λάθος μου στο κατάστημα αλλά σίγουρα δε θα το παραδεχτώ εδώ με τον τρόπο που θες εσυ. Εξήγησα γιατί θέλω να κοπεί ο χαρακτηρισμός αλλά δε θες να το καταλάβεις οπότε θα επεκταθώ λίγο παραπάνω.

Με ποιον τρόπο το θέλω εγώ;

Το "ξέρω απο υπολογιστές" ο καθένας το εκλαμβάνει με διαφορετικό τρόπο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει "ξέρω τι μαρκετινιστικα κόλπα παίζουν στο χώρο των υπολογιστών αυτή τη στιγμή σε τέτοιο βαθμό που μπορώ να παραγγείλω κάτι και να μη με δουλεύουν στο φόρουμ". Λόγω επαγγέλματος δεν επικεντρωνομαι σε αυτό τον τομέα και αναγνωριζω τη πολυπλοκότητα της αγοράς που εσυ φαίνεται ότι γνωρίζεις απ'έξω. Έτσι λοιπόν κατανοώ το μπερδεμα που μπορεί να βιώσει ένας μεγάλος άνθρωπος που στα νιάτα του έζησε την απλή περίοδο ανάπτυξης των υπολογιστών, που δεν έβγαινε κάθε εξάμηνο ένας νέος επεξεργαστής σε μια απο τις παμπολες πλατφόρμες. Την ίδια κατανόηση περιμένω απο ΚΑΘΕ σωστό επαγγελματία του χώρου, ιδιαίτερα οταν ο νόμος και οι συμφωνίες το επιβάλλουν.
Την οποία κατανόηση και εγώ έδειξα στην αρχή όταν στα δύο πρώτα μου ποστ ανέφερα περιπτώσεις/λόγους όπου ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να μπερδευτεί. Αν ήθελα να σε θίξω ή να σε βγάλω λάθος θα παρέλειπα να γράψω σχετικά. Είδες που έδωσα το παράδειγμα για τον Phenom II 920, είδες που σχολίασα την ύπαρξη δύο διαφορετικών θέσεων στην μητρική και πως θεώρησα ικανό λόγο για να μπερδευτεί ο οποιοσδήποτε. Οπότε εδώ έχεις κατανοήσει λάθος.
Έτσι λοιπόν το "ξέρω απο υπολογιστές" είναι η κορυφή του παγόβουνου. Η όλη ιστορία είναι τόσο πολυδιάστατη που θεωρώ αστείο να τη περιοριζω στο ταιριασμα μνήμης και επεξεργαστή. Σε κάποιους που ασχολούνται όλη μέρα με τα προϊόντα υπολογιστών θα τους φανεί δεδομένο να γνωρίζει ο άλλος απο βασικές γνώσεις σύνθεσης, όπως εμένα μου φαίνεται βασικό να γνωρίζει απο την ηλεκτρολογικη συμπεριφορά των υπολογιστών και τα δομικά τους στοιχεία.
Εκεί που κόλλησα εγώ, αν προτιμάς, είναι ότι από την μία λες ότι γνωρίζεις από Η/Υ, τώρα όμως ξεκαθαρίζεις το πως το εννοείς αυτό και μετά κάθεσαι και γράφεις ότι δεν νιώθεις την υποχρέωση να ξέρεις αν αυτό που παίρνεις δουλεύει ή όχι με το εξάρτημα το οποίο διαθέτεις. Εκεί διαφώνησα εγώ και δεν βλέπω και που είμαι λάθος. Όταν δεν ξέρουμε κάτι ρωτάμε, είτε το μαγαζί, είτε άλλους. Δεν λέμε "παραγγέλνω και ότι γίνει, το επιστρέφω ανοιγμένο και δεν τρέχει τίποτα" διότι ο επόμενος πελάτης που θα είμαι εγώ θα έχω πρόβλημα.
Οπότε θα καταλήξουμε να τη μετράμε ποιος την έχει μεγαλύτερη;

Καμιά σχέση. Βασικά αν κάτσεις να δεις το πρώτο μου ποστ, αλλά και τα επόμενα, θα δεις ότι σε υποστηρίζω στο θέμα του καταστήματος και απλά σημειώνω το λάθος σας στην παραγγελία, χωρίς όμως να λέω ότι αυτό θα έπρεπε να επηρεάσει την όλη μετέπειτα διαδικασία ή ότι δίνει άλλοθι στο μαγαζί ή ότι ο τίτλος είναι λάθος ή ότι είσαι ανήθικος. Το ότι γράφω ότι δεν έχεις απόλυτο δίκιο, δεν έχει να κάνει με την όλη διαδικασία. Απλά λέω ότι δεν είναι π.χ. περίπτωση που το μαγαζί σου έχει στείλει λάθος εξάρτημα με δική του υπαιτιότητα. Έχετε κάνει λάθος παραγγελία, τέλος. Εσύ κόλλησες στο πως ξεκίνησα το ποστ και νόμιζες ότι έριχνα το σφάλμα σε σας. Σε προκαλώ, που λέει ο λόγος, να βρεις ένα σημείο στο οποίο να λέω ότι επειδή κάνατε λάθος παραγγελία δεν έπρεπε να σας εξυπηρετήσουν. Αλλού ήταν η ένσταση η δική μου. Αν δεν ξέρουμε ρωτάμε και όταν κάποιος απλά σχολιάζει συγκεκριμένα αυτό δεν του πετάμε ένα "να κοπούν" για απόψεις σαν την δική του. Τέτοιου τύπου παρατηρήσεις δεν γίνονται για κακό. Forum είναι δεν θα γράψουμε και μια παρατήρηση/συμβουλή;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το «δικαίως ενοχλήθηκε» που έγραψα αφορά το you, δικαίως ενοχλήθηκε με το you και θεωρεί την εξυπηρέτηση που είχε απαράδεκτη... Όχι το αν ενοχλήθηκε με όσα γράφτηκαν εδώ.

(κακώς έγραψε το «να κοπούν αυτά τα σχόλια» όπως τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι το ύφος της φράσης, αν θες να ξέρεις τη γνώμη μου που είναι πάντως άσχετη με τα υπόλοιπα)

Επίσης οι αναφορές μου στην αναγνώριση του λάθους του γίνονται για το τι είπε στην επιχείρηση και τι διηγήθηκε σε μας από την πρώτη στιγμή: ότι αγόρασαν λάθος μνήμες.

Για τα υπόλοιπα σωστά λες ότι έχουμε γράψει και οι δυο μας την άποψή μας αναλυτικά και περισσότερη κουβέντα μεταξύ μας θα είναι επανάληψη.

Θεωρούσα περιττό να γράψω ότι θεωρώ εξίσου έντιμους στο παρόν νήμα τους συμμετέχοντες. Για να μην υπάρξουν άδικες παρανοήσεις ισχύει απολύτως και για εσένα και για άτομα με τα οποία εδώ διαφωνώ πλήρως (das, bloodmage, lunatic π.χ.).

AgentCain: « Έτσι λοιπόν κατανοώ το μπερδεμα που μπορεί να βιώσει ένας μεγάλος άνθρωπος που στα νιάτα του έζησε την απλή περίοδο ανάπτυξης των υπολογιστών»

Κόφτο ρε συ αυτό με το μεγάλο άνθρωπο. Η Αγάπη σε έχει βάλει να τα γράφεις αυτά; Κι εμείς προλάβαμε τους Spectrum...

Έγινε επεξεργασία από salde
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αν συνεχίσετε να με γράφετε στα φρύδια σας θα παίξω και εγώ αυτό το παιχνίδι και να δούμε ποιός θα χάσει.

Δεν ειναι εδώ τόπος για να λυθούν οι διαφορές σας, ούτε για χαρακτηρισμούς, ειδικά όταν δεν πρόκειται να βγει καμία άκρη.

Για τελευταία φορά μην το κάνετε εδώ IRC.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1446]Dolly[/MENTION]

Μόνο ένας εδώ μέσα μπήκε να ξεκινήσει flame έχοντας σταμπάρει τον "υπάλληλο του You".

Νομίζω οι υπόλοιποι το μόνο που κάνουμε είναι να το ξεσκίζουμε στο φιλοσοφείν αρκετά κόσμια και ήρεμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.