yanni Φεβρουάριος 11, 2014 #41 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Βεβαίως τα δοκιμάζεις, αλλά δεν δοκιμάζεις το Νο 36 σε 45άρι πόδι. Επιπλέον αν το πάμε στα υποδήματα που πουλιούνται σε κουτιά που ΔΕΝ είναι σφραγισμένα, γιατί να μην μιλήσουμε για εσώρουχα που ΔΕΝ έχεις δικαίωμα επιστροφής;Μιλάμε για μνήμες, κάνατε λάθος παραγγελία αυτό είναι γεγονός, δεν αλλάζει. Από εκεί και πέρα οι ποιο πολλοί εδώ μέσα συμφώνησαν ότι το you θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει ποιο απλή διαδικασία, ποιο πολύ και για το δικό του συμφέρον, αφού έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή αποφασίστηκε ότι θα σας επέστρεφε τα χρήματα. Αλλά δυστυχώς δεν σε ικανοποιεί από ότι φαίνεται αυτό. Θέλεις να σου καταλογίσουμε και το αλάθητο του Πάπα, αλλιώς τα σχόλια να κοπούν. Ε δεν γίνεται. Sorry δεν γίνεται. Δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσω με μια φράση του στυλ "Ξέρω από Η/Υ αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τι μνήμη να πάρω για το σύστημά". Does not compute.-Αν άνοιξες το thread για να βγάλουμε χολή για το κατάστημα και ταυτόχρονα να σου λέμε "έτσι είναι" σε ότι άλλο γράφεις, βάλε το στο πρώτο post ως όρο για την συμμετοχή στο thread να το ξέρουμε. Αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο δες τα σχόλια χωρίς όμως κατευθυντήριες γραμμές για το τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε να σχολιάζουμε.Αυτά φιλικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Φεβρουάριος 11, 2014 Author #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Η αγορά έγινε με γνώση ότι ισχύει η παραπάνω διάταξη που σέβονται πελάτες και καταστηματαρχες, άσχετα αν ο πελάτης ξέρει, δε ξερει ή είναι κομπιναδορος. Τώρα αν εγώ ξέρω ή όχι δεν έχει σχέση με το θέμα της ανικανότητας ενός ατόμου (και κατ'επέκταση μιας επιχεορησης) να τιμά συμφωνίες. Και σίγουρα δε θα το κρίνεις εσύ προς όφελος του you.gr Ή τέλος πάντων κρινε αλλά μη προσπαθεις να επισκιασεις τη σοβαρότητα του ζητήματος με αβάσιμες υποθέσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Φεβρουάριος 11, 2014 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήταν απαράδεκτη η συμπεριφορά του καταστήματος. Παρ'όλο που το λάθος ήταν δικό σου, ακολούθησε το νόμο και στις άλλαξε. Έπρεπε να στις αλλάξει και στις άλλαξε. Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 11, 2014 #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Και σίγουρα δε θα το κρίνεις εσύ προς όφελος του you.grΡε συ σε υποστηρίξαμε στο θέμα με το κατάστημα και μας λες ότι κρίνουμε προς όφελος του you?Αλλά εντάξει, αν τα θέλουμε όλα δικά μας.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Φεβρουάριος 11, 2014 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Εγώ απο αυτά που διάβασα βλέπω απαράδεκτη συμπεριφορά του τεχνικού που φαίνεται να είπε οτι οι μνήμες είναι ευαίσθητα προϊόντα και δεν επιστρέφονται. Τι σόι τεχνικός είναι δηλαδή? η δουλεία του δεν είναι να τις δοκιμάσει για την καλή τους λειτουργία? Τι τον έχουν εκεί για pr η help desk? Και αν ήξερε και τον νόμο για τις ηλεκτρονικές αγορές, πόσο μάλλον όταν γράφεται στο ίδιο τους το site, θα τελείωνε εκεί το θέμα. Φιλαράκι έπεσες σε ταγάρι μεγάλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Φεβρουάριος 11, 2014 #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Εγω βλέπω οτι τα θέλουμε ολα δικα μας.Και να κάνουμε λάθος ΕΜΕΙΣ.Και να το παρει πίσω Ο ΑΛΛΟΣ.Και να πουλήσει ο ΑΛΛΟΣ πιο φτηνα το ανοιγμένο προϊόν επειδη ΕΜΕΙΣ κάναμε ΛΑΘΟΣ.Και να τον κραζουμε στα φόρουμ μετα επειδη κάνει και ναζακια και ενώ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ.Και να μη μας λεει κανεις τι είμαστε που το κάνουμε αυτο.Πιο ξεφτίλα συγνώμη,αλλα δεν πάει.Αθάνατη ελληνική ομορφιά.sent from mobile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Φεβρουάριος 11, 2014 #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Μα όλα αυτά δεν θα τα διαβάζαμε εδώ τώρα αν κάποιοι είχαν φερθεί επαγγελματικά και βάση νόμου. Όλα τ' άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Φεβρουάριος 11, 2014 Author #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Εγω βλέπω οτι τα θέλουμε ολα δικα μας.Και να κάνουμε λάθος ΕΜΕΙΣ.Και να το παρει πίσω Ο ΑΛΛΟΣ.Και να πουλήσει ο ΑΛΛΟΣ πιο φτηνα το ανοιγμένο προϊόν επειδη ΕΜΕΙΣ κάναμε ΛΑΘΟΣ.Και να τον κραζουμε στα φόρουμ μετα επειδη κάνει και ναζακια και ενώ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ.Και να μη μας λεει κανεις τι είμαστε που το κάνουμε αυτο.Πιο ξεφτίλα συγνώμη,αλλα δεν πάει.Αθάνατη ελληνική ομορφιά.sent from mobileΤο λάθος μου (ή τεσπα του πατέρα μου) το παραδεχτηκαμε. Απο τη 1η στιμη τους είπαμε ότι πήραμε λάθος προιον. Εγώ ήμουν απόλυτα καλυμμένος. Δεν πήγα μετά απο ένα μήνα να τους πω να τις πάρουν πίσω.Την επόμενη μέρα ξεκίνησαν οι διαδικασίες. Αλλά αντί να εξυπηρετήσουν όπως ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να το κάνουν, αφενός έδωσαν γελοίες δικαιολογίες που άλλος να ήταν θα τις αποδεχόταν με ευχαριστίες και αφετέρου δεν επικοινώνησαν ύστερα απο 2 τηλεφωνήματα μου παρά μόνο αφού αρκετά αργότερα έφυγε ειδοποίηση μέσω skroutz για την αρνητική.Μπράβο δε θα τους πω σίγουρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppkstat Φεβρουάριος 11, 2014 #49 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Νομίζω οτι το συγκεκριμένο θέμα έχει πάρει διαστάσεις που δεν χρειάζονται.Δεν νομίζω να υπερασπίζεται κανένας το κατάστημα και η αλήθεια είναι οτι από την πλευρά τους έγιναν λάθη. Όλο το πρόβλημα νομίζω οτι βρίσκεται στο υπερβολικό του χαρακτηρισμού απαράδεκτοι. Δηλαδή αν είχαν λεχθεί ακριβώς τα ίδια πράγματα σε αυτό το θρεντ χωρίς τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό έχω την αίσθηση οτι δεν θα είχε προκύψει όλο αυτό. Ήταν κακοί επαγγελματίες, οχι απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι θα ήταν αν σου έλεγαν κόψε τον λαιμό σου. Αν νομίζεις οτι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει (που δεν το νομίζω) θα υπάρξουν πολλοί χρήστες που θα σου παραθέσουν πολλά παραδείγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Φεβρουάριος 11, 2014 #50 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Η δικιά μου ερώτηση είναι η εξής: πότε κατάλαβες ότι πήρες λάθος μνήμες; Πριν ή μετά τις ανοίξεις; Και ποιος ο λόγος να δοκιμαστούν σε άλλο υπολογιστή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Φεβρουάριος 11, 2014 Author #51 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Το έχω απαντήσει ήδη κάπου. Αφού ανοίχτηκαν, είδαμε ότι δε τις βλέπει. Νομίζοντας ότι υπάρχει κάποιο θέμα με τη μητρική ή τις μνήμες, τις δοκίμασα αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Φεβρουάριος 11, 2014 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Νομίζω οτι το συγκεκριμένο θέμα έχει πάρει διαστάσεις που δεν χρειάζονται.Δεν νομίζω να υπερασπίζεται κανένας το κατάστημα και η αλήθεια είναι οτι από την πλευρά τους έγιναν λάθη. Όλο το πρόβλημα νομίζω οτι βρίσκεται στο υπερβολικό του χαρακτηρισμού απαράδεκτοι. Δηλαδή αν είχαν λεχθεί ακριβώς τα ίδια πράγματα σε αυτό το θρεντ χωρίς τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό έχω την αίσθηση οτι δεν θα είχε προκύψει όλο αυτό. Ήταν κακοί επαγγελματίες, οχι απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι θα ήταν αν σου έλεγαν κόψε τον λαιμό σου. Αν νομίζεις οτι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει (που δεν το νομίζω) θα υπάρξουν πολλοί χρήστες που θα σου παραθέσουν πολλά παραδείγματα.Κάτι σου διαφεύγει απ όλο το θέμα, στην ουσία αυτό του είπαν στην αρχή, να κόψει το λαιμό του αγνοώντας νόμους και κανόνες και εφόσον έκανε το παλικάρι καταγγελία στο ΙΝΚΑ και αρνητική αναφορά "θυμήθηκαν" οτι πρέπει να πράξουν τα δέοντα(τα οποία διατυμπανίζουν στο site τους παρακαλώ). Γιατί έπρεπε να φθάσει εκεί(και εδώ) το θέμα? Επιπλέον έχουν το θράσος να του λένε να σβήσει την αρνητική αναφορά!"Απαράδεκτοι" στο χαλαρό, εγώ λαμόγια θα τους χαρακτήριζα. Απορώ που βλέπετε το δένδρο και χάνετε το δάσος μερικοί, και αντί να βλέπετε την αιτία που πήρε τέτοια τροπή το ζήτημα επικεντρώνεστε στο λάθος του παιδιού εξ αρχής που είναι αυτονόητο βάση νόμου οτι δικαιούται επιστροφή και δεν χωράει περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση.....γιατί έχει Αθηναϊκές πινακίδες!... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 11, 2014 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 «Μιλάμε για μνήμες, κάνατε λάθος παραγγελία αυτό είναι γεγονός, δεν αλλάζει.»σε ότι αφορά την επιστροφή [MENTION=188]yanni[/MENTION] είναι εντελώς αδιάφορο το αν έκανε ή όχι λάθος ο αγοραστής. Αυτό είναι και το γράμμα και το πνεύμα της διάταξης αυτής, να μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς να υπάρχει κανείς λόγος επιστροφής πέρα από τη θέλησή σου να το επιστρέψεις. Το you αρχικά δεν επέστρεψε αντίθετα με αυτό που -με την επιφύλαξη για μένα του ανοιγμένου αλλά μάλλον δεν ισχύει- έπρεπε να κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 11, 2014 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 σε ότι αφορά την επιστροφή [MENTION=188]yanni[/MENTION] είναι εντελώς αδιάφορο το αν έκανε ή όχι λάθος ο αγοραστής. Αυτό είναι και το γράμμα και το πνεύμα της διάταξης αυτής, να μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς να υπάρχει κανείς λόγος επιστροφής πέρα από τη θέλησή σου να το επιστρέψεις. Το you αρχικά δεν επέστρεψε αντίθετα με αυτό που -με την επιφύλαξη για μένα του ανοιγμένου αλλά μάλλον δεν ισχύει- έπρεπε να κάνει.Δεν διαφωνώ για το δικαίωμα επιστροφής, αλλά όταν το λάθος έχει ξεκινήσει από εσένα, είτε λόγο άγνοιας είτε για άλλο λόγο, δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι λες και από την πλευρά σου όλα έγιναν σωστά επικαλούμενος νόμους. Εγώ έγραψα εξ αρχής ότι το you έκανε βλακεία περιπλέκοντας τις διαδικασίες, ακόμα περισσότερο που περίμενε να δει την αρνητική για να κουνηθεί, αλλά το αλάθητο στον πελάτη δεν θα του το καταλογίσω από την στιγμή που ο πελάτης "ξέρει από Η/Υ αλλά δεν νιώθει την υποχρέωση να ξέρει τι αγοράζει". Κάπου εκεί και ο ίδιος ο πελάτης πρέπει να τραβήξει λίγο φρένο και να μην γράφει για απαράδεχτες συμπεριφορές. Οι νόμοι είναι για να μας προστατεύουν, δεν είναι για να βγαίνουμε και από πάνω όταν κάνουμε εμείς λάθος. Αν είναι να παραγγείλω και εγώ πράγματα στην τύχη και μετά να φωνάζω για απαράδεχτες συμπεριφορές. Ο άλλος δεν άνοιξε θέμα γιατί δεν εξυπηρετήθηκε τελικώς, άνοιξε θέμα διότι ήθελε κερκίδα, εκεί είναι η μοναδική μου ένσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Φεβρουάριος 11, 2014 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Ο άλλος δεν άνοιξε θέμα γιατί δεν εξυπηρετήθηκε τελικώς, άνοιξε θέμα διότι ήθελε κερκίδα, εκεί είναι η μοναδική μου ένσταση.μήπως εξυπηρετήθηκε εφόσον έγινε καταγγελία? και επειδή μετά την καταγγελία εξυπηρετήθηκε δεν έπρεπε να ανοίξει θέμα? αυτό μας λες? Εκτός και αν γνωρίζετε τον πωλητή η το κατάστημα αλλιώς δεν βλέπω άλλο λόγο τόσης αμεροληψίας. :flag: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 11, 2014 #56 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 μήπως εξυπηρετήθηκε εφόσον έγινε καταγγελία? και επειδή μετά την καταγγελία εξυπηρετήθηκε δεν έπρεπε να ανοίξει θέμα? αυτό μας λες? Εκτός και αν γνωρίζετε τον πωλητή η το κατάστημα αλλιώς δεν βλέπω άλλο λόγο τόσης αμεροληψίας. :flag:Διαβάζεις καθόλου τι γράφω; Το ίδιο το post από το οποίο έκοψες την τελευταία φράση το διάβασες καθόλου; Τα προηγούμενα; Και άσε τους πληθυντικούς. Είναι τουλάχιστον υποκριτική ψευτό ευγένεια, για να μην πω κουτοπονηριά υπερθετικού βαθμού, όταν εμμέσως πλην σαφώς με κατηγορείς ότι έχω σχέση με το κατάστημα και άρα δεν είμαι αντικειμενικός. Κάτσε διάβασε προσεχτικά τι γράφω, ΟΛΑ όχι κομματάκια, και μετά ξεκίνα να υφαίνεις σενάρια συνωμοσίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuNaTiC Φεβρουάριος 11, 2014 #57 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Επειδή ο νόμος σε καλύπτει και γυρνάς τα προϊόντα πίσω δε σημαίνει ότι θα αγοράζεις τα πάντα μέχρι να βρεις τελικά τι κάνει για το hardware σου... Δηλαδή έλεος δεν είμαστε στο 1990... Τα πάντα μπορείς να βρεις στο ΙντερνετΣκέψου αν ήταν μπανάνες θα είχαν σαπίσει τόσες μέρες χαχαΕγώ προσωπικά αν είχα κάνει @@αριά δε του τους έκραζα και πολύ για τυχόν ταλαιπωρία που ΕΓΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ... Πόσο μάλλον να το γράψω και σε ένα forum με άτομα γνώστες. Τι περιμένεις να πούμε οτι το You είναι οτι νάνε? Οτι παρήγγειλες στο έστειλεΈχεις και συ το δίκιο σου από ένα σημείο... Υπέρ του καταναλωτή είμαι και εγώ αλλά υπάρχουν και κάποια όρια 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 11, 2014 #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 «δεν είναι για να βγαίνουμε και από πάνω όταν κάνουμε εμείς λάθος.»εδώ είναι κυρίως η αντίρρησή μου σε όσα καλοπροαίρετα λες. Η συγκεκριμένη διάταξη υπάρχει κυρίως για να προστατεύει τον αγοραστή/καταναλωτή από τον «κακό εαυτό του». Σχεδόν εξ' ορισμού επιστροφή με αυτή τη διαδικασία προϋποθέτει κάποιου τύπου σφάλμα από την πλευρά του αγοραστή. Ελλιπή έρευνα αγοράς, παρορμητισμό και επιπόλαιο click της στιγμής, κακή αξιολόγηση οικονομικών παραμέτρων ή χρησιμότητας του πράγματος, αφέλεια, αδυναμία κατανόησης κ.λ.π. Δε ζητά να τα έχει κάνει όλα τέλεια ο αγοραστής ακριβώς για αυτό το λόγο. Από τη στιγμή που γίνεται λοιπόν η στραβή πάμε στο επόμενο στάδιο: τώρα τι κάνουμε;Ζητάμε επιστροφή με ευγένεια αλλά χωρίς ηθικές ενοχές. Δυστυχώς η λογική του τύπου «αφού έκανες πατάτα μην πολυμιλάς» συχνά ισοδυναμεί με στέρηση για τον καταναλωτή του δικαιώματός του.Αν μάλιστα την επεκτείνουμε και σε άλλες καταστάσεις της ζωής (συμβαίνει συχνά) θα καταλήξουμε να δικάζουμε π.χ. το θύμα βιασμού (που εκδίδεται επί χρήμασι και «προκάλεσε» ή χαμογέλασε και «προκάλεσε» ή δε φοράει τη μπούρκα της και «προκάλεσε»), το θύμα ληστείας (που φόρεσε ακριβά κοσμήματα και «προκάλεσε» ή έχει pentium extreme edition και «προκάλεσε»).Δεν καταλαβαίνω απολύτως τι ισχυρίζεται ο καθένας ότι θα έπρεπε να γίνει στη σχέση you-father Agent. Να μην πει κουβέντα και να χρεωθεί τις μνήμες; Να τους πει ευχαριστώ που αρχικά το έπαιξαν κινέζοι επειδή μετά συμορφώθηκαν; Να χρησιμοποιήσει πιο ήπιες εκφράσεις όταν διηγείται το περιστατικό σε εμάς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Φεβρουάριος 11, 2014 #59 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Διαβάζεις καθόλου τι γράφω; Το ίδιο το post από το οποίο έκοψες την τελευταία φράση το διάβασες καθόλου; Τα προηγούμενα; Και άσε τους πληθυντικούς. Είναι τουλάχιστον υποκριτική ψευτό ευγένεια, για να μην πω κουτοπονηριά υπερθετικού βαθμού, όταν εμμέσως πλην σαφώς με κατηγορείς ότι έχω σχέση με το κατάστημα και άρα δεν είμαι αντικειμενικός. Κάτσε διάβασε προσεχτικά τι γράφω, ΟΛΑ όχι κομματάκια, και μετά ξεκίνα να υφαίνεις σενάρια συνωμοσίας.Αντικειμενικός θες να φανείς αλλά δεν είσαι, ναι μεν συμφωνείς οτι έγιναν λάθος χειρισμοί απο το κατάστημα αλλά διαφωνείς με τον τρόπο που χειριστικέ το παιδί το θέμα. Και εδώ είσαι λάθος γιατί το παιδί επικαλέστηκε νόμους εφόσον δεν τον εξυπηρέτησαν την πρώτη φορά και όχι με το καλημέρα. Ο νόμος είναι νόμος τελος και ποσώς με ενδιαφέρει αν έκανε λάθος εσκεμμένα ή απο άγνοια. Στην τελευταία σου παράγραφο που έκανα και quote επιχειρείς να βγάλεις το παλικάρι θεατρίνο επειδή άνοιξε το νήμα να μας πει την ιστορία, στην δική σου κουτοπονηριά απάντησα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppkstat Φεβρουάριος 11, 2014 #60 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2014 Κάτι σου διαφεύγει απ όλο το θέμα, στην ουσία αυτό του είπαν στην αρχή, να κόψει το λαιμό του αγνοώντας νόμους και κανόνες και εφόσον έκανε το παλικάρι καταγγελία στο ΙΝΚΑ και αρνητική αναφορά "θυμήθηκαν" οτι πρέπει να πράξουν τα δέοντα(τα οποία διατυμπανίζουν στο site τους παρακαλώ). Γιατί έπρεπε να φθάσει εκεί(και εδώ) το θέμα? Επιπλέον έχουν το θράσος να του λένε να σβήσει την αρνητική αναφορά!"Απαράδεκτοι" στο χαλαρό, εγώ λαμόγια θα τους χαρακτήριζα. Απορώ που βλέπετε το δένδρο και χάνετε το δάσος μερικοί, και αντί να βλέπετε την αιτία που πήρε τέτοια τροπή το ζήτημα επικεντρώνεστε στο λάθος του παιδιού εξ αρχής που είναι αυτονόητο βάση νόμου οτι δικαιούται επιστροφή και δεν χωράει περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση.....γιατί έχει Αθηναϊκές πινακίδες!...Ok. Απλά θεωρώ ότι δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα.Έχεις δικαίωμα να τους χαρακτηρίσεις όπως σου επιτάσσει η κρίση σου. Eγώ προσωπικά πάντως παραδέχομαι οτι είχα πλήρη άγνοια οτι μπορείς να επιστρέψεις ανοιγμένο και χρησιμοποιημένο προϊόν. Ακόμα και τώρα που το γράφω μου προκαλεί φοβερή εντύπωση και απορία. Δηλαδή μπορώ εγώ να πάρω μια καινούρια κάρτα ας πούμε και για 6 μέρες να την ταράξω στα benches έτσι για την φάση μου και να την γυρίσω πίσω (σε άριστη κατάσταση) χωρίς δικαιολογία ή κάποια σε φάση 'sorry δεν την σηκώνει το τροφοδοτικό μου τελικά'? Δεν κάνω ειρωνεία, πραγματική απορία είναι, μου φαίνεται απίστευτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now