Jump to content



Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr


AgentCain

Recommended Posts

Οφ τοπικ όμως εστί φιλοσοφείν που όπως λες δεδομένου πως έχουμε το flame ξέρεις και ξέρω που θα καταλήξει.

Δεν έχω κάποιο βίτσιο να κόβω τις φιλοσοφίες αυτές γιατί και εγώ τις ευχαριστιέμαι όπως θα έχεις δει, απλά όταν έχουν νόημα και δεν μας πάνε στον γκρεμό, και δη όταν το νήμα δεν είναι και το πιο κατάλληλο.

Link to comment
Share on other sites

...

Οπότε κατά τη γνώμη σου τι έπρεπε να γίνει διαφορετικά; Θα έπρεπε να νιώθω λιγότερο αδικημένος γιατί ήμουν ένας από τους παράγοντες που ξεκίνησε τη χιονοστιβάδα ή η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι; Θα πρέπει να απαιτήσω κάτι λιγότερο από τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής διότι πιθανώς να έχω λερωμένη τη φωλιά μου;

Οχι δε θα το κάνω. Αυτές οι ρυθμίσεις βγήκαν για τα άτομα εκείνα που θα βρεθούν στην ίδια θέση με τη δική μου. Μιλάμε για ένα ποσοστό 0.01% των αγοραστών. Πιθανώς και λιγότερο. Αυτός που θα πάρει ενα ζευγος μνήμες και διαπιστώνει αργότερα ότι δε χωράνε γιατί οι ψήκτρες τους χτυπάνε στη ψήκτρα του επεξεργαστή βρίσκεται σε καλύτερη θέση από μενα; Είναι περισσότερο δικαιολογημένος;

Προφανώς και θα τους «κρεμάσω» δημοσίως. Δε κάναν απλά ένα λάθος. Θα μπορούσε ο τεχνικός να είναι καινούργιος και να μην ξέρει. Ανταυτού όμως το κάναν γαργάρα, το παίξαν έξυπνοι και κομπιναδόροι. Και σε τελική ανάλυση πήγαν να διορθώσουν τη κατάσταση ελπίζοντας να φύγει η ρετσινια της «κακής κριτικής» από το skroutz, που τόσο πολύ εκτιμούν και υπολογίζουν. Να σου πω την αλήθεια, η κριτική έγινε γιατί ήξερα ότι θα της δώσουν σημασία, όσο και αν εγώ θεωρώ το όλο σύστημα της κριτικής στο skroutz υποκειμενικό και ασήμαντο. Παρόλαυτά ήξερα ότι με αυτή μου τη κίνηση θα ασκήσω πίεση στο κατάστημα για να κερδίσω πίσω ενα δικαίωμά μου.

Θυμάμαι τη πρώτη φορά που ο Γερμανός έβγαλε τα διάσημα παιχνίδια και αξεσουάρ του με 1-2€. Ήταν μια ακόμα απαράδεκτη συμπεριφορά και τακτική. Ο κόσμος όλος το έκανε γαργάρα επειδή μερικά άτομα έτυχαν να επωφεληθούν ενώ ο Γερμανός έκανε χρυσές δουλειές στο τομέα της διαφήμισης. Κάποια στιγμή όμως ξεσηκώθηκε ένας πελάτης και είπε "τι γίνεται ρε παιδιά; μας κοροϊδεύουν;". Όπως και τώρα έτσι και τότε υπήρχαν οι αμφιβολίες, η κατηγορία του ανήθικου πελάτη, αυτού που τα θέλει όλα δικά του! Χρόνο με το χρόνο όμως, επαναλαμβανόταν η ίδια ιστορία, μέχρι που οι αρνητικές μαζεύτηκαν και τους κόπηκε ο βήχας μια κι έξω. Το διαδίκτυο έχει δύναμη σε αυτά τα θέματα και πρόθεσή μου είναι να την αξιοποιήσω στο έπακρο.

Ενα γνωμικό λέει: "Trust takes years to build, seconds to break,and forever to repair. If its lost it's not easily found and if it is found its never the same again." και όχι άδικα. Όταν θα το μάθουν αυτό οι καταστηματάρχες, θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τα μεγαθήρια amazon κ.α. For the record, οι σωστές μνήμες αγοράστηκαν από ebay και μάλιστα πιο φτηνά. Ποιος έχασε;

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα πάντα για τους υπολογιστές (στη συγκεκριμένη περίπτωση) πριν κάνει μια online αγορά. Αλλιώς θα έπρεπε να περνάμε από online test πριν μπορέσουμε να παραγγείλουμε. Γι'αυτό υπάρχει αυτός ο νόμος να μας προστατέψει. Αν κάποιο κατάστημα δεν επιθυμεί να ακολουθήσει τον συγκεκριμένο νόμο, ας μην έχει online παραγγελίες.

Οχι βεβαια.... οταν αγοραζεις σκετο hardware φυσικα και εισαι υποχρεωμενος να ξερεις τι αγοραζεις, διαφορετικα ζητα βοηθεια. Αν εισαι ασχετος και πας στο Χ καταστημα, εξηγησεις την κατασταση και σου δωσει ο Υ πωλητης ενα προϊον που δεν ταιριαζει, το κριμα στο λαιμο του, γυρνα το πισω. Αλλα αποκει και περα η online αγορα σου δινει τη δυνατοτητα να παρακαμψεις τον πωλητη και να πετυχεις μια καλυτερη τιμη ΕΠΩΜΙΖΟΜΕΝΟΣ ΕΣΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Διαφορετικα θα καταληξουμε και σε λογικες "Δεν εκανα σωστα την εγκατασταση και το χαλασα, αλλα δεν ειμαι υποχρεωμενος να ξερω να στηνω μηχανημα....αλλαξε το μου" ....αν ειναι δυνατον!

Ο νομος που υπαρχει δεν εχει το πνευμα που αναφερεις φυσικα, αλλα ειναι μονο για να σε προστατεψει επειδη κανεις μια απομακρυσμενη αγορα χωρις να εχεις δει το προϊον παρα μονο σε μια φωτογραφιουλα (η οποια μπορει και να ειναι λαθος/ελλιπης) και το προπληρωνεις, οποτε αν δε σου αρεσει οτιδηποτε οπως χτυπημενη συσκευασια πχ ή καθυστερημενη παραδοση (οτιδηποτε δηλαδη αν επαιρνεις απο το μαγαζι θα ειχε λυθει εξαρχης αλλα τωρα δεν εχεις αυτον τον ελεγχο και εχεις ηδη πληρωσει) ή αν το προϊον δεν ειναι αυτο που φαινοταν να ειναι στο site (και δεν ειχες την πολυτελεια να το δεις πριν το παρεις) να μπορεις να το επιστρεψεις no questions asked.

Αποκει και περα, πανω στο θεμα, και εγω βρισκω υπερβολικη την αντιδραση σε ενα σεναριο στο οποιο στην τελικη ευπηρετηθηκε ο χρηστης. Ενταξει οτι χρειαστηκαν καποιες παραπανω κινησεις και οτι ενας λιγοτερο κινητικος πελατης θα τον ειχε πιει και το καταστημα θα ειχε "βολευτει", ειναι λυπηρο και δυστυχως συμβαινει κατα κορον, και επισης κρινουμε αυστηρα επειδη αυτο που θεωρω πταισμα ειναι πταισμα μπροστα στα χειροτερα που δεν επρεπε καν να υπηρχαν... Απλα νομιζω οτι ο thread starter προκαλεσε και λιγο την κοινοτητα, γιατι περαν του γενικου δικιου που εχει, υπαρχουν σημεια στην περιγραφει που δειχνουν και μια αδικαιολογητη αδιαλλαξια. Δηλαδη απο τη στιγμη που εγκριθηκε επιστροφη χρηματων, το να το ψυριζεις και να φωναζεις επειδη δε θες να δωσεις εναν τραπεζικο λογαριασμο να σου τα βαλουν, ε το βρισκω λιγο "ΚΑΠΩΣ"...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12957]AgentCain[/MENTION]

Δε, το έχεις πάρει στραβά ότι και να γράψω δεν θα καταλάβεις. Κάθεσαι και γράφεις ένα κατεβατό με το οποίο δεν διαφωνώ, το αντίθετο.

Ας το λήξουμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ φασαρια για το τιποτα παιδες.

Ο AgentCain εκφραστηκε λιγο πιο εντονα και αυτο ξενισε τους περισσοτερους

οχι για καποιο λογο προφανως, ουτε συμφεροντα ουτε τιποτα απ τις βλακειες που αναφερθηκαν, απλως καποιοι εχουν ζησει χειροτερες εμπειριες και εχουν πει πιο μαζεμενα

λογια. Οκ δεκτο και αυτο.

Αυτο που πιστευω ειναι πως αν το πρωτο ποστ ηταν σε χαμηλοτερο τονο εκφρασης θα ειχε 5-6 ποστ που θα ελεγαν οκ αφου βρηκες ακρη μια χαρα και τελος.

Ολη η βαβουρα λοιπον ειναι ως προς το υφος παρα στο τι εγινε.

Με αυτα γεμiσαμε 5 σελιδες με την μια πλευρα να λεει "δικιο εχεις κλειστους το μαγαζι" και απ την αλλη "ναι δικιο εχεις αλλα εσυ εκανες το λαθος οποτε χαλαρωσε λιγο".

Καπου στην μεση ειναι και το σωστο imo.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION]

Sorry δεν το έθεσα σωστά! Ήθελα να πω ότι δεν σου απαγορεύει κανείς να αγοράσεις αν δεν γνωρίζεις. Αντιθέτως υπάρχει νόμος που σε προστατεύει. Και όποιο κατάστημα δεν θέλει να ακολουθήσει τον νόμο, ας μην πουλάει μέσω ίντερνετ.

Συμφωνώ στο ότι αν δεν γνωρίζεις ρωτά να μάθεις, αλλά δεν είναι όλοι έτσι.

Δεν διαφωνώ σ'αυτά που λες.

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION]υπάρχει νόμος που σε προστατεύει. Και όποιο κατάστημα δεν θέλει να ακολουθήσει τον νόμο, ας μην πουλάει μέσω ίντερνετ.

σε αυτο εχεις δικιο. Ο νομος ηταν με το μερος του Agentcain , και δικαιος ή αδικος, οποιο μαγαζι δε θελει/μπορει να τον εφαρμοσει ας μην κανει ιντερνετικες πωλησεις... Οι οροι ειναι γνωστοι εξ'αρχης και ειναι υποχρεωμενοι να τους σεβονται.

Αποκει και περα σου λεω για το κομματι της "γνωσης" , δε σε προστατευει για αυτο το λογο ο νομος, οπως αν πας στο Μαγαζι και παρεις επι τοπου την ddr3 και δε ταιριαζει, δε σε προστατευει κανενας νομος για να κανεις επιστροφη...

Σκεψου το hardware σαν κατι εξειδικευμενο ασχετα αν σε εμας ειναι οικειο, δεν ειναι για τον οποιονδηποτε να αγοραζει κατι ξερει/δε ξερει και αν δε του κανει να το επιστρεφει. Δεν ειναι μια συσκευη που τη βαζεις στην πριζα και τελος...

Οπως δε θα παω να παρω ανταλλακτικα για το αυτοκινητο και θα απαιτησω επιστροφη επειδη δε μπορεσα να τα βαλω...το ιδιο πραγμα ειναι απολα επειδη για εμας φαινεται αστειο δε το βλεπεις ετσι...

Link to comment
Share on other sites

Ok. Απλά θεωρώ ότι δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Έχεις δικαίωμα να τους χαρακτηρίσεις όπως σου επιτάσσει η κρίση σου.

Eγώ προσωπικά πάντως παραδέχομαι οτι είχα πλήρη άγνοια οτι μπορείς να επιστρέψεις ανοιγμένο και χρησιμοποιημένο προϊόν. Ακόμα και τώρα που το γράφω μου προκαλεί φοβερή εντύπωση και απορία. Δηλαδή μπορώ εγώ να πάρω μια καινούρια κάρτα ας πούμε και για 6 μέρες να την ταράξω στα benches έτσι για την φάση μου και να την γυρίσω πίσω (σε άριστη κατάσταση) χωρίς δικαιολογία ή κάποια σε φάση 'sorry δεν την σηκώνει το τροφοδοτικό μου τελικά'? Δεν κάνω ειρωνεία, πραγματική απορία είναι, μου φαίνεται απίστευτο.

Και εγώ μαζί σου ήμουν μέχρι πριν μερικές μέρες. Μας είχαν κάνει να πιστεύουμε ότι αλλιώς έχουν τα πράγματα. Πάντως εντάξει εκεί με τα benches μπαίνει και το ηθικό του πράγματος, αλλά εδώ έχω δει κάρτες να τις αγοράζουν ευκαιρία σε αγγελίες 200 ευρώ και σε 6 μήνες να πουλάνε την ίδια κάρτα 230.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  Είμαι τεχνικός σε ένα κατάστημα υπολογιστών, (μικρό) όχι αλυσίδα... Όμως έχω πελάτες που με εμπιστεύονται και φτιάχνω και πουλάω προϊόντα σε αυτούς ακόμα και αν έχει και ένα 5ευρο διαφορά (προς τα πάνω) η δικιά μου τιμη με των άλλων Αν μου το έφερνες μπορεί να σου κόστιζε η μνήμη κανα 5ευρο παραπάνω, αλλά θα φτιαχνόταν από μένα και θα έτρεχε και 4-5 περάσματα τεστ'αρισμα... Και θα είχες το κεφάλι σου ίσηχο. Τώρα μονο το ρεύμα του computer σου για να κλαψουρίσεις για το συμβάν ξεπερνά τα 5 ευρώ και δεν είσαι πλέον ο ξερόλας που λέει "τι ξέρει μωρέ ο τεχνικός, όλοι ξέρουμε υπολογιστές... εγώ, ο πατέρας μου, η μάνα μου, η γιαγιά ο παππούς και ο σκύλος..". Και δεν είναι έτσι αφού ΔΕΝ ΤΣΕΚΑΡΕΣ ΤΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΣΟΥ (ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΤΩΝ 400W και ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ minimum 550W PSU). ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ

Σταμάτα 
λοιπόν τα κλαψουρίσματα και διάβασε:

1. Αν θες να το φτιάξεις 
μόνος σου γιατί έχεις μεράκι ΜΠΡΑΒΟ σε παραδέχομαι

2. Αν έχεις μεράκι δε θα πάρεις 
ότι πιο φθηνό βρεις και γράφει ότι σου κάνει στα χαρακτηριστικά

3. Πήγαινε σε ένα τεχνικό, πες του τι έγινε, ρώτα τον 
αν θέλει τη μνήμη που έχεις για μια ανταλλαγή και μία πολύ καλύτερη τιμή στην ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΝΗΜΗΣ που θέλεις να σου κάνει, και θα σου κάνει και δώρο το Cable Management, το Dust Removal, και το Memtest, και Συμβουλή που δεν ξέρεις...

 
 
Υ.Γ.   Οι Μνήμες και πολλά άλλα κυκλώματα μπορεί να καταστραφούν ακόμα και αν τα αγγίξεις απαλά με τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, και ο τεχνικός έχει δίκιο... @@@.... Αν δε πιστεύεις τσέκαρε στην Corsair που αγοράσεις τι γράφει... και άμα δε το βρεις απάντα μου να σου στείλω και links απο Kingston, Samsung, Corsair, και πήγαινε εκεί άμα θες να τους κάνεις μάθημα για το πόσο ευαίσθητες είναι οι μνήμες... Αλλά εκεί ξέχασα είναι κλειστό το στόμα γιατί ακόμα και ο κηπουρός "Ξέρει από υπολογιστές"...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 
Υ.Γ.   Οι Μνήμες και πολλά άλλα κυκλώματα μπορεί να καταστραφούν ακόμα και αν τα αγγίξεις απαλά με τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, και ο τεχνικός έχει δίκιο... @@@.... Αν δε πιστεύεις τσέκαρε στην Corsair που αγοράσεις τι γράφει... και άμα δε το βρεις απάντα μου να σου στείλω και links απο Kingston, Samsung, Corsair, και πήγαινε εκεί άμα θες να τους κάνεις μάθημα για το πόσο ευαίσθητες είναι οι μνήμες... Αλλά εκεί ξέχασα είναι κλειστό το στόμα γιατί ακόμα και ο κηπουρός "Ξέρει από υπολογιστές"...

 

 

Αν και ειναι παλιο το θεμα , το παλικαρι μιλαγε για επιστροφη κτλ. Οποτε ετσι και αλλιως θα περναγαν απο ελεγχο οι μνημες. Αν ειχαν θεμα τοτε , και ξεκινουσε η διαμαχη εσυ τις εκαψες η ηταν καμμενες εξ αρχης ειναι αλλη ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

  Είμαι τεχνικός σε ένα κατάστημα υπολογιστών, (μικρό) όχι αλυσίδα... Όμως έχω πελάτες που με εμπιστεύονται και φτιάχνω και πουλάω προϊόντα σε αυτούς ακόμα και αν έχει και ένα 5ευρο διαφορά (προς τα πάνω) η δικιά μου τιμη με των άλλων Αν μου το έφερνες μπορεί να σου κόστιζε η μνήμη κανα 5ευρο παραπάνω, αλλά θα φτιαχνόταν από μένα και θα έτρεχε και 4-5 περάσματα τεστ'αρισμα... Και θα είχες το κεφάλι σου ίσηχο. Τώρα μονο το ρεύμα του computer σου για να κλαψουρίσεις για το συμβάν ξεπερνά τα 5 ευρώ και δεν είσαι πλέον ο ξερόλας που λέει "τι ξέρει μωρέ ο τεχνικός, όλοι ξέρουμε υπολογιστές... εγώ, ο πατέρας μου, η μάνα μου, η γιαγιά ο παππούς και ο σκύλος..". Και δεν είναι έτσι αφού ΔΕΝ ΤΣΕΚΑΡΕΣ ΤΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΣΟΥ (ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΤΩΝ 400W και ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ minimum 550W PSU). ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ

 

Βάλε καμιά τελεία ρε μάστορα,αγχώθηκα!

Έγινε επεξεργασία από etien4
Link to comment
Share on other sites

λυόμενο Pc
Μετάφραση. Βιαιοπραγίες και βιασμοί κατ' εξακολούθηση πάνω στα εξαρτήματα του συστήματος κατά την διάρκεια μισής ντουζίνας πατεντών. Ο στατικός ηλεκτρισμός ήταν απλά ο μικρότερος εκ των κινδύνων που αντιμετώπισε το καημένο το συστηματάκι.
Link to comment
Share on other sites

Μετάφραση. Βιαιοπραγίες και βιασμοί κατ' εξακολούθηση πάνω στα εξαρτήματα του συστήματος κατά την διάρκεια μισής ντουζίνας πατεντών. Ο στατικός ηλεκτρισμός ήταν απλά ο μικρότερος εκ των κινδύνων που αντιμετώπισε το καημένο το συστηματάκι.

Ρε γκρινιάρη έπαιξε οπότε...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

  Είμαι τεχνικός σε ένα κατάστημα υπολογιστών, (μικρό) όχι αλυσίδα... Όμως έχω πελάτες που με εμπιστεύονται και φτιάχνω και πουλάω προϊόντα σε αυτούς ακόμα και αν έχει και ένα 5ευρο διαφορά (προς τα πάνω) η δικιά μου τιμη με των άλλων Αν μου το έφερνες μπορεί να σου κόστιζε η μνήμη κανα 5ευρο παραπάνω, αλλά θα φτιαχνόταν από μένα και θα έτρεχε και 4-5 περάσματα τεστ'αρισμα... Και θα είχες το κεφάλι σου ίσηχο. Τώρα μονο το ρεύμα του computer σου για να κλαψουρίσεις για το συμβάν ξεπερνά τα 5 ευρώ και δεν είσαι πλέον ο ξερόλας που λέει "τι ξέρει μωρέ ο τεχνικός, όλοι ξέρουμε υπολογιστές... εγώ, ο πατέρας μου, η μάνα μου, η γιαγιά ο παππούς και ο σκύλος..". Και δεν είναι έτσι αφού ΔΕΝ ΤΣΕΚΑΡΕΣ ΤΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΣΟΥ (ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΤΩΝ 400W και ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ minimum 550W PSU). ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ

Σταμάτα 

λοιπόν τα κλαψουρίσματα και διάβασε:

1. Αν θες να το φτιάξεις 

μόνος σου γιατί έχεις μεράκι ΜΠΡΑΒΟ σε παραδέχομαι

2. Αν έχεις μεράκι δε θα πάρεις 

ότι πιο φθηνό βρεις και γράφει ότι σου κάνει στα χαρακτηριστικά

3. Πήγαινε σε ένα τεχνικό, πες του τι έγινε, ρώτα τον 

αν θέλει τη μνήμη που έχεις για μια ανταλλαγή και μία πολύ καλύτερη τιμή στην ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΝΗΜΗΣ που θέλεις να σου κάνει, και θα σου κάνει και δώρο το Cable Management, το Dust Removal, και το Memtest, και Συμβουλή που δεν ξέρεις...

 

 
Υ.Γ.   Οι Μνήμες και πολλά άλλα κυκλώματα μπορεί να καταστραφούν ακόμα και αν τα αγγίξεις απαλά με τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, και ο τεχνικός έχει δίκιο... @@@.... Αν δε πιστεύεις τσέκαρε στην Corsair που αγοράσεις τι γράφει... και άμα δε το βρεις απάντα μου να σου στείλω και links απο Kingston, Samsung, Corsair, και πήγαινε εκεί άμα θες να τους κάνεις μάθημα για το πόσο ευαίσθητες είναι οι μνήμες... Αλλά εκεί ξέχασα είναι κλειστό το στόμα γιατί ακόμα και ο κηπουρός "Ξέρει από υπολογιστές"...

 

 

Καλή η αυτοδιαφήμιση.

Και πιο καλό το χρυσό φτυάρι.

Βρήκες πόρτα ανοιχτή και μπήκες βλέπω.

Προφανώς και δεν διάβασες παρά μερικές λέξεις, αφορμή ήθελες να πείς το ποιήμα σου και το τι τρομερός τεχνικός είσαι.

Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σου στο θέμα και την ελεύθερη διακίνιση απίστευτης τεχνικής γνώσης που μας προσέφερες δωρεάν.

Thank you lord!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

YOU.GR του ΟΛΙΛΟΥ QUEST 
ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΚΡΑΝ!!!! 
Αγόρασα στις 26 Ιανουαρίου του 2023 έναν αφυγραντήρα Eurolamp Led Panel 16Lt 240 Watt Μαύρο (με αριθμό παραστατικού 31998980/26.1.2023).
ένα χρόνο μετά (Ιανουάριο του 2024) σταμάτησε να συλλέγει υγρασία και, ενώ έκανε θόρυβο σα να δουλεύει, το δοχείο συλλογής δεν μάζευε νερό και άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια υγρασίας στους τοίχους...
Πέρασα έναν γολγοθά για να συννενοηθώ με την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ you.gr (Όμιλος Quest) και το Σέρβις της Eurolamp στη Θεσσαλονίκη και τελικά, ενώ αρχικά ζητούσαν να τους στείλω με κούριερ στην Αθήνα τον αφυγραντήρα και να τον στείλουν αυτοί πίσω στη Θεσσαλονίκη!!!!! συμφώνησαν τελικά να πάω εγώ τον αφυγραντήρα στο σέρβις... Υποτίθεται ότι η συσκευή φτιάχτηκε και 2-3 βδομάδες μετά παρουσίασε ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κατά το τέλος του καλοκαιριού 2024, επικοινώνησα με την you.gr για να δούμε πως θα πάει πάλι στο σέρβις. Αυτή τη φορά ήταν αδύνατο να συνεννοηθούμε για να παραδώσω η ίδια τη συσκευή στο σέρβις και, μετά από άπειρα παρακάλια, επίκληση στη λογική και καυγάδες, τελικά τον έστειλα όπως μου ζήτησαν ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, για να επιστρέψει για σέρβις στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μετά να τον στείλουν στην ΑΘΗΝΑ, για να μου τον στείλει στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.... το θέατρο του παραλόγου... και ενώ έχουν περάσει ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ και τους στέλνω mail και τους κράζω, με παίρνουν τηλέφωνο, για να τους δώσω τον αριθμό απόστολής της ACS, που ΔΕΝ μου είχαν ζητήσει, γιατί.... ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ.... Εγώ τώρα τί πρέπει να κάνω???  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.