Jump to content



HDD & εγγύηση εταιριών.....


dpasinis

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πριν 2,5 χρόνια αγόρασα (από γνωστό κατάστημα) έναν hdd IDE Samsung 2,5'' 160GB για αποκατάσταση ενός laptop που χρησιμοποιούν τα παιδιά μου...

Ο συγκεκριμένος δίσκος εμφάνισε λειτουργικά προβλήματα, με ελάχιστη χρήση, τα οποία πρόσφατα ανακάλυψα μέσω του Sentinel (και αφού ταλαιπωρήθηκα με πολλές επανεγκαταστάσεις του OS) ...

Έστειλα με courier (...δική μου χρέωση, κατ΄ απαίτηση του καταστήματος) τον hdd για έλεγχο όπου τελικά διαπιστώθηκε το λειτουργικό-κατασκευαστικό πρόβλημα του hdd...

Με ενημέρωσαν όμως ότι δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του δίσκου, αλλά θα υφίσταται στο κατάστημα ένα "πιστωτικό" των 57 ευρώ (όσο αγόρασα τον δίσκο...)

Το πρόβλημά μου το εξής:

Για να αγοράσω IDE 2,5'' απαιτείται υπερδιπλάσιο ποσό (120+ ευρώ...)

Δεν θα έπρεπε η samsung (ή όποια εταιρία την αντιπροσωπεύει) να μου αντικαταστήσει το προϊόν;;;;

Αν έχεις βαστήξει το serial number του δίσκου έμπα στο site της seagate και κάνε έναν έλεγχο αν είναι εντός εγγύησης ο δίσκος. Εάν είναι στείλε τον στην seagate για αντικατάσταση.

Αν το κάνεις RMA απευθείας στην Samsung τότε θα σου γυρίσει άλλο είτε καινούριο ή μεγαλύτερης χωρητικότητας. Στην χειρότερη θα αλλάξουν στο ίδιο όλα τα ελαττωματικά μέρη και αφού επισκευαστεί και δοκιμαστεί θα σου επιστραφεί. Θα το παρατηρήσεις αν έχει επισκευαστεί γιατί έχει με μεγάλα κόκκινα γράμματα πάνω στην ετικέτα την λέξη refurbished

Από που αγόρασες τον δίσκο; Πολλά καταστήματα κάνουν παραεισαγωγές οπότε τους είναι πιο εύκολο να σου το αντικαταστήσουν με άλλο αντίστοιχων προδιαγραφών ή αν δεν τους συμφέρει να στο κάνουν πιστωτικό μιας και δεν τους καλύπτει η επίσημη αντιπροσωπεία. Και πριν 2-3 χρόνια που είχε πλημμυρίσει το εργοστάσιο παραγωγής της WD και είχαν πάρει τα πάνω τους οι τιμές στους δίσκους κάποια καταστήματα προτιμούσαν τα πιστωτικά γιατί έβγαιναν πιο κερδισμένα αντί της αντικατάστασης με ίδιο προϊον ή αντίστοιχο προϊόν.

Στην τελική αν δεν σε συμφέρει ρίξε μαύρη πέτρα στο μαγαζί και δοκίμασε απευθείας RMA στην Samsung/Seagate.

Αν έχεις βαστήξει το serial number του δίσκου έμπα στο site της seagate και κάνε έναν έλεγχο αν είναι εντός εγγύησης ο δίσκος. Εάν είναι στείλε τον στην seagate για αντικατάσταση.

Είναι σίγουρα εντός εγγύησης..

το θέμα είναι ότι τον έστειλα στο κατάστημα...

Είναι σίγουρα εντός εγγύησης..

το θέμα είναι ότι τον έστειλα στο κατάστημα...

Ζητάς από το κατάστημα να σου τον επιστρέψει και τον στέλνεις seagate για RMA.

Αν το κάνεις RMA απευθείας στην Samsung τότε θα σου γυρίσει άλλο είτε καινούριο ή μεγαλύτερης χωρητικότητας. Στην χειρότερη θα αλλάξουν στο ίδιο όλα τα ελαττωματικά μέρη και αφού επισκευαστεί και δοκιμαστεί θα σου επιστραφεί. Θα το παρατηρήσεις αν έχει επισκευαστεί γιατί έχει με μεγάλα κόκκινα γράμματα πάνω στην ετικέτα την λέξη refurbished

Από που αγόρασες τον δίσκο; Πολλά καταστήματα κάνουν παραεισαγωγές οπότε τους είναι πιο εύκολο να σου το αντικαταστήσουν με άλλο αντίστοιχων προδιαγραφών ή αν δεν τους συμφέρει να στο κάνουν πιστωτικό μιας και δεν τους καλύπτει η επίσημη αντιπροσωπεία. Και πριν 2-3 χρόνια που είχε πλημμυρίσει το εργοστάσιο παραγωγής της WD και είχαν πάρει τα πάνω τους οι τιμές στους δίσκους κάποια καταστήματα προτιμούσαν τα πιστωτικά γιατί έβγαιναν πιο κερδισμένα αντί της αντικατάστασης με ίδιο προϊον ή αντίστοιχο προϊόν.

Στην τελική αν δεν σε συμφέρει ρίξε μαύρη πέτρα στο μαγαζί και δοκίμασε απευθείας RMA στην Samsung/Seagate.

Τελικά θα έπρεπε να ποστάρω πριν πάρω την απόφαση να στείλω τον HDD.,:wall:

Τον πήρα από VisionStudio...

Αν έχεις βαστήξει το serial number του δίσκου έμπα στο site της seagate και κάνε έναν έλεγχο αν είναι εντός εγγύησης ο δίσκος. Εάν είναι στείλε τον στην seagate για αντικατάσταση.

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου...

Τελικά, ναί, είναι τόσο απλά τα πράγματα....

Μπήκα στην Seagate, έβαλα τον S/N του δίσκου, μου τον έδωσε "In Warranty" και μου έβγαλε "φόρμα επιστροφής"..

Φοβερή εξυπηρέτηση...

Κακώς έστειλα στο κατάστημα τον δίσκο.... (πλήρωσα και 10 ευρώ μεταφορικά!!!!)

Δεν ανοιγω νεο νήμα γιατι και εγώ υποφέρω απο παρόμοιο πρόβλημα.

Πρέπει να κάηκε ο δίσκος μου, όντωας σε εγγύηση μετά απο διακοπή ρεύματος.

Καλύπτει η WD και τα καταστήματα τα ελληνικά μέσω της εγγύησης την αντ9ικατάσταση για περιπτώσεις που φταίει η ΔΕΗ?

Δεν ανοιγω νεο νήμα γιατι και εγώ υποφέρω απο παρόμοιο πρόβλημα.

Πρέπει να κάηκε ο δίσκος μου, όντωας σε εγγύηση μετά απο διακοπή ρεύματος.

Καλύπτει η WD και τα καταστήματα τα ελληνικά μέσω της εγγύησης την αντ9ικατάσταση για περιπτώσεις που φταίει η ΔΕΗ?

Σου κάηκε το τροφοδοτικό μαζί με τον δίσκο;

Αν όχι τότε δεν φταίει η ΔΕΗ. Πολύ πιθανόν να κόλλησε η κεφαλή και θα σε καλύψει η εγγύηση.

Δεν ανοιγω νεο νήμα γιατι και εγώ υποφέρω απο παρόμοιο πρόβλημα.

Πρέπει να κάηκε ο δίσκος μου, όντωας σε εγγύηση μετά απο διακοπή ρεύματος.

Καλύπτει η WD και τα καταστήματα τα ελληνικά μέσω της εγγύησης την αντ9ικατάσταση για περιπτώσεις που φταίει η ΔΕΗ?

Έλεγξε εδώ WD Support / Warranty Services / Warranty Services for End User Customers εάν είναι στην εγγύηση, και εάν είναι σε εγγύηση συμπλήρωσε RMA.:hi:

Δεν ανοιγω νεο νήμα γιατι και εγώ υποφέρω απο παρόμοιο πρόβλημα.

Πρέπει να κάηκε ο δίσκος μου, όντωας σε εγγύηση μετά απο διακοπή ρεύματος.

Καλύπτει η WD και τα καταστήματα τα ελληνικά μέσω της εγγύησης την αντ9ικατάσταση για περιπτώσεις που φταίει η ΔΕΗ?

Εννοειται ότι δε θα αναφέρεις τη ΔΕΗ, ή αν σου επεσε κλπ

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα μιλήσω με την εταιρεια με τον τρόπο που μου υποδείξατε..wish me luck!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.