LeoNaXe Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 6, 2014 καλησπέρα μάγκες, θέλω να μου πείτε ότι ξέρετε για να μπορώ να τους κάνω κάτι, δεν πάει άλλο αυτό το πράγμα.Πριν απο 2 μήνες πήρα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο και ήρθε με πρόβλημα στο τροφοδοτικό, αμάν έκανα μέχρι να το κάνουν DOA αντικατάσταση. Τους την χάρισα τότε αλλα τώρα δεν θα τους αφήσω έτσι.Έκανα παραγγελία το πολυεργαλείο Einhell TH-MG και είχε πρόβλημα στην προέκταση, το επιστρέφω εντός μισής ώρας για DOA όπως λέει η σελίδα τους για κάθε προϊόν που έχουν και το στέλνουν, σήμερα μου έρχεται μήνυμα ότι θα πάει για σέρβις και όχι DOA, επικοινώνησα με το e-shop και μου είπαν ότι το προϊόν εκείνο δεν είχε DOA επειδή δεν το γράφει δίπλα στην εγγύηση. Τη μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Φεβρουάριος 6, 2014 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 Καταγγελια στους αναλογους φορεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 6, 2014 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει; Α! ναι αυτά που κάνανε σε μένα και δεν έχω ψωνίσει απολύτως τίποτα από αυτούς εδώ και 4 χρόνια.Συνεχίστε έτσι κύριοι του e-shop και ούτε το 99 δεν θα σας σώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Φεβρουάριος 6, 2014 Author #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 στο ΙΝΚΑ να κανω καταγγελία ή κάπου αλλού; πείτε μου τα χειρότερα σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Φεβρουάριος 6, 2014 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 στο ΙΝΚΑ να κανω καταγγελία ή κάπου αλλού; πείτε μου τα χειρότερα σας Στον Στέφανο Χίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipioner Φεβρουάριος 6, 2014 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 Γεμισε ολα τα forum με καταγγελειες, αλλα πριν ειδοποιησε τους και οχι μονο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Φεβρουάριος 6, 2014 Author #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 μου άρεσε το αστείο με τον Χίο απλά σοβαρά τώρα, θέλω να τους κάνω ζημιά δεν πάει άλλο αυτό το πράγμα, ιδικά στο κατάστημα της πόλης μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
3likos Φεβρουάριος 6, 2014 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 μου άρεσε το αστείο με τον Χίο απλά σοβαρά τώρα, θέλω να τους κάνω ζημιά δεν πάει άλλο αυτό το πράγμα, ιδικά στο κατάστημα τις πόλις μου Αυτό θα πει σωστό timing Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Φεβρουάριος 6, 2014 Author #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 ωραία στέκει φίλε απλά καμία σχέση, δεν είμαι κατά στα μαγαζιά, είμαι κατά στην κοροϊδία που κάνουν στους καταναλοτές. Μπράβο απο μένα στο visionstudio που μου έκανα αντικατάσταση γραφικών χωρίς να στείλουν κάν κάπου, απλά είδε ότι έχει πρόβλημα και μου έστειλε καινούρια μετά αυτοί μόνοι τους τα κανονίζουν. Franchies άνετα θα άνοιγα VS στην ξάνθη απλά δεν θέλουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 6, 2014 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2014 συνήγορο καταναλωτή και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, μίλα με δικηγόρο και ο,τιδήποτε στείλεις εγγράφως να το έχει ελέγξει κάποιος άλλος, κατά προτίμηση δικηγόρος. Πρόσεχε τι γλώσσα χρησιμοποιείς σε γραπτή επικοινωνία (ορθογραφίες, συντακτικό, νόημα).Στα πλαίσια της ευθύνης του πωλητή από την πώληση για αγορά εξ' αποστάσεως έχεις μεταξύ άλλων 15 μέρες δικαίωμα επιστροφής άνευ λόγου και αιτίας. Άσε τα Ντόα και τα Σόα, είναι αμερικανιές, αυτά το μάραναν το e-shop. Δε γνωρίζω τι ισχύει σε περίπτωση που έχεις ανοίξει το προϊόν σχετικά με την επιστροφή αυτή, ο [MENTION=29341]idonthave[/MENTION] νομίζω δικαιώθηκε αλλά καλύτερα να στα πει εκείνος σχετικά με το ανοιγμένο τι του είπαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Φεβρουάριος 7, 2014 Author #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2014 Δεν ξέρω που παρακολουθούν, έγραψα ένα καλό κειμενάκι στο FB τους για να ενημερωθεί ο κόσμος και σήμερα με πήραν τηλέφωνο πως μου στέλνουν καινούριο χωρίς να τους πάρω κανένα τηλέφωνο. Το έχουν διαγράψει και απο το FB. αν και πάλι δεν θέλω να το αφήσω αυτό έτσι θα δούμε αναλόγως πως θα με εξυπηρετήσουν και έτσι ανάλογα θα πράξω, (πάντως έχω να ρίξω τρελή τάπα στο μαγαζί γιατί μου το παίζουν πολύ ξερόλες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
idonthave Φεβρουάριος 7, 2014 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2014 Στα πλαίσια της ευθύνης του πωλητή από την πώληση για αγορά εξ' αποστάσεως έχεις μεταξύ άλλων 15 μέρες δικαίωμα επιστροφής άνευ λόγου και αιτίας. Άσε τα Ντόα και τα Σόα, είναι αμερικανιές, αυτά το μάραναν το e-shop. Δε γνωρίζω τι ισχύει σε περίπτωση που έχεις ανοίξει το προϊόν σχετικά με την επιστροφή αυτή, ο [MENTION=29341]idonthave[/MENTION] νομίζω δικαιώθηκε αλλά καλύτερα να στα πει εκείνος σχετικά με το ανοιγμένο τι του είπαν.10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών.Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.Εγώ ακόμα περιμένω, δεν έχει γίνει κάτι. http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/provlima-me-epistrofi-laptop-sto-eshop-97126-5.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Φεβρουάριος 10, 2014 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Αν θες να τους κάνεις ζημιά μόνον αν πας σε δικηγόρο μπορείς να μάθεις. Αλλά θα μπεις σε έξοδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Φεβρουάριος 15, 2014 Author #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 15, 2014 για 40 ευρώ πράγμα να χρεωθώ τα 10πλάσια δεν αξίζει . πάντως όταν πήγα να το πάρω δεν είπαν τίποτα. με κλειστό στόμα και οι 2 και το κομμάτι ολοκαίνουριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.