nobig Οκτώβριος 24, 2004 #142 Οκτώβριος 24, 2004 Αρχική απάντηση από bleo8onhs Κατ αρχην ο δρόμος συγχωρει πολλά πράγματα και αυτό στο λέει ένας πολύ άτυχος οδηγός που χωρις ιδιαιτερο λόγο γουστάρει πολύ να τρέχει σαν να καταποντίζεται ο δρόμος πίσω του, είναι δεν είναι το αυτοκίνητο γρήγορο, είναι δεν είναι ασφαλές. Εγώ .... Φίλε είσαι εκτός πραγματικότητας. Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει απλά γιατί δεν συμφέρει οικονομικά και γιατί όπως είπες είναι απλά ρατσιστικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί να απαγορεύεις σε κάποιον να βγει εθνική; Επειδή εσύ μπορείς να πηγαίνεις άνετα με 180 και αυτός νοιώθει άνετα με 100 ή 90; Ας πιάσει την δεξιά και ας πηγαίνει. Και στην τελική θα εξυπηρετήσει νομίζεις αυτό το σύστημα; Απλά κάποιος θα κόβεται στον πάγο, ωπ φίλε δεν μπορείς να πάς Καλάβρυτα επειδή μπορεί να έχει πάγο. Εσύ φίλε δεν μπορείς να πας σε νησί επειδή όταν έδινες εξετάσεις έκανες 2 περιττές μανούβρες για να το βάλεις στο φέρρυ. Μπορούν κάλλιστα να βελτιώσουν το παρόν σύστημα άμα σταματήσουν τα λαδώματα και με πιο συχνές επανεξετάσεις για να δουν αν είσαι ικανός οδηγός. Στους παππούδες 80+ πάρτε τους το δίπλωμα. Πιο αυστηρό Point system Σε πιάνουν να μιλάς στον κινητό χωρίς Handfree, Βαθμούς και άλλα πολλάΕσύ όταν πήγες να δώσεις ήσουν σουμάχερ και τα έκανες όλα καλά; Όταν βγεις στον δρόμο μαθαίνεις να οδηγάς. Αυτό που πρέπει να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό είναι η νοοτροπία του Νεοελληνάρα που κάνει ότι του καυλώσει αδιαφορώντας για τους άλλους. Κλασσικό παράδειγμα μάλλον εσύ αφού λες ότι θες να πηγαίνει λες και ο δρόμος φεύγει από τις ρόδες σου. Τον κύριο δίπλα σου που καλός-κακώς δεν οδηγεί τόσο καλά τον σκέφτεσαι. Σκέφτηκες ποτέ πως μπορεί να αντιδράσει ο άλλος αν εσύ περάσεις με 170 δίπλα του; ’μα γουστάρεις να τρέχεις πάρε τους φιλαράκους σου και πάτε σε μια πίστα και πήγαινε όχι με 170 αλλά με 240. Στους δρόμους όμως τους οποίους τους πληρώνουμε ΌΛΟΙ οφείλεις να σέβεσαι τον διπλανό σου και να μην είσαι εσύ η αιτία που μπορεί να χάσει την ζωή του Αλήθεια έχεις σκεφτεί τι θα γίνει αν πηγαίνεις με 200 και1. Πεταχτεί ζώο στην εθνική2. Φύγει πετραδάκι από τον μπροστινός σου και σου σπάσει το παρμπρίζ3. Σκάσει το λάστιχο4. Βρεις σαμαράκιΑυτά είναι λίγα από αυτά που σκέφτηκα και μπορούν αν συμβούν πανεύκολα
N4speed Οκτώβριος 24, 2004 #143 Οκτώβριος 24, 2004 Μια BMW Μ5 (το νεο μοντελο ) γιατι απλα εχει κυρος , πολυτελεια ,ανεση ,παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια και με ενα κουμπακι σκληραινουν οι αναρτησεις , μικραινει ο χρονος αλλαγης των ταχυτητων και απελευθερωνονται 507 αλογακια ! Πανω απο ολα ομως επειδη ειναι διακριτικη και μπορεις να κανεις κατι τυπους με φτιαγμενα αμαξακια να τριβουν τα ματια τους για το πως τους αφησε πισω χιλιομετρα μια απλη 520 ! Παντως και με αυτο το αυτοκινητο με το τρομερο κρατημα και τα τελεια φρενα δεν θα ετρεχα σχεδον ποτε πανω απο 180 γιατι σε μεγαλες ταχυτητες οι κινδυνοι πολλαπλασιαζονται και οι πιθανοτητες αντιδρασης και επιβιωσης μειωνονται γεωμετρικα καθως μεγαλωνει η ταχυτητα ! Και εκτος απο ειδικες περιπτωσεις σε ειδικους χωρους δεν θα απενεργοποιουσα τα συστηματα ελεγχου προσφυσης και ευσταθειας , τα οποια θεωρω και ειναι σωτήρια ! Οι γερμανοι νομιζω θελουν να τα επιβαλουν σε ολα τα αυτοκινητα που πωλουνται στη χωρα τους γιατι πιστευουν οτι θα μειωσουν 40% τα θανατηφορα ατυχηματα ! Εγω εχω στο αυτοκινητο μου και εχει φανει ιδιαιτερα χρησιμο σε 3-4 περιπτωσεις !
Shaman Οκτώβριος 24, 2004 #145 Οκτώβριος 24, 2004 Εμένα μια καινούργια SLK δε θα με χαλούσε καθόλου..Mοιάζει πολύ στην SLR και με τρελαίνει!Αυτό για βολτάδικο...Για "τσαμπουκάδες" κάτι απο Integra....
Nos-Dio Οκτώβριος 24, 2004 #146 Οκτώβριος 24, 2004 Αρχική απάντηση από JimmyFox Ωπ! σωστά.... Δεν υπολόγισα τον Απρίλιο και τον Δεκέμβρη. Κακώς βέβαια αφού είναι γεμάτοι (αρχή Απρίλη και τέλος Δεκέμβρη). Ειρωνας οπως παντα....και 100 χρονω να εισαι το μυαλο σου ειναι που σε χαλαει!
GoriLLakoS Οκτώβριος 24, 2004 #147 Οκτώβριος 24, 2004 GUYS....οποις μενει προς γλυφαδα μερια @Dinopoulos....εχετε προσεξει ενα hammer απο τα καινουρια που κυκλοφορουν εκει????Εινα ΤΕΡΑΣΤΙΟ.....αλλα με ολη την εννοια της λεξεως......κ ο τυπας που το εχει ειναι τρελος...μια μερα εχε κινηση κ μπηκε στις γραμμες του τραμ κ εφυγε..... παντως δεν παιζει να εχω ξαναδει μεγαλυτερο αυτοκινητοτζιποειδες απο αυτο......
colt3003 Οκτώβριος 24, 2004 #149 Οκτώβριος 24, 2004 Αρχική απάντηση από bleo8onhs Ο δρόμος δεν είναι μόνο για να πας στον προορισμό σου αλλά και για παιχνίδι. Για να πας μια βόλτα. Για να διασκεδάσεις. Λένε πολλοί. Αλλιώς γιατί να μην του βάλουμε ράγες, να βάλουμε και στα αυτοκίνητα και να πηγαίνουμε όλοι πάνω στις ράγες με την ιδια ταχύτητα, με ηλεκτρονικά που να περιορίζουν την απόσταση και την ταχύτητα? Θα ήθελα πολύ μια απάντηση σε αυτό. Αν το να πάς μια βόλτα ή να διασκεδάσεις είναι παιχνίδι τότε ουδεμία αντίρρηση.Λέγοντας ''παιχνίδια'' (γι'αυτό και τα εισγωγικά) εννοούσα τις κοινώς λεγόμενες μ@λακιούλες Βλ. κλεισίματα, προσπεράσεις πάνω σε στροφή, χειροφρενιές ,ανάποδα τιμόνια, προσπέραση και καπάκι επιβράδυνση χωρίς λόγο, στράβωμα με τα φώτα,μέθη και γενικώς ενέργειες ανθρώπων που κατατάσωνται στην κατηγορία: Μ@λάκα με δίπλωμα. Αν αυτά τώρα τα θεωρείς φυσιολογικές καταστάσεις και αθώα πειράγματα, τότε η συγνώμη σου (και δεν αναφέρομαι σε εσένα πρωσωπικά, καταλαβαίνεις τι λέω) όταν θα φάς λάχανο τον άλλον, είναι στην καλύτερη περίπτωση άχρηστη, στη χειρότερη μέγιστος Φαρισαισμός. Τι θα συζητάμε δηλ. τότε; ''να ξέρεις το κόλπο αυτό το εχω ξανακάνει πολλές φορές, αλλά αυτή τη φορά μου ξέφυγε κια σκότωσα τον άλλον, αλλά δεν το'θελα ?????'' αντέχεις αλήθεια τέτοια ρίσκα ??Σχετικά με τις ράγες για εμένα τουλάχιστον αποτελεί πεποίθηση ότι αν ΄΄ηταν οικονομικά και τεχνικά εφικτό τώρα ούτε εσύ αλλά ουτε και εγώ θα ξέραμε τι σημαίνει η λέξη λάστιχό. Όσον αφορα τους περιοριστές ταχύτητας νομίζω ότι κάτι αντίστοιχο υπάρχει ήδη σαν εξτρα αξεσουάρ σε κάποιο ακριβό αμάξι (δεν θυμάμαι μάρκα).
JimmyFox Οκτώβριος 24, 2004 #150 Οκτώβριος 24, 2004 Αρχική απάντηση από Nos-Dio Ειρωνας οπως παντα....και 100 χρονω να εισαι το μυαλο σου ειναι που σε χαλαει! Έχεις χαζέψει? Πού σε ειρωνεύτηκα ρε άθλιε τύπε? ίσα ίσα που παραδέχτηκα οτι έχεις δίκιο και κάθεσαι και μου γράφεις π@π@ριές (όπως πάντα άλλωστε...)Ξεκόλλα λίγο ρε. Κόψε την πρωινή τουλάχιστον...Λοιπόν, απάντα με ΠΜ θες να ικανοποιήσεις λίγο τον εγωισμό σου γιατί πολύ χαλάσαμε το thread...Ζητάω δημόσια συγνώμη από τον συγγραφέα του thread και δε ξαναποστάρω οτιδήποτε άσχετο, πόσο μάλλον στα ηλίθια σχόλια του Nos-Dio.
.38-.45 Οκτώβριος 24, 2004 #151 Οκτώβριος 24, 2004 να γυρισουμε στο θεμα;οτι εχετε να πειτε, πειτε το οι δυο σας, μεταξυ σας, μακρια απο τους αλλους.ευχαριστουμε για την κατανοηση σας.
bleo8onhs Οκτώβριος 24, 2004 #152 Οκτώβριος 24, 2004 @nobig Οι απαγορεύσεις φυσικά και πρέπει να ισχύουν γιατί μια εθνική θα έπρεπε να έχει όριο 170 για να μην πω 200 και όχι 50 60 και 120. Γιατί να πάω στον προορισμό μου κατακουρασμένος έπειδή ο παππούς ή η γυναίκα ή το κάθε παιδάκι αποφάσισε ότι πρέπει να πάει τέρμα αριστερά και με 3, αρνούμενος να κάνει λίγο άκρη, και πρέπει να κάνω αγώνα για να τον περάσω για να μην με σκοτώσει σε κάποιο φρενάρισμα, ή επειδή κάποιος που προσπερνά πέσει πάνω του? Δεν είναι πόλη η εθνική! ’μα δεν μπορείς πήγαινε με το λεωφορείο! Γιατί να πας με το αυτοκίνητο αφού δεν μπορείς να οδηγήσεις? Γιατί να το βάλεις στο φέρρυ και να τσακίσεις κανέναν ή να χτυπήσεις κανένα αυτοκίνητο και να μην πληρώνει η ασφάλεια (σε φέρρυ η ασφάλεια πολύ δύσκολα πληρώνει μιας και ισχυρίζεται ότι δεν τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας), αφού δεν μπορείς? Γιατί να πας στο χιόνι και να πάρεις παραμάζωμα όλα τα παρκαρισμένα γλιστρώντας προς τα πίσω? Γιατί νομίζετε ότι βρισκόμενοι στην θέση του οδηγού πρέπει να έχετε όλα τα δικαιώματα του κόσμου? Μπορείτε να ανταποκριθείτε στην πρόκληση? Ποιος από σας έχει οδηγήσει σε χιόνι ή πάγο? Ακόμη χειρότερα, με γκρεμό δίπλα? Γιατί να μην μας εκπαιδεύει κάποιος γι αυτό? Και γιατί να σου δίνει το κράτος την άδεια να οδηγήσεις εκεί αφού δεν εξέτασε αν μπορείς? Δεν καταλαβαίνω γιατί το κράτος να σε γράφει για κράνος, κοπτώμενο και καλά για την ασφάλεια σου, αλλά να σε αφήνει να ανέβεις το βουνό κινδυνεύοντας για πλάκα. Όσο για το αν ο υποψήφιος οδηγός θα πήγαινε ξέροντας, προφανώς και το μάθημα σε κείνη την περίπτωση θα ήταν διαφορετικό. Αν αντιδράσει άσχημα, όταν τον περάσω με 170 να μην οδηγάει λέω εγώ. Να κοιτάει τους καθρέφτες του λέω εγώ. Να μου κάνει χώρο να περάσω λέω εγώ. Να μάθει ότι ο δρόμος δεν είναι για όλους λέω εγώ. Όσο για τις περιπτώσεις που αναφέρεις μπορεί να έχουν τύχει και κανα δύο. Έχουμε αρκετές αλεπούδες εδώ το καλοκαίρι. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην αντιμετωπίζεται. Να τα πούμε από κοντά καμια φορά να ακούσεις μπόλικες ιστορίες και δικές μου και φίλων! @colt Φυσικά και το να οδηγάς μεθυσμένος δεν είναι παιχνίδι αλλά έγκλημα. Και φυσικά κάνεις τα πάντα για να είναι οι άλλοι ασφαλείς. Αυτοί όμως κάνουν το ίδιο για τον εαυτό τους? Σκέφτηκαν ποτέ αν κάνουν για οδήγηση? Γιατί εγώ ξέρω πολύ κόσμο που δεν το έχει σκεφτεί ποτέ. Παρτε τώρα ένα sάκι...
JimmyFox Οκτώβριος 25, 2004 #153 Οκτώβριος 25, 2004 Είναι αλήθεια οτι τα όρια ταχύτητας στην Εθνική οδό είναι εξωφρενικά. Σύφωνα με το νομο η ελάχιση ταχύτητα στην ΕΟ είναι τα... 50χλμ....Δηλαδή χαζοί είναι στη Γερμανία που στην Autobahn δεν υπάρχουν απαγορευτικά όρια (αλλά απλώς προτεινόμενα)?Επικίνδυνη δεν είναι η γρήγορη οδήγηση. Πρέπει να αποσυνδέσουμε την ταχύτητα από τον κίνδυνο. Ή μάλλον, να της προσδώσουμε χαμηλότερο "βαθμό επικινδυνότητας". Πιο επικίνδυνο είναι να πηγαίνεις με 80χλμ στην αριστερη λωρίδα παρά με 150. Πιο επικίνδυνο είναι να αλλάζεις συνεχώς λωρίδες και μάλιστα χωρίς φλας παρά να πηγαίνεις ευθεία με 160χλμ. Από την άλλη, έτσι που είναι οι ελληνικοί δρόμοι, τα 120χλμ πολλές φορές είναι επικίνδυνα πολλά.... Λίγο μετά τα διόδια των Αφιδνών ας πουμε στο ρεύμα προς Αθήνα κοντά στο ύψος του Αγ. Στςφάνου ο δρόμος είναι για τρακτέρ....Επίσης, κάποια έρευνα είχαν κάνει από το περιοδικό "4 τροχοί" πριν κάποια χρόνια και τόλμησαν να κάνουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/νίκη σύμφωνα με τα αναγραφόμενα όρια. Ε λοιπόν, εκάναν κάτι παραπάνω από 10 ώρες και ήταν το πιο επικίνδυνο ταξίδι που επιχείρησαν ποτέ. Όταν το ρέυμα πάει με 120χλμ, θα πας κι εσύ με 120. Αν το ρεύμα πάει με 160χλμ, θα πας με 160. Το επικινδυνο είναι πηγαίνει το ρεύμα με 90 κι εσύ να πηγαίνεις με 120. Ή το αντίστροφο.
DJD Οκτώβριος 25, 2004 #154 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από JimmyFoxΔηλαδή χαζοί είναι στη Γερμανία που στην Autobahn δεν υπάρχουν απαγορευτικά όρια (αλλά απλώς προτεινόμενα)? Χαζοί δεν είναι αλλά εκεί υπάρχει και μια παιδεία πίσω από την οδήγηση και δεν σκάει ο πιτσιρικάς 150ευρώ για να έχει το δίπλωμα σπίτι. Κι όταν βγαίνει ο "πιτσιρικάς" στο δρόμο και περνάει τον Σείριο με 200 ναι είναι επικίνδυνος. Όπως κι ο γρήγορος ο 35άρης με το rally 106 με την μισή μέτρο μπούκα που οδηγεί λες και τρέχει Group A αγώνα. Όταν υπάρξει παιδεία κι όταν οι γονείς αρχίσουν να είναι λίγο πιο ευαίσθητοι στο θέμα "50νεκροί κάθε σ/κ" τότε μπορούμε να αρχίσουμε να λέμε για αλλαγές ορίων.
DarkSaga Οκτώβριος 25, 2004 #155 Οκτώβριος 25, 2004 o δρόμος στο σείριο θυμίζει σε κάποιον autobahn? ή μήπως έχει δει κανείς δρόμο με κλίση σε στροφή 20μοιρών? και να μην έιναι ανάποδη? lolπολλά διαφέρουν... εδώ και αλλού....
JimmyFox Οκτώβριος 25, 2004 #156 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από nobig Μάλλον επιτίθεσαι στον bluescreen χωρίς ουσιαστικό λόγο. Και η 2 ενδιαφέρεστε για την οδική ασφάλεια αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις. όταν λες οτι ο άλλος νιώθει άνετα με 90-100χλμ δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα παρουσάζεται όταν αυτός με τα 90-100χλμ πάει στην αριστερή λωρίδα και συνήθως δεν κάνει δεξιά όταν του ανάβεις φλας. "Γιατί ρε μεγάλε, (λες στον οδηγό που πάει αργά), εσύ πας με 90χλμ αλλά εμείς έχουμε και δουλειές! Δεν βγήκαμε για χαλαρή βολτούλα στην Εθνική! Αν δε βιάζεσαι πάρε ΚΤΕΛ ή κάνε στην άκρη γιατί εγώ δεν έχω καιρό για χάσιμο".Μιλάς για σεβασμό στον δρόμο αλλά το ίδιο και ο bleothonis. Και για μένα πιο ασεβής είναι αυτός που πάει αργά στην Εθνική οδό παρά αυτός που πάει γρήγορα. Στο κάτω κάτω, αν κάποιος παέι γρήγορα, κάνεις για λίγο δεξιά και φεύγει. Δε σε ενοχλεί και ούτε σε καθυστερεί.Βέβαια, το θέμα αλλάζει ανάλογα και την ταχύτητα. Αμα είναι κάνα κ@υλωμένο 18άχρονο με κάποιο χαζοαυτοκινητάκι μήκους 3,5μέτρων και 900 κιλά και πάει με 200χλμ τότε είμαι μαζί σου. Εκ των πραγμάτων αυτό είναι επικίνδυνο όχι μόνο γιαυτόν αλλά και για τους άλλους. Αλλά ένα Volvo S80 T5 θα το σεβαστώ... Είναι εντελώς διαφορετικά τα 170χλμ σε ένα Volvo ή Saab από τα 170χλμ σε ένα Hyundai Accent ή Fiat Punto. Και φυσικά μιλάω εκ πείρας για το S80 και μπορώ να σου πω οτι μπορεί να ταξιδεύει για την πλάκα του με 200χλμ/ώρα. Με δισκόφρενα πιο μεγάλα από ένα Saxo VTS και κράτημα στο δρόμο απίστευτο τότε δεν βλέπω λόγο να μη τρέξεις με αυτό το αμάξι και απαιτείς κάποιο σεβασμό από τους αλλους οδηγούς γιατί δε γίνεται αλλιώς. Όταν ανάβω φλας και πάω με 210χλμ, απαιτώ από τον άλλον να κοιταξει τον καθρέφτη (γι'αυτό τον έχουμε) και να κάνει δεξιά. Να σημειωθεί ομως οτι η επιλογή της ταχύτητας καθορίζεται κυρίως από την κίνηση στον δρόμο. Ότι αμάξι και να έχεις, αν όλοι πάνε αργά, τότε κι εσύ θα πάς αργά. Και φυσικά μ@λ@κίες όπως αλλαγές λωρίδων απότομα και χωρίς φλας απαγορεύονται δια ροπάλου ότι και να οδηγάς....
JimmyFox Οκτώβριος 25, 2004 #157 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από DJD Αρχική απάντηση από DarkSaga Και στους 2 έχω απαντήσει στην πρώτη μου απάντηση αλλά και ο bleothonis με την άποψη του για την εκπαίδευση των οδηγών.
Nos-Dio Οκτώβριος 25, 2004 #158 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από JimmyFox Έχεις χαζέψει? Πού σε ειρωνεύτηκα ρε άθλιε τύπε? ίσα ίσα που παραδέχτηκα οτι έχεις δίκιο και κάθεσαι και μου γράφεις π@π@ριές (όπως πάντα άλλωστε...)Ξεκόλλα λίγο ρε. Κόψε την πρωινή τουλάχιστον...Λοιπόν, απάντα με ΠΜ θες να ικανοποιήσεις λίγο τον εγωισμό σου γιατί πολύ χαλάσαμε το thread...Ζητάω δημόσια συγνώμη από τον συγγραφέα του thread και δε ξαναποστάρω οτιδήποτε άσχετο, πόσο μάλλον στα ηλίθια σχόλια του Nos-Dio. δεν εχω να σου πω κατι με Πμ αθλιε τυπεδεν σου γραφω παπαριες δεν τραβω ******* πια,το εχω κοψει εδω και καιρο.Εσυ για να το λες ομως το τραβας το βιολι σου!δεν ειναι ηλιθια τα σχολια μου απλα εσυ εισαι πολυ ******* και για αυτο κολαςδεν θα κανω τον κοπο να σου απαντησω σε πιθανη απαντηση αφου παντα κανεις ενα βημα πισω....σε ενα ποστ να απαντουσες χωρις να ειρωνευτεις η να βρισεις δεν μπορεις....οχι μονο με εμενα,γενικα ετσι εισαι.Πεφτω λοιπον και εγω σε αυτο το ωραιο επιπεδο που ξερω να το χειριζομαι(και αυτο) καλυτερα απο εσενα μικρε!Αν δεν ξερεις τι ειναι ειρωνια θα σου μαθουν,εγω παντως αν δεν υπηρχε νομος να απαγορευει τον φονο ευχαριστως σου παιρνω το κεφαλι για τον π**τσο μου!Τωρα για να μεινω και λιγο στο θεμα...με 120 και 160 την ωρα δεν σου μενουν και πολλα για να κανεις...θα σκεφτεις αλλα δεν θα προλαβεις.Και η αντιδραση δεν ειναι στανταρ.Οποιος εχει εμπειρια πανω στην οδηγηση πιστευω πως θα με καταλαβει.Και μιλαω παντα για την Ελλαδα και οχι για μια ξενη χωρα που στο κατω κατω δεν με ενδιαφερει αφου δεν οδηγω εκει.
ea6gka Οκτώβριος 25, 2004 #159 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από JiMk Αυτοκίνητα, γυναίκες, PC. Θερμές συζυτήσεις. παλι καλα που δε μαλωνουμε για μπιλιες.
nobig Οκτώβριος 25, 2004 #160 Οκτώβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από bleo8onhs @nobigΓιατί να πας στο χιόνι και να πάρεις παραμάζωμα όλα τα παρκαρισμένα γλιστρώντας προς τα πίσω? Γιατί νομίζετε ότι βρισκόμενοι στην θέση του οδηγού πρέπει να έχετε όλα τα δικαιώματα του κόσμου? Μπορείτε να ανταποκριθείτε στην πρόκληση? Ποιος από σας έχει οδηγήσει σε χιόνι ή πάγο? Ακόμη χειρότερα, με γκρεμό δίπλα? Γιατί να μην μας εκπαιδεύει κάποιος γι αυτό? ’μα το αμάξι πατήσει σε πάγο και δεν έχεις λάστιχα με καρφάκια ούτε ο θεός ο ίδιος δεν σε σώζει. Το καλό αυτοκίνητο δεν είναι πανάκια. Πάνω απ' όλα ο παράγωντας άνθρωπος και δεν νομίζω να έχεις πολλά περιθώρια στα 200. Το ότι κάποιος δεν γουστάρει να πάει πάνω απο 100 δεν συμαίνει ότι δεν ξέρει να οδηγεί.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.