Jump to content



Τι αυτοκίνητο θα θέλατε να είχατε;


xylokastro

Recommended Posts

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Ρε παιδια κατι λιγο ασχετο,αλλα ποιος ξερει να μου πει ποσο παει η μετατροπη ενος δεξιοτιμονου αυτοκινητου σε αριστεροτιμονο???

Αρχική απάντηση από Hemispasm [Σήμερα, στις 13:35]

αυτο που θελω ειναι αυτο που ελπιζω οτι θα παρω σε λιγους μηνες , ενα MR2 spyder :)

απλά υπέροχο...πάντως τις βροχερές ημέρες μην πας "γυρεύοντας"-σου μιλάω απο προσωπική εμπειρία

χαχαχαχαχαχαχαχαχα σαν το κεφάλι του αστυνόμου Σαΐνη με έκανες.

Το καπέλο το έχασα το σάββατο στη θάλασσα :(

Αρχική απάντηση από DJD

χαχαχαχαχαχαχαχαχα σαν το κεφάλι του αστυνόμου Σαΐνη με έκανες.

Το καπέλο το έχασα το σάββατο στη θάλασσα :(

Eχασες το καπελο???? Πας καλα ???? Γρηγορα να υποβιβαστει και να μπαναριστει το απλο μελος djd .Webμαστορας χωρις καπελο ειναι ενα πραγμα σαν βαγγουρας χωρις κοιλια:p

Αρχική απάντηση από XTCgr

απλά υπέροχο...πάντως τις βροχερές ημέρες μην πας "γυρεύοντας"-σου μιλάω απο προσωπική εμπειρία

i wont ξερω οτι ειναι αρκετα "δυστροπο", καμια σχεση με το mx5 απο το οποιο εχω καποια εμπειρια

Πάντως η ενασόλησή μου με τα αυτοκίνητα σαν χόμπι, είτε με περιοδικά είτε από πρώτο χέρι μου έχει διδάξει τα εξής, 1) Πισωκίνητα, 2) Ατμοσφαιρικά είναι οι καλήτερες κατασκευές στον κόσμο.Απόδειξη τα εξής, McLaren GT1R F1, Ferrari Enzo, Carrera GT. Σε τέτοιου είδους κατασκευές φαίνεται η εφαρμοζμένη γνώση μηχανολογίας. Και φυσικά, για να μην χαρακτηριστώ ιερόσυλος, δεν ξεχνάω με τίποτα το Honda NSX. Και μόνο που το βάζω δίπλα σε θήρία, από άποψη δύναμης και μόνο (τα έχει όλα μισά από τα άλλα, κυβισμό, υποδύναμη), λέει πολλά.

Από άποψη κινητήρων προσωπικά πιστεύω 1η Ferrari, 2η Honda, 3η BMW&PORSCHE. Πάντα σε ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Από αυτά και πέρα, αν θέλετε να έχετε παρόμοιες επιδόσεις, για να καταλάβετε και για τι πράγμα μιλάω, με υποπολλαπλάσια λεφτά από τον αντιπρόσωπο της γειτονιάς σας, με ένα απλό δίπλωμα οδήγησης και όχι αγωνιστικής άδειας, πάρτε μια μοτοσυκλέτα 1000-1300 κυβικά εκατοστά με 15.000,00 Ευρώ.

Είναι τρομακτικό για τι δύναμη και αίσθηση μιλάμε. Ένας φθηνός προσωμοιοτής.:upside:

Αρχική απάντηση από icy20 [Χθες, στις 09:26]

Ουτε ειμαι ο πολυ εμπειρος οδηγος ουτε τιποτα αλλωστε το μεγαλυτερης ιπποδυναμης αμαξι που εχω οδηγησει ειναι 120αλογα...Και τι να λεει.Την δουλεια του την κανει πολυ καλα και αυτο ακομα και για μεγαλα ταξιδια αλλα επισης την δουλεια του την κανει και αυτο που εχω τωρα που εχει 83 αλογα.Κοντρακιας δεν ειμαι ουτε προκειται

Συγγνώμη αλλάδεν βλέπουν το αμάξι όλοι κάτι απλά με 4 ρόδες για να κάνεις μόνο τις δουλείες τους. ’λλοι θέλουν το κάτι τους απο το αμάξι. Τα σημερινά αμάξια θέλουν τουλάχιστον 110 άλογα γιατί με το βάρος που έχουν δεν πάνε μια. Πλέον δεν βρίσκεις ευκολά αμάξι κάτω απο 1250 Κιλά και οτιδήποτε κάτω απο 90-100 άλογα είναι απλά ψοφίμι. Δεν είμαι ο Καυλόγκαζάκιας αλλά σε μια πρόσπεραση θέλω να εχω 150-170 αλογάκια και όταν θα είμαι 4 το βράδυ μόνος μου στην εθνική γιατί να μην το πατήσω

Ένα μικρό προβληματάκι δεν μου επέτρεπε να μπω στο Internet τις τελευταίες μέρες...

Τώρα όλα καλά και γράφω:

Αρχική απάντηση από red alert

Είναι παντός μεγάλη βλακεία να προσπαθείτε να συγκρίνεται γερμανικά με ιαπωνικά είναι δυο διαφορετικά αυτοκίνητα .οι διάφορες είναι πόλη μεγάλες ,, αυτό το λεω για το τρόπο που λειτουργούν το μοτέρ και γενικά όλη η φιλοσοφία ,,

Πάρα μα πάρα πολύ σωστά...

Δεν κάνει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...

(Ωστόσο να θυμόμαστε μερικές φορές οτι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο 4 ρόδες και ένα μοτέρ.)

Αρχική απάντηση από red alert

Όταν μεγαλώσετε και έχετε τι καυ>> θα διττέ ότι θα το πατάτε και θα κάνετε κοντρέ .και στην τελική τα αμάξια που λετε δεν πανε κάτω από 100

Και σε αυτό σωστός (εν μέρη)

Αρχική απάντηση από colt3003

Χωρίς να έχω καμία μα καμία πρόθεση να συγκρουστώ ή να διεκδικήσω ''αλάθητα'' θα ήθελα να πω τα εξής:

α. Ο δρόμος ΔΕΝ συγχωρεί και δεν είναι για ''παιχνίδια''. Πρωταρχικός στόχος των αυτοκινήτων είναι ο αυτονόητος: να μας πηγαίνει εκεί που θέλουμε με ασφάλεια. Μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε διαφοροποίηση στον τύπο του αυτοκινήτου με σκοπό να δωθεί περισσότερο βάρος στον τομέα που ενδιαφέρει περισσότερο τον καθένα βλ. άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια, χώροι. ΑΛΛΑ απο εκεί και πέρα κρίνω ως λίαν επιεικώς απαράδεκτη τη στρατηγική των αυτοκινητοβιομηχανιών να δημιουργεί μοντέλα με αποκλειστικό κοινό άτομα που λόγω ηλικίας έχουν μεγαλύτερη αιμοστατική πίεση στα χαμηλά μέρη του σώματώς τους (αλήθεια ποιός θέλει 125+ άλογα σε ένα αμάξι 3,5 μέτρων και 750 κιλών ? τι θα κουβαλήσει ? που ? θα τραβήξει τίποτα ?).

β. Όλοι μπορούμε αβίαστα να διατεινόμαστε οτι είμαστε ΟΙ οδηγοί γιαυτό και θεωρούμε οτι μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε με το αμάξι μας μιας και ''ξέρουμε τα όριά του'' ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ. Τα όρια του ΙΧ μας μπορεί και να μας είναι γνωστά αυτό που παραμένει ΠΑΝΤΑ άγνωστο είναι ο παράγοντας που λέγεται ''απεναντι'' (μπορεί και δίπλα ή και πίσω), για να μήν αναφερθώ στο ότι όσοι δεν έχουν πέσει σε γλίτσα ή σε πάγο ή σε άμμο ή σε λάδια ή σε νερά (είδατε πόσα πολλά ''ή'' ???) δεν έχουν δεί τίποτα (και ειλικρινά εύχομαι να τα δούν ει δυνατών σταματημένοι και όχι με καμια 120+ χλμ).

γ. Όσο και να ακουστεί παράξενο και εμένα μου αρέσουν αυτα τα αμάξια που προτείνετε. ΟΛΑ μπορώ να πώ. ΑΛΛΑ έχοντας δεί αμέτρητα τροχαία (λόγω επαγγέλματος) τελικά φτάνω στο συμπέρασμα οτι στο τέλος τέλος όλα λαμαρίνες είναι και δεν νομίζω οτι αξίζει επ'ουδενί να δίνει κάποιος μια περιουσία για κάτι που εκ των πραγμάτων όχι μόνο δεν πρόκειται να του κάνει απόσβεση κεφαλαίου ΠΟΤΕ αλλά θα του είναι και μόνιμα παθητικό ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ και επιπλέον θα το κρατήσει το πολύ καμιά πενταετία και θα ξανατσοντάρει για να πάρει άλλο. ’σε αμα είσαι και αναγκασμένος να το έχεις στο δρόμο σαν έκθετο και κάθε πρωί να βρίσκεις και μια νέα υπογραφή πάνω του. (Δεν ξέρω πόσο εκτιμάτε τη δουλειά που κάνετε και τα λεφτά που αυτή σας εξασφαλίζει αλλά εγω τουλάχιστον αν έπιανα εναν την ώρα του ''εγκλήματος'' θα τον σκότωνα, και γιαυτό ακριβώς νιώθω τυχερός μες την ατυχία μου που δεν έχω πετύχει κανένα)

Πραγματικά δεν μπορώ να αντικρούσω κανένα από τα 3 σημεία που αναφέρεις. Σωστά, αλλά εγώ (όπως νομίζω και αρκετοί αλλοι) διαφωνώ στο α:

α)Βλέπεις το αυτοκίνητο σαν εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου ενώ εμένα είναι χόμπυ μου

β)Συμφωνώ και προσαυξάνω (έχω οδηγήσει σε πάγο - απλά είμασταν κάπου ορεινά βγήκαμε μια βολτίτσα 5 χλμ μακρια απο εκει που μέναμε και την ωρα που πηγαμε να γυρήσουμε ο βρεγμενος δρομος ειχε παγώσει - πραγματίκά δεν έχει σύγκριση με τίποτα άλλο, καμια σχέση με τα λάδια για όσους έχουν πέσει, το αυτοκίνητο απλά δεν ελέγχεται - πάρα πολύ όμορφη εμπειρία κατα τα άλλα τώρα που το πέρασα, θα το ξαναέκανα μόνο αν με διασφάλιζε κανείς οτι δεν θα πέσω σε κανα γκρεμό)

γ) Λαμαρίνες είναι... Πάνω απ'όλασ να είμαστε εμείς καλά... Όλα τα άλλα ξαναφτιάχνονται....

Αρχική απάντηση από colt3003

Χωρίς να έχω καμία μα καμία πρόθεση να συγκρουστώ ή να διεκδικήσω ''αλάθητα'' θα ήθελα να πω τα εξής:

α. Ο δρόμος ΔΕΝ συγχωρεί και δεν είναι για ''παιχνίδια''. Πρωταρχικός στόχος των αυτοκινήτων είναι ο αυτονόητος: να μας πηγαίνει εκεί που θέλουμε με ασφάλεια. Μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε διαφοροποίηση στον τύπο του αυτοκινήτου με σκοπό να δωθεί περισσότερο βάρος στον τομέα που ενδιαφέρει περισσότερο τον καθένα βλ. άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια, χώροι. ΑΛΛΑ απο εκεί και πέρα κρίνω ως λίαν επιεικώς απαράδεκτη τη στρατηγική των αυτοκινητοβιομηχανιών να δημιουργεί μοντέλα με αποκλειστικό κοινό άτομα που λόγω ηλικίας έχουν μεγαλύτερη αιμοστατική πίεση στα χαμηλά μέρη του σώματώς τους (αλήθεια ποιός θέλει 125+ άλογα σε ένα αμάξι 3,5 μέτρων και 750 κιλών ? τι θα κουβαλήσει ? που ? θα τραβήξει τίποτα ?).

β. Όλοι μπορούμε αβίαστα να διατεινόμαστε οτι είμαστε ΟΙ οδηγοί γιαυτό και θεωρούμε οτι μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε με το αμάξι μας μιας και ''ξέρουμε τα όριά του'' ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ. Τα όρια του ΙΧ μας μπορεί και να μας είναι γνωστά αυτό που παραμένει ΠΑΝΤΑ άγνωστο είναι ο παράγοντας που λέγεται ''απεναντι'' (μπορεί και δίπλα ή και πίσω), για να μήν αναφερθώ στο ότι όσοι δεν έχουν πέσει σε γλίτσα ή σε πάγο ή σε άμμο ή σε λάδια ή σε νερά (είδατε πόσα πολλά ''ή'' ???) δεν έχουν δεί τίποτα (και ειλικρινά εύχομαι να τα δούν ει δυνατών σταματημένοι και όχι με καμια 120+ χλμ).

γ. Όσο και να ακουστεί παράξενο και εμένα μου αρέσουν αυτα τα αμάξια που προτείνετε. ΟΛΑ μπορώ να πώ. ΑΛΛΑ έχοντας δεί αμέτρητα τροχαία (λόγω επαγγέλματος) τελικά φτάνω στο συμπέρασμα οτι στο τέλος τέλος όλα λαμαρίνες είναι και δεν νομίζω οτι αξίζει επ'ουδενί να δίνει κάποιος μια περιουσία για κάτι που εκ των πραγμάτων όχι μόνο δεν πρόκειται να του κάνει απόσβεση κεφαλαίου ΠΟΤΕ αλλά θα του είναι και μόνιμα παθητικό ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ και επιπλέον θα το κρατήσει το πολύ καμιά πενταετία και θα ξανατσοντάρει για να πάρει άλλο. ’σε αμα είσαι και αναγκασμένος να το έχεις στο δρόμο σαν έκθετο και κάθε πρωί να βρίσκεις και μια νέα υπογραφή πάνω του. (Δεν ξέρω πόσο εκτιμάτε τη δουλειά που κάνετε και τα λεφτά που αυτή σας εξασφαλίζει αλλά εγω τουλάχιστον αν έπιανα εναν την ώρα του ''εγκλήματος'' θα τον σκότωνα, και γιαυτό ακριβώς νιώθω τυχερός μες την ατυχία μου που δεν έχω πετύχει κανένα)

Κατ αρχην ο δρόμος συγχωρει πολλά πράγματα και αυτό στο λέει ένας πολύ άτυχος οδηγός που χωρις ιδιαιτερο λόγο γουστάρει πολύ να τρέχει σαν να καταποντίζεται ο δρόμος πίσω του, είναι δεν είναι το αυτοκίνητο γρήγορο, είναι δεν είναι ασφαλές. Εγώ κατατάσσω τα αυτοκίνητα σε αυτά που σου μιλάνε και αυτά που είναι όχι μουγγά, αλλά δυσλεξικά.

Πολύ σωστό αυτό που λές για την αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως η αγορά ζητά πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Ο δρόμος δεν είναι μόνο για να πας στον προορισμό σου αλλά και για παιχνίδι. Για να πας μια βόλτα. Για να διασκεδάσεις. Λένε πολλοί. Αλλιώς γιατί να μην του βάλουμε ράγες, να βάλουμε και στα αυτοκίνητα και να πηγαίνουμε όλοι πάνω στις ράγες με την ιδια ταχύτητα, με ηλεκτρονικά που να περιορίζουν την απόσταση και την ταχύτητα? Θα ήθελα πολύ μια απάντηση σε αυτό.

Ξερεις τι θα γουστάριζα πολύ? Να καταργηθει το υπάρχον σύστημα χορήγησης αδειών οδήγησης. Το ιδανικότερο σύστημα, διπλώματα με βαθμούς. Φτιάξε 5 εξεταστικά κέντρα τεράστια, με εξομείωση πόλης, χωματόδρομου, πορθμείου, γέφυρας, εθνικής, πίστας. Βάλε φανάρια, διπλοπαρκαρίσματα, πρατήρια, φορτηγά, μηχανάκια, λακούβες, γλίτσα, πάγο και ότι άλλο ξεχνάω. Κάνε το αυτοκίνητο να χαλάσει, ξαφνικά να ανεβάσει θερμοκρασία, να σπασει το φρένο, να σβήσει στο φανάρι. Κάνε το φανάρι να χαλάσει. Βάλε σλάλομ, μεγάλη ευθεία, βρεγμένο οδόστρωμα, σύστημα απώλειας πρόσφυσης. Βάλε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Και μετα ρίξε τον εξεταζόμενο μέσα. Κράτα βαθμολογία. Και μετά έχουμε και λέμε. Φίλε δεν μπορεις να βγεις σε εθνική. Δεν μπορεις να το βαλεις σε φερρυμποτ. Δεν κάνει να πας περα απο ένα οικοδομικό τετράγωνο από το σπίτι σου. Κάνε γύρω γύρω, δεν με νοιάζει. Ύστερα όρια ταχύτητας. Για μένα τα όρια ταχύτητας είναι για τους οδηγούς, όχι για το δρόμο. Φίλε δεν μπορεις να πας με 100. Δεν κάνεις. Και απο την άλλη, αν τα περάσεις όλα, κανε τα πάντα. Έχεις αμάξι που παει με 200? Λιώστο! Και φυσικά αυτό το σύστημα απαλλάσει και τον κόσμο από τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Τις γυναίκες. Μάλλον το μεγαλύτερο ποσοστό από τις γυναίκες.

Το καλύτερο σύστημα για μένα και χωρίς ψεγάδι.

Και δεύτερο μέτρο, το οδόστρωμα. Όποιος πέρασε τη γέφυρα ρίο αντιριο θα με κατάλαβε. Μιλάμε για ποιότητα τρελλή! Αυτόματα σου δίνει ανάλογα με το αυτοκίνητο και 30 χιλιόμετρα παραπάνω σε στροφή! Εκεί κατάλαβα ότι και κανονικός να είναι ο δρόμος οπουδήποτε αλλού έχει λακούβες!

Με αυτό το σύστημα, εξαλείφονται τα πάντα. Και αν βάλεις και gps στα αυτοκίνητα με κάρτα που θα αναγνωρίζει τι επιτρέπεται να κάνει ο οδηγός, τέλειωσε η ιστορία.

Όλο το κείμενο είναι άσχετο, μπορει να είναι και ρατσιστικό αλλά αύτο το όνειρο έχω για το δρόμο που τόσο αγαπάω. Υπάρχουν άνθρωποι (επιστημονικά εξακριβωμένο) που μπορουν να τρέχουν παραπάνω, χωρίς πρόβλημα. Υπάρχουν άλλοι που ιδρώνουν όταν τους περάσεις γρήγορα. Γιατί να μην δίνεται στον κόσμο η ευκαιρία να κάνει ότι του αρέσει με ασφάλεια? Έτσι και τα μεσα μαζικής μεταφοράς θα αξιοποιηθούν. Και το μπάχαλο των αυτοκινήτων θα σβήσει, και όποιος μπορεί να τρέχει θα τρέχει, και κόσμο σκοτωμένο δεν θα έχουμε. Και στο κάτω κάτω όποιος χτυπήσει θα ξερει τους κινδύνους.

By the way, το veyron είναι το δυνατότερο αυτοκίνητο παραγωγής, όχι το γρηγορότερο. Και το ακριβότερο μου φαίνεται, με 1.000.000 δολάρια.

Εγώ θα προτιμούσα ένα ford gt, ή το s του the fast and the furious 2 έστω και σε ροζ με δέρματα και ροζ γουνάκια.

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

29 dec 1983 -19 μηνες=29 May 1982

Ωπ! σωστά.... Δεν υπολόγισα τον Απρίλιο και τον Δεκέμβρη. Κακώς βέβαια αφού είναι γεμάτοι (αρχή Απρίλη και τέλος Δεκέμβρη).

Παιδια μαλλον ειμαι ατυχος......κλαψ κλαψ.....αν ειναι σωστο αυτο που διαβασασ σε μια εφημεριδα προσφατα,απο 1/1/05 θα πρεπει να ειμαστε πανω απο 21 για να βγαλουμε διπλωμα.......:cry: :cry: :cry: :eek:

Αρχική απάντηση από Ilias83

-Φιλε μου....

Λοιπόν Ηλία.... πραγματικά μου γεννούνται κι εμένα απορίες για τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα και έγινε σαφές οτι απεχει έτη φωτος απο τη δικιά μου αντίληψη. Επίσης, ο τρόπος που αντιμετωπίζιες την αυτοκίνηση (και δεν είσαι βέβαια ο μόνος που ασχολείσαι χρόνια με το αντικείμενο, αν και είναι εμφανές οτι σου λείπει η πείρα στο οδόστρωμα) έχει ριζικές διαφορές με τον τρόπο που την αντιμετωπίζω εγώ. Όταν δηλώνεις οτι θα θέλεις να πάρεις ένα εκ των Γαλλικών παιχνιδιών σε 4 ρόδες τότε είναι πασιφανές οτι δε μπορούμε να επικοινωνήσουμε. Τουλάχιστον όχι μέσω του forum διαλλύοντας αυτό το thread.

Αν δε κάνω λάθος είσαι Μαθηματικός και ίσως θα ήταν καλύτερα να μιλάγαμε από κοντά κάποια μερα που θα πάρω ρεπό από τη δουλειά μου και θέλω να ανέβω στο Μαθηματικό για να συναντήσω και μια γλυκύτατη κοπέλα (πρέπει τώρα να είναι στο 3ο έτος) που γνώρισα στο Φεστιβάλ τον Σεπτέμβρη.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.