Jump to content



Τι αυτοκίνητο θα θέλατε να είχατε;


xylokastro

Recommended Posts

και φυσικά υπάρχει λόγος που έχετε απομείνει λίγοι....:devil:

(γίνομαι κακός, το ξέρω.... πάντως παραδέχομαι οτι τα Opel είναι τα μόνο γερμανικά αυτοκίνητα που βελτιώθηκαν περισσότερο τα τελευταία 6 χρόνια)

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από papatsonis

για την Lotus , δεν το είχα υπ'όψιν μου, αλλά δε λέει και τπτ.

Όσο για το ότι δε σε συγκινούν ΕΣΕΝΑ πάλι δε λέει και τπτ, γιατί μάλλον σε αυτόυς δε 8α μπορείς να κολλάς εσύ με οποιοδήποτε RSX-XXRSGT_supra dupra

Ποιό είναι το προβλημά σου? Σου θίξαμε τα αυτοκρατορικά GB αυτοκινητάκια? Είπα τίποτα κακό ή κακοχαρακτήρισα τα Αγγλικά αυτοκίνητα? Το οτι δεν υπάρχουν πλέον δεν είναι δικιά μου εκτίμηση αλλά αποτελεί ΓΕΓΟΝΟΣ. Βέβαια, δε συγκίνησαν εμένα αλλά και πάααααρα πολλούς άλλους αφού όλες φαλήρισαν.....

Επίσης, επειδή δε ξέρεις τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα, δε μπαίνω καν στον κόπο να σου εξηγήσω τους λόγους που τα προτιμώ. Ακόμα, η λογική του "κολλάω στον άλλον" μάλλον ταιριάζει περισσότερο σε εσένα παρά σε εμενα που έτσι κι αλλιώς μου τη σπάνε οι κόντρες με αυτοκίνητα εκτός πίστας.

Επιπρόσθετα, για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους, υπάρχει νόμος στην Ιαπωνία που απαγορεύει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν αυτοκίνητα με εργοστασιακή ιπποδύναμη άνω των 300 ίππων.

JimmyFox δεν ξέρω αν το είδες αυτό πιο πριν αλλα βασικά δική σου εκφραση σχολιαζα...

Αρχική απάντηση από Ilias83
Αρχική απάντηση από JimmyFox

Αν και είμαι ευτυχής που έχω ένα από τα αυτοκίνητα που θέλω, θα ήθελα να έχω ένα τεράστιo γκαράζ με όλα τα μοντέλα Honda που κυκλοφόρησαν ποτέ με πιο αγαπημένα τα μοντέλα '89-'91.

Ποιός δεν θαύμασε το τεχνολογικό θαύμα ονόματι NSX, το πρωτοποριακό σύστημα τετρακίνησης του Prelude της δεκαετίας του '80 και φυσικά τη βολίδα Civic Type-R 1600cc με 182hp... Και δε μιλάω για το αυτοκίνητο-ορισμό του "balance" στον δρόμο, το θρυλικό Integra γιατί θα βρέξω το πληκτρολόγιο... από τα δάκρυα!!

Kαι όταν λέω Ηonda εννοώ βέβαια και τα Acura.

Ένα Legend και ένα RL για υπερκυριλάτες εξόδους, ένα RSX-R για να μη σου κολλάνε τα 18άχρονα με τις ισπανο-γαλλο-ιταλο-γερμανικές σκοτώστρες τους και φυσικά ένα MDX ή Passport για off-road εκδρομούλες.

Μάλλον τα χάλασες προς το τελείωμα....

Μίλησες σωστά...

Αλλά "ισπανο-γαλλο-ιταλο-γερμανικές σκοτώστρες"???

Μιλάς για 4 χώρες με απίστευτη παράδοση στα αυτοκίνητα...

Οι Ιάπωνες θα πήγαιναν ακόμα με κάρα....

Και επειδή βλέπω και αυτό :

Αρχική απάντηση από JimmyFox

έτσι κι αλλιώς μου τη σπάνε οι κόντρες με αυτοκίνητα εκτός πίστας.

εύλογα μου έρχεναι μερικά ερωτήματα:

1. Πόσο χρονών είσαι?

2. Έχεις οδηγήσει ποτε αυτοκίνητο?

Φιλικά πάντα και χωρίς πρόθεση να σε προσβάλω, (ίσως να σε τσιγκλήσω λίγο)

Είμαι 19 μήνες πιο μεγάλος από εσένα και έχω οδηγήσει πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα ενώ έχω περάσει πιο πολλές ώρες στο δρόμο απ'οτι πιθανόν εσύ και πολλοί άλλοι σε Colin McRae και Gran Turismo αλλά και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Επίσης, σου φάνηκε ανώριμο το γεγονός οτι δε μου αρέσουν οι κόντρες στους δρόμους??? Σοβαρολογείς? Αν ναι, πες το μου για να μη μπω στον κόπο να απαντήσω σε quote σου.

Ακόμα, ξέρεις κανένα από τα Acura που ανέφερα?

Στο πρώτο quote που έκανες ήθελα να σε ρωτήσω από πότε οι Ισπανοί έχουν τόσο τρομερή παράδοση στα αυτοκίνητα.

Κάτι ακόμα, τα VTS και τα Rallye (δε ξέρω, ίσως να οδηγάς και εσύ ένα) που οδηγάνε τα ανεγκέφαλα στους δρόμους εσύ τι τα θεωρείς?

Τζιμακο μια απορια....εισαι πανω απο 19 χρονω σωστα?

Γιατι θυμαμαι στο πστεχ ειχες πει 17...:)

-Φιλε μου, ασχετα με την ηλικία (δεν σου φαινεται οτι εισια παντως 19 μήνες μεγαλυτερός μου απο τον τρόπο που γράφεις) θα σου πω απλα οτι ασχολούμε με το αυτοκίνητο απο τα 10 σχεδον (ενταξει υπερβολη, στα 10 ποσο μπορει να ασχολειθει κανεις με το αυτοκίνητο, αλλα θέλω να πω όσο θυμάμαι τον εαυτό μου)

-Δεν μου φάνηκε ανώριμο το οτι λες οτι δεν σου αρέσουν οικόντρες στο δρόμο, απλά αυτό με ώθησε να ρωτήσω την ηλικία σου... (έτσι απλά και όποιος καταλαβε κατάλαβε)

-Προφανώς ξέρω όσα αυτοκίνητα έχουν αναφερθεί όχι μόνο απο σένα, αλλά και απο όλους μέσα στο φόρουμ.

-Προσέβαλες Γαλλικά Γερμανικά και Ιταλικά αυτοκίνητα και στέκεσαι στα Ισπανικά? (όχι αν θες να απαντήσω προφανώςοι Ισπανοι δεν έχουν παράδοση)

-Και οσο για το αν οδηγάω VTS ή Rallye, όχι δεν οδηγάω παρά το γεγονώς οτι θα ήθελα να έχω ένα απο τα 2 , και σε πληροφορώ οτι το VTS (εννοούμε προφανώς το Saxo) και το Rallye είναι δυο από τα πιο "παιχνιδιάρικα" αυτοκίνητα που βγήκαν ποτε στο δρόμο και χαρακτηρίστηκαν σκοτώστρες για τους εξής απλό λόγο:

1. Γιατι υπάρχουν μερικοί όντως ανεγκέφαλοι που δεν έχουν ιδέα όταν οδηγάνε, οτι αυτο που κρατάνε στα χέρια τους σκοτώνει, δεν έχουν ιδέα ποιες ειναι οι δυνατότητές τους σαν οδηγοι και δεν έχουν ιδέα ποιες είναι οι δυνατότητες του αυτοκινήτου τους....

2. Επειδή υπάρχουν και μερικοί άλλοι ανεγκέφαλοι που επειδή μπορει να είδαν τα μισα αυτοκίνητα κάποιου συγκεκριμένου τύπου να είναι στουκαρισμένα σε κολώνες ή τουμπαρισμένα σπεύδουν να χαρακτηρίσουν ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ και δεν έχουν ιδέα ποιες είναι οι δυνατότητές του "σκοτώστρα"...

Τα VTS και τα Rallye μπορει για κάποιους να αποτελει μέσω επίδειξης, ή μαγκιά, αλλά για κάποιους άλλους αποτελεί επιλογή και ξέρουν ακριβώς για ποιους λόγους το οδηγάνε...

Του δεύτερους αυτά τα αυτοκίνητα δεν τους έχουν προδώσει ποτέ...

Πραγματικά περιμένω απάντησή σου, μου αρέσει η κουβέντα (η διαμάχη αν προτιμάς -φιλική πάντα-) που κάνουμε και δεν γράφω ότι γράφω για να σου επιτεθώ ή να σε θίξω...

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Τζιμακο μια απορια....εισαι πανω απο 19 χρονω σωστα?

Γιατι θυμαμαι στο πστεχ ειχες πει 17...:)

'Iσως επειδή δε ξέρεις που παν τα τέσσερα? :) Ποτέ δεν ανέφερα την ηληκία μου.

(Φαντάζομαι οτι το τελευταίο σου post ανφέρεται στον Nos-Dio και όχι σε μένα, αλλιώς να κόψω τη συζήτηση εδώ)

Κάτι ακόμα ήθελα να προσθέσω και γι'αυτό και το επιπλέον post.

Είναι τουλάχισοτν άδικο να συγκρινει αυτοκινητοβιομηχανίες ή καλύτερα σχολές αυτοκινήτων (π.χ. Ιταλική) καινα αναφέρεις οτι καλύτερο έχει βγάλει η μία με ένα μικρό αυτοκίνητο της άλλης....

Αρχική απάντηση από JimmyFox

'Iσως επειδή δε ξέρεις που παν τα τέσσερα? :) Ποτέ δεν ανέφερα την ηληκία μου.

29 dec 1983(καλα ρε σ..πολυ ατυχια 3 μερουλες και θα ησουν 84αρης :) ) -19 μηνες=29 May 1982(1 april γραφεις μηπως ειναι ψεμα ρε σ???)..μολις την ανεφερες εκτος φυσικα και δεν ξερεις που παν τα τεσσερα? :):p

Eχουμε και λεμε !!!!

Για supercar θα ηθελα μια F40 Lemans edition (κολασμενος ηχος)

Για street use (ilegal activities :-P) Skyline GTR VSpec καρα-modded απο Veilside

Για fun ενα Nissan 240sx στημενο οπως αυτα στο ADVAN D1 για καμια πλατεια :-)

Για βολτες χαλαρες ενα Honda s2000

Για τους κλειστους επαρχιακους μας (και ειναι αρκετοι!!!) δρομους ενα Evo VI Tommy makkinen edition

Προς το παρων θα βολευτω με το Escortακι μου που ειναι υπο κατασκευη (1979model MK II RS2000 ex-GroupA αγωνιστικο) για road use.

Αλλος ενας που ελπιζει στο joker ...

Είναι παντός μεγάλη βλακεία να προσπαθείτε να συγκρίνεται γερμανικά με ιαπωνικά είναι δυο διαφορετικά αυτοκίνητα .οι διάφορες είναι πόλη μεγάλες ,, αυτό το λεω για το τρόπο που λειτουργούν το μοτέρ και γενικά όλη η φιλοσοφία ,,

Όταν μεγαλώσετε και έχετε τι καυ>> θα διττέ ότι θα το πατάτε και θα κάνετε κοντρέ .και στην τελική τα αμάξια που λετε δεν πανε κάτω από 100

Χωρίς να έχω καμία μα καμία πρόθεση να συγκρουστώ ή να διεκδικήσω ''αλάθητα'' θα ήθελα να πω τα εξής:

α. Ο δρόμος ΔΕΝ συγχωρεί και δεν είναι για ''παιχνίδια''. Πρωταρχικός στόχος των αυτοκινήτων είναι ο αυτονόητος: να μας πηγαίνει εκεί που θέλουμε με ασφάλεια. Μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε διαφοροποίηση στον τύπο του αυτοκινήτου με σκοπό να δωθεί περισσότερο βάρος στον τομέα που ενδιαφέρει περισσότερο τον καθένα βλ. άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια, χώροι. ΑΛΛΑ απο εκεί και πέρα κρίνω ως λίαν επιεικώς απαράδεκτη τη στρατηγική των αυτοκινητοβιομηχανιών να δημιουργεί μοντέλα με αποκλειστικό κοινό άτομα που λόγω ηλικίας έχουν μεγαλύτερη αιμοστατική πίεση στα χαμηλά μέρη του σώματώς τους (αλήθεια ποιός θέλει 125+ άλογα σε ένα αμάξι 3,5 μέτρων και 750 κιλών ? τι θα κουβαλήσει ? που ? θα τραβήξει τίποτα ?).

β. Όλοι μπορούμε αβίαστα να διατεινόμαστε οτι είμαστε ΟΙ οδηγοί γιαυτό και θεωρούμε οτι μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε με το αμάξι μας μιας και ''ξέρουμε τα όριά του'' ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ. Τα όρια του ΙΧ μας μπορεί και να μας είναι γνωστά αυτό που παραμένει ΠΑΝΤΑ άγνωστο είναι ο παράγοντας που λέγεται ''απεναντι'' (μπορεί και δίπλα ή και πίσω), για να μήν αναφερθώ στο ότι όσοι δεν έχουν πέσει σε γλίτσα ή σε πάγο ή σε άμμο ή σε λάδια ή σε νερά (είδατε πόσα πολλά ''ή'' ???) δεν έχουν δεί τίποτα (και ειλικρινά εύχομαι να τα δούν ει δυνατών σταματημένοι και όχι με καμια 120+ χλμ).

γ. Όσο και να ακουστεί παράξενο και εμένα μου αρέσουν αυτα τα αμάξια που προτείνετε. ΟΛΑ μπορώ να πώ. ΑΛΛΑ έχοντας δεί αμέτρητα τροχαία (λόγω επαγγέλματος) τελικά φτάνω στο συμπέρασμα οτι στο τέλος τέλος όλα λαμαρίνες είναι και δεν νομίζω οτι αξίζει επ'ουδενί να δίνει κάποιος μια περιουσία για κάτι που εκ των πραγμάτων όχι μόνο δεν πρόκειται να του κάνει απόσβεση κεφαλαίου ΠΟΤΕ αλλά θα του είναι και μόνιμα παθητικό ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ και επιπλέον θα το κρατήσει το πολύ καμιά πενταετία και θα ξανατσοντάρει για να πάρει άλλο. ’σε αμα είσαι και αναγκασμένος να το έχεις στο δρόμο σαν έκθετο και κάθε πρωί να βρίσκεις και μια νέα υπογραφή πάνω του. (Δεν ξέρω πόσο εκτιμάτε τη δουλειά που κάνετε και τα λεφτά που αυτή σας εξασφαλίζει αλλά εγω τουλάχιστον αν έπιανα εναν την ώρα του ''εγκλήματος'' θα τον σκότωνα, και γιαυτό ακριβώς νιώθω τυχερός μες την ατυχία μου που δεν έχω πετύχει κανένα)

Καταρχην μπραβο που καταφερατε και τσακωθηκατε σε αλλο ενα τοπικ για ηλιθιους λογους.Παρεμπιπτοντως εγω ειμαι φιλος των ευρωπαικων αυτοκινητων επειδη δεν ειμαι γκαζοφονιας οπως οι περισσοτεροι απο σας οπως βλεπω που αμαξι κατω απο 200 αλογα δεν ειδα να γραφετε...Και μετα απορω που βλεπω παντου τρακες και πεθαμενους.Αφου εχουμε ηλιθια νοοτροπια οτι δουμε στις ταινιες να τρεξουμε να το κανουμε ιδιο.Ουτε ειμαι ο πολυ εμπειρος οδηγος ουτε τιποτα αλλωστε το μεγαλυτερης ιπποδυναμης αμαξι που εχω οδηγησει ειναι 120αλογα...Και τι να λεει.Την δουλεια του την κανει πολυ καλα και αυτο ακομα και για μεγαλα ταξιδια αλλα επισης την δουλεια του την κανει και αυτο που εχω τωρα που εχει 83 αλογα.Κοντρακιας δεν ειμαι ουτε προκειται...Παντως αν ηθελα ενα αμαξι αυτο θα ηταν μαλλον το fiesta ST και οχι RS(230 παρα πολλα αλογα) που ειναι και μικρο και χωραει παντου και οχι απειρα αλογα αλλα εχει αρκετα...Ασχετο που δεν θα ελεγε πολυ γιατι με αυτα τα αμαξια δεν λεει να πατας γκαζι...

θελω να μιλαει , να πεταει , να τρεχει , να ακτινες Χ και λεϊζερ και να παρκαρει μονο του

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ .....

image_07.jpg

Σωστος ο Μαριος με την αποψη του!!!Αν και δεν χρειαζεται να εχεις 200 αλογα για να σκοτωθεις απλα πρεπει να εχεις σωστα μυαλα και να εισαι σωστος οδηγος και να ξερεις που πρεπει να τρεξεις και παντα μονος μέσα στο αμαξι γιατι δεν μας φταινε η αλλοι που κουβαλαμε σε τιποτα.

Για την ηλικια μου πιστευω το καλυτερο θα ηταν Mini Cooper S.

H ενα Leon 20vt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.