ponaei8anasi Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3, 2014 Λοιπόν επειδή έχω ένα θέμα την μητρικη της υπογραφής έχω έρθει σε επικοινωνία με το support της Asus και τους έγραψα για το θέμα κοντα 10 μέρες αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Δοκίμασα και τον αριθμό που βγάζει για την Ελλάδα και τζίφος. Εχει κάνεις διευθυνση για Ελλάδα ή κάποιο τηλέφωνο η στην χειρότερη κάποιο mail οπου ξέρουμε οτι απαντούν? Sent from my Note II using Tapatalk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.