Mitsos_The_Great Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2014 Καλημέρα παιδιά. Πήρε την Παρακευή (προχθές) ο αδερφός μου το Xperia SP από κατάστημα OTEShop και μόλις το άνοιξα παρατήρησα 2 προβληματικά-καμμένα πίξελς στο επάνω μέρος της οθόνης (είναι προς το πράσινο και φαίνονται μόνο όταν είναι μαύρο το φόντο) και άλλα 2 που είναι ορατά σε φωτεινά χρώματα (πχ άσπρο, κίτρινο, πορτοκαλί κτλ, το ένα δεν είναι τόσο εμφανές αλλά εγώ που είμαι "ψείρας" το παρατήρησα) και μοιάζουν σαν "σκουπιδάκια" πίσω από το πάνελ της οθόνης και είναι στο κέντρο (εννοείται ότι είναι είναι εκνευριστικά όταν φαίνονται)! Το καλό είναι ότι σύμφωνα με το φυλλάδιο σημαντικών πληροφοριών που υπάρχει στη συσκευασία, σχετικά με τα ελλατωματικά πίξελς γράφει ότι 2 είναι αποδεκτά (στη περίπτωση μας έχουμε 4). Το κακό της υπόθεσης είναι ότι ο ΟΤΕ ΔΕΝ κάνει άμεση αντικατάσταση (είχα πάρει και εγώ ένα SP και όταν παρατήρησα καμμένο πίξελ από την 2η μέρα αγοράς και τους το πήγα, μου είπαν ότι πρέπει να πάει στα κεντρικά Service (Arvato;) για να το δουν και εφόσον δώσουν το Ok να πάρω νέα συσκευή - δεν το πήγα φυσικά γιατί σιγά μη μου έδιναν άλλο για 1 dead pixel). Εδώ όμως έχουμε 4 προβληματικά/καμμένα πίξελς σε καινούρια συσκευή. Παρ'όλα αυτά ανησυχώ για τα εξής: 1) Τα πίξελς δεν φαίνονται τόσο εύκολα και ειδικά σε φωτεινό περιβάλλον. Φοβάμαι μην μου πουν ότι δεν υπάρχει τίποτα. 2) Το κινητό αγοράστηκε στο όνομα της γιαγιάς μου μετά από εξουσιοδότηση για αγορά κινητού με δόσεις στον τηλεφωνικό λογαριασμό; Θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με την εγγύηση ή πρέπει να στείλουμε γριά γυναίκα να τρέχει στα service; 3) Λογικά θα πάει Αρβάτο () . Ήμουν σχετικά ικανοποιημένος την προηγούμενη φορά που μου αντικατέστησαν το Xperia L (που ακόμα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα). Φοβάμαι όμως μην μου πουν για υγρασία σε 2 ημερων κινητό...:whistling Διάβασα και το θέμα της κοπέλας με το Ζ1 και την micro sim και πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει! 4) Αν το έστελνα εγώ Αρβάτο με Courrier θα ήταν καλύτερα για να γλυτώσω τυχόν καθυστερήσεις; Και η συνομιλία μου με το chat support της sony (δεν είχα παρατηρήσει τα 2 επιπλέον καμμένα πίξελς)... Dimitris: Today I bought the Xperia SP and saw that there are 2 dead pixels (green) on the screen that is visible only on black background ... I entitled to replacement? Amy: I'm sorry to hear that Dimitris. The warranty you have with ourselves is a 24 month manufacturer's warranty which is a repair warranty covering manufacturing faults. This means you could have the handset sent for repair. However if you have only purchased the handset today, I would advise speaking to your point of purchase as they would be the ones who may be able to offer a replacement. Dimitris: Can I send it to Sony Greece (Arvato) ? Amy: I would suggest contacting your local region support who will be able to help you further regarding this. You can find contact info here: Contact info - global contacts - Sony Smartphones (Global UK English) Dimitris: Ok, thanks Δώστε καμιά συμβουλή ρε παιδιά, κρίμα 300ε κινητό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.expert Φεβρουάριος 2, 2014 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2014 Τι συμβουλή περιμένεις? Πήγαινέ το στο service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Φεβρουάριος 2, 2014 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2014 Δώστε καμιά συμβουλή ρε παιδιά, κρίμα 300ε κινητό... Δεν την βλεπω καλα την Arvato! :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Φεβρουάριος 2, 2014 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2014 Πάντο σε άλλο εξουσιοδοτημένο service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psygreg Φεβρουάριος 5, 2014 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2014 μισό γιατί σκάλωσα... δεν έχει DOA??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.