shadow20262 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24, 2014 Σοβαρό conflict έχει παρουσιαστεί μεταξύ hardware και software των δύο εταιριών, κυρίως στις πιο πρόσφατες εκδόσεις drivers. Προσωπικά πριν ένα χρόνο (περίπου) αγόρασα το G510 (Logitech) και το Naga (Razer). Ναι, ξέρω ότι προκαλείς την τύχη σου βάζοντας προϊόντα ανταγωνιστικών εταιρειών στο ίδιο μηχάνημα. Παραδόξως, όταν εγκατέστησα τους drivers από το CD του G510 και κατέβασα τους αντίστοιχους του Naga (η εταιρεία δεν δίνει drivers με το ποντίκι) όλα δουλέψαν ρολόι. Προ εβδομάδος επανεγκατέστησα το λογισμικό του Η/Υ και θεώρησα καλό να κατεβάσω τους πιο καινούριους drivers (στο παρελθόν λειτουργούσα με τους παλιούς - Βασική αρχή: δεν πειράζουμε ότι δουλεύει!). Τότε διαπίστωσα ότι λόγω conflict ο υπολογιστής δεν έβλεπε καθόλου ποντίκι (το οποίο όμως έπαιρνε κανονικά ρεύμα), ενώ συχνά πυκνά το πληκτρολόγιο αναβόσβηνε σαν να το έβαζα και το έβγαζα από τη θύρα συνεχώς. Κατέληξα να εγκαταστήσω τους παλιούς drivers του G510 (δυστυχώς στην περίπτωσή μου η Razer έχει υλοποιήσει το synapse 2.0 με κοινούς drivers για όλο το hardware της). Όλα δουλεύουν και πάλι ρολόι. Μετά από ψάξιμο διαπίστωσα στο δίκτυο ότι πολλοί έχουν αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Οι δυο εταιρείες το γνωρίζουν και οι επίσημες ανακοινώσεις τους είναι ότι το ερευνούν (We are looking into it, thank you for your cooperation and your patience) αλλά τίποτα ουσιαστικό. Η προσωπική μου συμβουλή προς τους φίλους χρήστες είναι σε πρώτο χρόνο να αποφύγουν το mix. Τουλάχιστον μέχρι να λυθεί οριστικά το conflict. Αν αντιμετωπίζετε ήδη το conflict, ή ήδη αγοράσατε τα προϊόντα, να έχετε σε ετοιμότητα δεύτερο Η/Υ για να κατεβάσετε παλαιότερους drivers. Δυστυχώς δεν ξέρω πόσο παλιούς (εγώ τρέχω την 3.05.151 της Logitech του 2010). ΥΓ: Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα για το πρόβλημα, έχει βρει καλύτερο συνδυασμό drivers ή γνωρίζει ότι οι εταιρείες βρήκαν λύση παρακαλώ να το δημοσιεύσει προς ώφελος όλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.