tomhel Οκτώβριος 15, 2004 #41 Οκτώβριος 15, 2004 Συμφωνω και επαυξανω για honda ( αν και εγω θα προτημουσα το type-RRRRR...:devil: :devil: ) ΥΓ**.. Ο Θεος να μας δινει πιεση στα turbo....:worship: :worship: :worship:
Nos-Dio Οκτώβριος 15, 2004 #42 Οκτώβριος 15, 2004 αμαξι:toyota,honda....παρε κατι απο αυτες τις μαρκες....
JimmyFox Οκτώβριος 15, 2004 #43 Οκτώβριος 15, 2004 E όχι ρε tomhel.... Μη το χαλάς. Η Ηοnda είναι ιδεολογικά αντίθετη στα Turbo....V_TEC RULEZZZZZZZZZ..........
fantacid Οκτώβριος 16, 2004 #44 Οκτώβριος 16, 2004 τζιποειδη σκεφτεσαι ε?γιατι ομως?αποψη μου ειναι ή νσ παρεις καθαρο τζιπ που δε θα φοβασαι να το κανεις "θεατρο" κ να απολαυσεις το τζιπακι σου 100% ή δε θα μπειςκαν στο κοπο να παρεις τζιποειδη απλα επειδη ειναι η μοδα της εποχης που θα δισταζεις να μπεις σε βρεγμενο χωμα μπας κ λερωθει το ολοκαινουργιο (πανακριβο) τζιπακι σου.εκτος εαν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να αλλαζεις αυτοκινητο καθε 3-5 χρονια κ να προσαρμοζεσαι στην εκαστοτε "μοδα"το 106 ειναι μια χαρα ασφαλτινο "GT" κ αμαξι πολης.το τζιποειδη θελει δικο του παρκινγκ,για τι τα 5+ μετρα του στην αθηνα(εκει δε μενεις?) ειναι πολλα οταν ψαχνεις να παρκαρειςΓενικα ειμαι κατα των τζιπ-τζιποειδη εαν δεν θες να εκτεταλευτεις τα προσοντα που κανουν ενα αμαξι jeep!Τωρα εαν εχεις αποφασισεις για τζιποειδη δε προκεται να σου αλλαξω εγω την γνωμη επειδη δε μου αρεσουν.Θα σου προτεινα κατι σε Honda ή Toyota k μακρυα απο suzuki vitara2.5 λογω εμπειριας.
saxon_747 Οκτώβριος 16, 2004 #45 Οκτώβριος 16, 2004 Ρε παρε ΑΤΙ ρε.... :D Χωρις να εχω ιδιαιτερη εμπειρια απο τα συγκεκριμενα αμαξια, δυο φιλοι με RAV4 ειναι απολυτα ευχαριστημενοι,ενω το vitara προσωπικα μου φαινεται οτι εχει λιγο "φτηνο" εσωτερικο... Πρεπει να αρχισεις τις βολτες στις αντιπροσωπιες και να διαβασεις κανα περιοδικο του χορου για να παρεις μια αποφαση....
Κοπρίτης Οκτώβριος 16, 2004 #46 Οκτώβριος 16, 2004 και το καινουριο Hyundai Tucson εχει παρει καλα σχολια απο τον τυπο.... More car for your money με 27000 καινουριο.... φερνει λιγο και σε Rav-4 ... και πρεπει ειναι και αξιοπιστο με στανταρ φτηνη συντηρηση...
Samael Οκτώβριος 16, 2004 #47 Οκτώβριος 16, 2004 Αρχική απάντηση από Voudasκαλό το βιτάρα για εκτός δρόμου αλλά δεν πάει μία εθνική... το ραβ κακώς δεν το έχεις σε εκτίμηση... γνώμη μου, είναι πολύ ολοκληρωμένο...και δυνατό, και όμορφο και 200ρίζει. αλλά ακριβό. Ναι 200αριζει.....αλλα κει πλεον το Rav δε περπαταει αλλα πεταει.... Εχει που εχει παναλαφρο τιμονι,οταν περναει κ τα 190 τα πραγματα γινονται πολυ hardcore (εχω κανει ως τωρα πανω απο 20,000χλμ με RAV 2.0Lt) To HRV μου αραισε κ μενα οταν ηταν να παρουμε το RAV αλλα μετα με πεισαν οτι ειναι σα νεκροφορα.... Περι ορεξεος.... ΓΕΝΙΚΑ παντως σε καμια περιπτωση μη περιμενεις να δεις καλη συμπεριφορα στο δρομο απο ενα τζιποειδες,εκτως αν πας σε Cayene-Tuareg-X5 τα οποια ειναι αλλης κλασσης. Καλα κ χρυσα τα ΟΝ-OFF αλλα να εισαι προετοιμασμενος για χλιαρη συμπεριφορα στο δρομο Στη θεση σου θα επερνα το RAV μεταχειρησμενο,απο χλμ μη σκας κ πολυ μιας κ ειναι σκυλος.Κατασταση αμαξοματος κ ΕΙΔΙΚΑ τριγμους κ φυσιματα απο πορτες-παραθυρα μετα τα 140χμλ/ω.
Borg Οκτώβριος 16, 2004 #48 Οκτώβριος 16, 2004 Το Honda ρε παιδιά είναι σαν νεκροφόρα Συμφωνώ και εγώ με τον samael .πάρε το rav μεταχειρισμένο
Ilias83 Οκτώβριος 16, 2004 #50 Οκτώβριος 16, 2004 Θέμα για αυτοκίνητο, οπότε δεν μπορώ να μην γράψω...Δεν μου άρεσαν ποτέ τα τζιπάκια μέχρι που μπήκα πρώτη φορά σε ένα Niva και πήγα βόλτα στα βουνά και είδα τι μπορεί να κάνει...Από τότε άλλαξα γνώμη και λέω οτι το τζιπ είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή φάση, αλλά μόνο για αυτοκίνητο εκτός πόλης...Εκ των πραγμάτων είναι λάθος να ζητήσεις από ένα τζιποειδές να πιάσει ένα "κανονικό" αυτοκίνητο στο δρόμο και από την άλλη τουλάχιστον αδικείς το αυτοκίνητο φυλακίζοντάς το μέσα στην πόλη...Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω να μην πάρεις τζιπ (το γράφω τζιπ, γιατί άλλο τζιπ και άλλο jeep) αλλά απλά λάβε υπ' όψην σου την κατανάλωσή του...Όσον αφορά το Hondaκι, απλά έχω πάει βόλτα, αλλά για λίγο (και το οδηγούσε μια άθλια οδηγός) οπότε απο τα λίγα μπόρεσα να διακρίνω οτι για τζιπ ακούει στο γκάζι (δεν πήγαμε πάνω από 80 αλλά μέχρι εκεί πολύ καλό ρεπριζ και γενικά δείχνει πολύ δεμένο αυτοκίνητο...Για το Vitara το έχω πάει, και παιδιά δεν πάει μια στο δρομο...Πέρα απ'όλα αυτά να πω και κάτι άλλο:Καλά βρε Γιάννη έχεις 106 (έστω και 1.1) και θα πας σε τζιπ?Πάνε πάρε με αυτά τα λεφτά ένα Α3 1.6 FSI που είναι απλά άπαιχτο αυτοκίνητο...Και για κάποιους που είπαν για τζιπάκια, Ιαπωνικά αυτοκίνητα, αξιοπιστια και κουραφέξαλα:Με 80χλ/ωρα σε δρομο που δεν είχε φτιαχτει και τα περναγα τα τζιπακια και τα αγροτικα σα σταματημένα...Μετα μπηκα σε ποτάμι και περασα απο μεσαΜετα επρεπε να περασω πεσμενο κοσρμο στην μεση του δρομου...Και τα περασα όλα...Και ξέρετε με τι???Με μια Γαλλιδα Citroen Xantia...Το αυτοκινητο μετα απο 7 χρονια εχοντας περασει απο απιθανα μερη και εχοντας καταπονηθει πολυ περισσοτερο μεσα στην πολη (με 165000 χλμ) δεν εχει βγαλει τιποτα πλην των προβλεπομενων...Αυτα απλά για να πω οτι πολλά ακούγοντε, αλλά μερικες φορες δεν ειναι παντα ετσι...Κρινω τα αυτοκινητα αφου τα οδηγησω (ή τουλαχιστον αφου κάνω σαν ειβατης αρκετα χλμ)Citroen δεν θα επερνα ποτε μεχρι να παρω την Xantia...Και όμως με εντυπωσιασε...
blade_pan Οκτώβριος 16, 2004 #51 Οκτώβριος 16, 2004 Εγω στα εχω πει απο χθες......H X-Trail ή Rav4.....Οι καλυτερες επιλογες!
antonisk7 Οκτώβριος 16, 2004 #52 Οκτώβριος 16, 2004 Πάντως για το pull bar ούτε λόγος , με το που θα καταγραφεί σε οποιουδήποτε είδους ατύχημα , η ασφάλειά σου δεν θα σε καλύψει για το παραμικρό που προξένησες ή σου προξένησαν (και μένα μου αρέσει , αλλά με κάποια πράγματα δεν παίζεις).
kostas314 Οκτώβριος 16, 2004 #53 Οκτώβριος 16, 2004 RAV 4 και απο μένα...αν δεν σου φτανουν τα λεφτά πήγαινε για μεταχεισμένο.Όσο για το καλύτερο τζιπάκι που έχω μπεί είναι το TOYOTA LΑΝD CRUSER (η κοντή version). Το αμάξι είναι όλα τα λεφτά!!
JiMk Οκτώβριος 16, 2004 #54 Οκτώβριος 16, 2004 http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=42071
tomhel Οκτώβριος 16, 2004 #55 Οκτώβριος 16, 2004 Αρχική απάντηση από JimmyFox E όχι ρε tomhel.... Μη το χαλάς. Η Ηοnda είναι ιδεολογικά αντίθετη στα Turbo.... V_TEC RULEZZZZZZZZZ.......... Για το δικο μου turbo λεω , ρε jimmy (το οποιο δεν ειναι Honda )..... Οσο για το θρυλικο V_Tec - g@mei kai dernei.....
YDinopoulos Οκτώβριος 25, 2004 Author #56 Οκτώβριος 25, 2004 ΟΥΦ! Το παραγγειλα σημερα....Τ-minus 15 days :D :D
YDinopoulos Οκτώβριος 25, 2004 Author #58 Οκτώβριος 25, 2004 Honda HR-V 1.6 VΤΕC 5-θυρο σε μαυρο. Εχει ολα τα extra πλην ηλιοροφης και δερματινο σαλονι (450 κ 1200 εκαστο)...Θα παει κοντα 26000. Εδωσα ηδη 7000 προκ. κ τα υπολοιπα σε δοσεις για 5 χρόνια. Ειμαι απιστευτα χαρουμενος....
XTCgr Οκτώβριος 25, 2004 #60 Οκτώβριος 25, 2004 επειδή στην οικογένεια έχουμε τα τελευταία 4 χρόνια 2 τζιποειδή (vitara 2.0lt V6 & Rav4 - πρώτης και δεύτερης γενιάς) θα σας πω και εγώ τις απόψεις μου. Όταν μιλάμε για τζιποειδή το μυαλό μας πάει κατευθείαν στον ηγέτη της κατηγορίας, στο αυτοκίνητο που ίδρυσε την κατηγορία των SUV και οι 4τροχοί γράφανε για " 4χ4 GTi " . To RAV4 απλά δεν παίζεται και τα hondaκια μάλλον τα έχει στα φανάρια (το HRV στο απαλό και πιστεύω και το CRV λόγω καλύτερης τετρακίνσης !) Από αξιοπιστία δεν το συζητάμε καν. Το πρώτο RAV που είχαμε έκανε 70.000χλμ και δεν έβγαλε το παραμικρό (ρωτήστε τον vdeseris για το τι σκίσιμο έτρωγε -σπάσιμο με -2 σε παγωμένη αλάνα έξω απο το mistral με παγωμένο κινητήρα). Το μοναδικό που έβγαλε ήταν απώλεια υδραυλικών υγρών απο την κρεμαγίερα στα 120.000 χλμ όταν το πήρε ο επόμενος . Το δεύτερο RAV που έχουμε τώρα δεν έχει βγάλει τίποτα ακόμη. Να σημειωθεί οτι τα αυτοκίνητα κάνουν πολύ παραπάνω απο 30.000 ετησίως και οτι τα 2 τα έχουμε 2ο χέρι. Τo μοναδικό αρνητικό του RAV ήταν οτι ποτέ δεν φτιάχτηκε για hardcore καταστάσεις, ούτε για χιόνια ούτε για τρελές λάσπεις! Ιδιαίτερα το 2ης γενιάς δεν έχει ουτε κεντρικό μπλοκέ... Καταφέρατε εσεις να το 200αρίσετε? εγω με τα χίλια ζόρια έφτασα τα 190 κοντερίσια σε ίσιο δρόμο. ίσως σε καμμιά τρέλή κατηφόρα κάτι γίνει. Στα 185 αρχίζει ένας τρελος αεροδυναμικός θόρυβος ο οποίος ίσως να οφείλεται και στα παλιά ελαστικά. Με τα καινούργια δεν έχω προσπαθήσει να το τελικιάσω! Στα χαρτιά λένε οτι έχει 0-100 σε 10,5 αλλά στοιχηματίζω οτι έχει χαλαρά κάτω απο 10....αν ξεπερνούσε και η 2α τα 100 καλά θα είμασταν(φτάνει μέχρι τα 95) Το vitara είναι ακριβώς το αντίθετο, φτιαγμένο για hardcore, δεν καταλαβαίνει τίποτα ακόμα και αν τραβάει μπαζοκολώνα των 600kgr, χιόνια, λάσπες? βάζεις το "αργό" και άντε γεια...τελική κάπου στα 185 σε μεγάλη παρετεταμένη κατηφόρα (απο κατερίνη για θεσ/κη) αλλά απλά το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο μετά τα 140...το τιμόνι πάναργο και σχετικά βαρύ..η ανάρτηση τελείως "αλλού"...γενικά δεν είναι για άσφαλτο και για "αδαείς" (πχ μάνα μου) γιατι πετάει κώλο πάρα πολύ εύκολα στο βρεγμένο (με δευτέρα και με λίγες στροφές)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.