Jump to content



Προετοιμασία για εγγύηση απο Πλαίσιο!


Shadowjump

Recommended Posts

Αν την επαιρνα απο το εξωτερικο θα πλήρωνα πολύ λιγότερο. Οποτε η ολη ιστορία με το service απο το Πλαισιο δεν δικαιολογειται. Πληρωσα για να εχω καποια καλυτερη/γρηγοροτερη εξυπηρετηση, οχι για να την στειλω μονος μου :Ρ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αν την είχε παρει απο εξωτερικό,το πιο πιθανό ειναι ότι θα είχε ηδη τη νεα η επισκευασμενη κάρτα στα χέρια του,και χωρις να χρειαζεται μιλάει με ατομα που νομίζουν ότι έχεις βαθιά τσέπη και μυαλό μπαμπουίνου.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Αν την είχε παρει απο εξωτερικό,το πιο πιθανό ειναι ότι θα είχε ηδη τη νεα η επισκευασμενη κάρτα στα χέρια του,και χωρις να χρειαζεται μιλάει με ατομα που νομίζουν ότι έχεις βαθιά τσέπη και μυαλό μπαμπουίνου.

sent from mobile

+1!

Link to comment
Share on other sites

Από παλαιότερη εμπειρία που είχα με το πλαίσιο, μου είχαν εξηγήσει ότι την απόφαση για την έκδοση πιστωτικού ή την αντικατάσταση με άλλο προϊόν αντίστοιχης κατηγορίας την έχει η ίδια η αντιπροσωπία αφού αυτή ουσιαστικά αποζημιώνει τον πελάτη. Συγκεκριμένα ένα Samsung dvd εγγραφής με σκληρό δίσκο που είχα πάρει για τους γονείς μου, χάλασε στους 23 μήνες, 1 μήνα πριν να εκπνεύσει η εγγύηση. Από το Π με ενημέρωσαν από πριν ότι θα ζήταγαν πιστωτικό από την Samsung και ότι η Samsung ως σωστή εταιρεία θα το έβγαζε στην τιμή που τα αγόρασα. Όντως έτσι έγινε και στο τέλος βρέθηκα με ένα πιστωτικό 350€. Βέβαια με καθυστέρησαν κοντά 1 μιση μήνα.

Συνεπώς στην περίπτωση αυτή ίσως εξαρτάται από την πολιτική της msi αντιπροσωπίας για το πώς θα αντιμετωπίσουν την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Από παλαιότερη εμπειρία που είχα με το πλαίσιο, μου είχαν εξηγήσει ότι την απόφαση για την έκδοση πιστωτικού ή την αντικατάσταση με άλλο προϊόν αντίστοιχης κατηγορίας την έχει η ίδια η αντιπροσωπία αφού αυτή ουσιαστικά αποζημιώνει τον πελάτη. Συγκεκριμένα ένα Samsung dvd εγγραφής με σκληρό δίσκο που είχα πάρει για τους γονείς μου, χάλασε στους 23 μήνες, 1 μήνα πριν να εκπνεύσει η εγγύηση. Από το Π με ενημέρωσαν από πριν ότι θα ζήταγαν πιστωτικό από την Samsung και ότι η Samsung ως σωστή εταιρεία θα το έβγαζε στην τιμή που τα αγόρασα. Όντως έτσι έγινε και στο τέλος βρέθηκα με ένα πιστωτικό 350€. Βέβαια με καθυστέρησαν κοντά 1 μιση μήνα.

Συνεπώς στην περίπτωση αυτή ίσως εξαρτάται από την πολιτική της msi αντιπροσωπίας για το πώς θα αντιμετωπίσουν την περίπτωση.

O πωλητης φερει την ευθύνη. Όχι η αντιπροσωπεία! Αυτό είναι ξεκάθαρο βάση νόμου!

Link to comment
Share on other sites

O πωλητης φερει την ευθύνη. Όχι η αντιπροσωπεία! Αυτό είναι ξεκάθαρο βάση νόμου!

Δεν εννοούσα αυτό, ξέρω τι λέει ο νόμος. Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι προφανώς οι πωλητές έχουν κάποια συμφωνία με την αντιπροσωπία έτσι ώστε αυτή στην τελική γραφή να τους καλύπτει στα ελαττωματικά προϊόντα. Άρα το Π θα απευθυνθεί στην msi και αν αυτή συνηθίζει να αντικαθιστά τα προϊόντα, αυτό θα κάνει και το Π. Βέβαια με προβληματίζει αυτό που λές για τα 3 χρόνια εγγύησης, αντί για τα 2 που κανονικά ισχύει, η οποία επέκταση δεν αποκλείεται να είναι του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Παραθέτω και τη δική μου εμπειρία (η φαρσοκωμωδία είναι ακόμη σε εξέλιξη)

Πριν από τρεις εβδομάδες επέστρεψα στο Πλαίσιο μία ελαττωματική κάρτα γραφικών εντός εγγύησης με σκοπό την αντικατάστασή της. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε (ευγενέστατος όπως όλοι τους - το μόνο που τους παραδέχομαι)

με πληροφόρησε πως σε 5 περίπου εργάσιμες θα είχα την κάρτα πίσω ή μία νέα ίδια κάρτα.

Μετά την πάροδο 10 εργάσιμων ημερών δεν υπήρχε καν ενημέρωση. Όταν τηλεφώνησα είπαν ότι την έστειλαν με RMA και η κατασκευάστρια απάντησε (ψεματάκι;) ότι θα επισκευασθεί/σταλεί νέα σε 5-10 μέρες. Πέντε μέρες αργότερα ξανατηλεφώνησα και πληροφορήθηκα πως η κατασκευάστρια δεν είχε απαντήσει ακόμα (ψεματάκι;) και πως μετά από μια εβδομάδα θα με ενημέρωναν. Για την ταλαιπωρία μου έδωσαν μία GPU του κουτιού ως προσωρινή αντικατάσταση. Εννοείτε πως η "νέα" GPU είναι γενιές πίσω και δεν μπορεί να σηκώσει τίποτα απολύτως - ουσιαστικά το PC δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάτι που σχετίζεται με τη δουλειά για την οποία το χρειάζομαι. Το καλύτερο είναι ότι μου ζήτησαν ΟΤΑΝ έρθει η δικιά μου να την επιστρέψω με το κουτί της για να την ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΟΥΝ. Σκεφθείτε τι ποιότητας προϊόντα παρέχουν...

Όπως φαντάζεσθε η εβδομάδα πέρασε (εχθές - συνολικά πάω για 3 εβδομάδες) και εξακολουθούν να με πληροφορούν πως η κατασκευάστρια θα απαντήσει την επόμενη εβδομάδα. Ζήτησα χρηματική αποζημίωση όπως δικαιούμαι βάση του Αστικού Κώδικα και εννοείτε πως υπάλληλοι, υπεύθυνοι τμήματος και υποδιευθυντής καταστήματος πιστεύουν πως είναι υπεράνω νόμου και δεν παρέχουν αποζημίωση. Επίσης υποστηρίζουν πως ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων δεν διαθέτει προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών προς αντικατάσταση...

Το πιο "διασκεδαστικό" ίσως από όλα είναι το να βλέπεις πόσο καλά έχουν μάθει το ποιηματάκι τους όλοι. Ξέρω πως το να "ποστάρω" εδώ δεν θα λύσει κανένα πρόβλημά μου, μπορεί όμως να αποτρέψει κάποιον από το να χαρίσει 180 ευρώ όπως εγώ στο Πλαίσιο... και στη συνέχεια να υποστεί και την κοροιδία τους.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης υποστηρίζουν πως ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων δεν διαθέτει προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών προς αντικατάσταση...

Τί κάρτα ήταν και τί έπαθε?

Link to comment
Share on other sites

Sapphire HD 7870 2GHz και απλά σταμάτησε να δίνει έξοδο...

Από παρόμοια περιστατικά γνωστών ξέρω πως τα περισσότερα αντίστοιχα καταστήματα/αλυσίδες δίνουν κάρτες για αντικατάσταση προς όφελος του πελάτη (αν δεν έχουν αντίστοιχη σου δίνουν καλύτερη). Αλλά εδώ δεν μιλάμε καν για κάτι τέτοιο, ούτε έχω την απαίτηση να μου δώσουν κάτι καλύτερο. Θέλω απλά αποζημίωση για να απευθυνθώ σε άλλο κατάστημα και να μπορέσω να εξυπηρετηθώ, μήπως και μπορέσω να "βγάλω" τα όσα έχασα λόγω της καθυστέρησής τους.

Προέβησα και σε καταγγελία στη ΓΓΚ, ελπίζω να έχω και απο εκεί κάποια απάντηση. Έτσι, για διαφορά, μη διαβάζω διαρκώς "την έχουμε στείλει για RMA, δεν ευθυνόμαστε εμείς"

Έγινε επεξεργασία από ckast
Link to comment
Share on other sites

Είναι η επόμενη κινησή μου, αν και ειλικρινά ούτε θα ήθελα να είμαι ο κλασικός τύπος που τραβάει καταγγελίες για το τίποτα, ούτε αυτός που θα κατασκηνώσει στο υποκατάστημά τους (δεν μου φταίνε σε τίποτα οι υπόλοιποι πελάτες). Αλλά απο ότι φαίνεται κάποιοι δεν καταλαβαίνουν με λογικά επιχειρήματα...

Μου έρχετε διαρκώς και το τραγουδάκι από τις διαφημίσεις τους... think think think... eh...

Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι είναι απίστευτοι! Η απάντηση του υπεύθυνου που επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά:

"Έχουμε παρόμοιες κάρτες γραφικών αλλά είναι καινούριες, δεν μπορούμε να τις δώσουμε για την αντικατάσταση της δικής σας"

Όταν ξαναζήτησα τα χρήματά μου πίσω και αφού του διάβασα τα σχετικά άρθρα του ΑΚ:

"Αν νομίζετε ότι αυτό είναι το δικαίωμά σας, μπορείτε ευχαρίστως να δράσετε αναλόγως. Δεν κάνουμε κάτι παράνομο."

"Αν μπορείτε να αποδείξετε ότι η κάρτα έχει όντως πρόβλημα, μιλήστε με το δικηγόρο σας"--- Hmm... η κάρτα η οποία "είναι" στο εξωτερικό με RMA... hmmm.... να αποδείξω...

Όταν τον ρώτησα αν αυτό είναι το πρόσωπο που θέλουν να δείχουν και αν πιστεύει πως εγώ ή οποιοσδήποτε από το κοντινό μου περιβάλλον θα ξαναπαραγγείλει από αυτούς:

"Εμείς κάνουμε ό,τι καλύτερο, η πλαίσιο computers είναι η καλύτερη στο τομέα της στην Ελλάδα"

Δεν θα πω αυτά που σκέφτομαι για την πλαίσιο Computers αυτή τη στιγμή γιατί δεν νομίζω πως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κόσμιες εκφράσεις. Ουσιαστικά αυτό που μου λένε είναι "Κάτσε και περίμενε, αλλιώς τράβα μας μήνυση, που και πάλι θα περιμένεις γιατί πρέπει να αποδείξεις ότι η κάρτα σου ήταν χαλασμένη - άρα πρώτα να επιστρέψει"

Έγινε επεξεργασία από ckast
Link to comment
Share on other sites

εγω αναρωτιεμαι , μετα απο τοσες αρνητικες κριτηκες προς το πλαισιο . Ετσι και υπαρξει ενας , Ε-Ν-Α-Σ τρελλος που θα του πουλησουν παρομοια τρελιτσα . Και του την καρφωσει να κανει κατι ακραιο....

Δεν φοβουνται λιγο με την συμπεριφορα τους?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ δεν ενδιαφέρονται για την εικόνα που θα δείξουν, θα φοβηθούν; Στο κάτω κάτω οι "υπεύθυνοι" είναι μια χαρούλα μέσα στα γραφειάκια τους, οι υπάλληλοι θα την πληρώσουν και δεν φταίνε και σε τίποτα στην τελική.

Αύριο θα επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με Συν.Καταναλωτή να δω αν και τι μπορούν να κάνουν και αυτοί από την πλευρά τους.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω καρτα σταλμενη στην msi εχω μεσω πλαισιου πριν 3 μερες...μαλλον θα αργισω ακομα. Τα ιδια μου λενε και εμενα.οτι αλλαξαν τα πραματα τα τελευτεα 2 χρονια και οτι η εταιρια πχ msi θελει να τσεκαρει τις οποιες περιπτωσεις αντικαταστασης. τι να πω.πειρα και μια καρτα απο κει (επειδη νομιζα αρχικα οτι θα γινει ελεγχος της δικιας μου και αμμεση αντικατασταση ) μια 210gt απλα να ανοιγει το pc να κανω την δουλεια μου ,και μου λεει τωρα που θα αργησει κρατα την και οταν την φερεις στην κανω παραλαβη εγω και πισω τα χρηματα σου.δεν τον εμπιστευτικα και ακομα και για αυτα τα 30 ευρω που κοστιζει θα την παω πισω εντος 20 ημερων για να παρω τα χρηματα μου(βρηκα καρτα αποπο αλου).Οσο για την 570 gtx twin frozer 3 ,περιμενουμε, μου ειπε οτι γενικα ποτε δεν εχει στειλει καρτα χαμηλοτερων επιδοσεων η msi ΑΛΛΑ οτι και να στειλει αντε μαξιμουμ να εχει +6 μηνες εγγυηση απο αυτην της 570,οχι μηδενισμο του κοντερ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ρώτησα σχετικά με το τι κάρτα θα μου σταλεί ΟΤΑΝ γίνει τελικά η αλλαγή, ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω την ίδια ακριβώς. Τώρα που το σκέφτομαι όμως ήταν ο ίδιος υπάλληλος που μου είχε πει 5 εργάσιμες. Οπότε πραγματικά με βλέπω να τραβάω μήνυση, αν όχι μέχρι να έρθει, σίγουρα αφότου έρθει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.