Jump to content



Προετοιμασία για εγγύηση απο Πλαίσιο!


Shadowjump

Recommended Posts

Σήμερα λοιπόν, πήγα την καρτούλα μου. MSI GTX580 TwinFrozr II. Ο πίσω ανεμιστήρας έιχε αρχίσει τα γκραγκα-γκρουγκα και ύστερα απο αρκετές λιπάνσεις παρέδοσε πνεύμα και εμφανίστηκαν οι θερμοκρασίες. Αυτό είναι το τι έγινε. Πάμε παρακάτω.

Επειδή έχω πολύ "καλές" (ειρωνικό σχόλιο) εμπειρίες με το σέρβις του καταστήματος, ας ρωτήσω 2-3 πραγματάκια.

1ον: Πάνω στην απόδειξη γράφει ξεκάθαρα, 3 έτη εγγύηση Πλαισίου. Αυτό θεωρητικά σημαίνει:

Πάω την κάρτα στο Πλαίσιο και το Πλαίσιο μου δίνει πίσω άλλη ίδια/καλύτερη/αντίστοιχη/πιστωτικό.

Ο υπάλληλος μου είπε η κάρτα αν έχει πρόβλημα θα πάει στην MSI και θα κάνει 3-4 εβδομάδες. Περιόδος που δεν υπάρχει περίπτωση να τους αφήσω να κάνουν γιατί χρησιμοποιώ επαγγελματικά την κάρτα.

(Βέβαια του είπα να μην κάνουν κάτι χωρίς να με ενημερώσουν).

Άρα, αυτό είναι εγγύηση Αντιπροσωπείας/Κατασκευαστή. Όχι Πλαισίου. Σωστά;

2ον: Σε περίπτωση αντικατάστασης με ίδια/αντίστοιχη, όλα κομπλέ. Κανένα παράπονο.

Σε περίπτωση όμως που μου πουν, "Φίλε, δεν έχει, πάρε πιστωτικό" τι γίνεται; Απ όσο ξέρω, βάση νόμου, ότι γράφει επάνω η απόδειξη. Όχι την τελευταία τιμή που έχει το συστημά τους. Γιατί και αυτό μου το έχουν κάνει.

Για πριζώστε με από τώρα να είμαι έτοιμος :Ρ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Νομίζω το εγγύηση πλαίσιο αφορά μόνο τη διάρκεια διοτι η εε λεει δυο χρόνια αλλα το πλαίσιο επειδη ειναι λαρτζ σου λεει παρε τρια.

Πς. Ας ελπισουμε το τελευταίο να μξν ισχύσει κ μεταφορικα :hehe:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειναι οπως τους πετυχεις και οπως σε πετυχουν. Μου εχει συμβει να παω πισω δισκο και να μου πουνε "η σημερινη αξια του ειναι 20 ευρω, θα σας δωσουμε πιστωτικο" αυτο θα γινοταν εαν δεν ελεγα οτι εφερα δισκο 500GB και θα παρω παλι εναν ιδιο. Το δεχτηκαν χωρις δευτερη κουβεντα. Οποτε καταλαβαινεις οτι το λενε και σε οποιον πιασει κερδος εχουν.

Τωρα τα περι επαγγελματικης χρησης φανταζομαι θα σε βαλουν σε πρωτη προταιρεοτητα αφου σαν επαγγελματιας εχεις αγορασει το αντιστοιχο πακετο υποστηριξης.

Εχεις αγορασει τετοια υποστηριξη σωστα; Η δουλεια σου ειναι.

Link to comment
Share on other sites

αν εχουν μια ιδια ειναι οκ.

Αν οχι, τοτε να εισαι ετοιμος για κονταροχτυπηματα γιατι θα προσπαθησουν να σου πασαρουν πιστωτικο με κανα κατοσταρικο, το οποιο φυσικα και δεν πρεπει να δεχτεις και λογικα θα φτασετε στο συνηγορο του καταναλωτη και τα ρεστα...

Οτι και να σου δινουν εσυ να επιμενεις η καρτα να ειναι 384 bit, και να εχει 48 render output processors (αρα η 670 δε σου κανει GeForce GTX 670 vs 580, ας κοψουν το λαιμο τους να βρουν 580, 680 η ας ξηλωθουν για 780)

Link to comment
Share on other sites

Να ζητήσεις να σου δώσουν κάποια να κάνεις την δουλειά σου μέχρι να αντικατασταθεί η άλλη. Εγώ πάντως από το εν λόγο κατάστημα έχω στείλει μητρική, 2 μηνών όμως, με καμμένη ethernet και απαίτησα να μου την αντικαταστήσουν αμέσως γιατί θα ταξίδευα και δεν θα μπορούσα να την παραλάβω. Έτσι και έγινε την πήγα, την έλενξαν και την επόμενη πήγα και παρέλαβα καινούργια

Link to comment
Share on other sites

το καλοκαίρι πήγα μια sapphire 6850 με το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις, εντός εγγύησης ενός φίλου μου, σε 4 μέρες μου την επέστρεψαν με αντικατάσταση του ανεμιστήρα. ακόμα λειτουργεί μια χαρά. κατάστημα Μεταμόρφωσης.

Link to comment
Share on other sites

εμενα οταν τους πηγα την 5870 μου φεραν μια ιδια μεταχειρισμενη....την ελενξαν και ειχε προβλημα γιαυτο μου δωσανε μια 6950 η οποια δε με χαλαγε βεβαια μια στα ιδια και λιγο καλυτερη ηταν και με αλλα 2 χρονια εγγυηση...βεβαια η 5870 αποδειξη 500ευρω η αλλη 250-300 αλλα τι να κανεις.. εμενα εκεινη τι στιγμη με εκαιγε να εχω λειτουργικο Pc..δεν εκατσα να κανω ιστοριες για 500ευρω πιστωτικο.για να βρουν ιδια χλωμω σε κοβω.. οποτε να σου δωσουν μια παρομοια η λιγο καλυτερη και θα εισαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα φωτα σας παιδια.

Θα τους κυνηγησω, εννοειται αυτο!

Το θεμα ειναι, εχουν το δικαιωμα να στειλουν την καρτα στην MSI απο την στιγμη που με καλυπτουν αυτοι με εγγυηση?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι, εχουν το δικαιωμα να στειλουν την καρτα στην MSI απο την στιγμη που με καλυπτουν αυτοι με εγγυηση?

ΝΟΜΙΖΩ -οπως οι περισσοτεροι- ναι, ομως τεχνοκαγκουρες ειμαστε, δεν ειμαστε δικηγοροι... κι αυτα που θεωρουμε εμεις ως λογικα δε σημαινει πως ειναι και τα σωστα...

Καλυτερα να ρωτησεις το ΙΝΚΑ η καποια τετοια υπηρεσια

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, έχω βαρεθεί να τα γράφω ξανά και ξανά. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες τα έχω γράψει σε 3 διαφορετικά θέματα. Αναζήτηση κάνει κανείς;

Διάβασε αυτό και ακολούθα και το link.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, έχω βαρεθεί να τα γράφω ξανά και ξανά. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες τα έχω γράψει σε 3 διαφορετικά θέματα. Αναζήτηση κάνει κανείς;

Διάβασε αυτό και ακολούθα και το link.

Χεχε, τα εχω διαβασει ολα αυτα! Και πολλα παραπανω! Πολλα search εκανα. Απλα εγω ρώτησα για 2 συγκεκριμενα πραγματα. Αν μπορουν να στειλουν προϊον αλλου (για 4 εβδομαδες) ενω λενε οτι το καλυπτουν αυτοι και αν σε περιπτωση πιστωτικου, τι κοβουν. Τρεχουσα τιμη ή τιμη αγορας.

Απλα θελω να ξέρω για να ειμαι προετοιμασμενος για οτιδηποτε θα μου σερβιρίσουν.

Link to comment
Share on other sites

εγω απλα να σου γραψω επειδη πηγα ακριβως την ιδια καρτα με εσενα στο Πλαισιο και μου ειπαν τα ιδια. Κανανε σχεδον 40 μερες, αλλα δεν καιγομουνα και τοσο, και στο τελος πηρα σφραγισμενη MSI 760. Σαφως καλυτερη καρτα (+50% επιδοσεις) και με φρεσκια εγγυηση 3 ετη. Συνεπως εμεινα ευχαριστημενος. Αλλα ειχα την πολυτελεια να περιμενω τις 40 μερες επειδη ηταν φιλου η καρτα και δε τον ενοιαζε.... οποτε αφου το αποτελεσμα ηταν πολυ καλο, klein.... Αλλα καταλαβαινω οτι οι 40 μερες μπορουν να φανουν απιστευτα μεγαλο νουμερο για καποιον αλλον να μεινει χωρις PC πχ... Οποτε πες τους "καν'τε οτι θελετε, στειλτε τη στην MSI, στον Obama, ακομα και στον Αρη, αλλα αν παρει πανω απο 15 μερες θελω προσωρινη ισαξια καρτα να κανω τη δουλεια μου, που το δικαιουσαι δια νομου οπως με ενημερωσαν και εδω τα παιδια...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φιλαράκι shadow ,κι εγώ ειμαι απο αυτούς που κραζουν γενικά το Π ,αλλα μη μπριζωνεσαι προκαταβολικά,δεν ειναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.

sent from mobile

Τις τελευταίες 10 φορές που πήγα, όποτε ήταν αυτές, δεν έιχα και την καλύτερη αντιμετώπιση.

Εδώ είχα παραγγείλει το Nexus 10 οταν ηταν σε προσφορα να παει στο καταστημα να το παραλαβω και το εβγαλαν απο το ντουλάπι με τις παραγγελίες και το έδωσαν αλλου!!! Βεβαια τους την είπα και ψαχνανε 3 μερες να μου βρουνε αλλο.

Αλλα φαντάσου, έχεις πληρώσει κάτι και πανε και το πουλανε σε αλλον!

Link to comment
Share on other sites

Ναι,έχουν το δικαίωμα να την στείλουν στην MSI ακόμη και για αλλαγή του ανεμιστήρα.

Το ότι η εγγύηση είναι από το πλαίσιο, δεν λέει τίποτα. Και αυτοί την έχουν πάρει από την Msi. Κατ"αρχήν πιστέυω οτι θα σου προτείνουν πιστωτικό με την τελευταία τιμή πώλησης.

Τώρα ποια ήταν αυτή η τελευταία τιμή πώλησης?? Σου λένε ότι θέλουν.

Δεύτερον,μπορείς να ζητήσεις μια ισάξια κάρτα,όπως λέει και ο νόμος.Αυτή σήμερα είναι η 760.Η 580 ήταν ελάχιστα κατώτερη απο 660ti η οποία μετονομάστηκε σε 760.

Τρίτον,κάτι το οποίο έκαναν σε μένα με μητρική,να σου φέρουν άλλη από έξω μεταχειρισμένη.Μην το δεχτείς με τίποτα.Και αυτή χαλασμένη και επισκευασμένη στο εξωτερικό θα είναι.

Τέταρτον,μπορεί να έχουν άλλη ίδια κάρτα χαλασμένη και να σου αντικαταστήσουν όλη την ψύξη.Και αυτο εχουν το δικαίωμα να το κάνουν,από τη στιγμή που η πλακέτα δεν έχει ζημιά.

Πάντως όποια και αν είναι η κατάληξη και στην οποία δεν συμφωνείς,(εφόσον είναι και λογικές οι αντιρρήσεις σου)τότε θα πρέπει να απευθυνθείς στον υπεύθυνο του καταστήματος,και όχι στον υπεύθυνο του σέρβις λέγοντας του ότι δεν σου μένει τίποτα άλλο από το να καταγγείλεις το γεγονός στην προστασία καταναλωτή και στο υπουργείο εμπορείου.

Πιστεύω οτι δεν θα έχεις πρόβλημα μετά από όλα αυτά.Στην χειρότερη να σου τρενάρουν λίγο τον χρόνο.Καλό θα ήταν να διαβάσεις τι λέει και ο νόμος ώστε να πας διαβασμένος.

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=18fe2588-2e15-4a84-81a6-da2af2a0ca5a

Έγινε επεξεργασία από venex58
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και έχουν το δικαίωμα να στείλουν την κάρτα στην MSI, μιας και -το πιθανότερο- η εγγύηση που δίνει το Πλαίσιο, είναι από την MSI ..

Όπως σου ανέφεραν ήδη, αν σου πουν για διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών ζητάς προσωρινή αντικατάσταση της.

Ακόμη καλύτερα αν μπορέσεις να "πιέσεις" με τρόπο να σου την αντικαταστήσουν άμεσα με ίδιων προδιαγραφών ..

Link to comment
Share on other sites

Να την αντικαταστησουν δεν παιζει με τιποτα! Οσο για προσωρινη αντικατασταση κανενα προβλημα. Την δουλεια μου θελω να κανω! Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!

Link to comment
Share on other sites

Παντως απ`οτι εχω καταλαβει τα τελευταια χρονια , το Πλαισιο οταν εχει λιγα κομματια απο ενα προιον (να μην πω 1) τα δινει σε τιμη λιωμα (δεν ξερω αν τα παιρνει πχ κανενας υπαλληλος , ουτε καν αν οντως υπαρχουν τα κομματια) , με αποτελεσμα αν πας για πιστωτικο να παιρνεις ψιχουλα. Επισης αν το ξανα προμηθευτουν μετα απο 1-2 μηνες η τιμη ειναι ιδια η παρομοια με την αρχικη και ξανα το ιδιο. Το εχω δει αρκετες φορες και ειμαι πεισμενος οτι γινετε επιτηδες για να την βγαζουν φθηνα στα rma.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.