Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Συνεπώς από αυτό :πρέπει το kaizer να σου δώσει άλλο. Εσυ όταν το παρέδωσες στο kaizer σου είπαν "φιλε βλέπω το usb port σπασμένο" ?? Όχι, γιατί δεν ήταν. "Έσπασε" κάπου στην πορεία κατα την οποία δεν ήσουν εσύ υπεύθυνος.

Αφου τονιζει οτι πρεπει να πιστοποιηθεί απο service και λεει οτι δεν διαθετει , το ιδιο εγω το εστειλα με κουριερ και οπως το πηραν ετσι το εστειλαν ,δεν το ανοιξαν δεν ηταν δουλεια τους

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και το έχω κάνει και εγώ δεν είναι η αίσχατη λύση αλλά το δικαίωμά σου σαν καταναλωτής

προφανώς πήγαν να την βγάλουν καθαρή επισκευάζοντάς το μόνοι τους αλλά δεν τους έκατσε και πάνε να χρεώσουν το λάθος τους σε εσένα...

Δυστηχώς μόνο με καταγγελίες και τραμπουκισμούς μπορείς να διεκδικήσεις τα κεκτημένα σου δικαιώματα σαν καταναλωτης στην τριτοκοσμική μας Ελλάδα...

Μακάρι να είσουν Αθηνα να πήγαινες να τους τα πεις και απο κοντά ενα χεράκι βέβαια αν δουν την καταγγελεία και αν έχεις όρςξη ας συντάξει και ενας δικηγόρος ενα ωραιότατο εξώδικο να το στήλεις μαζί με την καταγγελεία και τσ@@@$%κι θα σου πάρουν μετά

Εκτός και αν θέλουν τρελίτσα στείλε και εσυ σε ενα φάκελο φωτογραφία τα χρήματα που σου ζητάνε και πές τους σασ τα έστειλα στείλτε μου τώρα το κινητό!!!

Το κινητο ειναι σε εγγυηση, δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθουν με αυτο (να την βγαλουν καθαρη οπως λες), πιο ευκολο ειναι να το στειλουν για επισκευη, δεν υπαρχει θεμα κοστους επισκευης. Κατα την γνωμη μου το καταστημα θα επρεπε απλα να ειχε γινει δοκιμη εαν οντως ισχυει αυτο που αναφερει ο πελατης και αποστολη στην Αρβατο. Εναλλακτικα αποστολη χωρις ελεγχο και να πληρωσει ο πελατης εαν υπαρξει καποια χρεωση "δεν εντοπιστηκε προβλημα, ολα καλως, χρεωση για ασκοπο ελεγχο"

Link to comment
Share on other sites

Αν απευθύνεσαι σε μένα , βέβαια έχουν ευθύνη , σε αυτούς τα έσκασα τα 500. Άπλα πιστεύω οτι απο Αρβατο γίνετε η ιστορία, γιατί ειναι οι μόνοι που έχουν καποιο συμφέρον , να το βγάλουν εκτος εγγύησης , και εχω διαβάσει παραπολα παρόμοια με το δικο μου πρόβλημα, ποστ, που ειναι στατιστικά αδύνατο να μην ειναι δικια τους δουλειά .Δυστυχώς για μενα ,το καταστημα αγορας ειναι πλήρως καλυμμένο, με την πολιτική επιστροφής προϊόντων που εχει αναρτημένο στην σελιδα του , δεν μπορώ να κάνω τίποτα εκτός απο κράξιμο.

το είπα και πριν αλλα μάλλον δεν το κατάλαβες , βασικά εγώ εσυ και γενικά ο αγοραστής μιλάμε με το κατάστημα,

αν θα κάνει το σερβις ο μαγαζάτορας , ο τεχνικός του μαγαζιού , ο Μπάμπης απο την intra com ή ο Βασίλης ο πόρτας (aka bill gates) δεν έχει σημασία, εμείς πρώτα μιλάμε με το μαγαζί .

Η συγκεκριμένη εταιρία (avarto) κάνει την δουλειά τις περίεργα (πίεση χρόνου, πρακτηκάριοι που δεν μπορούν να πούν και πολλά ). Δεν σε νοιάζει ποιος φταίει να σου βρουν λύση θες .

Αν δεν γίνει καταγγελία , δύσκολα τα πράγματα , ξεκίνα απο εκεί και μετά υπάρχουν και τα "θα μιλήσετε με τον δικηγόρο μου "προφανώς δεν υπάρχει λόγος να τα ακούνε οι υπάλληλοι ζητάς τον υπεύθυνο

Έγινε επεξεργασία από panosX
Link to comment
Share on other sites

το είπα και πριν αλλα μάλλον δεν το κατάλαβες , βασικά εγώ εσυ και γενικά ο αγοραστής μιλάμε με το κατάστημα,

αν θα κάνει το σερβις ο μαγαζάτορας , ο τεχνικός του μαγαζιού , ο Μπάμπης απο την intra com ή ο Βασίλης ο πόρτας (aka bill gates) δεν έχει σημασία, εμείς πρώτα μιλάμε με το μαγαζί .

Η συγκεκριμένη εταιρία (avarto) κάνει την δουλειά τις περίεργα (πίεση χρόνου, πρακτηκάριοι που δεν μπορούν να πούν και πολλά ). Δεν σε νοιάζει ποιος φταίει να σου βρουν λύση θες .

Αν δεν γίνει καταγγελία , δύσκολα τα πράγματα , ξεκίνα απο εκεί και μετά υπάρχουν και τα "θα μιλήσετε με τον δικηγόρο μου "προφανώς δεν υπάρχει λόγος να τα ακούνε οι υπάλληλοι ζητάς τον υπεύθυνο

Με το μαγαζί πρωτομίλησα,και μου είπαν οτι το μόνο που μπορούν να κάνουν ειναι ότι έκαναν ,Οτι Η Σονυ εχει τον λόγο ηδη ζήτησα φωτο ,και βεβαίωση βλάβης με σφραγίδα και υπογραφή και ονομα επωνυμο και ειπα (στον μεσολαβουντα τεχνικο που το πηρε και το πηγε μονο )οτι δικηγόρος μου τα ζητησε και οτι θα κινηθω νομικά , μου ζητησαν να τα ζητησω εγγράφως μαζι με το ιστορικο και το εκανα

Link to comment
Share on other sites

Αν απευθύνεσαι σε μένα , βέβαια έχουν ευθύνη , σε αυτούς τα έσκασα τα 500. Άπλα πιστεύω οτι απο Αρβατο γίνετε η ιστορία, γιατί ειναι οι μόνοι που έχουν καποιο συμφέρον , να το βγάλουν εκτος εγγύησης , και εχω διαβάσει παραπολα παρόμοια με το δικο μου πρόβλημα, ποστ, που ειναι στατιστικά αδύνατο να μην ειναι δικια τους δουλειά .Δυστυχώς για μενα ,το καταστημα αγορας ειναι πλήρως καλυμμένο, με την πολιτική επιστροφής προϊόντων που εχει αναρτημένο στην σελιδα του , δεν μπορώ να κάνω τίποτα εκτός απο κράξιμο.

Λάθος το σκέφτεσαι.

Κυνήγησε τους όλους...

Link to comment
Share on other sites

Λάθος το σκέφτεσαι.

Κυνήγησε τους όλους...

Αν φτάσω σε καταγγελίες, φυσικα θα κινηθώ κατα παντός υπευθύνου οποτε ...Αν και νομικα απο την στιγμη που το εχουν αναρτημένο στην σελιδα τους ειναι σαν να δεχεσαι στους ορους, αγορας την πολιτική του καταστήματος

Link to comment
Share on other sites

Αν φτάσω σε καταγγελίες, φυσικα θα κινηθώ κατα παντός υπευθύνου οποτε ...Αν και νομικα απο την στιγμη που το εχουν αναρτημένο στην σελιδα τους ειναι σαν να δεχεσαι στους ορους, αγορας την πολιτική του καταστήματος

λαθος, καμια πολιτικη καταστηματος δεν υπερισχυει των κρατικων νομων.

Οπως και με την ασφαλιση, μπορει καποιος να σε βαλει να υπογραψεις πως δε θες ασφαλιση, ομως αυτο ειναι ενα αχρηστο κ...λοχαρτο που δεν εχει καμια απολυτως ισχυη.

Link to comment
Share on other sites

Με το μαγαζί πρωτομίλησα,και μου είπαν οτι το μόνο που μπορούν να κάνουν ειναι ότι έκαναν ,Οτι Η Σονυ εχει τον λόγο ηδη ζήτησα φωτο ,και βεβαίωση βλάβης με σφραγίδα και υπογραφή και ονομα επωνυμο και ειπα (στον μεσολαβουντα τεχνικο που το πηρε και το πηγε μονο )οτι δικηγόρος μου τα ζητησε και οτι θα κινηθω νομικά , μου ζητησαν να τα ζητησω εγγράφως μαζι με το ιστορικο και το εκανα

αρα το μονο που εχεις να κανεις τωρα ειναι να κινηθεις νομικα... οποτε good luck....

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να βρεις άκρη αλλα νομίζω πως δεν θα βρεις λύση...εχω δουλεψει χρονια σε τμηματα after sales σε καταστηματα εχω ακουσει παναγιες και χρηστους απο πελατες γιατι νομιζαν οτι φταιω εγω (που στην ουσία έκανα παραλαβή και έστελνα μόνο το προϊόν στην αντιπροσωπεία) εχω δει παρα μα παρα πολλούς να κανουν καταγγελία αυτοι που δικαιώθηκαν ειναι ενα ποσοστό 1 στους 10...θα σου πω κατι καθημερινα στελναμε 20-30 κινητά αρβατο εκτος απο την καθυστέρηση στο να γυρισουν το 95% ερχόντουσαν επισκευασμένα στην πένα ειχαμε μια κοπελα που ηταν ζωο κανονικο και στην διαδικασια πακεταρισματος και αποστολης τα κινητα τα πεταγε σαν πετρες...αυτα τα κινητα η αρβατο τα γυριζε πισω την επομενη μερα....επειδη κουδουνουσαν κανονικα απο τα σπασιματα ο πελατης ομως εβριζε την αρβατο...τι θελω να πω απο την εμπειρια μου στον χωρο την μα.....α την εχει κανει ο kaizer η αρβατο δεν εχει κανενα λογο να πει ψεματα ισα ισα αν δήλωση επισκευή στην sony περνει και το αντίστοιχο ποσοστό σε χρήματα ασε την sony europe 100% θα σου απαντησει ΑΝ σου απαντήσει να απευθυνθείς στο εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα...καλη τύχη

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να βρεις άκρη αλλα νομίζω πως δεν θα βρεις λύση...εχω δουλεψει χρονια σε τμηματα after sales σε καταστηματα εχω ακουσει παναγιες και χρηστους απο πελατες γιατι νομιζαν οτι φταιω εγω (που στην ουσία έκανα παραλαβή και έστελνα μόνο το προϊόν στην αντιπροσωπεία) εχω δει παρα μα παρα πολλούς να κανουν καταγγελία αυτοι που δικαιώθηκαν ειναι ενα ποσοστό 1 στους 10...θα σου πω κατι καθημερινα στελναμε 20-30 κινητά αρβατο εκτος απο την καθυστέρηση στο να γυρισουν το 95% ερχόντουσαν επισκευασμένα στην πένα ειχαμε μια κοπελα που ηταν ζωο κανονικο και στην διαδικασια πακεταρισματος και αποστολης τα κινητα τα πεταγε σαν πετρες...αυτα τα κινητα η αρβατο τα γυριζε πισω την επομενη μερα....επειδη κουδουνουσαν κανονικα απο τα σπασιματα ο πελατης ομως εβριζε την αρβατο...τι θελω να πω απο την εμπειρια μου στον χωρο την μα.....α την εχει κανει ο kaizer η αρβατο δεν εχει κανενα λογο να πει ψεματα ισα ισα αν δήλωση επισκευή στην sony περνει και το αντίστοιχο ποσοστό σε χρήματα ασε την sony europe 100% θα σου απαντησει ΑΝ σου απαντήσει να απευθυνθείς στο εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα...καλη τύχη

Τι να εκανε το Καιζερ ?? το πακετο ηρθε κλειστο με τα αυτοκολητα του τα αξεσουαρ στα σακουλακια κλειστα κλπ

Η βαβη που ειχε ηταν (δεν λειτουργουσε το simreader)δηλ μαμισια βλαβη την σιμ δεν την βαλαμε εμεις(δεν ειχαμε micrοsim) αλλα η Κοσμοτε -Γερμανος , το πακετο εφυγε με κουριερ μεσα σε δευτερο κουτι προστατευμενο για το καταστημα , απο το οποιο το πηρε καποιος ενδιάμεσος τεχνικος (Σαν και εσενα ακριβως κλειστο οπως το εστειλα και το παρεδωσε στην Αρβατο )και απο εκει μου λενε οτι βγαίνει εκτος εγγύησης για σπασμένο κονεκτορα φορτησης? που το φορτησα με docking?Αν ειχε σπασμενο κονεκτορα εεε κιαυτο μαμισια βλαβη θα ηταν που δεν το πιστευω βεβαια συνήθως δοκιμαζω τα παντα ,αν λειτουργουν σωστα απο την αρχη, πιθανον θα δοκιμασα το καλωδιο φορτισης αλλα δεν το θυμαμαι, διαδικασια ρουτινας εχει γινει μια που εχω το Arc με ιδια είσοδο Πως λοιπον έσπασε αν έσπασε ο κοννεκτορ φόρτισης , εκτος αν ο ενδιάμεσος τεχνικος προσπάθησε να το ανοιξει αλλα πως? ειναι ιδιαίτερο τηλέφωνο, δεν ανοιγει απο τον χρήστη θελει ειδικο μηχάνημα, λες να εβαλε κανενα κατσαβίδι στην εισοδο φόρτισης και να τραβούσε προς τα πανω? Πλάκα κανω ολοι γνωριζουμε οτι ,αν μπει χερι απο τριτο χάνετε η Εγγύηση ,και Αν λεω Αν το εκανα εγω , δεν θα το έστελνα πισω λέγοντας απλα οτι δεν φορτίζει απο την αρχη??θα χαλούσα το σιμ ρεντερ , και μετα θα πήγαινα στον Γερμανο να κάνω κάρτα και να εχω μάρτυρες, οτι δεν λειτουργεί ο σιμ ρεντερ?Αυτα εινα Σεναρια επιστημονικης φαντασίας ,ι αστεία πραγματα, και θα πω σε τι εχει όφελος η αρβατο στο να τα βγάζει εκτος σε επόμενο ποστ (οπως και εμενα μου ειπαν σε αλλο φόρουμ καποιος που δειχνει οτι ξερει πολα.. απο μεσα)

Έγινε επεξεργασία από sevast99
Link to comment
Share on other sites

μια κοπελα που ηταν ζωο κανονικο και στην διαδικασια πακεταρισματος και αποστολης τα κινητα τα πεταγε σαν πετρες...
ο πελατης ομως εβριζε την αρβατο

to idio ακριβως σκεφτομουν κ εγω αλλα οταν μιλω εγω ολοι ετοιμαζονται να μου τη πουν.

Link to comment
Share on other sites

Λεω να ξεκινησω με ενα μαιλ στην Sony europe

τα μαιλ (Ελλάδα, Ευρώπη ) έπρεπε είδη να τα είχες στείλει , τι περιμένεις? να διαβάσουν και να συγκινηθούν?

σημασία δεν έχει τι λέω εγώ ο άλλος .Μπορεί να είμαι παθολογικός ψεύτης , ξεκίνα και καλό κουράγιο

Στην avarto και να έκαναν @#$ οι τεχνικοί ΔΕΝ θα το παραδεχτούν

Link to comment
Share on other sites

τα μαιλ (Ελλάδα, Ευρώπη ) έπρεπε είδη να τα είχες στείλει , τι περιμένεις? να διαβάσουν και να συγκινηθούν?

Δεν κατεχω άπταιστα , την Αγγλικη ιδιαιτερα ,στο κομματι γραμματικής σύνταξης γιαυτο δεν τοχω κανει ,
Link to comment
Share on other sites

το κινητό πήγε εκεί μέσω του γερμανού για εγγύηση sony experia J το ακουστικό τις συσκευής ακογόταν σαν να είχε καεί έτριζε και είχε χαμηλή ένταση

το κράτησαν 1μηνα με δικαιολογία ότι δεν ειχαν ανταλλακτικό τελικά όταν πίεσα λόγο καθυστέρησης το στείλαν πίσω με αλλαγμένη υποτίθεται την πλακέτα... ναι μεν το κινητό έχει διαφορετικό IMEI αλλα το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.... το χρησιμοποιώ με handsfree... διστάζω να το στείλω πάλι γιατί θα πάρει κανένα μηνα + και δουλειά δεν ξέρω αν θα γίνει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι δικο σου θεμα το ποιος φταιει και ποιος δε φταιει, ουτε εχεις καμια υποχρεωση να δεχτεις τις π@παριες περι σπασμενου βυσματος.

Η συσκευη ειναι DOA, τελεια και παυλα, αν το καταστημα που την αγορασε δεν στην αλλαζει προχωρας σε καταγκελεια και τελος.

Δεν ειναι υποχρεωση του αγοραστη να βγαλει το φιδι απο την τρυπα, αλλα υποχρεωση του καταστηματος να εξυπηρετησει με αλλαγη προιοντοσ ΧΘΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι δικο σου θεμα το ποιος φταιει και ποιος δε φταιει, ουτε εχεις καμια υποχρεωση να δεχτεις τις π@παριες περι σπασμενου βυσματος.

Η συσκευη ειναι DOA, τελεια και παυλα, αν το καταστημα που την αγορασε δεν στην αλλαζει προχωρας σε καταγκελεια και τελος.

Δεν ειναι υποχρεωση του αγοραστη να βγαλει το φιδι απο την τρυπα, αλλα υποχρεωση του καταστηματος να εξυπηρετησει με αλλαγη προιοντοσ ΧΘΕΣ

ΕΕ καποια στιγμή αμα δω και παραδω θα κατευθυνθώ και προς τα εκει, Αν φθασω σε καταγγελία ολους θα τους παρει η μπαλα,Αλλωστε θελω, δεν θελω θα πω ολο το ιστορικο, ευτυχως εχω φωτοτυπία της αποδειξης αγορας (το πρωτότυπο το έστειλα πισω το θελει το Service αλλα μου έκοψε και το φωτοτύπησα οπως και κράτησα και την αποδειξη αποστολης με κουριερ , Λεω να βγαλω και μια φωτο το docking να την τριψω στην μουρη τους

Δεν υπάρχει πουθενά πια Sony europe , κάθε κράτος εχει την δικη του αντιπροσωπεία και τέλος

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.