sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #21 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Το κακό ξεκινάει οτι το πήρες απο τον καιζερ ειμαι 99% σιγουρος οτι προσπαθησαν εκει να σου ανοιξουν το κινητο και εκαναν την μ......α και η αρβατο χαλια ειναι αλλα δεν εχει λογο να πει ψεματα οτι βλεπει λεει ο καιζερ φερνει παρεισαγωγή και εχει και τεχνικό τμήμα για επισκευές για τα μεταχειρισμένα το κινητό σου πηγε πρώτα μάλλον στον τεχνικό του καιζερ που έκανε την πατάτα... μονο birdphone για αγορα κινητου Αυτο το αποκλείω ειναι έμπειροι οι ανθρωποι σαν καταστημα εχει καλες κρητικές , το κιν δεν ανοίγει με τίποτα δεν ειναι σαν τα άλλα γιατι ειναι αδιάβροχο, ολα απο το πλαι μπαινουν ακόμα και η σιμ, και τι δουλειά εχει η εισοδος φόρτισης με τoν ανάγνωστη καρτας σιμ? εκεινος ηταν χαλασμένος απο την αρχή οχι η φορτηση. τα εχουμε πει χιλιες φορες...Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Με αλλα λογια σου εσπασαν το κινητο (αφου εφυγε απο σενα του κουτιου) και σου ζητανε και τα ρεστα?Αρε αθανατε ελληνα ,και μετα γιατι αγοραζουμε απο Αμαζον... Καταγγελια οτι εφυγε απο σενα του κουτιου και οτι το εσπασε ο τεχνικος τους να τους παρεις και τα τρυπια βρακια τους. Πως θα αποδείξω οτι εφυγε απο μενα οκ ?βεβαία ειχα παρει αμεσα στο κατάστημα απο την πρωτη ωρα που διαπιστώθηκε η βλαβη και ειταν οχι απο μενα μονο αλλα και απο τους υπαλλήλους της cosmote στο Γερμανο οπου εκανα την μικρη Σιμ αλλα??? Και που Στέλνω μειλ στην Σονυ εκτος Ελλαδος χιλια Κράτη εχει στο Site πιο ειναι το υπεύθυνο για ευρωπη Ακομη δεν το παρελαβα το νικητο αρνουμαι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από Wizard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιανουάριος 10, 2014 #22 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Αυτο το αποκλείω ειναι έμπειροι οι ανθρωποι σαν καταστημα εχει καλες κρητικές , το κιν δεν ανοίγει με τίποτα δεν ειναι σαν τα άλλα γιατι ειναι αδιάβροχο, ολα απο το πλαι μπαινουν ακόμα και η σιμ, και τι δουλειά εχει η εισοδος φόρτισης με τoν ανάγνωστη καρτας σιμ? εκεινος ηταν χαλασμένος απο την αρχή οχι η φορτηση.δεν καλύπτουν δυστυχώς μόνο ένα μέρος του κινητού, αν υπάρχει πρόβλημα σε οτιδήποτε πάνω στο κινητό το οποίο έχει προκληθεί απο κακή χρήση το βγάζουν ολοκληρο εκτός εγγύησης με την μία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 10, 2014 #23 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Η ΓΓΚ είναι για ενημέρωση περισσότερο και απλά κάνει συστάσεις. Αν θέλεις να τους τρίξει κάποιος τα δόντια, πας εδώ:ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη ΑρχήΣτην ουσία είναι κρατικός δικηγόρος και τους πάνε δικαστικά. Δεν παίζουν.DOA έδινε το κατάστημα?Τώρα εκτός και αν στο μαγαζί που το παράδωσες υπόγραψες φόρμα RMA που έλεγε ότι παρέδωσες το κινητό σε άψογη εξωτερική κατάσταση (αν υποθέσουμε πως το έλεγξε αυτός που το παρέλαβε και είδε και τον κονέκτορα όπως είδε αν έχει γρατσουνιές και χτυπήματα που κάνουν όλα τα καταστήματα όταν πας κάτι για RMA) δυστυχώς δεν έχεις να πατήσεις κάπου για να βρεις το δίκιο σου "στα χαρτιά" που λέμε, με φωνές και καταγγελίες ίσως καταφέρεις στο τέλος να στο αλλάξει το ίδιο το κατάστημα. Απο την SONY και το τεχνικό τμήμα της μην περιμένεις και πολλά πράγματα, δυστυχώς έχω και εγώ εμπειρία με sony και βγάζουν για την πλάκα τους τα κινητά εκτός εγγύησης.Δεν ισχύει αυτό που λες. To DOA καθορίζεται από τη νομοθεσία και δε σε απασχολεί αν το "δίνει" ή όχι το κατάστημα. Όσον αφορά στη βλάβη, επίσης έχουμε το νόμο με το μέρος μας. Δεν είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να αποδείξει ότι δεν ήταν σπασμένο όταν έφτασε, αλλά το κατάστημα, έτσι, εκείνοι πρέπει να έχουν χαρτί στα χέρια τους ότι κατά την παραλαβή παρατηρήθηκαν 1,2,3 ελαττώματα/προβλήματα/χτυπήματα. Δεν έχω πρόχειρο το νόμο, αλλά θα σας το βρω αν θέλετε, γιατί την Πέμπτη θα είμαι στο δικαστήριο για δική μου υπόθεση, με παρόμοιο περιστατικό.Και για του λόγου το αληθές: «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Όσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία»- Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίεςΤα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. - Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίεςΣυνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.Πηγή: http://www.ekatanalotis.gr/?p=1013 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από Wizard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Ιανουάριος 10, 2014 #24 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Ασε λιγο μουσι και κατέβα με μπλούζα Χρυσης Αυγης. Πες τους και ενα τελειώσατε κυριοι εαν το κινητο δεν ειναι ετοιμο σε 2 ωρες. Δεν με ενδιαφερει εαν ειστε Ελληνες ή Ζουιλανδοι... Εαν θες εχω και στολες στρατιωτικές αλλά και αρβύλες! Πηγα προσφατα φανταρος! Άθικτες ειναι, στο στρατο δεν με ακούμπησαν! Ατσαλάκωτος πηγα ατσαλάκωτος επεστρεψα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papakitou Ιανουάριος 10, 2014 #25 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Μόνο τα χειρότερα έχω να πω και εγώ για την αρβατο. Δεν υπάρχει πουθενά. Ο φίλος πιο πάνω που πήγε το s2 στην αρβατο γιατί έκανε αυτή την πατάτα;; Ολόκληρη smartec με το κορυφαίο σέρβις και εξυπηρέτηση στην Ελλάδα και το πήγες στην αρβατο ρε φίλε; που κολλάει; *on the road Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Ιανουάριος 10, 2014 #26 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Θεωρώντας ότι λες 100% αλήθειες ,έτσι;1) ο Κάιζερ για παρα πολλα χρόνια έκανε επισκευές και πειράγματα σε κινητά,και δεν το αποκλείω καθόλου να το άνοιξαν για επισκευή.2) Δε μπορει να είχε σπασμένο κονεκτορα και να το φορτισες ,η εσυ το εσπασες η ο κάιζερ ,αμα το είχε σπάσει ο τεχνικός της αρβατο,θα το είχε αλλάξει μονός του στη ζούλα (εικασία αυθαίρετη δικια μου) ,ειναι πολυ φτηνος,εκτος αν τα βρηκε σκούρα λόγω αδιαβροχοποιησης.Όπως και να εχει εκτος του ότι η συσκευή θεωρείται doa ,εδώ έχουμε ανθρώπινη αμέλεια στη ολη αλυσίδα εσυ-καταστημα- σέρβις.EDITΑυτο που λεει ο απο πάνω ειναι πολυ σωστό,αν είχε θέμα θα το έγραψε ο υπάλληλος που το παρέλαβε.Επαναλαμβάνω ότι ολα αυτά ισχύουν ΜΟΝΟ ΑΝ δεν το έβαλες εσυ για φορτιση, και βρηκε πουθενα το φισακι και χαλασες τον κονεκτορα.sent from mobile Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από das Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilahed Ιανουάριος 10, 2014 #27 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Αυτο το αποκλείω ειναι έμπειροι οι ανθρωποι σαν καταστημα εχει καλες κρητικές , το κιν δεν ανοίγει με τίποτα δεν ειναι σαν τα άλλα γιατι ειναι αδιάβροχο, ολα απο το πλαι μπαινουν ακόμα και η σιμ, και τι δουλειά εχει η εισοδος φόρτισης με τoν ανάγνωστη καρτας σιμ? εκεινος ηταν χαλασμένος απο την αρχή οχι η φορτηση.Μην αποκλείεις τιποτα φίλε μου...οσο χαλια και να ειναι η αρβατο δεν σπανε κονεκτορες στα καλα καθουμενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιανουάριος 10, 2014 #28 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Νομικά εχω την εντύπωση οτι ειναι φρονιμο να κυνηγήσει το κατάστημα και οχι τον αντιπρόσωπο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Ιανουάριος 10, 2014 #29 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Έχοντας κι εγώ διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια για την Αρβατο, πριν λίγους μήνες έστειλα ένα κινητό sony xperia tipo με το ίδιο πρόβλημα (δεν διάβαζε την κάρτα σιμ). Σε 2 βδομάδες το παρέλαβα επισκευασμένο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #30 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Καποιος απο ολη την αλυσιδα (αντιπρωσοπεια-εισαγωγεας-χονδρεμπορος-λιανεμπορος-σερβις-εταιριες κινητης) δεν εχει καταλαβει οτι με τετοια καραγκιοζιλικια χανουν μονο οι ιδιοι. Ειναι δεδομενο οτι θα εξαφανιστουν σε μεγαλο βαθμο ολα τα παρασιτα. Γιατι να μην παρεις ενα φτηνο τηλεφωνο κινεζικο πχ lenovo, oppo αφου εκ των προτερων ξερεις οτι σε περιπτωση βλαβης θα βρουνε κατα 99,8% υγρασια. Καλα που εχουμε ξηρο κλιμα πανω απο τον μισο.χρονο γιατι αλλιως θα ειχαμε πιασει το απολυτο 100%. Νεα κολπα αυτα με το βυσμα φορτισης, εγω πλεον βγαζω φωτογραφιες την στιγμη της παραδωσης με φοντο το καταστημα. Παραπανω δεν ααφερομαι στο συγκεκριμενο περιστατικο αφου δεν μπορω να ξερω ποιος απο τους τρεις εμπλεκομενους εκανε κατι λαθος, αλλα γενικα δεν μπορει στατιστικα.τοσα εκτος εγγυησης κινητα να εχουμε στην ελλαδα. Πιστευω την εκδοχη του φιλου.Αν εσπασε ο κοννκτορ εγινε απο Arvato ειτε επιτηδες το πιο πιθανον ,ειτε απο βλακια και προσπαθουν να αποποιηθουν ευθηνη Αυτοι το πρωτο ανοιξαν (ετσι μου ειπε ο Μεσολαβητής Τεχνικός απο το καταστημα αγορας οτι το πηρε και το πηγε μονο τιποτα αλλο)Έχοντας κι εγώ διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια για την Αρβατο, πριν λίγους μήνες έστειλα ένα κινητό sony xperia tipo με το ίδιο πρόβλημα (δεν διάβαζε την κάρτα σιμ). Σε 2 βδομάδες το παρέλαβα επισκευασμένο...Ε καποιο πρεπει και να φτιαξουν καποτε το τιπο δεν ξερω ποσο το πηρες οταν το αγορασες σημερα κανει 75-80 το δικο μου ο Γερμανος το πουλα σημερα (749 ε) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από Wizard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιανουάριος 10, 2014 #31 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 ε το πιο πιθανον ειναι αυτο . Προφανος λογο του οτι ειναι νεο μοντελο , και μαλιστα αδιαβροχο , θεωρω πως προφανος εχει και πιο "ψαγμενες " ενωσεις στο εσωτερικο του . Οποτε αυτοι , λογο αγνοιας , δεν το σεβαστηκαν οπως του επρεπε του κινητου ... και το εσπασαν . Ειναι καραμπινατο πως ο σπασμενος connector ειναι το σημειο που προσπαθησαν να ανοξουν το κινητο ...στην αποτυχιμενη τους προσπαθεια ...Το θεμα ειναι ...πως στην προσπαθεια σου να βρεις ενα κινητο 30ε φτηνοτερα ...τραβας ολον αυτον τον γολγοθα[οσο για το καιζερ , εγω δεν το εχω τιμησει ,το εχει ομως το αμορε , και ειχαμε παει μαζι να παρει κινητο απο εκει . εχω δει αρκετους καθυστεριμενους πωλητες σε οσα μαγαζια εχω παει ...αλλα στο καιζερ ηταν σωστοτατοι και ξερανε τι τους γινετε] Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilahed Ιανουάριος 10, 2014 #32 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Τοτε φιλε μου να κανεις μήνυση στην αρβατο...και να πεις οτι σου χαλασαν το κινητο....λες επιτηδες το εκαναν για πιο λογο?Ειναι χαζο να πιστευουμε οτι η αρβατο εχει καποιον που δεν ξερει να ανοίγει κινητα για επισκευη αν ειναι ετσι ολοι με το μοντελο το δικο σου θα εχουν προβλημα αν πανε στην αρβατο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #33 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Μην αποκλείεις τιποτα φίλε μου...οσο χαλια και να ειναι η αρβατο δεν σπανε κονεκτορες στα καλα καθουμενα... Οχι βεβαια στα καλα καθουμενα αλλα ποιος να το εσπασε? γιατι να μπει στην φορτιση? φουλ φοορτιζμενο ηταν με docking , (αυτο δεν μπορουσαν να φανταστουν),σιμ δεν διαβαζε ,γιατι να ανοιχτει απο αλλον 1 μερας κινητο στην κατοχη μου εντος εγγυησης ,Σονυ ,? ,αν δεν ειχε πεσει Σαβ/κο θα το ειχα στείλει πριν περασουν 24 ωρες Εγω πιστεύω οτι επιτηδες εγινε ανν εγινε για να μου αρπαξουν τα 490+φπα , σου λεει τοσα εσκασες στην αγορα του ψωνιο εισαι, και λεφτας , σκαστα λοιπόν ξανα, Οι ειναι τελείως ασχετοι και το άνοιξαν χαλώντας την αδιαβροχοποιηση του (εχει ξαναγίνει σε φιλο), και σου λεει σπάσε κονεκτορα και βγαλτο εκτος (υποθεσεις κανω δεν ειναι ισχυρισμοι γιατι ολα ειναι κουφα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosX Ιανουάριος 10, 2014 #34 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 συνήγορο του καταναλωτή κτλπ μην ψάχνεις αλλού μίλα με αυτούς πρώταΣτη arvato και να έκαναν βλακεία δύσκολα θα το δεχτούν , αυτό γιατί οι περισσότεροι τεχνικοί δεν ξέρουν τι κάνουν (λίγη εμπειρία λίγα χρήματα πίεση χρόνου ), απλά οι πάντες τους έχουν σαν σέρβις και αυτοί αναθέτουν δουλειά μέχρι και σε πρακτηκάριους χωρίς να επιτρέπουν λάθη .Κάτι τέτοιες ώρες θέλει μόνο υπομονή , πρώτα νόμιμα δες να κάνεις τις καταγγελίες σου , Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Ιανουάριος 10, 2014 #35 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Οταν διαβαζεις ποστ με arvato μονο για καλο δεν θα ειναι...Εχει βουίξει το συμπαν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #36 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Τοτε φιλε μου να κανεις μήνυση στην αρβατο...και να πεις οτι σου χαλασαν το κινητο....λες επιτηδες το εκαναν για πιο λογο?Ειναι χαζο να πιστευουμε οτι η αρβατο εχει καποιον που δεν ξερει να ανοίγει κινητα για επισκευη αν ειναι ετσι ολοι με το μοντελο το δικο σου θα εχουν προβλημα αν πανε στην αρβατο...Εγινε και αυτο σε φιλο , μπουρμουληθρες το κινητο του μετα απο αρβατο ενω το έστειλε για αλλη βλαβη , που την εφτιαξαν και το πηρε,οκ, και τι του ειπαν μετα ?? Οτι βαση manual ειναι αδιαβροχο για πισινα οχι Θαλασσα 1 μήνα το ειχε στην θαλλασα πριν το παει αρβατο (για αλλη βλαβη ) και ηταν οκ το κλαιει το κινητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιανουάριος 10, 2014 #37 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 Εγινε και αυτο σε φιλο , μπουρμουληθρες το κινητο του μετα απο αρβατο ενω το έστειλε για αλλη βλαβη , που την εφτιαξαν και το πηρε,οκ, και τι του ειπαν μετα ?? Οτι βαση manual ειναι αδιαβροχο για πισινα οχι Θαλασσα 1 μήνα το ειχε στην θαλλασα πριν το παει αρβατο (για αλλη βλαβη ) και ηταν οκ το κλαιει το κινητο.πουλανε και τρελιτσα δηλαδη .... IP Code - Wikipedia, the free encyclopedia Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerasimos14 Ιανουάριος 10, 2014 #38 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 λοιπον...μολις τωρα παρελαβα το galaxy s2 απο την arvato.και μαντεψτε αλλαγη κονεκτορα φορτισης.βεβαια το δικο μου το εχω και κανα δεκαμηνο.αλλαγη εντος εγγυησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιανουάριος 10, 2014 #39 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 λοιπον...μολις τωρα παρελαβα το galaxy s2 απο την arvato.και μαντεψτε αλλαγη κονεκτορα φορτισης.βεβαια το δικο μου το εχω και κανα δεκαμηνο.αλλαγη εντος εγγυησης είχε χαλάσει αλλά δεν ήταν σπασμένος να υποθέσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerasimos14 Ιανουάριος 10, 2014 #40 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 (edited) απο τα χερια μου οταν εφυγε σιγουρα δεν ηταν σπασμενος.το κινητο εκτος φορτισης ηταν νεκρο.οταν το εβαζα στην φορτιση αναβε η οθονη αλλα δεν ανοιγε το κινητο. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από gerasimos14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now