Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

@tragikos  Η Samsung εχει 9 Service points στην Αθηνα. Ενα απο αυτα ειναι η Arvato (η TS Solutions. Ιδια εταιρια)

http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/

Απο εκει κ περα ειναι αποφαση/πολιτικη του καθε καταστηματος σε ποιο κεντρο θα το στειλει για ελεγχο/επισκευη.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, jax7480 said:

Γιάννη συμφωνώ με όλα όσα λες, αλλά... οι άνθρωποι ζήτησαν 350€ για επισκευή που δεν χρειαζόταν. Μιλάμε για ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ. Και άντε εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε γνώστης θα το ψάξει και αλλιώς το θέμα. Ο ανίδεος όμως θα τα δώσει τα 350€.

Μπα, δεν τους δικαιολογώ, σε καμιά περίπτωση. Απλά προσπαθώ να ερμηνεύσω την συμπεριφορά, τους, όχι να την δικαιολογήσω. Υποθέτω πολύς κόσμος υποχρεώνεται να τα σκάσει αυτά τα λεφτά, πιο πολύ για τα δεδομένα του (ιδίως αν η συσκευή δεν παίρνει microSD) και εκεί μάλλον ποντάρουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 ώρες, το μέλος yanni έγραψε:

Επίσης λογικό να μην σου πουν το πρόβλημα διότι πολύ απλά ίσως να πήγαινες σε κάποιον τεχνικό με την διάγνωση στα χέρια και να έκανες φτηνότερα την δουλειά σου.

Εάν είναι λογικό να μην του πούνε την βλάβη τότε για πιο λόγο παίρνουν τα 15€;

Τα λεφτά τα παίρνουν για την διάγνωση και είναι υποχρεωμένοι να την παρέχουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΓιαγκΤ said:

Εάν είναι λογικό να μην του πούνε την βλάβη τότε για πιο λόγο παίρνουν τα 15€;

Τα λεφτά τα παίρνουν για την διάγνωση και είναι υποχρεωμένοι να την παρέχουν.

Φαντάζομαι τα 15€ τα παίρνουν για το χρόνο τους να διαγνώσουν αν το κινητό είναι εντός εγγύησης και επισκευάσιμο, όχι για να κοινοποιήσουν στον πελάτη το είδος του προβλήματος. Ξανά λέω. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω, απλά να ερμηνεύσω πως λειτουργούν. Και κάποιος ο οποίος κοιτάει να τσεπώσει 350€ από ένα απλό πρόβλημα μπαταρίας, δεν θα κοινοποιήσει ποτέ αληθινή διάγνωση στον πελάτη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 ώρες, το μέλος yanni έγραψε:

Φαντάζομαι τα 15€ τα παίρνουν για το χρόνο τους να διαγνώσουν αν το κινητό είναι εντός εγγύησης και επισκευάσιμο, όχι για να κοινοποιήσουν στον πελάτη το είδος του προβλήματος. Ξανά λέω. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω, απλά να ερμηνεύσω πως λειτουργούν. Και κάποιος ο οποίος κοιτάει να τσεπώσει 350€ από ένα απλό πρόβλημα μπαταρίας, δεν θα κοινοποιήσει ποτέ αληθινή διάγνωση στον πελάτη.

Με είχαν ενημερώσει ότι αν βγει εκτός εγγύησης, θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση ναι.
Απλά δεν φανταζόμουν καν ότι θα βγει εκτός εγγύησης το κινητό.

 

Το θέμα ειναι ότι μου το επέστρεψαν πίσω: 

 

1) χωρίς αίτια βλάβης !!!! - ανέβασα φωτογραφία του service όπου δε λέει κάτι για το πρόβλημα, παρά μόνον οτι το κινητό δεν ανοίγει κατι το οποίο το ήξερα & εγώ χωρίς να πληρώσω 20 ευρό.

 

2) ανέβασα φωτογραφία με το < τρομερό χτύπημα > που είχε το κινητό & για το οποίο ειναι εκτός εγγύησης γι αυτούς ( κάτι όμως το οποίο δεν έχει καμιά σχέση με το ότι το κινητό δεν άνοιγε ξαφνικά, για το οποίο επέμενα από την αρχή και τελικά αποδείχθηκα σωστός !!!
α και περί γρατζουνιών στην οθόνη που γράφουν θα έπρεπε να ντρέπονται - η οθόνη ειναι καθαρή χωρίς γρατζουνιές.

 

3) Ζήτησαν 350 ευρό για επισκευή  , ενώ το κινητό απλά ήθελε boosting - φόρτιση η μπαταριά, οπου για κάποιο λόγο με το φορτιστή της sony δεν άνοιγε το κινητό ,όπως έγινε και άνοιξε. ( το μη εξουσιοδοτημενο από τη sony - service κινητών - device - στη Πάτρα το έφτιαξε με 20 ευρό. )
Ανέβασα σημερινή φωτογραφία με το κινητό ανοιχτό και λειτουργικό όπως πριν !!!

 

Συμπέρασμα δεν μπήκαν καν στο κόπο να κοιτάξουν καν το κύκλωμα φόρτισης του κινητού , το πιο απλό αφού το κινητό δεν άνοιγε.
Έτσι απλά κάποιος , ο οποίος δε θα το έψαχνε περαιτέρω θα τους έσκαγε 350 ευρό για πλάκα, και πιστέψτε με ξέρω πολλούς που δεν έχουν ιδέα απο τεχνολογία και θα τη πάταγαν απο το επίσημο service της sony - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) !!!

Στην υγειά των κορόιδων λοιπών - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

img001.jpg

20170825_085131.jpg

20170825_085047.jpg

20170825_085026.jpg

Έγινε επεξεργασία από ANGELOS79
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

εγω θα ενημερωνα την sony hellas παντως για το περιστατικο.

Τους πήρα τηλέφωνο και ήταν σαν να μιλούσα στο τοίχο - απάντηση του τύπου η πολιτική της εταιρίας ειναι να φτιαχτεί ολόκληρο το κινητό αφου ήταν χτυπημένο & δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένη επισκευή .... δηλαδή να κοιτάξουν οτι απλά δεν φορτίζει το κινητό !!!!

(και τους είπα οτι τελικά το έφτιαξα με 20 ευρό , ενω εσείς μου πήρατε 15 ευρό απλά για να μην το κοιτάξετε καν !!! )

***** ΣΤΟ ΚΥΒΟ !!! - ΤΕΛΟΣ Η SONY ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, ANGELOS79 said:

Τους πήρα τηλέφωνο και ήταν σαν να μιλούσα στο τοίχο - απάντηση του τύπου η πολιτική της εταιρίας ειναι να φτιαχτεί ολόκληρο το κινητό αφου ήταν χτυπημένο & δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένη επισκευή .... δηλαδή να κοιτάξουν οτι απλά δεν φορτίζει το κινητό !!!!

(και τους είπα οτι τελικά το έφτιαξα με 20 ευρό , ενω εσείς μου πήρατε 15 ευρό απλά για να μην το κοιτάξετε καν !!! )

***** ΣΤΟ ΚΥΒΟ !!! - ΤΕΛΟΣ Η SONY ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ !!!

Όσον αφορά αυτό, τι είπαν; Όταν τους είπες "Μου ζητάγατε 350€ και το έφτιαξα με 20€" τι είπαν; Αν επέμεναν ότι ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ζημιά, ασχέτως μεγέθους, ζητάνε να τους σκάσεις το κόστος ολόκληρης της συσκευής, θα ζήταγα από την/τον υπάλληλο να μου στείλει άμεσα στο mail μου(σιγά μην το κάνει) το κομμάτι των οδηγιών που το αναγράφει αυτό.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχα κι εγώ μία παρόμοια εμπειρία με Αρβάτο αλλά με διαφορετική κατάληξη. Είχα πάρει ένα Lumia 640XL το οποίο έκανε επανεκκινήσεις στα καλά καθούμενα. Επειδή θεώρησα ότι ήταν θέμα software, περίμενα ένα 4μηνο μήπως φτιαχτεί με update. Τελικά το έστειλα στην Arvato μέσω Κωτσόβολου γιατί βαριόμουν να το πάω ο ίδιος. Το τηλέφωνο δεν είχε ούτε γρατζουνιά, ήταν σε θήκη και με tempered glass. Η απάντηση της arvato ήταν ότι ήταν σπασμένη η πλακέτα (?) με δική μου υπαιτιότητα άρα εκτός εγγύησης με κόστος €250 και ότι έχει ελάχιστη χρέωση 15€ για τον "ελεγχο" που έκαναν. Tους λέω ότι δεν τρώω την κοροϊδία και να μου στείλουν την απάντησή τους γραπτώς. Μετά από κάνα 15ήμερο με ενημερώνει ο Κωτσόβολος να πάω να παραλάβω τη συσκευή. Όταν πάω να το παραλάβω και τους λέω που είναι η επιστολή της Arvato με το πρόβλημα και την σύσταση αλλαγής πλακέτας, μου λένε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο μιας και έγινε αλλαγή πλακέτας μέσα στην εγγύηση και το τηλέφωνο έχει νέο IMEI. Ό,τι να'ναι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω ότι είναι μόνο η Σόνυ έτσι πάντως παίδες, έχετε εξάλλου διαβάσει τις συνοδευτικές συμβουλές στα αδιάβροχα τηλέφωνα τον τελευταίο καιρό, αδιάβροχα μεν αλλά άμα δούνε υγρασία στο βγάζουν εκτός εγγύησης. Το ότι σου το παίρνουν με κούριερ δε σημαίνει ότι δε θα στο βγάλουν εκτός εγγύησης άμα δουν βλάβη.

Την έχω πάθει κι εγώ με το σόνυ Μ5 που έχει πρόβλημα και όταν πέφτει το σήμα χαμηλά κολλάει το κινητό και για να πάρει μπρος πρέπει να το συνδέσεις σε φόρτθση

Έλα όμως που μου έβγαλαν όλο το κινητό εκτός εγγύησης επειδή μου έπεσε κάποια στιγμή και έσπασε η οθόνη... Το ότι η σόνυ έχει παραδεχτεί το σφάλμα δεν έπαιξε κανένα ρόλο δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.