Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

βγηκες και χρεωμενη στην τελικη....

αλλα εισαι τυχερη που τα βαρια κρυα μαλλον τελειωσαν , οποτε 2 μηνες χωρις ρευμα θα την παλεψεις :p

Αμα την γλυτωσω απο τους υπολοιπους της οικογενειας,που δεν εχουν ιδεα τι εκανα καλα θα ειναι, :tomato:

θα το πουλησω αν δεν το παρει , σφραγιστο καινουργιο θα ερθει .:p :p

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μια σχετικη ερευνα σε διάφορα μαγαζιά πώλησης κινητών , Σκρουτζομαγαζα ,διάβασα (μα σε ολα 6-7) το εξής και έμεινα κάγκελο!

"Το επίσημο service για συσκευές ΗTC,Nokia, Samsung, LG, και Sony έχει αναλάβει η εταιρεία Arvato (Κηφισού 31Α στα ΚΤΕΛ Κηφισού στον 3ο όροφο, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105197500)."

Τι κατάρα ειναι αυτη βρε παιδια????

Αυτό ειναι το Service ολων πια ? ,τι θα κάνουμε ??

Petition που είπε και ένας φίλος, για να σταματήσει αυτη η σχεδον αποκλειστική συνεργασία?? Να αρχίσουμε να μαζεύουμε υπογραφές καμμένοι και μη??:worry:

Ασε που τα περισσότερα λένε οχι Doa,σε ελαττωματικά εξ αρχής προϊόντα, αλλά σέρβις και οτι πει. Δηλαδή η Ιστορία μου ειναι το καθιερωμένο, και ούτε επιστροφή χρημάτων κάνουν αλλά πίστωση .Δηλ άμα σου τα πάρουνε, καλά Χριστούγεννα.

Θα ψάξω και στα ποιο γνωστά ,και καθιερωμένα μαγαζιά να δω τι γίνετε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να πηγαινουν ολα Αρβατο τα Samsung πανε Smartec τα LG Procordia

Εγω γραφω τι διάβασα , και το έκανα copy-paste Τώρα ειδα λίγο, plaisio & e-shop

Το ενα λει εγγύηση Ελληνικής... το αλλο δεν αναφέρει, λεει μονο 2 χρονια , αν πας όμως στο κομματι , εγγυησεις που εχει , εκει λεει, οτι υπεύθυνος ειναι ο κατασκευαστης , η ο προμηθευτής ΕΕ.

Βεβαια υπάρχουν και αλλα σερβις, ιδιαίτερα σε άλλες πόλεις, συμβεβλημενα ,αλλα για μικροβλαβες η παλαιότερα κινητά .

Μην ξεχνανε οτι το δικο μου το πηγα σε τοπικο σερβις και δεν το ανέλαβε, με την δικαιολογια οτι δεν ειχε εντολη απο Σονυ , οταν μετα ξαναπηρα να τους ρωτησω, (πριν την ευνοϊκή έκβαση της υπόθεσης) αν μπορουν να μου το κάνουν εκτός εγγύησης επι πληρωμή ,μου είπαν οτι δεν έχουν τον ανάλογο εξοπλισμό.

Ένταξη ειναι ιδιαιτερο τηλ , και αν ανοιχθεί υπάρχει μεγάλη περίπτωση , να χασει το αδιάβροχο του.Ισως γιαυτο αποφασισαν τελικα αντικατασταση.

Θα πάρω Σαμσουνγ να ρωτησω καποια στιγμη ,Μωρε θα μάθω, Χμμ και η κορη μου εχει lg εντος εγγυησης , για να δω, και απο lg αν και η Lg εχει εδω Θεσ/νικη Σερβις.

Link to comment
Share on other sites

Στην Procordia πήγα το LG κινητό μου γιατί είχε περάσει σκόνη κάτω από το γυαλί της οθόνης.Σε 45 λεπτά ενώ περίμενα στο σαλόνι τους μου το είχαν αλλάξει άριστη εξυπηρέτηση.

Απο lg σε στειλανε η απο μονος σου?? Κατω απο εγγυηση η οχι? Εγω αναφερομαι πια ειναι η τυχη τους, αν αναγκαστεις λογο βλαβης, η ελατωματος να το στειλης στην Ελλ, Αντ του καθε κινητου.

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να μένω πολύ κοντά στη Procordιa με τα ποδιά πήγα,κάτω από εγγύηση μου αλλάξανε τον digitizer(Το έξω τζαμακι).Τον παλιό που δεν είχε και τίποτα μου τον δώσανε σε ένα σακουλάκι να τον έχω για backup όλα αυτά για λίγη σκόνη.Πηγα μονος μου οπως καταλαβες δεν υπηρχε λογος να παω στο μαγαζι που το πηρα με το service διπλα μου.

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε να μένω πολύ κοντά στη Procordιa με τα ποδιά πήγα,κάτω από εγγύηση μου αλλάξανε τον digitizer(Το έξω τζαμακι).Τον παλιό που δεν είχε και τίποτα μου τον δώσανε σε ένα σακουλάκι να τον έχω για backup όλα αυτά για λίγη σκόνη.Πηγα μονος μου οπως καταλαβες δεν υπηρχε λογος να παω στο μαγαζι που το πηρα με το service διπλα μου.

Ναι, οκ αλλά αυτό δεν λέει τι κάνουν οι αντιπροσωπειες, όταν κατ ανάγκη πάνε σε αυτές τα κινητά , που ειναι η συνηθισμένη μέθοδος πλέον των καταστημάτων , μικρών, μεγάλων, γνωστών η μη , που βγάζουν την ουρά τους απέξω, και σε μπλέκουν με μαμά εταιρεια, και όποιο σερβις έχει αυτή, Εν τω μεταξύ διάβασα και σε άλλα μαγαζιά οτι σε περίπτωση εξ αρχής ελαττώματος της συσκευής η μονη υποχρέωση τους ειναι να το στείλουν στο Επίσημο Σερβις της μαμάς εταιρειας, και πάλι ανέφεραν οτι το Επίσημο σερβις πολλών εταιρειών, κυρίως για Αθήνα ειναι το Αρβατο.

Για samsung αναφέρουν και σαν δεύτερο καποιο άλλο, που έχει γραψει πιο πάνω συμφορουμιτης μας.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, οκ αλλά αυτό δεν λέει τι κάνουν οι αντιπροσωπειες, όταν κατ ανάγκη πάνε σε αυτές τα κινητά , που ειναι η συνηθισμένη μέθοδος πλέον των καταστημάτων , μικρών, μεγάλων, γνωστών η μη , που βγάζουν την ουρά τους απέξω, και σε μπλέκουν με μαμά εταιρεια, και όποιο σερβις έχει αυτή, Εν τω μεταξύ διάβασα και σε άλλα μαγαζιά οτι σε περίπτωση εξ αρχής ελαττώματος της συσκευής η μονη υποχρέωση τους ειναι να το στείλουν στο Επίσημο Σερβις της μαμάς εταιρειας, και πάλι ανέφεραν οτι το Επίσημο σερβις πολλών εταιρειών, κυρίως για Αθήνα ειναι το Αρβατο.

Για samsung αναφέρουν και σαν δεύτερο καποιο άλλο, που έχει γραψει πιο πάνω συμφορουμιτης μας.

Βρε συ, εχει γραφτει ενας τονος ψηφιακου μελανιου στο θεμα σου κι ακομα δεν εχεις καταλαβει τα σημαντικοτερα:

1. Το καθε καταστημα εχει δικαιωμα να γραφει οτιδηποτε θελει ως "ιδιωτικους του νομους", ποτε δεν λογοκριθηκε η ελευθερη εκφραση στα λογοτεχνικα πλαισια της φαντασιας! Στην πραξη ομως και στον πραγματικο κοσμο ισχυουν οσα λεει ο Ελληνικος (κοινοτικος) νομος, και οχι η φαντασια του καθε καταστηματαρχη -μικρου η μεγαλου- τελεια και παυλα.

Για οποιο μαγαζι εχει διαφορετικες αποψεις εχουν δημιουργηθει ενα σωρω οργανισμοι που προστατευουν και ενημερωνουν τον καταναλωτη, και μεχρι αναλαμβανουν και νομικη υποστηριξη και καταγγελιες.

2. Βαση νομου ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ειναι υποχρεωμενο για 2 χρονια να παρεχει υποστηριξη. Ουτε να μπλεκει τον πελατη του με αντιπροσωπιες ουτε με κατασκευαστες ουτε με κανεναν τριτο. Αν απο κει και περα η συσκευη εχει μεγαλυτερη εγγυηση τοτε ο πελατης εχει να κανει με τον κατασκευαστη η τον αντιπροσωπο του.

3. Οταν μια συσκευη ειναι DOA αλλαζεται ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ απο το ΜΑΓΑΖΙ. Ουτε αντιπροσωπιες μπλεκονται ουτε κανεις.

4. Απο τη μερα της αγορας εχεις δικαιωμα να στειλεις πισω κατι και να το αλλαξεις ειτε ειναι doa ειτε οχι.

5. Τα πιστωτικα ειναι εφευρεση των μαγαζιων και δεν αναφερονται στη νομοθεσια. Ο νομος προβλεπει επιστροφη χρηματων, ασχετα αν συνηθως τα δεχομαστε για να μην πολυμπλεκουμε... Ειναι δικαιωμα μας να μην τα δεχτουμε.

Link to comment
Share on other sites

Βρε συ, εχει γραφτει ενας τονος ψηφιακου μελανιου στο θεμα σου κι ακομα δεν εχεις καταλαβει τα σημαντικοτερα:

1. Το καθε καταστημα εχει δικαιωμα να γραφει οτιδηποτε θελει ως "ιδιωτικους του νομους", ποτε δεν λογοκριθηκε η ελευθερη εκφραση στα λογοτεχνικα πλαισια της φαντασιας! Στην πραξη ομως και στον πραγματικο κοσμο ισχυουν οσα λεει ο Ελληνικος (κοινοτικος) νομος, και οχι η φαντασια του καθε καταστηματαρχη -μικρου η μεγαλου- τελεια και παυλα.

Για οποιο μαγαζι εχει διαφορετικες αποψεις εχουν δημιουργηθει ενα σωρω οργανισμοι που προστατευουν και ενημερωνουν τον καταναλωτη, και μεχρι αναλαμβανουν και νομικη υποστηριξη και καταγγελιες.

2. Βαση νομου ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ειναι υποχρεωμενο για 2 χρονια να παρεχει υποστηριξη. Ουτε να μπλεκει τον πελατη του με αντιπροσωπιες ουτε με κατασκευαστες ουτε με κανεναν τριτο. Αν απο κει και περα η συσκευη εχει μεγαλυτερη εγγυηση τοτε ο πελατης εχει να κανει με τον κατασκευαστη η τον αντιπροσωπο του.

3. Οταν μια συσκευη ειναι DOA αλλαζεται ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ απο το ΜΑΓΑΖΙ. Ουτε αντιπροσωπιες μπλεκονται ουτε κανεις.

4. Απο τη μερα της αγορας εχεις δικαιωμα να στειλεις πισω κατι και να το αλλαξεις ειτε ειναι doa ειτε οχι.

5. Τα πιστωτικα ειναι εφευρεση των μαγαζιων και δεν αναφερονται στη νομοθεσια. Ο νομος προβλεπει επιστροφη χρηματων, ασχετα αν συνηθως τα δεχομαστε για να μην πολυμπλεκουμε... Ειναι δικαιωμα μας να μην τα δεχτουμε.

Εγω το καρακαταλαβα ετσι και κέρδισα ,Αλλα τρελαίνομαι όταν ολα τα μαγαζιά, μικρα μεγάλα έχουν γραμμενα στο site τους, διάφορα που αποπροσανατολιζουν τον πελάτη με αποτέλεσμα να την τρώει?

Πως θα γινει μωρέ να τους αναγκάσουμε να κατεβάσουν αυτές τις αηδίες περί πολιτικής επιστροφών και εγγυήσεων που λένε, που μονο νόμιμες δεν ειναι?αλλα ταλαιπωρούν ενα κάρο κοσμάκη? Πιστευεις αν το θεμα εμενε στην εξαδέλφη μου , και δεν το έπαιρνα επάνω μου θα ειχε αυτην την έκβαση???Θα έπαιρνε πισω ενα μη λειτουργικό κινητό, και θα το έκανε δισκάκι για καφε. Εγώ δεν κανω την έρευνα για το εαυτό μου πια αλλά για τους επόμενους που θα τύχει. Είδα μαγαζι που φαρδιά πλατιά εγγραφε, για τα κινητα που πουλούσε (Δεν υπαρχει DOA αν το κινητο εχει απο την αρχη βλαβη δεν αντικαθίσταται απο εμας)κλπ

"Δεν καλλυπτουμε DOA δηλαδη αντικατασταση προιοντος σε περιπτωση βλαβης μεσα στις πρωτες μερες αγορας του . Υπευθηνη ειναι η αποφαση του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ service της αντιπροσωπειας ARVATO αν κανει η οχι αντικατασταση η το επισκευασει εφοσον κανει τον ελεγχο του προιοντος πρωτα και φανει οτι υπαρχει ελλατωμα "

Όροι Χρήσης

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Kαλα λεμε για Ελληνικα μαγαζια αλλα υπαρχουν και μεγαλυτερα μ#@$@# απο την Ελλαδα στην ευρωπη.Αγγλια πχ υπαρχουν μαγαζια που δινουν 3μηνες (ναι καλα διαβασατε) εγγυηση το ειδα και επαθα σοκ.Μαλιστα ειναι και ψιλοκαλυμενοι γιατι δε υπαρχει κοινοτικη οδηγια για να ακολουθουνε το νομο της ΕΕ περι 2 χρονια minimum.Γι αυτο προσοχη για παραγγελιες απο Αγγλια η αν σπουδαζετε-εργαζεστε και κανετε αγορες εκει.

Link to comment
Share on other sites

Kαλα λεμε για Ελληνικα μαγαζια αλλα υπαρχουν και μεγαλυτερα μ#@$@# απο την Ελλαδα στην ευρωπη.Αγγλια πχ υπαρχουν μαγαζια που δινουν 3μηνες (ναι καλα διαβασατε) εγγυηση το ειδα και επαθα σοκ.Μαλιστα ειναι και ψιλοκαλυμενοι γιατι δε υπαρχει κοινοτικη οδηγια για να ακολουθουνε το νομο της ΕΕ περι 2 χρονια minimum.Γι αυτο προσοχη για παραγγελιες απο Αγγλια η αν σπουδαζετε-εργαζεστε και κανετε αγορες εκει.

Ποια μαγαζιά είναι αυτά?

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Σιγά σιγά ξετυλιγεται το κουβάρι

Μολις πηρα Samsung , τα Σερβις της για Αθηνα ειναι,Smartec ,Arvato, Omnitech.Για Θεσσ/νικη microtech , και LG αν το πας μονος σου στο σερβις ειναι το Procordia, Αν παει μεσω μαγαζιου αγορας Arvato.

Τελικά απο οτι καταλαβα , μονος εχεις επιλογες ,αν μέσω μαγαζιού αγορας την εκατσες

Εκεινο που μου αρεσε στην Lg ηταν οτι ηταν πρόθυμοι να στείλουν κουριερ να το παρουν και να το φτιαξουν με δικα τους μεταφορικα (δεν εχουν σερβις θεσ/σνικη) Λοιπόν +1 στην LG ,ΓΙΑ AFTER SALES Υποστήριξη.

Έγινε επεξεργασία από sevast99
Link to comment
Share on other sites

Kαλα λεμε για Ελληνικα μαγαζια αλλα υπαρχουν και μεγαλυτερα μ#@$@# απο την Ελλαδα στην ευρωπη.Αγγλια πχ υπαρχουν μαγαζια που δινουν 3μηνες (ναι καλα διαβασατε) εγγυηση το ειδα και επαθα σοκ.Μαλιστα ειναι και ψιλοκαλυμενοι γιατι δε υπαρχει κοινοτικη οδηγια για να ακολουθουνε το νομο της ΕΕ περι 2 χρονια minimum.Γι αυτο προσοχη για παραγγελιες απο Αγγλια η αν σπουδαζετε-εργαζεστε και κανετε αγορες εκει.

Επομενη cpu απο Αγγλια λοιπον να μην εχουμε ενδιασμους και αναστολες :rofl::banging:

Link to comment
Share on other sites

Ποια μαγαζιά είναι αυτά?

Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4

Eνα παραδειγματακι υποψην ειναι οτι ειναι το msystems Ελλαδα στην αγγλια οσων αφορα Dell το μαγαζι δινει 3 μηνες εγγυηση

Terms and Conditions items in Silicon Connect SHOP is here store on eBay!

We supply New and Refurbished equipment with 90 days hardware warranty only, unless otherwise specified.

θα βαλω και αλλα πιο γνωστα.

Και εδω το "σουρσιμο" απο απελπισμενους

Two-year warranty (EU law) | Metro News

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου παρακολουθησα το θεμα σου κ παλι καλα που την εβγαλες καθαρη με την υποθεση σου να ξερεις οτι η micro-tech δεχεται και sony κινητα εντος εγγυησης και ειναι πολλη καλη στην δουλεια της οπως και samsung service εδω στη Θεσσαλονικη οπως και sony ειναι ο Αβραμιδης μιχαηλ στη κ καραμανλη 54 που αν δεν μπορει να φτιαχτει εδω το στελνει στην Αθηνα μετα στην smartec.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου παρακολουθησα το θεμα σου κ παλι καλα που την εβγαλες καθαρη με την υποθεση σου να ξερεις οτι η micro-tech δεχεται και sony κινητα εντος εγγυησης και ειναι πολλη καλη στην δουλεια της οπως και samsung service εδω στη Θεσσαλονικη οπως και sony ειναι ο Αβραμιδης μιχαηλ στη κ καραμανλη 54 που αν δεν μπορει να φτιαχτει εδω το στελνει στην Αθηνα μετα στην smartec.

Στον τελευταίο το πηγα στις αρχες, αλλα δεν το ανέλαβε , μου ειπε οτι δεν εχει εντολή απο Σονυ???? Με την αποδειξη αγορας το πήγα 1 μερα κινητό ήταν , και οταν αργότερα ρώτησα αν μπορεί να μου το φτιαξει επι πληρωμη, (εφοσον δεν πηγαιναν καλα τα πραγματα , ακόμη και ανταλλακτικα να του παω , ειπα, μου ειπε οτι δεν ειχε τον κατάλληλο εξοπλισμό????

Το κινητο ειναι πολυ ιδιαίτερο φαίνεται (Μωρέ για τα μπαζα ειναι απο τι βλέπω, κάνεις δεν θελει να το πιάσει στα χέρια του, μεχρι και Η Σονυ το αλλαξε αντι να φταξει το σιμρεντερ 3 euro στοιχίζει)Δεν θέλουν να το ανοίξουν .

Και αναρωτιέμαι τι θα κανουν οι κάτοχοι του οταν χρειαστεί να αλλαξουν μπαταρία?????

Link to comment
Share on other sites

Στον τελευταίο το πηγα στις αρχες, αλλα δεν το ανέλαβε , μου ειπε οτι δεν εχει εντολή απο Σονυ???? Με την αποδειξη αγορας το πήγα 1 μερα κινητό ήταν , και οταν αργότερα ρώτησα αν μπορεί να μου το φτιαξει επι πληρωμη, (εφοσον δεν πηγαιναν καλα τα πραγματα , ακόμη και ανταλλακτικα να του παω , ειπα, μου ειπε οτι δεν ειχε τον κατάλληλο εξοπλισμό????

Το κινητο ειναι πολυ ιδιαίτερο φαίνεται (Μωρέ για τα μπαζα ειναι απο τι βλέπω, κάνεις δεν θελει να το πιάσει στα χέρια του, μεχρι και Η Σονυ το αλλαξε αντι να φταξει το σιμρεντερ 3 euro στοιχίζει)Δεν θέλουν να το ανοίξουν .

Και αναρωτιέμαι τι θα κανουν οι κάτοχοι του οταν χρειαστεί να αλλαξουν μπαταρία?????

Οντος αυτος ειναι σαν το μπακαλικο της γειτονιας μονο service δεν το λες οσο για το κινητο να γιατι ποτε μα ποτε δε γουσταρα τα Sony ειναι ολο ιδιαιτεροτητες κ μαλακιες εσυ τι γινετε το ξεφορτωθηκες?

Link to comment
Share on other sites

Οντος αυτος ειναι σαν το μπακαλικο της γειτονιας μονο service δεν το λες οσο για το κινητο να γιατι ποτε μα ποτε δε γουσταρα τα Sony ειναι ολο ιδιαιτεροτητες κ μαλακιες εσυ τι γινετε το ξεφορτωθηκες?

Ακόμα δεν το παρέλαβα , απο εβδομαδα μαλλον

Από τότε που τα έσπασε με ericsson και βαδιζει μονη..τα εχει κανει ..... Η ericsson ήταν το μεγαθήριο στα κινητά.

Έγινε επεξεργασία από sevast99
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.