wesker Ιανουάριος 21, 2014 #201 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 (edited) αυτό ακριβώς, μακάρι όπως μας ενημέρωσε το περιστατικό να λήξει μέσα στις επόμενες μέρες, αλλά αν ήτανε περισσότερο επιθετική οπως αναφέρεις και κυνηγούσε ότι ακριβώς δικαιούνταν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τότε μάλλον θα είχε πίσω στα χερια της ένα καινούργιο κινητό και πιθανόν να το είχε και νωρίτερα.Το κατάλαβα διαβάζοντας στα γρήγορα τα posts φίλε μου, αλλά μεταξύ μας καλά τα λέμε μεσα απο το forum "κανε αυτο, κάνε εκεινο, τριχτους τα δόντια" αλλά μην ξεχνάμε οτι δεν ειναι ολοι οι άνθρωποι το ίδιο. Υπάρχουν κάποιοι άνρθωποι που λόγω ιδιοσυγκρασίας και χαρακτήρα δεν μπορούν ούτε το χέρι στον πάγκο να χτυπήσουν. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2014 από wesker Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #202 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 (edited) αυτό ακριβώς, μακάρι όπως μας ενημέρωσε το περιστατικό να λήξει μέσα στις επόμενες μέρες, αλλά αν ήτανε περισσότερο επιθετική οπως αναφέρεις και κυνηγούσε ότι ακριβώς δικαιούνταν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τότε μάλλον θα είχε πίσω στα χερια της ένα καινούργιο κινητό και ενδεχομένωςν να το είχε και νωρίτερα. Λοιπον , νομιζω οτι ημουν ακριβως οπως επρεπε να ειμαι , και επιθετικη , και διαλακτικη , γιατι ξεχνάτε οτι εγραψα και στο μαγαζι , (επισυναπτοντας τους νομους , προστασιας του καταναλωτη , ) και στηνΣονυ 2 φορες μια αρνουμενη κατηγορηματικα , την βλαβη που μου καταλογιζαν και 2η με κραξιμο για την λαθος τελικα διαγνωση απο το συνεργειο της. Μολις πηρα e-mail ,απο Sony το κανω copy-paste Αγαπητή κυρία Λάφκαρη, Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia. Σε απάντηση του e-mail σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, έπειτα από τον διεξοδικό τεχνικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στην συσκευή σας τύπου Sony Xperia™ Z1i με imei: 358091052238620 από το Eξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευών της εταιρίας μας με την επωνυμία “Arvato”, διαπιστώθηκε σπάσιμο στην υποδοχή sim της συσκευής. Η συγκεκριμένη βλάβη καθιστά την συσκευή εκτός εγγύησης. Φωτογραφικό υλικό υπάρχει διαθέσιμο από το εν λόγω Επισκευαστικό Κέντρο. Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι τo άνω κινητό έχει υποστεί ζημία οφειλόμενη σε αντικανονική του χρήση πριν την παράδοση αυτού προς επισκευή, έχει τεθεί εκτός εγγύησης, σύμφωνα με τον όρο 3 της εγγύησης της Sony: «…Η εγγύηση επίσης δεν καλύπτει ελαττώματα του προϊόντος εξαιτίας ατυχημάτων, τροποποιήσεων και ρυθμίσεων λογισμικού ή υλικού, περιστατικών ανωτέρας βίας ή ζημιών που προκύπτουν από υγρά ή υγρασία». Παρόλα αυτά, στα πλαίσια της πάγιας πολιτικής εξυπηρέτησης των πελατών μας, προχωρήσαμε μέσω του παραπάνω service, στην κατ ’εξαίρεση αντικατάσταση της συσκευής σας, στα πλαίσια της τεχνικής υποστήριξης, χωρίς κάποιο κόστος από την πλευρά σας. Για την παραλαβή της νέας συσκευής θα ενημερωθείτε εντός των επόμενων ημερών από το κατάστημα στο οποίο αρχικά παραδώσατε τη συσκευή σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας Xperia. Ειμαστε ok ????:dance3::dance3::happy2: Κανανε και λαθος στο Ονομα μου.Λασκαρη λεγομαι Anyway. Νηκησαμε Thanks again. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2014 από sevast99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Ιανουάριος 21, 2014 #203 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καινούρια θα πάρεις δλδ. Μπορεί να έγινε και το εξής. Να πήγε ο τεχνικός να βάλει την κάρτα, να μην δούλεψε και να νόμιζε ότι την έβαλε λάθος και να δοκίμασε ανάποδα.... Και τσουκ πάει το ποδαράκι που λένε ότι εσύ έσπασες. Μετά ο τεχνικός να έκανε τον κινέζο κλπ κλπ.Υπόθεση κάνω, ξαναλέω!Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #204 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καινούρια θα πάρεις δλδ. Μπορεί να έγινε και το εξής. Να πήγε ο τεχνικός να βάλει την κάρτα, να μην δούλεψε και να νόμιζε ότι την έβαλε λάθος και να δοκίμασε ανάποδα.... Και τσουκ πάει το ποδαράκι που λένε ότι εσύ έσπασες. Μετά ο τεχνικός να έκανε τον κινέζο κλπ κλπ.Υπόθεση κάνω, ξαναλέω!Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4Ολα ειναι πιθανα αλλα τοτε δεν θα βεβαιωνε , σπασμενο κονεκτορ , φορτισης , οταν κανεις μαμουνια εισαι τριπλα προσεκτικος , και τι λες και τι γραφεις, αλωστε στο try τις σιμ στο συρταρακι εχει σχεδιαγραμα πως να την βαλεις με ποια φορα, (που να κοιταει το κομμενο τετραγωνακι της σιμ) πρεπει να εισαι τελειως στραβος για να μην το δεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Ιανουάριος 21, 2014 #205 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 τέλος καλό, όλα καλά,προσωπικά σε εμένα η όλη ιστορία-ταλαιπωρία της φίλης μας, με οδήγησε στην διαγραφή της SONY ώς πιθανή εταιρεία και απο την αγορά των κινητών έπειτα απο εκείνη των Laptop.Καλές αγορές απο εδώ και πέρα εύχομαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιανουάριος 21, 2014 #206 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Εγώ πάντως απορώ μετά απο τόσες καταγγελίες-παράπονα πως η Arvato συνεχίζει και υπάρχει ακομα, συν το γεγονός οτι δεν εχουν σταματήσει οι εταιρίες συνεργασία μαζί της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιανουάριος 21, 2014 #207 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Δεν μπορουσα αν δεν διαπιστωνοταν η βλαβη, μπορει εγω να το ειχα σπασει το τηλεφωνο ολο,Να μου ειχε πεσει κλπDoa μονο αν ητανε σφραγιστο οπως ηρθεΒρε ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ DOA (DEAD ON ARRIVAL)?Τεσπα, αφου στο αλλαζουν (σιγα μη σου κανουν και χαρη. υποχρεωμενοι ηταν απ την αρχη) τελος καλο ολα καλα.Τωρα σχετικα με το "εγγυηση Ελληνικης αντιπροσωπιας", ειτε Ελληνικης, ειτε Μογγολικης εφ οσον ηταν doa δε σε νοιαζει, ας εκοβε το λαιμο του το καιζερ να ξεμπερδεψει, εσενα επρεπε να σου δωσει αυθημερων και χωρις λογια ενα καινουργιο κινητο Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #208 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Βρε ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ DOA (DEAD ON ARRIVAL)?Τεσπα, αφου στο αλλαζουν (σιγα μη σου κανουν και χαρη. υποχρεωμενοι ηταν απ την αρχη) τελος καλο ολα καλα.Τωρα σχετικα με το "εγγυηση Ελληνικης αντιπροσωπιας", ειτε Ελληνικης, ειτε Μογγολικης εφ οσον ηταν doa δε σε νοιαζει, ας εκοβε το λαιμο του το καιζερ να ξεμπερδεψει, εσενα επρεπε να σου δωσει αυθημερων και χωρις λογια ενα καινουργιο κινητοΑλλαγες δεχοντε για λαθος παραγγελειες (αλλο προιον κλπ)Δεν έδινε καν Doa το κατάστημά , οχι βεβαια πως ητανε νομιμο, αλλα δεν το εγραφε . Και εγω στην αρχη απο το καταστημα αυτο ζητησα μου ειπαν ομως οτι δεν παει ετσι το θεμα οτι πρεπει να το στειλουν αντ.... κλπ Και οτι απο εκει πουν... Τελος καλο...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Ιανουάριος 21, 2014 #209 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καινούρια θα πάρεις δλδ. Μπορεί να έγινε και το εξής. Να πήγε ο τεχνικός να βάλει την κάρτα, να μην δούλεψε και να νόμιζε ότι την έβαλε λάθος και να δοκίμασε ανάποδα.... Και τσουκ πάει το ποδαράκι που λένε ότι εσύ έσπασες. Μετά ο τεχνικός να έκανε τον κινέζο κλπ κλπ.Υπόθεση κάνω, ξαναλέω!Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4Καλα αυτο πως μπορει να γινει; Αναποδα δεν μπαινει και ας πουμε οτι μπει τοτε παλι δεν στραβωνει τα πιν, απλα τα πιν αντι να ακουμπησουν στις επαφες ακουμπανε στο πλαστικο και φυσικα δεν αναγνωριζει σαν sim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #210 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καλα αυτο πως μπορει να γινει; Αναποδα δεν μπαινει και ας πουμε οτι μπει τοτε παλι δεν στραβωνει τα πιν, απλα τα πιν αντι να ακουμπησουν στις επαφες ακουμπανε στο πλαστικο και φυσικα δεν αναγνωριζει σαν sim.H μονη περιπτωση για μενα (αν δεν ηταν ετσι απο την μαμα του ) καποιος να δοκιμασε χωρις το τραι ,εβαλε σκετη την Σιμ , στην εγκοπη που μπαινει το try. Μονο ετσι μπορει να πηγε πιο μεσα η Σιμ και να εκοψε πιν αλλιως με τίποταΔιαβαζοντας προσεχτικα το μανουαλ της Σονυ για Ζ1 Πουθενα δεν γραφει οτι αν μπει αναποδα δημιουργεί βλαβη ,γραφει ομως οτι αν μπει χωρις το try τοτε μπορει η να παθει ζημια η Σιμ η η ΣυσκευηΑλλα ποιος μπορει να εκανε τετοια πατατια δεν μπορω να φανταστώ.Τοση ασχετοσυνη πιαΓιαυτό πιστεύω περισσότερο σε αστοχία υλικού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιανουάριος 22, 2014 #211 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 Αλλαγες δεχοντε για λαθος παραγγελειες (αλλο προιον κλπ)Δεν έδινε καν Doa το κατάστημά , οχι βεβαια πως ητανε νομιμο, αλλα δεν το εγραφε . Και εγω στην αρχη απο το καταστημα αυτο ζητησα μου ειπαν ομως οτι δεν παει ετσι το θεμα οτι πρεπει να το στειλουν αντ.... κλπ Και οτι απο εκει πουν... Τελος καλο......Κοιτα, ετσι για να ξερεις για επομενες αγορες σου, η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε περιπτωση DOA δεν ειναι καν διαπραγματευσιμη, και ουτε καν το συζηταμε.Αγορασες κατι και ειτε δεν ειναι μεσα στη συσκευασια πληρη, ειτε εχει ελαττωμα? ΑΜΕΣΑ και χωρις καμια κουβεντα αυτο αντικαθισταται, και ουτε αντιπροσωπιες σε νοιαζουν ουτε κανεις. Το μαγαζι ειναι υποχρεωμενο μεσα σε καποιο λογικο χρονικο διαστημα (νομιζω μεχρι 7 μερες αν δεν το εχει σε αποθεμα) να το αντικαταστησει, αλλιως να σου δωσει πισω τα χρηματα σου.Απο κει και περα αν σου πουν "το φερνουμε απο εξωτερικο και θα κανει 10-12 μερες πχ" εχει μια λογικη να το δεχτεις (αν θες φυσικα,οπως γινεται συνηθως με τις μνημες) αλλα μεχρι εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Ιανουάριος 22, 2014 #212 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 H απαντηση της Sony αν παρατηρειτε καλυπτει πληρως την Arvato δικαιολογωντας το τι εγινε.Απο νομικης αποψης ηταν αρκετο να πουν οτι δε ισχυει η εγγυηση αλλα εμεις για λογους καλης θελησης και marketing μπλα μπλα .... στο αντικαθιστουμεXαιρομαι που ξερμπερδεψες με το προβλημα σου αλλα προσωπικα δε θα αγοραζα οτιδηποτε θα ειχε τετοια καταληξη.Βεβαια δε μπορουμε να ξερουμε και 100% την ολη αληθεια γιατι πιθανοτατα να κανε καποιος στο μαγαζι κατι η γενικα καποιος αλλος αλλαξε πολλα χερια το κινητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarirs Ιανουάριος 22, 2014 #213 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 Κοιτα, ετσι για να ξερεις για επομενες αγορες σου, η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε περιπτωση DOA δεν ειναι καν διαπραγματευσιμη, και ουτε καν το συζηταμε.Αγορασες κατι και ειτε δεν ειναι μεσα στη συσκευασια πληρη, ειτε εχει ελαττωμα? ΑΜΕΣΑ και χωρις καμια κουβεντα αυτο αντικαθισταται, και ουτε αντιπροσωπιες σε νοιαζουν ουτε κανεις. Το μαγαζι ειναι υποχρεωμενο μεσα σε καποιο λογικο χρονικο διαστημα (νομιζω μεχρι 7 μερες αν δεν το εχει σε αποθεμα) να το αντικαταστησει, αλλιως να σου δωσει πισω τα χρηματα σου.Απο κει και περα αν σου πουν "το φερνουμε απο εξωτερικο και θα κανει 10-12 μερες πχ" εχει μια λογικη να το δεχτεις (αν θες φυσικα,οπως γινεται συνηθως με τις μνημες) αλλα μεχρι εκειΝικο το doa αφορα αρχκη εικονα του προιον,και αν ειναι καμμενο pixel,αν και στην sony σε καλυπτει απο 3 και πανω pixel....:bye:για αυτο bye-bye sony.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιανουάριος 22, 2014 #214 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 (edited) Βρε ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ DOA (DEAD ON ARRIVAL)?Μια παρατήρηση εδώ. Το προϊόν δεν ήταν Dead on Arrival, αλλά Defective. Dead on arrival σημαίνει πως το κινητό δεν άνοιξε ποτέ λόγω προβλήματος. Σε περίπτωση σαν και αυτή (Defective on Arrival) η SONY έχει το δικαίωμα επισκευής (ασχέτως αν εδώ κάνει αντικατάσταση), σε αντίθεση με την περίπτωση Dead on Arrival, όπου θα γινόταν αντικατάσταση με νέο. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 22, 2014 από jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filnabro Ιανουάριος 22, 2014 #215 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 Παρακολουθω το thread...χαιρομαι που ολα πηγαν καλα! Επισης χαιρομαι για την κοινοποιηση του θεματος ωστε να ειμαστε ενημεροι!Sent from my LG-P880 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιανουάριος 22, 2014 #216 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 τελικα τωρα το κινητο θα το παρει η ξαδελφη xD ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 22, 2014 Author #217 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 Παρακολουθω το thread...χαιρομαι που ολα πηγαν καλα! Επισης χαιρομαι για την κοινοποιηση του θεματος ωστε να ειμαστε ενημεροι!Sent from my LG-P880 using TapatalkΣε 4 φορουμ το κοινοποίησα , ολο σχεδόν τον ελεύθερο χρόνο μου στο πληκτρολόγιο τον περνούσα , αλλά νομίζω οτι άξιζε τον κοπο πολλαπλώς , και πρώτα πρώτα να ξέρει ο επόμενος (μην τύχει ,και οχι μόνο απο Σονυ , δεν ξερω πως θα φερθούν άλλες εταιρείες σε ανάλογη περίπτωση) ,τα δικαιώματά του , που απο εσάς τα πρώτο έμαθα ,και δεύτερο πως να κινηθει, σταθερά και μεθοδικά, δεν ήταν ηττοπάθεια η υπομονή που έκανα ,άφηνα να γίνουν οι απαραίτητες ζυμώσεις, γιαυτό έδινα χρόνο , δεν είχα να κάνω με έναν , αλλά με 3 (Μαγαζί ,Σέρβις , Σονυ)και Αν βάλεις και τον Τεχνικό , που μεσολαβούσε , 4,Ευχαριστώ ξανά για την υποστήριξη και τις συμβουλές σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιανουάριος 22, 2014 #218 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 (edited) Μια παρατήρηση εδώ. Το προϊόν δεν ήταν Dead on Arrival, αλλά Defective. Dead on arrival σημαίνει πως το κινητό δεν άνοιξε ποτέ λόγω προβλήματος. Σε περίπτωση σαν και αυτή (Defective on Arrival) η SONY έχει το δικαίωμα επισκευής (ασχέτως αν εδώ κάνει αντικατάσταση), σε αντίθεση με την περίπτωση Dead on Arrival, όπου θα γινόταν αντικατάσταση με νέο. πιο πανω επικολλησα το νομο, και φυσικα κατι οταν με το καλημερα εχει οποιοδηποτε προβλημα προχωρας χωρις πολλα λογια σε αντικατασταση. Ενα κινητο ειναι, δεν αγορασε κοτερο για να δικαιολογουνται επισκευες. Δηλαδη αν αγορασεις μια τουρτα και εχει ενα μουχλιασμενο ζαχαρωτο με μερικα σκουλικακια να κανουν κολοτουμπες πανω του, θα δεχτεις την "επισκευη" της? δεν εχει λογικη αυτο, θα μου πουλησει δηλαδη κατι ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ που το επισκευασανε? Αν ειναι να το πουλησει στη μιση τιμη ως επισκευασμενο οκ, ισως το διαπραγματευομουν (ισως και οχι, αναλογα για τι πραγμα μιλαμε... σε αδιαβροχο κινητο παντως δε νομιζω) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 22, 2014 από Nick74 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 22, 2014 Author #219 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 τελικα τωρα το κινητο θα το παρει η ξαδελφη xD ? Δεν ξερω μακάρι, τα λεφτά απο το ρεύμα του σπιτιού μου της έδωσα, Άσε να έρθει με το κάλο,και βλέπουμε , αν και πηρε το Samsung s4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιανουάριος 22, 2014 #220 Κοινοποίηση Ιανουάριος 22, 2014 Δεν ξερω μακάρι, τα λεφτά απο το ρεύμα του σπιτιού μου της έδωσα, Άσε να έρθει με το κάλο,και βλέπουμε , αν και πηρε το Samsung s4. βγηκες και χρεωμενη στην τελικη.... αλλα εισαι τυχερη που τα βαρια κρυα μαλλον τελειωσαν , οποτε 2 μηνες χωρις ρευμα θα την παλεψεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now