sevast99 Ιανουάριος 18, 2014 Author #181 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 Πανω στο tray εχει ολοκληρη σημανση για το πως να τοποθετηθει η SIM. Για τον θεο...Οντος εχει , γιαυτο το θεωρω αδυνατον να εγεινε κατι απο εμας, αλλα , βρηκα σε πολλα ξενα φορουμ να λενε ακριβως τα ιδια με μενα , και να τους εχει πει ηΣονυ (συνεργειο)οτι εσπασε πινακι, και τραβανε τα μαλλια τους.., που σκευτομαι ακομη και ελλατωματικη παρτιδα.Οπως δεν μπορω να καταλαβω , πως σπαει αν βαλεις αναποδα την σιμ! Σε internet on the go που εχει τραυ, μου εχει τυχει 2-3 φορες , να μην την βαζουν σωστα αλλα απλα δεν την διαβαζε , οχι να το σπασει, την γυρισαμε και οκ.Ουτε τα Κινεζικα δεν εχουν τετοια ξεφτιλα υλικα που αν βαλεις σιμ ανάποδα πετας το κινητό Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosX Ιανουάριος 18, 2014 #182 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 Οντος εχει , γιαυτο το θεωρω αδυνατον να εγεινε κατι απο εμας, αλλα , βρηκα σε πολλα ξενα φορουμ να λενε ακριβως τα ιδια με μενα , και να τους εχει πει ηΣονυ (συνεργειο)οτι εσπασε πινακι, και τραβανε τα μαλλια τους.., που σκευτομαι ακομη και ελλατωματικη παρτιδα.Οπως δεν μπορω να καταλαβω , πως σπαει αν βαλεις αναποδα την σιμ! Σε internet on the go που εχει τραυ, μου εχει τυχει 2-3 φορες , να μην την βαζουν σωστα αλλα απλα δεν την διαβαζε , οχι να το σπασει, την γυρισαμε και οκ. Ουτε τα Κινεζικα δεν εχουν τετοια ξεφτιλα υλικα που αν βαλεις σιμ ανάποδα πετας το κινητό θα σε πληγώσω αλλα πρακτικά ότι αγοράζετε μπορεί να βγει ποιο ποιοτικό, απλά αυτό δεν γίνετε για να αγοράζουμε ποιο πολύ. οταν πας εσύ εγώ και άλλοι 10000 και δίνουμε 500Ε για ενα γ@#$κινητό μην περιμένεις να μας πάρουν στα σοβαρά , μπορεί για σενα και για μένα να είναι σαν να έχεις ενα pc(σπάνια αλλα λέω ) , μπορούν όμως να δικαιολογήσουν οτι είναι κάτι ευαίσθητο αρα τον :suicide2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 18, 2014 Author #183 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 θα σε πληγώσω αλλα πρακτικά ότι αγοράζετε μπορεί να βγει ποιο ποιοτικό, απλά αυτό δεν γίνετε για να αγοράζουμε ποιο πολύ. οταν πας εσύ εγώ και άλλοι 10000 και δίνουμε 500Ε για ενα γ@#$κινητό μην περιμένεις να μας πάρουν στα σοβαρά , μπορεί για σενα και για μένα να είναι σαν να έχεις ενα pc(σπάνια αλλα λέω ) , μπορούν όμως να δικαιολογήσουν οτι είναι κάτι ευαίσθητο αρα τον :suicide2: Δεν με πληγώνεις εχεις δικαιο , αλλα η δεν το έγραψα εδω η δεν το διάβασες , αναγκάστηκα , (απο ηθικη πλευρα)να δωσω τοσα χρηματα ,Αρχικα εξυπηρετιση εκανα στην εξαδερφη μου ,για εκεινη το πηρα και εκεινη το διαλεξε και το πληρωσε,Απλα ηρθε στο Ονομα μου , στο μονο που ανακατευθηκα (και δεν θα το ξανακανω) ειναι οτι την φρεναρησα να δωσει τα 750Ε που το ειχε βρει σε Διαφημιζομενα απο Τv μαγαζια ,Στυλ media markt Germamo plaisio klp και της ειπα να δει σε Σκρουτζομαγαζο, εεε και απο εκει δεν μπορουσε να αποφασισει, πιο μαγαζι να διαλεξει, και με ρώτησε παλι ,και της είπα οτι εγώ Θα προτιμούσα καποιο που θα έγγραφε (ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗς ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ) Ειρωνια εεε? και αυτο ηταν το Kaizer ,Αφου τελικα βγήκε προβληματικο και κοντεψε να παθει εγκεφαλικο,της εδωσα τα χρηματα και πηρα επανω μου ολη την ιστορια. Ειχα ηδη παραγγειλει για μενα (προπαραγγελεια, το Samsung s4 Zoom)στα 240 περιπου.Το οριο μου ειναι τα 300 Ε το πολυ, και οχι καθε χρονο, και αν μου αρεσει κατι παρα πολυ και ειναι αρκετα πιο ακριβο περιμενω να πεσει η τιμη του εκει που θελω εγω, φετος πηρα tv Απο 2800 που πρωτοβγηκε ,στα 1870 και μεσα στο 4μηνο απο την κυκλοφορια της Ξερω τι γινετε με την αγορα των ηλεκτρονικων και ποσο ευκολα απαξιωνεται Δεν θελω να ειμαι must δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο Θελω το ποιοτικο αλλα στην καλυτερη δυνατη τιμη , καθως επισης να μην γινει Σουπα (Ι phone, δεν θα επαιρνα ποτε ουτε I pad) Απλα το φιλοτιμο με εφαγε , δεν μου περισσευαν πιστεψε με.Την Sony πραγματι την συμπαθουσα και εχω πολα κινητα της... no anymore Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιανουάριος 18, 2014 #184 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 ετσι ακριβώς !!!>Γιατί όλοι όσοι δουλεύουν στο "germanos" είναι δοκτοράδες στα μικρο-ηλεκτρονικά, και μαστεράδες στα κουμπι-ουτερς.Δοκτοραδες δεν ειναι αλλα το θεωρω θεοκουλο να σπασουν το ποδαρακι βαζοντας αναποδα την καρτα, τουλαχιστο ειναι κατι που το κανουν αρκετες φορες καθημερινα.Απο την αλλη βεβαια απο τα λεγομενα το κινητο ειναι προβληματικο απο τη σχεδιαση του αν παιζει τετοιο ηλιθιο σεναριο (καποιος με ορεξη και καλους δικηγορους και λεφτα για χαβαλε θα μπορουσε να τους κανει πολυ χοντρο χουνερι για κατι τετοιο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 20, 2014 Author #185 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2014 (edited) Καλησπέρα , έχω ευχάριστα, μαλλον ,λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2014 από sevast99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιανουάριος 20, 2014 #186 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2014 (εντός εγγύησης κατ'εξαίρεση) Γελάνε και οι πέτρες. Με το καλό στο κινητό στα χέρια σου και άλλη φορά να είσαι πιο ενημερωμένη για τα δικαιώματά σου. Η αργοπορία και η επίρριψη ευθυνών σαν μπαλάκι του τέννις είναι δική σου ευθύνη. Μη σε θίγει το σχόλιό μου. Δες εξαρχής ποιές ήταν οι κινήσεις σου και τα λάθη σου (τουλάχιστον όπως τα περιέγραψες) και θα καταλάβεις γιατί έγινε το μπάχαλο και τράβηξε τόσο. :hi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 20, 2014 Author #187 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2014 (edited) (εντός εγγύησης κατ'εξαίρεση) Γελάνε και οι πέτρες. Με το καλό στο κινητό στα χέρια σου και άλλη φορά να είσαι πιο ενημερωμένη για τα δικαιώματά σου. Η αργοπορία και η επίρριψη ευθυνών σαν μπαλάκι του τέννις είναι δική σου ευθύνη. Μη σε θίγει το σχόλιό μου. Δες εξαρχής ποιές ήταν οι κινήσεις σου και τα λάθη σου (τουλάχιστον όπως τα περιέγραψες) και θα καταλάβεις γιατί έγινε το μπάχαλο και τράβηξε τόσο. :hi:Δεν με θιγει το σχολειο σου αλλα δεν καταλαβαίνω την ( επίρριψη ευθυνών σαν μπαλάκι του τέννις ).Τι εννοεις?? μου διαγνωνετε μια ανύπαρκτη βλάβη , δεν θα ριξω ευθηνες? α) στην Σονυ για κουκούλωμα κατασκευαστικου λάθους, αν ηταν σπασμενος και ο κοννεκτορ φόρτισης τοτε ετσι μου ηρθε ,Β) στο συνεργειο λενε, σπασμενο κονεκτορα φορτισης ,Η απο κατασκευής ητανε η το έσπασαν επίτηδες .για καπιους λογους ,γ) στο μαγαζι αγορας , η απο κατασκευη παλι ητανε ,η μου δωσαν καποια επιστροφη απο αλλον ητε γιατι δεν την ηλεξαν ητε γιατι θελαν να το ξεφορτωθουν (μονο η κουριερ δεν μπηκε στο παιχνιδι)Παντως σπασμενος κοννεκτορ φόρτισης σε κινητο που φορτίστηκε με docking πρωτη φορα στα χρονικα.Μην ξεχνάμε οτι ειχα λάθος διαγνωση , και βεβαίωση βλαβης. Επίσημα, αυτήν την αναφορά δώσανε και στην Σονυ.Δεν το εστειλα επειδη δεν φορτιζε αλλα επειδη δεν διαβαζε την ΣιμΤελικα μετα το αιτημα μου για βεβαίωση βλαβης με φωτο, και σφραγίδα τεχνικού,η βλάβη άλλαξε σε σπασμένο πινακι Σιμ και το πράγμα πήρε αλλη τροπήΒεβαια ακομη αναρωτιεμαι πως βρεθηκε σπασμενο το πινακι της σιμ ,που ουτε και αυτην επιασα στα χερια μου... αλλα εδω χρειαζετε dedectiveοσο για την αργοπορια εε απο της 8 Ιανουαριου που ενημερωθηκα για την βλαβη εως σημερα ειναι 12 μερες - τα Σ/Κ = 8 δεν ειναι και τοσες πολλες. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 20, 2014 από sevast99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Ιανουάριος 21, 2014 #188 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καλησπέρα , έχω ευχάριστα, μαλλον ,λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω.να σου φτιαξει κινητο που δεν το ειχες ουτε μια νυκτα?Καινουργιο επρεπε να σου δωσει το μαγαζι.Αλλα αν εσενα σε καλυπτει αυτο μαζι σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιανουάριος 21, 2014 #189 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Δεν με θιγει το σχολειο σου αλλα δεν καταλαβαίνω την ( επίρριψη ευθυνών σαν μπαλάκι του τέννις ).Τι εννοεις?? μου διαγνωνετε μια ανύπαρκτη βλάβη , δεν θα ριξω ευθηνες? α) στην Σονυ για κουκούλωμα κατασκευαστικου λάθους, αν ηταν σπασμενος και ο κοννεκτορ φόρτισης τοτε ετσι μου ηρθε ,Β) στο συνεργειο λενε, σπασμενο κονεκτορα φορτισης ,Η απο κατασκευής ητανε η το έσπασαν επίτηδες .για καπιους λογους ,γ) στο μαγαζι αγορας , η απο κατασκευη παλι ητανε ,η μου δωσαν καποια επιστροφη απο αλλον ητε γιατι δεν την ηλεξαν ητε γιατι θελαν να το ξεφορτωθουν (μονο η κουριερ δεν μπηκε στο παιχνιδι)Παντως σπασμενος κοννεκτορ φόρτισης σε κινητο που φορτίστηκε με docking πρωτη φορα στα χρονικα.Μην ξεχνάμε οτι ειχα λάθος διαγνωση , και βεβαίωση βλαβης. Επίσημα, αυτήν την αναφορά δώσανε και στην Σονυ.Δεν το εστειλα επειδη δεν φορτιζε αλλα επειδη δεν διαβαζε την ΣιμΤελικα μετα το αιτημα μου για βεβαίωση βλαβης με φωτο, και σφραγίδα τεχνικού,η βλάβη άλλαξε σε σπασμένο πινακι Σιμ και το πράγμα πήρε αλλη τροπήΒεβαια ακομη αναρωτιεμαι πως βρεθηκε σπασμενο το πινακι της σιμ ,που ουτε και αυτην επιασα στα χερια μου... αλλα εδω χρειαζετε dedectiveοσο για την αργοπορια εε απο της 8 Ιανουαριου που ενημερωθηκα για την βλαβη εως σημερα ειναι 12 μερες - τα Σ/Κ = 8 δεν ειναι και τοσες πολλες.O συμφορουμιτης εχει απολυτο δικιο, παιρνεις κατι DOA, απλα το δινεις πισω και ζητας ενα αλλο και τελος.Αν το μαγαζι δεν ανταποκριθει τοτε τους κανεις καταγγελια.Πιο απλα δε γινεται. Ουτε το σερβις σε νοιαζει, ουτε η αντιπροσωπια ουτε κανεις απολυτως, δεν ειχες 6 μηνες τη συσκευη και τη χαλασες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Ιανουάριος 21, 2014 #190 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται. Κανονικα ειναι εκτος εγγυησης με πολυ σοβαρη βλαβη, μετα συγνωμη καναμε λαθος στην αρχικη εκτιμηση, δεν ειναι το βυσμα φορτισης αλλα η υποδοχη της sim και στο τελος κατ' εξαιρεση θα το επισκευασω στην εγγυηση. Αυτος ειναι ο ορισμος του αντιεπαγγελματισμου.Live your myth in Greece, ζητω η αναπτυξη.ΥΓ Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα, δεχομαι οτι ανθρωπος ειναι αυτος που κανει τις διαγνωσεις αλλα δεν ξερω πως να χαρακτηρισω το λαθος "σπασμενο βυσμα φορτισης" με το "σπασμενα πιν στην sim" αυτο ειναι κατι που το μπορει να το δει ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ και ο κυριος Μπαμπης η ο κυριος Χασαν στην αποθηκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Ιανουάριος 21, 2014 #191 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Ειδικά αυτό το τηλέφωνο που είναι αδιάβροχο, εγώ προσωπικά δεν θα το έπαιρνα πίσω επισκευασμενο. Αλλά αν αυτή είναι η εσχάτη λύση.....Sent from my Migato GT-N7105 using Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Ιανουάριος 21, 2014 #192 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Καλησπέρα , έχω ευχάριστα, μαλλον ,λέω μαλλον γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου, Λοιπόν μου είπε ο Τεχνικός ,σήμερα , ότι Τελικά η Arvato ,Αποφάσισε κατ εξαίρεση να μου το φτιαξει εντός εγγύησης. Σε μερικές μέρες θα το έχω είπε.Άντε να δούμε , μόλις το πάρω θα σας γράψω, Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θεμα μου ,για τις συμβουλές σας,και για το κουράγιο που μου δίνανε τα λόγια σας . Μόλις έχω το κινητό θα σας γράψω.Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες οτι κανονικα δεν θα επρεπε να δεχτεις τπτ λιγοτερο απο νέο σφραγισμένο κινητό ή τα λεφτα σου πίσω.Προσωπικα δεν θα αφηνα την arvato οχι να το ανοιξει...ουτε να το καθαρίσει με μαντηλάκι...Ειδικά αν ισχυει αυτο που έγραψε το παιδί για αδιαβροχο....ποιος ξέρεις τι στεγανά τμήματα θα έχει και τι θα πάθουν μολις βαλει χερι ο τεχνικός.Καταλαβαίνω ομως οτι θα έχεις κουραστεί με ολη την διαδικασία και θες να τελειωνεις αλλα δυστηχώς εκει πατάνε ολοι και γινονται αυτα που γίνονται...εχει φαει ο Ελληνας τοση ταλαιπωρία στην καθημερινότητα του που πλέον δεν κάθετε να ασχοληθεί.-1 στην σονυ απο μενα για την συμπεριφορα της.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 21, 2014 #193 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 και ενα +1 για το ποστ σου..[MENTION=1146]ison[/MENTION]οπως τα λες ειναι.Σιγουρα η ταλαιπωρια σου σε κανει να θες να τελειωνει το θεμα γρηγορα αλλα το σωστο ειναι να απαιτησεις καινουργιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #194 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 να σου φτιαξει κινητο που δεν το ειχες ουτε μια νυκτα?Καινουργιο επρεπε να σου δωσει το μαγαζι.Αλλα αν εσενα σε καλυπτει αυτο μαζι σου.Θα το γραψω και χωριστα καποια στιγμη Το μαγαζι εκανε την προβλεπόμενη διαδικασια,που ισχυει σε μαγαζια που δεν εχουν δικο τους σερβις , το παρελαβε και το πηγε συνεργειο Σονυ, την αντικατασταση η μη την επιλεγει η Σονυ ,Λοιπον Ηθικο ΔιδαγμαΜακρυά απο αγορες κινητων που λενε , Εγγύηση Ελληνικής ΑντιπροσωπειαςΑν το επαιρνα απο μαγαζι που απλα ελεγε Εγγυηση 2 χρονια που λενε τα Περισσοτερα Σκρουτζομαγαζα , θα ειχα να κανω με το καταστημα , θα απαιτουσα Doa κλπ Τωρα πρεπει να βεβαιωθει η βλαβη απο το επισημο συνεργειο και αναλογαΤι ειπε το συνεργειο ?? Οτι θα μου το επισκευάσει κατ εξαιρεση. Δηλ το σπασαμε αλλα ετσι οπως πηγε , με την λαθος διαγνωση θα το φτιαξουν.Αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Ιανουάριος 21, 2014 #195 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 (edited) απο την αρχή δεν έπρεπε να ασχοληθείς με το Service ( εφόσον δεν ήτανε τμήμα του καταστήματος )εφόσον ήταν DOA το κινητό, τότε μόνο με το κατάστημα έπρεπε να μιλήσεις και το μόνο που θα απαιτούσες, γιατί το δικαιούσαι σύμφωνα με τον νόμο ( αλλά και την λογική ), ήτανε αντικατάσταση του κινητού ή τα λεφτά σου πίσω.edit:επίσης σύμφωνα με τον νόμο μπορούσες να υπαναχωρήσεις της σύμβασης εντός 15 ( νομίζω ) ημερών, με τον λόγο οτι το κινητό δεν σε ικανοποιούσε, μιάς και η όλη συναλλαγή έγινε απο απόσταση. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 21, 2014 από Peter Pan Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #196 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται. Κανονικα ειναι εκτος εγγυησης με πολυ σοβαρη βλαβη, μετα συγνωμη καναμε λαθος στην αρχικη εκτιμηση, δεν ειναι το βυσμα φορτισης αλλα η υποδοχη της sim και στο τελος κατ' εξαιρεση θα το επισκευασω στην εγγυηση. Αυτος ειναι ο ορισμος του αντιεπαγγελματισμου.Live your myth in Greece, ζητω η αναπτυξη.ΥΓ Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα, δεχομαι οτι ανθρωπος ειναι αυτος που κανει τις διαγνωσεις αλλα δεν ξερω πως να χαρακτηρισω το λαθος "σπασμενο βυσμα φορτισης" με το "σπασμενα πιν στην sim" αυτο ειναι κατι που το μπορει να το δει ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ και ο κυριος Μπαμπης η ο κυριος Χασαν στην αποθηκη.Δεν αναγνωρίζουν λαθος διαγνωση αλλα επικαλουντε ΛΕΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ , δηλ οτι κατα την συνταξη της βεβαίωσης βλαβης , απο τον φορτο εργασιας αυτος που συνέταξε την βεβαιωση εκανε (καποιος η καποια στην γραμματεια υποθέτω ,)λαθος κατα την ωρα που έφτιαχνε την βεβαιωση.Εεε παρ το αυγό και κουρευτο. Οι φωτο που τραβήξανε για να στειλουν σε μενα , μεσω του τεχνικου που διαμεσολαβεί (συνεργατης του μαγαζιου αγορας)υποθετω,που ειδε τις φωτο ,μου ειπε οτι βγαζει ματι στην φωτο οτι ειναι σιμρεντερ σπασμενο,και οχι κονεκτορ φόρτισης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevast99 Ιανουάριος 21, 2014 Author #197 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 απο την αρχή δεν έπρεπε να ασχοληθείς με το Service ( εφόσον δεν ήτανε τμήμα του καταστήματος )εφόσον ήταν DOA το κινητό, τότε μόνο με το κατάστημα έπρεπε να μιλήσεις και το μόνο που θα απαιτούσες, γιατί το δικαιούσαι σύμφωνα με τον νόμο ( αλλά και την λογική ), ήτανε αντικατάσταση του κινητού ή τα λεφτά σου πίσω.Δεν μπορουσα αν δεν διαπιστωνοταν η βλαβη, μπορει εγω να το ειχα σπασει το τηλεφωνο ολο,Να μου ειχε πεσει κλπDoa μονο αν ητανε σφραγιστο οπως ηρθε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Ιανουάριος 21, 2014 #198 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 έχω την εντύπωση οτι δεν έχεις καταλάβει οτι ο νόμος είναι με το μέρος σου, το κινητό ήτανε χαλασμένο DOA άρα έπρεπε να σου το αλλάξουνε,σύμφωνα με τον νόμο εκείνοι είναι αυτοί που πρέπει να αποδείξουνε οτι το κινητό δεν ήρθε χαλασμένο, αλλα οτι το χάλασες εσύ,τέλος όπως έγραψα στο edit αλλα μάλλον δεν πρόλαβες να διαβάσεις έιναι οτι εφόσον η συναλλαγή έγινε απο απόσταση, τότε ο νόμος σε προστατεύει περισσότερο, δίνοντάς σου το δικαίωμα να γυρίσεις το κινητό πίσω και να πάρεις τα λεφτά σου για οποιοδήποτε λόγο, επειδή δεν διαβάζει κάρτες SIM για παράδειγμα στην περίπτωσή σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιανουάριος 21, 2014 #199 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Δεν με θιγει το σχολειο σου αλλα δεν καταλαβαίνω την ( επίρριψη ευθυνών σαν μπαλάκι του τέννις ).Τι εννοεις?? μου διαγνωνετε μια ανύπαρκτη βλάβη , δεν θα ριξω ευθηνες? α) στην Σονυ για κουκούλωμα κατασκευαστικου λάθους, αν ηταν σπασμενος και ο κοννεκτορ φόρτισης τοτε ετσι μου ηρθε ,Β) στο συνεργειο λενε, σπασμενο κονεκτορα φορτισης ,Η απο κατασκευής ητανε η το έσπασαν επίτηδες .για καπιους λογους ,γ) στο μαγαζι αγορας , η απο κατασκευη παλι ητανε ,η μου δωσαν καποια επιστροφη απο αλλον ητε γιατι δεν την ηλεξαν ητε γιατι θελαν να το ξεφορτωθουν (μονο η κουριερ δεν μπηκε στο παιχνιδι)Παντως σπασμενος κοννεκτορ φόρτισης σε κινητο που φορτίστηκε με docking πρωτη φορα στα χρονικα.Μην ξεχνάμε οτι ειχα λάθος διαγνωση , και βεβαίωση βλαβης. Επίσημα, αυτήν την αναφορά δώσανε και στην Σονυ.Δεν το εστειλα επειδη δεν φορτιζε αλλα επειδη δεν διαβαζε την ΣιμΤελικα μετα το αιτημα μου για βεβαίωση βλαβης με φωτο, και σφραγίδα τεχνικού,η βλάβη άλλαξε σε σπασμένο πινακι Σιμ και το πράγμα πήρε αλλη τροπήΒεβαια ακομη αναρωτιεμαι πως βρεθηκε σπασμενο το πινακι της σιμ ,που ουτε και αυτην επιασα στα χερια μου... αλλα εδω χρειαζετε dedectiveοσο για την αργοπορια εε απο της 8 Ιανουαριου που ενημερωθηκα για την βλαβη εως σημερα ειναι 12 μερες - τα Σ/Κ = 8 δεν ειναι και τοσες πολλες.Αν κατάλαβα καλά διαβάζοντας στα γρήγορα τα κείμενα και τα post τα παιδιά σου επιρίπτουν την ευθύνη στο γεγονός οτι ενώ ειχες το δίκιο με το μέρος σου δεν ήσουν πιο "επιθετικη" σχετικά με τα δικαιώματα σου. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pan Ιανουάριος 21, 2014 #200 Κοινοποίηση Ιανουάριος 21, 2014 Αν κατάλαβα καλά διαβάζοντας στα γρήγορα τα κείμενα και τα post τα παιδιά σου επιρίπτουν την ευθύνη στο γεγονός οτι ενώ ειχες το δίκιο με το μέρος σου δεν ήσουν πιο "επιθετικη" σχετικά με τα δικαιώματα σου. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.αυτό ακριβώς, μακάρι όπως μας ενημέρωσε το περιστατικό να λήξει μέσα στις επόμενες μέρες, αλλά αν ήτανε περισσότερο επιθετική οπως αναφέρεις και κυνηγούσε ότι ακριβώς δικαιούνταν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τότε μάλλον θα είχε πίσω στα χερια της ένα καινούργιο κινητό και ενδεχομένωςν να το είχε και νωρίτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now