Jump to content



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY


sevast99

Recommended Posts

Η πλάκα είναι ότι είσαι από Θεσσαλονίκη (σωστά ; ), θα μπορούσες στην τελική να το πας στο service στη Δωδεκανήσου. Νομίζω είναι αρκετά πιο σοβαροί από Αρβατο.

Όταν τηλεφώνησα πρώτη φορά Sony, μου έδωσε (αφού εγώ ζήτησα να μην το στείλω πίσω για να συντομευθεί η διαδρομή) 2 διευθύνσεις 1 Δωδεκανήσου , και 1 στην περιοχή μου , το πήγα στην δεύτερη, και αφού έκαναν ένα τυπικό έλεγχο και είδαν ότι δεν διαβάζει Σιμ, μου είπαν οτι δεν μπορούν να το παραλάβουν ,γιατί δεν είχαν εντολή Από Sony???ΕΕ δεν θα πήγαινα και Δωδεκανήσου να ακούσω τα ίδια ,είχα πίεση χρόνου,έφευγα για ταξείδι .

Και ότι ακούγετε για ARVATO Αθήνα , το ίδιο ακούγετε για της Δωδεκανήσου Θεσσαλονικη , κοινώς --Μακρυά.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ θα ήθελα να ισχύουν οι παγκόσμιες εγγυσεις, αλλα εκτος κι'αν ειναι indernational ,που φαντάζομαι οτι δινονται σε ειδικες περιπτώσεις (Επαγγελματιες με ταξίδια συχνά ανα τον κόσμο)δεν ισχύει, εαν πάρω κινεζικό τελικά ξερω τον ρίσκο ,1 χρόνο και τελος.Οσο αντεξει,

Οι παγκόσμιες εγγυήσεις ισχύουν όπου αναφέρονται, καμία σχέση με επαγγελματίες η... Ερασιτέχνες... (δύο φορές είχα χρησιμοποιήσει τέτοιες εγγυήσεις και ήταν οκ, μια φορά στη Γερμανία και μια στην Κίνα, για κάμερα και λάπτοπ αγορασμένα από Ελλάδα και τη μια φορά ήταν Σονυ,καιροί άνθρωποι ήταν άψογοι. Εδώ είναι που πρέπει οτιβκανεις να συνοδεύεται κι από καταγγελία)

Τώρα σχετικά με τα κινέζικα, πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.

Στην προκειμένη φυσικά χάνεις κάποια θέματα σε περίπτωση που κάτι χαλάσει,άλλα από την άλλη αυτό που κερδίζεις είναι ότι παίρνεις μια συσκευή πολύ μπροστά από αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο, και που για μια με τα μισά χαρακτηριστικά θα έδινες το λιγότερο τα τριπλά χρήματα.

Από κει και πέρα είναι πια θέμα προσωπικής επιλογης. Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον έχουμε να κάνουμε με αναλώσιμα που καλό είναι να παίρνουμε όσο πιο top τεχνολογία, όσο πιο φθηνά, και να αναβαθμίζουμε τακτικά. Οπότε τα κινέζικα καρασυμφερουν. Άλλος θέλει ποιοτική συσκευή να την κρατήσει χρόνια και δε τον νοιάζει αν θα είναι αρχαίος, οπότε αυτόν εννοείται δε τον συμφέρουν τέτοιες αγορές...

Στάλθηκε από το C1505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν (φυσικα ) εταιρειες με παγκοσμια εγγυηση αλλα και τον c.e.o. να σου φερουμε μπροστα σου ,εσυ θα λες παλι οτι ουτε αυτος υπαρχει,οποτε χάνεται ας πούμε το πλεονέκτημα που έχουμε απέναντι στα υπόλοιπα θηλαστικά ,η ομιλία.

Σου αναγνωρίζω ότι οταν ξεκινάς κάτι το παλεύεις μεχρι τέλους .

Salut.

sent from mobile

Υπαρχουν Φυσικα εταιριες με παγκοσμια εγγυηση και εταιριες που δινουν εγγυηση Αποκλειστικα σε Αμερικη-Ευρωπη-Ασια-Ωκεανια-Αυστραλια...σταματα την ειρωνια και να κανεις post generator γιατι και εγω σου αναγνωριζω οτι απλα λες κατι για να το πεις...

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα σε service samsung, carphone warehouse και phones4u, και οι τρεις μου ειπαν οτι εγγυηση εχουν μονο για την Ηπειρο που εχουν αγοραστει.

Ρωτησα δλδ, αν παρω συσκευη απο Αγγλια και παω Αμερικη αν θα εχω εγγυηση και μου ειπαν οχι, μονο Ευρωπη.

Αρα, λαθος ελεγα πιο πανω για παγκοσμια εγγυηση. Αλλα κατα 99.9% μου το ειχε πει ενας υπαλληλος του phones4u περσυ τον Μαρτιο που εψαχνα να παρω το Note 2.

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα σε service samsung, carphone warehouse και phones4u, και οι τρεις μου ειπαν οτι εγγυηση εχουν μονο για την Ηπειρο που εχουν αγοραστει.

Ρωτησα δλδ, αν παρω συσκευη απο Αγγλια και παω Αμερικη αν θα εχω εγγυηση και μου ειπαν οχι, μονο Ευρωπη.

Αρα, λαθος ελεγα πιο πανω για παγκοσμια εγγυηση. Αλλα κατα 99.9% μου το ειχε πει ενας υπαλληλος του phones4u περσυ τον Μαρτιο που εψαχνα να παρω το Note 2.

H Δεν δίνουν πια,η δεν θέλουν να δώσουν , η μονο σε εταιρείες , ενας φιλος μου ειχε σίγουρα, γιατι εκανε συχνα ταξειδια ανα τον κοσμο , αλλα μιλάμε για το 2008 , τωρα δεν ξερω ,αλλα διαβασα σε προσφορά κινητου αλλα δεν θυμαμαι που οχι απο μαγαζι , η e-bay η Ricardo οτι πουλούσε καποιος το κινητο του και τόνιζε οτι εχει indernational ,εγγύηση , και αυτο εγινε τώρα μέσα στον Δεκέμβριο

H εγγυηση του φιλου ηταν για Laptop οχι για κινητο

Έγινε επεξεργασία από sevast99
Link to comment
Share on other sites

Που να τα ξερω φιλε μου Αυτα? Μηπως μου εχει ξανατυχει??Το πηρα διαπιστωθηκε βλαβη το εστειλα (ολα μες σ ε(3) εργάσιμες) δεν έφεραν αντιρρηση απο το μαγαζι, απλα ειχα την ατυχια να μεσολαβήσουν οι Γιορτες οποτε απο τις 23/12/ που το εστειλα πηρα απάντηση στις 8/1/ και αν δεν έπαιρνα εγω τηλ ισως ακομα περίμενα.

Απο το καταστημα μου ειπαν οτι αυτη ειναι η προβλεπομενη διαδικασία μου ειπαν, το παίρνουν, και το στελνουν Σερβις στο επίσημο της αντιπρσωπειας , και οτι μας πουν απο εκειτο Πλαισιο το ιδιο εκανε για 1 IPhone μιας φιλης, το έστειλαν στην αντιπροσωπεια αλλα της το αντικατεστησαν.

Πηρα τον τεχνικο τηλ τις προηγούμενες μέρες για να δω τι εγινε με τα χαρτια που του ζήτησα να φερει απο την Αρβατο (βεβ βλαβης και φωτο με βουλα και υπογραφή Τεχνικού) Και μου ειπε οτι δεν τα εχει ακόμη, αλλα απο φωτο που ειδε εγινε λαθος διαγνωση , και ητανε σπασμένο καποιο πιν απο Σιμ ρεντερ, και οχι απο κονεκτ. φόρτισης. Βεβαια, το δικαιολόγησε οτι ηταν λεκτικό λάθος του τεχνικού ΛΕΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟς ,τους πηρε και τους σήκωσε ολους , ειπα τσακιστητε και φταξτε την βλαβη , με τρελάνατε 10 μερες κλπ .Ειπε θα δει τι μπορει να γινει, να περιμενω λιγο.

Πηρα καπάκι Σονυ και ειπα τα καθέκαστα ,και απο εκει μου Είπαν,

οτι ητε σπασμ. κονεκτ φορτισης ητε σπασμένο πιν , δεν εχει σημασία, ειναι κακή χρήση χρήστη, και εκτος εγγυησης.

Βρε τους ειπα οτι δεν έβαλα εγω την Σιμ ,αλλά απο Γερμανο κλπ Ο υπαληλος της Σονυ , τα Ιδια, Τωρα περιμενω τελικη απαντηση απο τον Τεχνικο ,για να δω τι θα κανω

Λετε να καναν απο Γερμανο καμια πατατιά??Απο οτι διάβασα στο εξωτερικό την πάτησαν πολλοί , που βαλαν ανάποδα την Σιμ και έσπασαν πινακι ,στο Ζ1 . Σε αυτην την περιπτωση μακρυα απο το Ζ1 εχω βάλει άπειρες φορες ανάποδα σιμ και ποτε δεν έσπασε τιποτα,(στα στκακια Ιντερνετ on the Go )απλα δεν την διαβάζουν την αλλάζεις και οκ . Αυτα προς το παρόν έπεται συνεχεια....

Link to comment
Share on other sites

Πηρα τον τεχνικο τηλ τις προηγούμενες μέρες για να δω τι εγινε με τα χαρτια που του ζήτησα να φερει απο την Αρβατο (βεβ βλαβης και φωτο με βουλα και υπογραφή Τεχνικού) Και μου ειπε οτι δεν τα εχει ακόμη, αλλα απο φωτο που ειδε εγινε λαθος διαγνωση , και ητανε σπασμένο καποιο πιν απο Σιμ ρεντερ, και οχι απο κονεκτ. φόρτισης. Βεβαια, το δικαιολόγησε οτι ηταν λεκτικό λάθος του τεχνικού ΛΕΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟς ,τους πηρε και τους σήκωσε ολους , ειπα τσακιστητε και φταξτε την βλαβη , με τρελάνατε 10 μερες κλπ .Ειπε θα δει τι μπορει να γινει, να περιμενω λιγο.

Πηρα καπάκι Σονυ και ειπα τα καθέκαστα ,και απο εκει μου Είπαν,

οτι ητε σπασμ. κονεκτ φορτισης ητε σπασμένο πιν , δεν εχει σημασία, ειναι κακή χρήση χρήστη, και εκτος εγγυησης.

Βρε τους ειπα οτι δεν έβαλα εγω την Σιμ ,αλλά απο Γερμανο κλπ Ο υπαληλος της Σονυ , τα Ιδια, Τωρα περιμενω τελικη απαντηση απο τον Τεχνικο ,για να δω τι θα κανω

Λετε να καναν απο Γερμανο καμια πατατιά??Απο οτι διάβασα στο εξωτερικό την πάτησαν πολλοί , που βαλαν ανάποδα την Σιμ και έσπασαν πινακι ,στο Ζ1 . Σε αυτην την περιπτωση μακρυα απο το Ζ1 εχω βάλει άπειρες φορες ανάποδα σιμ και ποτε δεν έσπασε τιποτα,(στα στκακια Ιντερνετ on the Go )απλα δεν την διαβάζουν την αλλάζεις και οκ . Αυτα προς το παρόν έπεται συνεχεια....

εγω σου λεω οτι αν θες να βγαλεις ακρη πηγενε το λιγοτερο στο ινκα κ το περισσοτερο σε δηκιγορο απο οτι μου λεει γνωστος μου που ειναι δικαστικος υπαλληλος αν πας το θεμα δικαστικα το δικαστιριο θα ορισει ενα πραγματογνωμονα για να ορισει αν δικαιουσε αποζημιοση για ολο αυτο η οχι εγω οπως το βλεπω το θεμα μονο αν αρχισεις να τους λες για νομους κ νομικα αρθρα θα κανεις κατι αυτοι δε καταλαβαινουν ουτε με το καλο ουτε με το αγριο
Link to comment
Share on other sites

εγω σου λεω οτι αν θες να βγαλεις ακρη πηγενε το λιγοτερο στο ινκα κ το περισσοτερο σε δηκιγορο απο οτι μου λεει γνωστος μου που ειναι δικαστικος υπαλληλος αν πας το θεμα δικαστικα το δικαστιριο θα ορισει ενα πραγματογνωμονα για να ορισει αν δικαιουσε αποζημιοση για ολο αυτο η οχι εγω οπως το βλεπω το θεμα μονο αν αρχισεις να τους λες για νομους κ νομικα αρθρα θα κανεις κατι αυτοι δε καταλαβαινουν ουτε με το καλο ουτε με το αγριο

Για νομους και νομικα τοχω κανει γραπτως προς το μαγαζι , προτιμώ να λυθει το θεμα χωρις αυτα, εχω μπροστα μου 5 μηνες, ακομη, οπου με καταγγελεια σε συνηγορο καταναλωτη ,κλπ, δεν ειμαι υποχρεωμένη, οπως ειπε ενας συμφορουμητης μας να αποδειξω οτι δεν το εκανα , αλλα αυτοι πρεπει να αποδείξουν οτι το εκανα,.

Το οτι κανανε "γκαφα στην διαγνωση" ειναι υπέρ μου (να χαρώ εγω συνεργείο που βασιζετε η Σονυ Τεχνιταραδες) Ας τους δωσω λιγο ακομη χρονο , εχω γραψει και Σονυ , μου απάντησαν ότι προωθείτε η υπόθεση για εξέταση ,τους απαντησα στο μαιλ τους,και είπα για το ολο θεμα με την λαθος διαγνωση ,που απο την αρχη χτυπιόμουν οτι αποκλείεται να ειναι. Σπασμενος κονεκτορ φορτισης.

Και τι μπορεί να αποδείξει Ο πραγματογνωμονας?? Αν μου ηρθε σπασμένο? Αν το σπασανε άθελα τους στο Γερμανο??Που μου βάλανε την Σιμ??Αν το έσπασα Εγω ?,και προσπαθω να μου γινει εντος εγγυησης ? Αν το ειχε πρωτα καποιος αλλος και το έσπασε , και το γυρισε στο μαγαζι οπου του το πήραν κοψοχρονιά πίσω , και το ξεφορτώθηκαν σε μενα? Η καναν χαρη σε κανενα γνωστο??

Εγω δεν αμφιβάλω για την δεύτερη διαγνωση , σίγουρα απο την στιγμή που δεν διαβάζει Σιμ ειναι η σπασμένο η στραβωμένο πινακι ,είπαμε πληροφορικός ειμαι. Αλλα εδω χρειαζετε Dedective και οχι πραγματογνωμον ( Που εισαι Columbo)

Έγινε επεξεργασία από sevast99
Link to comment
Share on other sites

οστοσο λογο κοστους μπορει να μη σε συμφαιρει το δικαστηριο μηπως θα ηταν καλη ιδεα να δοσεις το κινητο να το δει κ καπιος αλλος να σου πει μια δευτερη γνωμη ?

Έγινε επεξεργασία από Lord_mystery
Link to comment
Share on other sites

99.999999999999% ηρθε σπασμενο ή το σπασαν επιτηδες στην arvato για να δικαιολογησει καποιος "τεχνικος με ειδικες αναγκες" την ασχετοσυνη του!

Κινησου νομικα αποκλειστικα εναντιον του μαγαζιου γιατι δε θα βρεις ακρη, με τετοιους απατεωνες οι δικηγοροι ξερουν να το χειριστουν καλυτερα, κι απο κει και περα βαλε τη sony στη black list σου.

Φυσικα και συμφερει αφου τα δικαστικα εξοδα θα τα πληρωσει ο χαμενος, και σε αυτες τις περιπτωσεις παντα χαμενος ειναι το μαγαζι που κανει εξυπναδες και δεν αντικαταστα οπως θα επρεπε doa συσκευη.

Τωρα οσον αφορα το θεμα να καναν μαλ...κια απο το Γερμανο, ουτε μια στο απειρο δεν παιζει τετοιο σεναριο... ειπαμε, αλλα οχι και να μη μπορουν να βαλουν μια καρτα...

Έγινε επεξεργασία από Nick74
Link to comment
Share on other sites

99.999999999999% ηρθε σπασμενο ή το σπασαν επιτηδες στην arvato για να δικαιολογησει καποιος "τεχνικος με ειδικες αναγκες" την ασχετοσυνη του!

Κινησου νομικα αποκλειστικα εναντιον του μαγαζιου γιατι δε θα βρεις ακρη, με τετοιους απατεωνες οι δικηγοροι ξερουν να το χειριστουν καλυτερα, κι απο κει και περα βαλε τη sony στη black list σου.

Φυσικα και συμφερει αφου τα δικαστικα εξοδα θα τα πληρωσει ο χαμενος, και σε αυτες τις περιπτωσεις παντα χαμενος ειναι το μαγαζι που κανει εξυπναδες και δεν αντικαταστα οπως θα επρεπε doa συσκευη.

Τωρα οσον αφορα το θεμα να καναν μαλ...κια απο το Γερμανο, ουτε μια στο απειρο δεν παιζει τετοιο σεναριο... ειπαμε, αλλα οχι και να μη μπορουν να βαλουν μια καρτα...

Ειναι απαράδεκτο το κινητο, εχει ενα ανταπτορακι σαν συρταρακι κατω απο ενα μικρο καπακακι στο πλαι του , βγαζεις το καπακακι (ξεκουμπωνεις) με το νυχι , μετα εχει μια μικρή προεξοχή , το συρταρακι ,και παλι με το νυχι το τραβας απαλά βαζεις την σιμ πανω σε αυτο με τις επαφες να βλεπουν προς τα πανω, και σπρωχνεις το συρταρακι στην θεση του ,και τελος κουμπώνεις το καπάκι, ΑΝ βάλεις ανάποδα την Σιμ και πας να βαλεις το συρταρι στην θεση του,αισθάνεσαι σαν καπου να βρισκει , και , προεξεχει λιγο ελαχιστα, το συρταρακι Αν δεν την ψηλιαστεις και το κλίσεις το καπακι (που ετσι κανει την τελικη επαφη η Σιμ με το τηλεφωνο κλινοντας το καπακι,) την εβαψες η Σιμ σπαει το πινακι, και καλυνυχτα,,,Εκτος Εγγυησης κλπ Εχουν βγει ανα τον κοσμο ενα καρο κινητα εκτος εγγυησης γιαυτον τον λογο, Συνεχεια το ψαχνω το θεμα σε ξενα φορουμ κλπ,(και εδω υποψιαζομαι μαμουνια απο την Σονυ)Την εχουν πατησει παρα πολυ ,οχι τοσο οι Απειροι , οσο οι Εμπειροι χρηστες. Βεβαια το εξηγει το manual ,Αλλα.....Δεν το πιστευω βεβαια αλλα....

Link to comment
Share on other sites

99.999999999999% ηρθε σπασμενο ή το σπασαν επιτηδες στην arvato για να δικαιολογησει καποιος "τεχνικος με ειδικες αναγκες" την ασχετοσυνη του!
ετσι ακριβώς !!!>Γιατί όλοι όσοι δουλεύουν στο "germanos" είναι δοκτοράδες στα μικρο-ηλεκτρονικά, και μαστεράδες στα κουμπι-ουτερς.
Λετε να καναν απο Γερμανο καμια πατατιά??Απο οτι διάβασα στο εξωτερικό την πάτησαν πολλοί , που βαλαν ανάποδα την Σιμ και έσπασαν πινακι ,στο Ζ1 . Σε αυτην την περιπτωση μακρυα απο το Ζ1 εχω βάλει άπειρες φορες ανάποδα σιμ και ποτε δεν έσπασε τιποτα,(στα στκακια Ιντερνετ on the Go )απλα δεν την διαβάζουν την αλλάζεις και οκ . Αυτα προς το παρόν έπεται συνεχεια....
Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβώς !!!>Γιατί όλοι όσοι δουλεύουν στο "germanos" είναι δοκτοράδες στα μικρο-ηλεκτρονικά, και μαστεράδες στα κουμπι-ουτερς.

Ετσι να παιρνω τα πανω μου....

(Αρχικό μήνυμα απο Nick74 Εμφάνιση μηνυμάτων

99.999999999999% ηρθε σπασμενο ή το σπασαν επιτηδες στην arvato για να δικαιολογησει καποιος "τεχνικος με ειδικες αναγκες" την ασχετοσυνη του!)

Ετσι σκφτομουν και εγω, σχεδον σιγουρη ειμουν , ομως, αν το εκαναν εκει, γιατι να γραψουν λαθος διαγνωση?? για σπασμενο κοννεκτορα φορτισης?? Δεν ηξεραν τι εσπασαν ?? Πιο πιστευτο θα ηταν να εγραφαν οτι η βλαβη για την οποια το εστειλα , δηλ ,οτι δεν διαβαζε την Σιμ, οφειλόταν σε σπασμενο Pin του sim reader , αρα για νανε σπαζμενο το εσπασα. Εκτος αν αλλος σπαει αλλος βεβαιωνει ,τι να πω ουτε το χαρτι απο τον τεχνικο με την βλαβη δεν κοιτξαν???

Μπορει και εγω να την ψιλοετρωγα αρχικα, σκφτομενη οπως τωρα , μηπως η μακακια εγεινε απο ......Αλου.

Δεν ξερω και μαλλον δεν θα μαθω.

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ την συζήτηση απο την αρχή της και παρατηρώ τα όσα τραγικά συμβαίνουνε, αν μου επιτρέπεις όμως θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση,

οτι είσαι πολύ διαλακτική και ευγενική ως προς την συμπεριφορά σου στο κατάστημα και γενικά στον κάθε υπεύθυνο για το πρόβλημά σου.

Έχεις δώσει 500Ε για ένα κινητό που ποτέ δεν λειτούργησε και εδώ και ένα μήνα κάνει βόλτες σε καταστήματα και service στην Αθήνα. Ταυτοχρόνως εσύ φαίνεσαι διατεθειμένη να τους δώσεις λίγο χρόνο ακόμα!

Χαρά στο κουράγιο σου, αλλα θα σου πρότεινα να κινηθείς δικαστικά, ή έστω να συμβουλευτείς κάποιον νομικό για το πώς να χειριστείς την κατάσταση, είτε δικηγόρο, είτε κάποιο απο τα ΙΝΚΑ κτλ.....

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ την συζήτηση απο την αρχή της και παρατηρώ τα όσα τραγικά συμβαίνουνε, αν μου επιτρέπεις όμως θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση,

οτι είσαι πολύ διαλακτική και ευγενική ως προς την συμπεριφορά σου στο κατάστημα και γενικά στον κάθε υπεύθυνο για το πρόβλημά σου.

Έχεις δώσει 500Ε για ένα κινητό που ποτέ δεν λειτούργησε και εδώ και ένα μήνα κάνει βόλτες σε καταστήματα και service στην Αθήνα. Ταυτοχρόνως εσύ φαίνεσαι διατεθειμένη να τους δώσεις λίγο χρόνο ακόμα!

Χαρά στο κουράγιο σου, αλλα θα σου πρότεινα να κινηθείς δικαστικά, ή έστω να συμβουλευτείς κάποιον νομικό για το πώς να χειριστείς την κατάσταση, είτε δικηγόρο, είτε κάποιο απο τα ΙΝΚΑ κτλ.....

Δικηγορο συμβουλευτικα .Δεν του εδωσα ακομη εντολη για εξώδικο , πρωτα συνηγορο καταναλωτη και γραμματεια καταναλωτη , και μετα εξώδικο κλπ. Ειμαι απο Θεσσσαλινικη και αυτο δυσκολευει λιγο τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Δικηγορο συμβουλευτικα .Δεν του εδωσα ακομη εντολη για εξώδικο , πρωτα συνηγορο καταναλωτη και γραμματεια καταναλωτη , και μετα εξώδικο κλπ. Ειμαι απο Θεσσσαλινικη και αυτο δυσκολευει λιγο τα πραγματα.

δοκίμασε να τους ζορίσεις περισσότερο πάντως,

επιπλέον κατα την γνώμη μου περισσότερες πιθανότητες είχε να είναι απο την αρχή χαλασμένο -σπασμένο παρά να χάλασε απο τον τεχνικό στον γερμανό, που άλλωστε να μήν ξεχνάμε βάζει δεκάδες κάρτες την ημέρα και έχει όπως και να το κάνουμε καλύτερη εξικοίωση με το θέμα απο ότι ένα απλός χρήστης.

Link to comment
Share on other sites

κ παλι αν υποθεσουμε οτι καπιος το εσπασε που ειναι κ αυτο πιθανο σε αυτη τη τιμη που αγορασες το κινητο :-O:-O θα επρεπε να παει για πολεμο κ επρεπε να εχει επιστρεψει αθικτο

Link to comment
Share on other sites

Επιδη ειχα το Ζ 3 φορες...,το συρταρακι που μπαινει η sim ειναι τοσο ευκολο να μπει αναποδα,οσο και να σπασει....

3 φορες που αλλαξα το κινητο και εβαζα και εβγαζα την sim,παντα φοβομουν μην γινει λαλακια...μεχρι να το δωσω στον υποψηφιο αγοραστη,που τονιζα τι να προσεχει,με κινδυνο,να μην γινει η συναλλαγη.....

Αρα δεν χρειαζευε να ειναι καποιος εμπειρος για να μην την πατησει..με το συγκεκριμενο κινητο ειναι πολυ ευκολο....

Και η arvato ειναι για τον.......δυστηχως σε ολα τα κινητα κατα το πληστον εκει μας πασαρουν,εκτος απο το σερβις της lg-apple και δεν θυμαμαι ποια αλλη που ειναι κοντα στα στρατιωτικα νοσοκομεια....οταν ειχα προβλημα με lg g2 αναψε δουλεψε για 3 μερες και τελος εγινε αντικατασταση συσκευης μεσω DOA...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.