sevast99 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2014 (edited) Στης 18/12/13 παρήγγειλα το Sony z1 από το μαγαζί kaizer, στης 19/12/13 παραλαμβάνω , ανοίγω φορτίζω (όλα οκ ) ,και πάω Γερμανό (έδρα κοσμοτε ) να πάρω κάρτα micro sim, μια που είναι νέα μόδα καυτή στα καινούργια κινητά .. και δεν είχα , μου κάνουν εκεί μια , μου την βάζουν κιόλας αλλά το κινητό, δεν την αναγνωρίζει , μετά από 2-3 προσπάθειες , μου κάνουν δεύτερη ,Το κινητό δεν την αναγνωρίζει , προσπαθούν πάλι και πάλι ,.... όποτε μου λένε ότι το κινητό είναι προβληματικό από την μαμά του , και να το επιστρέψω, μια που φυσικα ειναι εντος εγγύησης , επικοινωνώ με το κατάστημα , το στέλνω , και εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς μου. (μεσολαβούν βέβαια και οι γιορτοαργειες )Παίρνω τηλ στο κατάστημα σήμερα, μου δίνουν τηλέφωνο κάποιου τεχνικού, που το παρέλαβε από το κατάστημα ,και μου λέει ο Τεχνικός, ότι ήρθε επίσημη απάντηση από Sony ,ότι το τηλέφωνο τέθηκε εκτός εγγύησης γιατί σε έλεγχο βρέθηκε προσέξτε : ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ CONECTOR ΦΟΡΤΗΣΗΣ . Εννοείτε ότι δεν είχε τίποτα όταν το φόρτισα ( 1 φορά όλο κι όλο) μια χαρά φόρτισε ,ούτε με ζόρι μπήκε ούτε με ζόρι βγήκε πως θα γινόταν να ζορίσει αφου ηταν docking και οχι με καλώδιο, άλλωστε, α) είμαι χρήστης κινητού κοντά 16 χρόνια , και β) το κινητό που ήδη κατέχω είναι το Sony Arc με πανομοιότυπο κονεκτορ φόρτισης οποτε και με το καλωδιο αν φορτιζα δεν υπήρχε καμια περίπτωση να το σπασω ( ουτε τα πιο φθηνα κινεζικα δεν σπανε ετσι ,δυστυχώς για μένα αποτι φαίνετε, είμαι επί 10+ χρόνια χρήστης Sony- ericsson & Sony chellphone). Αποτελεσμα θελουν 490 ευρώ +φπα για να μου το κάνουν . δηλ 602 ευρώ (αλλαγή πλακέτας) Φώναξα τσίριξα απείλησα , δεν κάνουν τίποτα , το μόνο που έμαθα είναι ότι το κινητό, από το μαγαζί αγοράς στάλθηκε μέσω κάποιου άλλου , τεχνικού (service ) Κου Δ.... στην Sony .. δηλαδή στο ARVATO , και ενώ πήγε με αίτημα για έλεγχο για βλάβη ανάγνωσης κάρτας microsim Η απάντηση ήρθε από σέρβις Arvato ,ότι σε ολικό έλεγχο βρέθηκε σπασμένος ο κονεκτορ φόρτισης, άρα κακή χρήση εκ μέρους χρήστη, άρα εκτός εγγύησης. δηλαδή η το ξαναπληρωνω , και ακριβότερα μάλιστα ,η το παίρνω πίσω ως έχει, χωρίς να δουλεύει σαν κινητό. Τώρα ο νοών νοητό, βέβαια θα ζητήσω Φώτο υλικό για την βλάβη ως οφείλουν να μου στείλουν , αλλά πόσο εύκολα είναι να δημιουργηθεί μια τέτοια βλάβη από όποιον έχει έννομο η οικονομικό συμφέρον, μπορεί να έχει ανοιχτεί από οποιονδήποτε στην διαδρομή αφού ήταν αποσφραγισμένο από έμενα, και άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Λοιπον ακουω ιδεες γνωμες κλπ (ξερω υπάρχουν πάμπολλα παράπονα για ARVATO παρομοια με το δικό μου Εχω γραψει και σε αλα fora αλλά...Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από sevast99
HellhammeR Ιανουάριος 9, 2014 #3 Ιανουάριος 9, 2014 DOA έδινε το κατάστημα?Τώρα εκτός και αν στο μαγαζί που το παράδωσες υπόγραψες φόρμα RMA που έλεγε ότι παρέδωσες το κινητό σε άψογη εξωτερική κατάσταση (αν υποθέσουμε πως το έλεγξε αυτός που το παρέλαβε και είδε και τον κονέκτορα όπως είδε αν έχει γρατσουνιές και χτυπήματα που κάνουν όλα τα καταστήματα όταν πας κάτι για RMA) δυστυχώς δεν έχεις να πατήσεις κάπου για να βρεις το δίκιο σου "στα χαρτιά" που λέμε, με φωνές και καταγγελίες ίσως καταφέρεις στο τέλος να στο αλλάξει το ίδιο το κατάστημα. Απο την SONY και το τεχνικό τμήμα της μην περιμένεις και πολλά πράγματα, δυστυχώς έχω και εγώ εμπειρία με sony και βγάζουν για την πλάκα τους τα κινητά εκτός εγγύησης.
Lord_mystery Ιανουάριος 9, 2014 #4 Ιανουάριος 9, 2014 (edited) το τηλεφωνο που αγωρασες ηταν καινουργιο? καταρχην αν ειναι να πληρωνεις τοσα λεφτα για να αγωρασεις κινητο και μετα να σε πρηζουν με το σπασμενο conector φορτισης αγοραζεις κ ενα κινητο 50ευρω οπως εκανα εγω κ καθαριζειςμου εχει τυχει κ εμενα να μου βγαλουν εκτος εγγυησης τηλεφονο sony βγαζουν για τη πλακα τους κινητα εκτος εγγυησης οντος..το οτι επεσε πχ κατω αυτο ειναι μια ωραιοτατη δικαιολογια για να κανουν τους πιανιστες εμενα το δικο μου που το αγορασα πανφτηνα το εχω ριξει χιλιες φορες κατω 10 κουτουλιες εχει πανω κ δεν εχει παθει τιποτα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 9, 2014 από Lord_mystery
sevast99 Ιανουάριος 9, 2014 Author #5 Ιανουάριος 9, 2014 (edited) Δώσε λίγο link από το μαγαζί που το πήρες.Kaizer, Mobile stores - ΑΡΧΙΚΗDOA έδινε το κατάστημα?Τώρα εκτός και αν στο μαγαζί που το παράδωσες υπόγραψες φόρμα RMA που έλεγε ότι παρέδωσες το κινητό σε άψογη εξωτερική κατάσταση (αν υποθέσουμε πως το έλεγξε αυτός που το παρέλαβε και είδε και τον κονέκτορα όπως είδε αν έχει γρατσουνιές και χτυπήματα που κάνουν όλα τα καταστήματα όταν πας κάτι για RMA) δυστυχώς δεν έχεις να πατήσεις κάπου για να βρεις το δίκιο σου "στα χαρτιά" που λέμε, με φωνές και καταγγελίες ίσως καταφέρεις στο τέλος να στο αλλάξει το ίδιο το κατάστημα. Απο την SONY και το τεχνικό τμήμα της μην περιμένεις και πολλά πράγματα, δυστυχώς έχω και εγώ εμπειρία με sony και βγάζουν για την πλάκα τους τα κινητά εκτός εγγύησης.Με currier το έστειλα δυστυχώς (δεν ειμαι απο Αθηνα Θεσσαλονικη ειμαι)οπως και με currier παρέλαβα , οχι δεν υπέγραψα καμια φορμα , απο το κατάστημα που το παρέλαβε εφυγε μεσου αλλου συμβεβλημενου Τεχνικού στο service της arvato και η arvato εκανε τον έλεγχο κααι το εβγαλε εκτος οχι για την βλαβη που τους το έδωσα ,αλλα για σπασμένο connector φόρτισης και να σκεφτητε οτι το κινητό φορτίστηκε με docking station και οχι με το καλώδιο, εκει φαίνεται η ψευτιά η η μπαγαμποντια ,απο τον όποιον οχι DOA δεν ειχε.το τηλεφωνο που αγωρασες ηταν καινουργιο? καταρχην αν ειναι να πληρωνεις τοσα λεφτα για να αγωρασεις κινητο και μετα να σε πρηζουν με το σπασμενο conector φορτισης αγοραζεις κ ενα κινητο 50ευρω οπως εκανα εγω κ καθαριζειςμου εχει τυχει κ εμενα να μου βγαλουν εκτος εγγυησης τηλεφονο sony βγαζουν για τη πλακα τους κινητα εκτος εγγυησης οντος..το οτι επεσε πχ κατω αυτο ειναι μια ωραιοτατη δικαιολογια για να κανουν τους πιανιστες εμενα το δικο μου που το αγορασα πανφτηνα το εχω ριξει χιλιες φορες κατω 10 κουτουλιες εχει πανω κ δεν εχει παθει τιποταΚατακαινουργιο 499 Ευροπουλα εσκασα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από TifoziF1 3 συνεχόμενα posts - Δεν κάνουμε συνεχόμενα post. Να κάνεις edit το προηγούμενο και να προσθέτεις το νέο περιεχόμενο
Lord_mystery Ιανουάριος 9, 2014 #6 Ιανουάριος 9, 2014 κ σου ζητανε 602 ευρω για να το επισκευασουν?καλα σε δουλευουν τωρα? σιγα την επισκευη ετσι ειναι σα να αλλαζουν ολο το κινητο σχεδον
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #7 Ιανουάριος 10, 2014 κ σου ζητανε 602 ευρω για να το επισκευασουν?καλα σε δουλευουν τωρα? σιγα την επισκευη ετσι ειναι σα να αλλαζουν ολο το κινητο σχεδονκαλε 602 βγαινει , εγω το πηρα 499 και να σας πω ποσο στοιχιζουν τα ανταλακτικα απο e-bay ,original , και τα δυο μαζι ,κοννεκτορ και σιμρεντερ κατω απο 10 ευρω με τα μεταφορικα
gerasimos14 Ιανουάριος 10, 2014 #8 Ιανουάριος 10, 2014 ωχ τετοια να ακουω για την arvato...πηγε και εμενα το δικο μου galaxy s2 εκει πριν κατι μερες μιας και ενα ωραιο βραδυ ενω φορτιζε αποφασισε να μην ανοιξει ξανα.10 μηνες το εχω.κρατα μας ενημερους...
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #9 Ιανουάριος 10, 2014 ωχ τετοια να ακουω για την arvato...πηγε και εμενα το δικο μου galaxy s2 εκει πριν κατι μερες μιας και ενα ωραιο βραδυ ενω φορτιζε αποφασισε να μην ανοιξει ξανα.10 μηνες το εχω.κρατα μας ενημερους...Ενοητε το παλεύω παντος ειναι επιεικώς απαράδεκτοι μην πω απατεωνες
Guest Ιανουάριος 10, 2014 #10 Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Έχεις στείλει κανένα mail στην Sony ( όχι hellas ) να τους πείς το τι ακριβώς έχει γίνει; Τα "καλύτερα" έχω ακόυσει για την Arvato... Houston, we have a problem :crazy_pilot: Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από Archaic
Aias Ιανουάριος 10, 2014 #11 Ιανουάριος 10, 2014 (edited) τα εχουμε πει χιλιες φορες...Γενική Γραμματεία ΚαταναλωτήΜε αλλα λογια σου εσπασαν το κινητο (αφου εφυγε απο σενα του κουτιου) και σου ζητανε και τα ρεστα?Αρε αθανατε ελληνα ,και μετα γιατι αγοραζουμε απο Αμαζον...Καταγγελια οτι εφυγε απο σενα του κουτιου και οτι το εσπασε ο τεχνικος τους να τους παρεις και τα τρυπια βρακια τους. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από Aias
sebastian Ιανουάριος 10, 2014 #12 Ιανουάριος 10, 2014 (edited) Περα απο την πλακα με την Arvato εχει γινει τρελο θεμα σε ολα τα προιοντα που επισκευαζει και δεν ειναι μονο sony.Δεν μαζεύεστε να πατε μια μερα ολοι μαζι απο το μπακαλικο τους και να το κανετε καλοκαιρινο!Λοιπον ακου μπες μεσα αργα το απογευμα και πες εαν δεν μου το φτιάξετε εγω σημερα δεν φευγω απο εδω, εαν σε ακουμπήσουν καλείς αστυνομία στο καπάκι. Επιτοπου θα στο φτιαξουν.να έχεις ενημερώσει και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 10, 2014 από sebastian
TifoziF1 Ιανουάριος 10, 2014 #13 Ιανουάριος 10, 2014 Περα απο την πλακα με την Arvato εχει γινει τρελο θεμα σε ολα τα προιοντα που επισκευαζει και δεν ειναι μονο sony.Δεν μαζεύεστε να πατε μια μερα ολοι μαζι απο το μπακαλικο τους και να το κανετε καλοκαιρινο!Λοιπον ακου μπες μεσα αργα το απογευμα και πες εαν δεν μου το φτιάξετε εγω σημερα δεν φευγω απο εδω, εαν σε ακουμπήσουν καλείς αστυνομία στο καπάκι. Επιτοπου θα στο φτιαξουν.να έχεις ενημερώσει και Γενική Γραμματεία ΚαταναλωτήΘα κατέβει απο Θεσσαλονίκη το παλικάρι για φασαρία στην arvato ? Ξέρουν που τα κάνουν !!!
snakemjk Ιανουάριος 10, 2014 #14 Ιανουάριος 10, 2014 Μιας και λέμε ιστορίες για arvato.. Κινητό δεν διάβαζε την SIM σε τυχαίες στιγμές. Το στέλνω την πρώτη φορά (σημείωση, με κούριερ!), μετά από μια εβδομάδα μου το γυρνάνε πίσω, όλα καλά. Χαλασμένο. Το στέλνω δεύτερη φορά, τα ίδια. Τρίτη φορά, το πάω αυτοπροσώπως, τελικά θα χρειαστεί ένα ανταλλακτικό, αναμονή 2 μήνες και μετά επιτέλους φτιάχτηκε το κινητό. Δεν χρειάζεσαι πάνω από 5-10 λεπτά στο γκισέ τους για να καταλάβεις ότι πέφτει πολύ μπινελίκι εκεί μέσα από τους πελάτες. Δυστυχώς, είναι να μην μπλέξεις
ison Ιανουάριος 10, 2014 #15 Ιανουάριος 10, 2014 Το μαγαζι επρεπε να στο βγαλει doa και να σου δωσει σφραγισμενο...δυστηχως τωρα εμπλεξες με τους μ@μ@κες...εμενα σε παρομοια περιπτωση με κινητο (οχι στην Arvato) ..μου το ειχαν βγαλει οτι ειχε παρει υγρασία.(με το πολλα πηρα καινουργιο).Με το καταστημα μίλησες? Και εγω απο εκει πηρα το κινητο μου ...μπορει και να σου βρουν μια λυση.
kilahed Ιανουάριος 10, 2014 #16 Ιανουάριος 10, 2014 Το κακό ξεκινάει οτι το πήρες απο τον καιζερ ειμαι 99% σιγουρος οτι προσπαθησαν εκει να σου ανοιξουν το κινητο και εκαναν την μ......α και η αρβατο χαλια ειναι αλλα δεν εχει λογο να πει ψεματα οτι βλεπει λεει ο καιζερ φερνει παρεισαγωγή και εχει και τεχνικό τμήμα για επισκευές για τα μεταχειρισμένα το κινητό σου πηγε πρώτα μάλλον στον τεχνικό του καιζερ που έκανε την πατάτα... μονο birdphone για αγορα κινητου
Andrewk Ιανουάριος 10, 2014 #17 Ιανουάριος 10, 2014 Έπρεπε να απαιτήσεις απο το kaizer να σου δώσουν άλλο σφραγισμένο και όχι να το στείλουν αρβατο..Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
HellhammeR Ιανουάριος 10, 2014 #18 Ιανουάριος 10, 2014 Έπρεπε να απαιτήσεις απο το kaizer να σου δώσουν άλλο σφραγισμένο και όχι να το στείλουν αρβατο..Sent from my Nexus 4 using Tapatalkαν δεν δίνει DOA δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν αυτό. Το ίδιο πράγμα είναι είτε το πας σε 10 μήνες είτε σε 10 λεπτά απο την ώρα που το πείρες μετράει η εγγύηση μόνο.
sevast99 Ιανουάριος 10, 2014 Author #19 Ιανουάριος 10, 2014 Περα απο την πλακα με την Arvato εχει γινει τρελο θεμα σε ολα τα προιοντα που επισκευαζει και δεν ειναι μονο sony.Δεν μαζεύεστε να πατε μια μερα ολοι μαζι απο το μπακαλικο τους και να το κανετε καλοκαιρινο!Λοιπον ακου μπες μεσα αργα το απογευμα και πες εαν δεν μου το φτιάξετε εγω σημερα δεν φευγω απο εδω, εαν σε ακουμπήσουν καλείς αστυνομία στο καπάκι. Επιτοπου θα στο φτιαξουν.να έχεις ενημερώσει και Γενική Γραμματεία ΚαταναλωτήΔυστυχώς ειμαι απο Θεσσαλονικη οπότε δεν μπορώ , ζήτησα φωτο υλικο με βεβαίωση βλαβης και υπογραφή ονοματεπωνυμο και σφραγίδα του Τεχνικου που βεβαίωσε την βλαβη και ειπα οτι θα κινηθώ νομικα
orck Ιανουάριος 10, 2014 #20 Ιανουάριος 10, 2014 Καποιος απο ολη την αλυσιδα (αντιπρωσοπεια-εισαγωγεας-χονδρεμπορος-λιανεμπορος-σερβις-εταιριες κινητης) δεν εχει καταλαβει οτι με τετοια καραγκιοζιλικια χανουν μονο οι ιδιοι. Ειναι δεδομενο οτι θα εξαφανιστουν σε μεγαλο βαθμο ολα τα παρασιτα. Γιατι να μην παρεις ενα φτηνο τηλεφωνο κινεζικο πχ lenovo, oppo αφου εκ των προτερων ξερεις οτι σε περιπτωση βλαβης θα βρουνε κατα 99,8% υγρασια. Καλα που εχουμε ξηρο κλιμα πανω απο τον μισο.χρονο γιατι αλλιως θα ειχαμε πιασει το απολυτο 100%. Νεα κολπα αυτα με το βυσμα φορτισης, εγω πλεον βγαζω φωτογραφιες την στιγμη της παραδωσης με φοντο το καταστημα. Παραπανω δεν ααφερομαι στο συγκεκριμενο περιστατικο αφου δεν μπορω να ξερω ποιος απο τους τρεις εμπλεκομενους εκανε κατι λαθος, αλλα γενικα δεν μπορει στατιστικα.τοσα εκτος εγγυησης κινητα να εχουμε στην ελλαδα. Πιστευω την εκδοχη του φιλου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now