Jump to content



Αγορά (;) προσφοράς dell laptop από you!!!


motormount

Recommended Posts

Καλημέρα κ χρόνια πολλά σε όλους!

Το Σάββατο 4/1 το μεσημέρι ''ψώνισα'' αυτό το laptop από you.gr

Επικοινωνώ σήμερα με live chat,να μάθω πότε παραλαμβάνω και μου λένε πως οριακά δεν πρόλαβα να δεσμέυσω τεμάχιο και να περιμένω νέα παραλαβή.

Τους λέω πως στην παραγγελία και την ηλεκτρονική απόδειξη δεν έγραφε κάτι τέτοιο,και εν πάσει περιπτώση αν έχουν εικόνα πότε πλέον παραλαμβάνω.

Απάντηση ''δεν γνωρίζω''

Όλα αυτά στο chat.

Παίρνω κι'ένα τηλεφωνάκι-γιατί αλλιώς τα λες ζωντανά- περιμένω κάνα 20λεπτο να βγεί ο ''εκπρόσωπος'',αλλά έχουμε κ δουλειές!

Κάποια πρόταση/συμβουλή τι να περιμένω και πως να το χειριστώ-αν έχει τύχει σε κάποιον-

Αν ήταν να περιμένω το ψώνιζα κι'από το amazon...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που υπάρχει ακόμα σαν τιμή/διαθεσιμότητα , απλά θα πρέπει να περιμένεις.

Λογικά θα παραλάβεις.

Αν είχαν θεμα με την διαθεσιμότητα θα ειχαν αποσύρει το μοντέλο/προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι και πολύ ενημερωμένος με τα laptop για να σου πω αν αξίζει η προσφορά. Αν αξίζει πάντως, περίμενε. Άλλωστε οι περισσότερες προσφορές ισχύουν "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων", οπότε τυχερός είσαι που στο δίνουν.

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβώς να χειριστείς ? Την προσφορά την έχασες, θα έτυχες ενδιάμεσα σε κάποιο refresh και απλά δεν πρόλαβε να ενημερωθεί το site ότι εξαντλήθηκαν τα κομμάτια που υπήρχαν στην αποθήκη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι και πολύ ενημερωμένος με τα laptop για να σου πω αν αξίζει η προσφορά. Αν αξίζει πάντως, περίμενε. Άλλωστε οι περισσότερες προσφορές ισχύουν "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων", οπότε τυχερός είσαι που στο δίνουν.

Για να είμαι ειλικρινής δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Από τη στιγμή που έγινε δεκτή η παραγγελία-και χρεώθηκε η κάρτα μου- θεωρώ πως όταν ψώνισα υπήρχε απόθεμα!

Τώρα αν αυτοί είχαν 15 laptop -όπως έλεγαν- και το σύστημα τους επιτρέπει να μπούνε παραγγελίες από 1015 πελάτες,δεν αισθάνομαι κ τόσο ''τυχερός που θα μου το δώσουν''.

Για το θέμα της τιμής,όπως το είδα είναι μια καλή τιμή για την εγχώρια αγορά,και περίπου όσο θα το έπαιρνα απ'έξω -όχι σε προσφορά-

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβώς να χειριστείς ? Την προσφορά την έχασες, θα έτυχες ενδιάμεσα σε κάποιο refresh και απλά δεν πρόλαβε να ενημερωθεί το site ότι εξαντλήθηκαν τα κομμάτια που υπήρχαν στην αποθήκη.

ok,αυτό λέμε,πως ενώ εξαντλήθηκαν τα κομμάτια μπήκε η παραγγελία.

Από κεί και μετά δεν πρέπει να έχουν μία εικόνα για το πότε έχουν παραλαβές;

Τους επιασες και στις γιορτές.

Αυτό έχει μια λογική,αλλά έχοντας ως δεδομένo το προσωπικό μου εορταστικό ωράριο μου διέφυγε κάπως-το θέμα των εορτών-

:-P

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά την κάρτα πρέπει να την χρεώσουν όταν είτε δεσμεύουν το κομμάτι ή όταν αποστέλλουν.

Χρέωση για προ-παραγγελία (και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ) και ΧΩΡΙΣ επίσης να ξέρουν πότε θα παραλάβουν είναι φάουλ και κίτρινη.

Ζύγισε την προσφορά και δες τί παίρνεις με τα ίδια $$ από άλλα μαγαζιά (αμαζον κτλ) και αν είναι προχώρα σε ακύρωση.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά την κάρτα πρέπει να την χρεώσουν όταν είτε δεσμεύουν το κομμάτι ή όταν αποστέλλουν.

Είτε το βάζουν παραγγελία. Άλλωστε, δε διευκρινίζει αν είναι χρέωση ή δέσμευση ποσού.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να είναι τόσο "τρύπιο" το σύστημα, ώστε να μην ελέγχει τα τεμάχια κατά την πληρωμή. Πιο πιθανό κάποιο από τα τεμάχια να πουλήθηκε offline με κάποιο 'μαγικό τρόπο', πχ τηλεφωνικά?!

Όπως και να έχει, infoquest είναι αυτή. Δε νομίζω να καθυστερήσει ιδιαίτερα..

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται λίγο περίεργο να είναι τόσο "τρύπιο" το σύστημα, ώστε να μην ελέγχει τα τεμάχια κατά την πληρωμή. Πιο πιθανό κάποιο από τα τεμάχια να πουλήθηκε offline με κάποιο 'μαγικό τρόπο', πχ τηλεφωνικά?!

Όπως και να έχει, infoquest είναι αυτή. Δε νομίζω να καθυστερήσει ιδιαίτερα..

γίνεται να λέει διαθέσιμο να έχουν 100 κομμάτια να γίνουν 150 παραγγελίες και μετά να ανανεωθεί καθυστερημένα στο site και να γράψει κατόπιν παραγγελίας. Επίσης άλλη εξήγηση είναι αφού το βαλες στο καλάθι την στιγμή που πήγες να κάνεις την παραγγελία γράφοντας στοιχεία αποστολής κτλπ εκείνη την στιγμή να σε πρόλαβε κάποιος άλλος στέλνοντας την παραγγελία ποιο γρήγορα (αν ήταν το τελευταίο κομμάτι). Τέλος είναι αυτό που λές, κάποιος που δουλεύει στο you να έβγαλε το απόθεμα και να το έβαλε σε φίλο ή συγγενή του σε δικιά του παραγγελία.

Επίσης η κάρτα (πιστωτική) δεν πρέπει να χρεώνεται πριν έρθει το απόθεμα και είναι έτοιμο να αποσταλεί το προιόν (είναι διαθέσιμο δηλαδή).

Link to comment
Share on other sites

Infoquest είναι αυτή,αλλά θέλει σαράντα μέρες το λάπτοπ για να ρθεί

-κάνει και ρίμα-

Αλλά.

Και ακύρωση της παραγγελίας δέχτηκαν και να μου δώσουν no dos ίδιο διαθέσιμο μηχανάκι στα 570 μου πρότειναν-πράγμα που δέχτηκα.

7ρια τώρα ή 8ρια;

Το λάπτοπ θα είναι ημι-επαγγελματικό/ημι-οικογενειακό.

Εφαρμογές που θα μπουν είναι creative suite,lightroom και κάνα μοντάζ-για χαρτί,όχι final cut k τέτοια- αλλά θα το έχουν και τα παιδιά για κάνα office και τα τοιαύτα.

Τα 7ρια είναι σίγουρα κ σταθερά,αλλά μου άρεσε στα 8ρια όπως τα ψιλοείδα η διαχείρηση των χρηστών.

Εσείς τι θα βάζατε;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.