Jump to content



ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ


jax7480

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ανήκετε στην κατηγορία των δυστυχισμένων συμπατριωτών μας που είναι υποχρεωμένοι από ανάγκη ή από βίτσιο να μετακινούνται καθημερινά με το αυτοκίνητό τους; Καλά να πάθετε και άλλο κακό να μην σας βρει (αν και πολύ αμφιβάλλω). Έχετε αναλογιστεί ποτέ δίπλα σε τι είδους ανθρώπους κυκλοφορείτε κάθε μέρα και σε πόσο κίνδυνο βάζετε τη σωματική σας ακεραιότητα μόνο και μόνο με το να κινήστε στο ίδιο οδόστρωμα μαζί τους; Διαβάστε, προβληματιστείτε, αναθεωρήστε τις απόψεις σας περί αυτοκινήτου και αγοράστε ένα ποδήλατο ή ακόμα καλύτερα ελικόπτερο.

Είτε σας αρέσει είτε όχι, οι άνθρωποι που θα δείτε στο διπλανό τροχοφόρο δεν κατατάσσονται σε δυο κατηγορίες: καλός οδηγός και κακός οδηγός. Κατηγορίες υπάρχουν πάρα πολλές αν και μερικές φορές μόνο και μόνο το είδος του οχήματος είναι ικανό να μετατρέψει την προσωπικότητα του κατόχου του (όσοι έχετε διαβάσει ή δει το Christine του Stephen King καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάμε, έτσι. Ας ξαναδούμε μαζί όλα αυτά που συναντάμε καθημερινά και είτε δεν τα έχετε προσέξει (πράγμα περίεργο) είτε τα θεωρείτε πλέον δεδομένα (πράγμα ιδιαίτερα ανησυχητικό).

Ο κατά φαντασίαν γρήγορος:

Τον έχετε δει, τον έχετε βρίσει και ορισμένοι πιο άγριοι μπορεί να έχετε παίξει και τίποτα μπούφλες μαζί του. Ηλικιακά κυμαίνεται από 18 (αν και σε πολλές περιπτώσεις δυστυχώς το όριο ηλικίας είναι πολύ μικρότερο) μέχρι 24. Ο μπαμπάς μετά από πολύμηνο σπασ@@μα αποφασίζει κάνοντας αιματηρές οικονομίες να αγοράσει αυτοκίνητο στον κανακάρη του για να μην είναι αναγκασμένο το παλικάρι να περπατάει 500 ολόκληρα μέτρα μέχρι το φροντιστήριο. Ο ανερχόμενος Schumacher τσακώνει το 1000 1300cc αυτοκίνητο και με αιματηρές οικονομίες (του πατέρα του πάντα) κάνει στο αμάξι ότι έκανε ο δόκτωρ Frankenstein στο Τέρας του. Κόβει και ράβει. Αλλάζει λάστιχα, αλλάζει ζάντες, αλλάζει αμορτισέρ, αλλάζει εξατμίσεις, βάζει αεροτομές, βάζει spoiler, βάζει λασπωτήρες, κιλίμια, χαλιά, της Παναγιάς της Σουμελά τα μάτια και ολοκληρώνει με το απαραίτητο ηχοσύστημα. Επειδή η πίστα της Imola πέφτει κομμάτι μακριά, αποφασίζει να δοκιμάσει το κατασκεύασμά του σε Λεωφόρους και Εθνικές οδούς προσπερνώντας λες και του έχουν βάλει νέφτι και προσπαθώντας να σφηνωθεί ανάμεσα σε οτιδήποτε. Τα αποτελέσματα γνωστά σε όλους μας.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 5/5

Ο γρήγορος:

Τον έχετε σίγουρα βρίσει, άλλα δεν ξέρω αν προλάβατε να τον δείτε. Ανήκει στους επιζώντες της προηγούμενης κατηγορίας, οι οποίοι αφού ανδρώθηκαν πια, αποφασίζουν ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να δείξουν σε όλο τον κόσμο την αξία τους. Αγοράζουν λοιπόν ένα αυτοκίνητο (αυτή τη φορά με δικές τους αιματηρές οικονομίες) έχοντας σαν γνώμονα και τη μάρκα άλλα και το πόσο πείραγμα επιδέχεται. Και εδώ το αστείο σοβαρεύει και άλλο. Αγωνιστικοί κινητήρες, τσιπαρίσματα, χαμηλώματα, αγωνιστικά λάστιχα και αναρτήσεις, εξατμίσεις Τα κανόνια του Ναβαρόνε, μέρος 2, ζάντες, αλάφρωμα του αυτοκινήτου από οποιοδήποτε περιττό στοιχείο το οποίο κόβει την αεροδυναμική και στερεί χιλιόμετρα και επιτάχυνση. Από τότε που έβγαλα τους υαλοκαθαριστήρες Κατινίτσα, κέρδισα 0.002 χιλιοστά του δευτερολέπτου επιτάχυνση από 0 100 και ανέβασα την τελική μου κατά 0.11%. Τους συναντάμε συνήθως στην Παραλιακή, περνώντας την Βουλιαγμένη και πηγαίνοντας προς Λαγονήσι. Μπροστά αυτοί και πίσω η αστυνομία. Δυστυχώς, όσο και να προσπαθήσει δεν θα γίνει ποτέ πιλότος της Ferrari και έτσι, όσο και να προσπαθήσουμε δεν θα απαλλαγούμε ποτέ από αυτόν.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 4.5/5

Ο γιάπης:

Mercedes, BMW, Lotus, Ferrari, Lamborghini και πέρα βρέχει. Τον συναντάμε συνήθως να οδηγεί χωρίς να έχει την παραμικρή συναίσθηση του τι ακριβώς κάνει ή του χώρου στον οποίο βρίσκεται ή ακόμα χειρότερα του γεγονότος ότι ο δρόμος στον οποίο κινείται δεν είναι ιδιόκτητος, αλλά τον μοιράζεται και με άλλους. Το hands free στ αυτί, το GPS πάνω από το CD-Player και το laptop στα γόνατα. Την εικόνα συμπληρώνει η απαραίτητη bimbo - έπιπλο στο κάθισμα του συνοδηγού, η οποία και καμαρώνει ωσάν γύφτικο σκερπάνι. Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει εξάλλου, ότι πέραν του γοήτρου, ένα πανάκριβο χλιδάμαξο είναι ικανό να προσφέρει σε μία γυναίκα περισσότερους οργασμούς από όλο το 3ο Σώμα Στρατού μαζί. Κινείται αργά, γιατί το αμάξι δεν το έχουμε για να τρέχουμε αλλά για να μας καμαρώνουν. Συνήθως δεν προλαβαίνει να το χαρεί γιατί κάποιος θα έρθει να πέσει με φόρα επάνω του μετατρέποντας το σε ακορντεόν, είτε επειδή ο ιδιοκτήτης παθαίνει αποπληξία και πάει σαν το σκυλί στ αμπέλι από τις κατάρες των ανδρών και το μάτιασμα των γυναικών.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 3/5 όταν κάνει περαντζάδα και 5/5 όταν ξεμπουκώνει το εργαλείο.

Ο deliverας:

Ο νυχτερινός, συνοικιακός εφιάλτης όλων των οδηγών. Πιτσιρικάδες πάνω σε παπάκια, χωρίς άδεια δίπλωμα ασφάλεια, χωρίς φρένα, χωρίς φώτα, χωρίς κόρνα, χωρίς κράνος (να συνεχίσω; κουράστηκα) οι οποίοι κινούνται χωρίς να τους βλέπει και να τους ακούει κανείς, παρά μόνο όταν η μπροστινή τους ρόδα κάνει κουμπαρά το αμάξι σας. Μπορούν να ξεπεταχτούν μπροστά σας από οποιαδήποτε πλευρά, ακόμα και αν καθίσετε στη διασταύρωση, κατέβετε από το αυτοκίνητο και ελέγξετε προς όλες τις κατευθύνσεις χρησιμοποιώντας προβολέα καραβιού. Φταίτε δεν φταίτε θα σας βρίσουν και θα εξαφανιστούν πριν προλάβετε να καταλάβετε τι ακριβώς έγινε. Σε περίπτωση που υπάρξει κάποια μικροσύγκρουση, φάτε τις πίτσες ή τα σουβλάκια που μεταφέρουν και προσπαθήστε να συμβιβάσετε την κατάσταση. Σε περίπτωση που υψώσουν ανάστημα ή φωνή, σπάστε τους στο ξύλο, πάρτε τους το φαΐ και την είσπραξη και κάντε την σαν κύριος.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 5/5

Ο νταλικέρης:

Scania rules! Βαρύς (και κυριολεκτικά και μεταφορικά), ασήκωτος, με τιραντέ φανελάκι λιγδιασμένο από τα σουβλάκια που τσάκισε στον Ισθμό και το απαραίτητο στουπί στην κωλότσεπη. Η επιγραφή Παμείνος, ο βασιλιάς της ασφάλτου που βρίσκεται πάνω από το παρμπρίζ του δεν είναι τοποθετημένη εκεί για πλάκα και το Η Παναγιά μαζί μας που αναβοσβήνει πάνω από το κάθισμα του απευθύνεται αποκλειστικά σε εσάς. Κινούνται με βάση τον όγκο του οχήματός τους και μόνο και πλην ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων συμπεριφέρονται όπως ο μέσος άνθρωπος στα συγκρουόμενα ενός λούνα παρκ. Και να χτυπήσουμε και κανέναν, δεν έγινε και τίποτα, εδώ έχουμε ολόκληρο τριαξονικό κύριος. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σε προσέξουμε, πρόσεξε μας εσύ και κάνε στην άκρη. Κορυφαία στιγμή ηδονής και επιβεβαίωσης είναι όταν ανεβαίνουν με 30 χιλιόμετρα δρόμο τεσσάρων λωρίδων ακριβώς στη μέση, χωρίς να αφήνουν κανέναν να τους προσπεράσει και έχοντας σχηματίσει πίσω τους ουρά έως εκεί που φτάνει το μάτι.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 4/5

Ο υπερήλικας:

Στις περισσότερες των περιπτώσεων, πρόκειται για ανθρώπους οι οποίοι έχουν αποδημήσει εις Κύριον εδώ και καιρό, απλά κανένας δεν μπήκε στον κόπο να τους ενημερώσει για το ατυχές αυτό συμβάν. Για αυτούς, τα αυτοκίνητα έχουν μόνο δύο ταχύτητες. Νεκρά και πρώτη. Την νεκρά την χρησιμοποιούμε όταν δεν κινούμαστε, ενώ όλες μας οι μετακινήσεις γίνονται με τη χρήση της πρώτης. Επιπλέον, οι λωρίδες κυκλοφορίας δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο στις μετακινήσεις τους. Μπορούμε να κινούμαστε όσο σιγά θέλουμε στην αριστερή λωρίδα της Αθηνών Λαμίας. Είναι γνωστό εξάλλου ότι όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Η σηματοδότηση που υπάρχει στους δρόμους τους είναι τόσο γνώριμη και κατανοητή όσο και ο κώδικας του Matrix. Επιπλέον, όλοι οι υπόλοιποι που έχουν το θράσος να βρίσκονται στον ίδιο δρόμο με αυτούς είναι θρασείς και ανάγωγοι και άσχετοι και επικίνδυνοι οδηγοί.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 5/5

Ο ταξιτζής:

Δεν μπορώ να πω ότι τραβάω κανένα ζόρι με την συμπαθέστατη τάξη των οδηγών ταξί (τους οποίους ξεκατινιάζω ανά τακτά χρονικά διαστήματα) αλλά ας το παραδεχτούμε. Κύριοι, στην πλειοψηφία σας οδηγείτε τόσο καλά όσο και οι χαμένοι στις αρματοδρομίες του Ben Hur. Αναγνωρίζουμε ότι ο χρόνος είναι χρήμα, αλλά οφείλουμε επίσης να αναγνωρίσουμε το γεγονός ότι η ζωή είναι ωραία. Εμφανίζονται από παντού, προσπερνούν ως δια μαγείας γλείφοντας καθρέφτες και σταματούν ακόμα και στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής ενώ κινούνταν με 100 χιλιόμετρα. Επιπλέον, δεν έχουν κανέναν απολύτως ενδοιασμό στο να αποκαλύψουν όλο το μεγαλείο της Ελληνικής γλώσσας σε οποιονδήποτε έχει το θράσος να σχολιάσει τον τρόπο οδήγησής τους ή σε όποιον καραγκιόζη έχει το θράσος να βρίσκεται μπροστά τους και να κινείται με ταχύτητα χαμηλότερη από την δική τους. Ιδιαίτερη αδυναμία τους οι γυναίκες στις οποίες και απευθύνονται με τους καλύτερους χαρακτηρισμούς που έχετε ακούσει ποτέ. Για περισσότερες πληροφορίες, πάρτε ταξί και κάντε τον γύρο της πόλης σας.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 4.5/5

Ο αγρότης:

Η ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου δεν συγκρίνεται με τίποτα. Ούτε και η ποιότητα των οδηγών της. Βγαίνουν από το χωράφι τους, κάθετα στην Εθνική οδό, με την ίδια άνεση που βγαίνουν από την τουαλέτα του σπιτιού τους για να πάνε στο σαλόνι. Κ.Ο.Κ. είναι για αυτούς εκείνο το γεμιστό γλυκό με τη σοκολάτα από πάνω και στο χωριό τους έχουν πάντα αυτοί προτεραιότητα. Ας είμαστε ρεαλιστές. Το γεγονός ότι οδηγείς τρακτέρ από τα 12 σου δεν σε κάνει άριστο οδηγό όσο και να χτυπάς τον κώλο σου κάτω. Επιπλέον, όλοι οι υπόλοιποι χριστιανοί που έχουν το θράσος να περάσουν μέσα από το χωριό σου, ούτε είναι μ*λάκες πρωτευουσιάνοι, ούτε σε βρίζουν πίσω από την πλάτη σου, ούτε κατεβαίνουν σε πορείες διαμαρτυρίας υποστηρίζοντας τις περικοπές των αγροτικών επιχορηγήσεων και συντάξεων. Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να προσπαθήσεις να μην τους στείλεις να συναντήσουν τους προπάτορες τους κάτω από τα αλέτρια της φρέζας σου.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 5/5

Κακομαθημένα πλουσιόπαιδα:

Επιτέλους, ο Λούλης (ή η Μπουμπού) αποφοίτησε από το πανάκριβο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στο οποίο κοπροσκύλιαζε τα τελευταία 10 χρόνια. Ο ζάπλουτος μπαμπάς είναι πλέον χεσμένος από τη χαρά του. Το καμάρι του δεν είναι πλέον σκέτο τούβλο, αλλά διπλωματούχο πυρότουβλο και για να το επιβραβεύσει για την μεγάλη του αυτή επιτυχία, του αγοράζει ένα MX5 (για αρχή), του αγοράζει και ένα δίπλωμα οδήγησης και το αμολάει στους δρόμους. Τι λες ρε μεγάλε; Εδώ κοντεύουμε να τερματίσουμε το Grand Tourismo 3 και το ρημάδι το MX5 δεν μπορούμε να το κρατήσουμε σε μία ευθεία, ούτε μέσα στο Playstation. Τι ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις ότι θα το κρατήσει σε ευθεία το βλαστάρι σου στην Ποσειδώνος, ειδικά μετά από 2 3 μπουκάλια στο Privilege; Η συνέχεια στα δελτία ειδήσεων.

Βαθμός Επικινδυνότητας: 5/5

Μετα λύπης αναγγελω οτι ανηκα στην πρωτη κατηγορια, αλλα σιγα σιγα κανω το αμαξι πιο ανθρώπινο. Το μονο που δεν αλλαζω ειναι το "ΒΟΥΠΟΥ-ΒΟΥΠΟΥ" * ηχοσυστημα.

*Copyright 2004 by Chosen

Βρε ζαχο ξεχασες την κατηγορια με βαθμο επικινδυνοτητας 8/5!!! Γυναικα οδηγος!!!

Χτες πηγαινε να αλλαξει μια λωριδα περνωντας πανω απο μενα η απο μεσα μου, μου διαφευγει ο συλλογισμος της!

Πολυ πετυχημενο παντως!

Xαχαχαχαχα!!

Ειχε κεφια ο Ζαχος σημερα :hehe:

Δυστηχως εχεις δικιο φιλε μου...κ μιας κ ειμαι στην κατηγορια των αμοιρων ταξιδιωτων των Εθνικων(των ποιων??)Δρομων,Λαρισα-Αθηνα-Λαρισα-Αθηνα κοκ,εχουν δει τα ματια μου ΠΟΛΛΑ τα τελευταια 5 χρονια....

Ειδικα περσι που ειμουνα καθε βδομαδα στο πανω κατω....

By far ο φονιας της εθνικης ειναι ο νταλικιερης παντως..... :rant:

Αφου να φανταστητε με ποιανουν στιγμες που λεω μεσα μου οτι ειμαστε τρελοι για δεσιμο που μεταφερομαστε με τετοιο ρισκο με αυτα τα μεταλικα κουτακια που τα ειπαμε αυτοκινητα...!

Παρολα αυτα το γκαζι ειναι γλυκο ρε γ@μω.....:look:

Αν και το εχω ξαναποσταρει: (δεν θυμαμαι που)

Ειμαι που λετε στον Περιφερειακο τερμα αριστερα και ξαφνου βλεπω απο τον δεξι μου καθρεφτη ενα αυτοκινητο να με πλησιαζει απο την δεξια λωριδα επικινδυνα...

Κοιταω καλυτερα και τι να δω...

Μια γυναικα μεσα σε ενα κοκκινο Seicento να κραταει με το ενα χερι το τιμονι και με το αλλο να προσπαθει να βαλει κραγιον στα χειλη της, κοιτωντας τον κεντρικο καθρεφτη μονο...

Αγχωνομαι...προσπαθω να ποιασω το τιμονι για να την αποφυγω..... μου φευγει το σαντουιτς απο τα χερια στο πατωμα..... προσπαθω με το αλλο...... παει και το τσιγαρο κατω..... πεφτει το κινητο απο τον ωμο μεσα στον καφε...και εγινε το laptop σκατα.

Γυναικες οδηγοι σου λενε μετα!!!

@JAX

:T: Πολυ καλο...

αλλα δυστυχως και αληθινο...

@Daidalos :D

πραγματι...φιλε μου....

ο παραγοντας "γυναικα στο τιμονι"

συνδυαζεται αψογα με ολες σχεδον τις παραπανω κατηγοριες

εκτινασσοντας στα υψη τον βαθμο επικινδυνοτητας τους...

οσο για το χθεσινο σου περιστατικο, αναρωτηθηκες μηπως η συμπαθεστατη δεσποινις ηθελε να κανει και τα δυο?

Ζαχαρία πολύ καλή η κατηγοριοποίηση! - μόνο οι γυναίκες οδηγοί σου ξέφυγαν όπως είπε και ο daidalos

Aν και απο αυτους ο ενας ειναι πιο επικινδυνος απο τον αλλο πιστευω οτι στην εθνικη πιο επικινδυνοι ειναι

Οδηγοι λεοφοριων /νταλικερηδες

Παπουδες που τους παιρνει ο υπνος

Πιτσιρικαδες που χωνονται σφηνα για να φτασουν 5 λεπτα πιο γρηγορα στον προορισμο τους

Στην πολη:

Ταξιτζηδες (μακραν)

Γυναικες (Highlight στην οδηγηση τους ειναι οταν πανε να περασουν stop,η θα κανουν μιση ωρα να περασουν ή δε θα το προσεξουν καθολου!!!!)

το περιεργο του πραγματος παντως

ειναι το οτι δεν βλεπω να σημειωνονται ατυχηματα μεταξυ οδηγων των ιδιων κατηγοριων αυτων

συνηθως την πληρωνει "αμαχος" πληθυσμος....:rip:

ειδατε τελευταια καμια στενη επαφη

ταριφα με ταριφα....:nuke:?????

νταλικα με νταλικα :devil:?????

γλαστρα με γλαστρα:daisy:?????

σαν συναδελφικη αλληλεγγυη μοιαζει

μαλλον ενστικτο πρεπει να ειναι για την προστασια και διαιωνιση του ειδους... :X:

Kαλό.... Το section "Γυναίκα Οδηγός" δεν προστέθηκε διότι απλά δεν υφίσταται τέτοια κατηγορία, υποθέτω... :innocent:

Το κακό είναι οι νταλικιέρηδες είναι πολύ πιο επικίνδυνοι από 4/5.... :cry:

Ο Θεος να φυλαει τους παντες που θα τυχουν σε τρακαρισμα μεταξυ γυναικων..!

Νταλικιερηδες και λιμενεργατες να τις ακουγανε.. θα φευγανε σφαιρα να πανε να ...εξομολογηθουν..

Αν και γυναικα,δεν γινεται.. οσο και να θες να υπερασπισεις το φυλο σου.. να πεις κατι προς υπερασπιση σε κατι τετοιο...!

Αρχική απάντηση από Skinny13

Aν και απο αυτους ο ενας ειναι πιο επικινδυνος απο τον αλλο πιστευω οτι στην εθνικη πιο επικινδυνοι ειναι

Οδηγοι λεοφοριων /νταλικερηδες

Παπουδες που τους παιρνει ο υπνος

Πιτσιρικαδες που χωνονται σφηνα για να φτασουν 5 λεπτα πιο γρηγορα στον προορισμο τους

Στην πολη:

Ταξιτζηδες (μακραν)

Γυναικες (Highlight στην οδηγηση τους ειναι οταν πανε να περασουν stop,η θα κανουν μιση ωρα να περασουν ή δε θα το προσεξουν καθολου!!!!)

ρωτα και εμενα που επεσε επανω μου σε στοπ να σου πω τι κανουνε....

το παιζουνε!

Αρχική απάντηση από paschalia [Σήμερα, στις 12:26]

Ο Θεος να φυλαει τους παντες που θα τυχουν σε τρακαρισμα μεταξυ γυναικων..!

Νταλικιερηδες και λιμενεργατες να τις ακουγανε.. θα φευγανε σφαιρα να πανε να ...εξομολογηθουν..

Αν και γυναικα,δεν γινεται.. οσο και να θες να υπερασπισεις το φυλο σου.. να πεις κατι προς υπερασπιση σε κατι τετοιο...!

ευγε! για την ειλικρινεια σου....:T:

νταλίκα με νταλίκα(μετωπική) έχω δει πολλές φορές στον δρόμο μεταξύ Καβάλας-Ξάνθης κοντά στην Νέα Καρβάλη. Είναι μάλιστα απο τα τμήματα στα οποία έγινε βελτίωση της υφιστάμενης οδού πριν την κατασκευή της εγνατίας οδού(διαπλάτυναν τον δρόμο και δεν περίμεναν την ολοκλήρωση της εγνατίας).... μιλάμε οτι ο δρόμος ήταν απίστευτα στενός! αυτά πριν το 95

Ζάχο παιδί μου συγχαρητήρια θα πρέπει να σου απονεμηθεί κρατικό πτυχίο για την εργασία σου με θέμα ανθρωποφάγες φυλές της ελληνικής ασφάλτου...!!!Όσο για το ερώτημα γιατί δεν γίνονται ατυχήματα μεταξύ των ομάδων αυτών τόσο συχνά είναι προφανές.Όλες οι φυλές έχουν συμφωνημένα όρια και κώδικες κυκλοφορίας και εκτός αυτού φοβούνατι και η μία την άλλη με αποτέλεσμα οταν συναντιούνται στον δρόμο να καμουφλάρονται σαν απλοί οδηγοί για να μην τους γίνει το όχημα τοστ.:D

εγώ πάντως που κινούμαι στο κέντρο καθημερινά,

το μεγαλύτερο πρόβλημα μου το δημιουργεί η κατηγορία

των ταξιτζήδων, όχι γιατί δεν οδηγάνε καλά,

αλλά γιατί το χάνουν που και που (δεν θα ποσταρα αλλά χθες σε 2

διαφορετικές περιπτώσεις κινούνταν μεσαία καβαλώντας αριστερή,

πηγαίνοντας ευθεία). Δικαιολογούνται βέβαια κι αυτοί, αλλά...

ξυπνάει η πρώτη κατηγορία μέσα μου...

α, και μερικές γυναίκες, που ενώ βλέπουν ότι μπροστά τους

έχει κενό 1 χιλιομέτρου (στη βασ. σοφίας...) απολαμβάνουν την

ηδονή της αριστερής λωρίδας...

  • 2 weeks later...

Οι "Σύγχρονες Οδηγικές Ασθένειες" συναντιούνται σχεδόν όλες στη διάρκεια μιας μεγάλης διαδρομής με αυτοκίνητο (π.χ. Πειραιάς - Κηφισιά).

Η λίστα σίγουρα δεν είναι πλήρης, αλλά αποτελεί ένα καλό εναρκτήριο σημείο για την ενημέρωσή σας.

Σύνδρομο Οξείας Στροφοκατευθυντικής Ανεπάρκειας

Η αλλιώς όταν δύο αυτοκίνητα, το ένα δίπλα στο άλλο, ακολουθούν μια στροφή 90 μοιρών και η συμπαθέστατη κατίνα/πιθηκάνθρωπος που βρίσκεται δίπλα σας θεωρεί καλό να σας πετάξει στα παραδίπλα παρτέρια, αδυνατώντας να κρατήσει τη δική του νοητή λωρίδα κατά τη διάρκεια της στροφής.

Πουπαςρεζωονίτιδα

Η κατ' επανάληψη υστερική εκστόμιση της φράσης "Πού πας ρε ζώον". Συνοδεύεται από προτεταμένες ανοιχτές παλάμες, διευρυμένο υβρεολόγιο και, ενίοτε, άσκηση σωματικής βίας. Τα άτομα που πάσχουν από Πουπαςρεζωονίτιδα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα σε περιόδους κρίσεων και καλό είναι να βρίσκεστε σε απόσταση ασφαλείας από αυτά. Η ασθένεια δεν θεωρείται αυτή καθαυτή μεταδοτική, η επαφή όμως με πάσχοντα, ιδιαίτερα αν αποτελείτε αιτία της κρίσης, μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες οι οποίες δεν σχετίζονται άμεσα με την οδηγική συμπεριφορά

Δικυκλοστραβισμός

Η παντελής αδιαφορία παρουσίας δικύκλου πίσω, μπροστά, και ιδιαιτέρως παράλληλα με το όχημά μας. Συνήθως τα συμπτώματα περιλαμβάνουν το απότομο άνοιγμα πόρτας οδηγού/συνοδηγού όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση, καθώς και την απότομη αλλαγή λωρίδας εν κινήσει. Προκαλεί Πουπαςρεζωονίτιδα στους παρευρισκόμενους δικυκλιστές.

Κορνίτιδα

Η υστερική κίνηση πιέσεως της κόρνας παρατεταμένα και επανειλημμένα μόλις σε απόσταση 2 μέτρων από τον προφυλακτήρα μας εμφανιστεί οποιοδήποτε εμπόδιο (φανάρι, πεζός, σταματημένο προπορευόμενο αυτοκίνητο κλπ). Έχουν καταγραφεί ειδικές περιπτώσεις κορνίτιδας σε αδιέξοδα (για να ξυπνήσει ρε παιδί μου το τετραώροφο που έχω μπροστά μου να πάει λίγο μπροστά) καθώς και μπροστά από αυτόματες πόρτες γκαράζ. Προσοχή: Είναι κολλητική. Αποφύγετε τα μέρη όπου συχνάζουν πάσχοντες.

Φθόνος του φλας

Η ενστικτώδης αρνητική αντίδραση απέναντι σε κάθε κίνηση προειδοποίησης του οδηγού που βρίσκεται πίσω σας για τις προθέσεις σας. Απλά γυρίζουμε το τιμόνι και όποιον πάρει ο χάρος. Συνδυαζόμενο με σύνδρομο οξείας στροφοκατευθυντικής ανεπάρκειας προκαλεί κορνίτιδα και που παςβρεζωονίτιδα στους παρεβρισκόμενους συναδέλφους.

Γκαζοφρένεια

Συνήθως εκδηλώνεται σε άρρενες πάσχοντες από κορνίτιδα αμέσως μετά την εξάλειψη των αιτίων της τελευταίας. Ο ασθενής σανιδώνει το γκάζι προκειμένου να δείξει χαρούμενος στους γύρω του ότι θεραπεύτηκε, πλακώνοντας ξανά τα φρένα μετά από μερικά δευτερόλεπτα και έχοντας διανύσει απόσταση μερικών μέτρων, έτοιμος να επανεμφανίσει συμπτώματα κορνίτιδας.

Σπαστικοπορεία

Οι πάσχοντες από σπαστικοπορεία συνήθως διακρίνονται από την έλλειψη ικανότητας συσχετισμού της ταχύτητας του δικού τους μεταφορικού μέσου με τις ταχύτητες των ακολουθούντων / διπλανών μεταφορικών μέσων. Συνέπεια της πάθησης είναι η αργή και βασανιστική πορεία με 40 χλμ./ώρα στην αριστερή λωρίδα δρόμων ταχείας κυκλοφορίας. Η πάθηση δεν είναι κολλητική, αλλά συνήθως προκαλεί κορνίτιδα και γκαζοφρένεια στους ακολουθούντες τον ασθενή. Ο ασθενής, αν αντιληφθεί τα συμπτώματα κορνίτιδας των ακολουθούντων συναδέλφων, ενδέχεται να εμφανίσει στιγμιαία συμπτώματα φθόνου του φλας προκειμένου να βοηθήσει τους συναδέλφους να θεραπευθούν.

Σύνδρομο Ανεπαρκούς Κατανόησης Ύπαρξης Συναδέλφων Οδηγών

Οι πάσχοντες είναι συνήθως θηλυκού φύλου. Η ασθένεια είναι μόνιμη και θεραπεία εκτός της στέρησης αδείας οδηγήσεως δεν υπάρχει. Η ασθένεια είναι σύνθετη και αποτελείται από ένα συνδυασμό Συνδρόμου Οξείας Στροφοκατευθυντικής Ανεπάρκειας, Δικυκλοστραβισμού, Φθόνου του φλας, Κορνίτιδας και Σπαστικοπορείας. Ανίατη περίπτωση και πολύ επικίνδυνη. Ο ασθενής αδυνατεί να κατανοήσει την κατάστασή του και ενίοτε υβρίζει χυδαίως τους γύρω (μεταβατικά πάσχοντες από Πουπαςρεζωονίτιδα) συναδέλφους οδηγούς. "

Παρμενο απο εδω

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.