chr1s_86 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2014 Καλησπέρα και Καλή Χρονιά.Πήρα από αγγελία (όχι από εδώ) δύο ddr2 kingston εκ των οποίων η μια δεν παίζει. Θέλω να ρωτήσω αν έχει χρησιμοποιήσει κανείς τη lifetime εγγύηση της kingston και αν ναι ποια είναι η διαδικασία.Ευχαριστώ!
chr1s_86 Ιανουάριος 3, 2014 Author #3 Ιανουάριος 3, 2014 https://shop.kingston.com/web_rma/default.aspΔυστυχώς λέει μόνο για USA...
winters Ιανουάριος 3, 2014 #4 Ιανουάριος 3, 2014 Δυστυχώς λέει μόνο για USA...Θεωρητικά απευθύνεσαι πρώτα στο κατάστημα από το οποίο πήρες τις μνήμες, αν δεν σε εξυπηρετήσουν τότε μπορείς να απευθυνθείς στην Oktabit, που αν δεν κάνω λάθος είναι και ο επίσημος αντιπρόσωπος.https://shop.kingston.com/Web_RMA/rma_europe.asp?no_of_kinds=1
chr1s_86 Ιανουάριος 7, 2014 Author #5 Ιανουάριος 7, 2014 Μάλλον δεν θα γινει τίποτα με την εγγύηση γιατί μετά τις 2 πρώτες δοκιμές είδα αυτό: Μπορώ να κάνω κάτι;;
dpasinis Ιανουάριος 25, 2014 #6 Ιανουάριος 25, 2014 Καλησπέρα και Καλή Χρονιά.Πήρα από αγγελία (όχι από εδώ) δύο ddr2 kingston εκ των οποίων η μια δεν παίζει. Θέλω να ρωτήσω αν έχει χρησιμοποιήσει κανείς τη lifetime εγγύηση της kingston και αν ναι ποια είναι η διαδικασία.Ευχαριστώ! Έβγαλες κάποια άκρη με την εγγύηση της Κingston; Αγόρασα και εγώ, χωρίς απόδειξη, αλλά ευτυχώς και χωρίς πρόβλημα (σφραγισμένες ήταν). Απλά θα ήθελα να ξέρω εάν τυχόν αντιμετωπίσω πρόβλημα, τι γίνεται; Σε άλλες εταιρίες (π.χ Corsair) δεν απαιτείται απόδειξη.
Ntontotis Φεβρουάριος 5, 2014 #7 Φεβρουάριος 5, 2014 Εγώ πάντως που επικοινώνησα με την RMA της Kingston, τους έδωσα όλα τα στοιχεία της μνήμης μου που είχε πρόβλημα,(serial etc.) και μου είπανε οτι είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα, έτσι λοιπόν μετα απο κανα 2 μέρες μου στείλαν ένα κωδικό και τα έστειλα Αγγλία (και μάλιστα χωρίς έξοδα αποστολής). Βέβαια ακόμα δεν την έχω παραλάβει αν και μου στείλανε μαίλ ότι την ταχυδρόμησαν. Όσο για υο θέμα που είναι φαγωμένη στα πινάκια η μνήμη παίξε το τρελός και πες ότι απλά τις πέρασες μέασω Memtest και οτι σου έβγαζε errors. Ειδάλλως δεν νομίζω να σου την αλλάξουν. 1
dpasinis Φεβρουάριος 6, 2014 #8 Φεβρουάριος 6, 2014 Εγώ πάντως που επικοινώνησα με την RMA της Kingston, τους έδωσα όλα τα στοιχεία της μνήμης μου που είχε πρόβλημα,(serial etc.) και μου είπανε οτι είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα, έτσι λοιπόν μετα απο κανα 2 μέρες μου στείλαν ένα κωδικό και τα έστειλα Αγγλία (και μάλιστα χωρίς έξοδα αποστολής). Αυτή είναι μία πολύ καλή εξέλιξη, ενημέρωσέ μας όταν κλείσει το θέμα (δηλαδή όταν παραλάβεις τις νέες μνήμες...)
Ntontotis Φεβρουάριος 6, 2014 #9 Φεβρουάριος 6, 2014 Σήμερα μόλις την παρέλαβα την μνήμη. Ολοκαίνουρια σφραγισμένο και με απόδειξη αλλαγής. Αν και άργησε λίγο να έρθει με το ταχυδρομείο χε χε.
junior-21- Φεβρουάριος 6, 2014 #10 Φεβρουάριος 6, 2014 χρησιμοποιησα πρόσφατα το direct RMA της Kingston μεσω του email eureturns[MENTION=2829]king[/MENTION]ston.eu Δεν ειχα αποδειξη αγορας. Την περασμένη Πέμπτη το πρωί έστειλα με απλο ΕΛΤΑ σε ενα φακελακι το προβληματικό προϊόν στην Kingston στην Αγγλία. Τρίτη πρωί προχθές (:flag: απιστευτο μολις 3 εργάσιμες :flag:) ήρθε το προϊόν αντικατάστασης 1
dpasinis Φεβρουάριος 6, 2014 #11 Φεβρουάριος 6, 2014 Άρα βρε παίδες, εάν η απόδειξη έχει χαθεί, δεν υφίσταται πρόβλημα!!!! :jump1:
sokinsohim Φεβρουάριος 12, 2014 #12 Φεβρουάριος 12, 2014 (edited) Σήμερα μόλις την παρέλαβα την μνήμη. Ολοκαίνουρια σφραγισμένο και με απόδειξη αλλαγής. Αν και άργησε λίγο να έρθει με το ταχυδρομείο χε χε. χρησιμοποιησα πρόσφατα το direct RMA της Kingston μεσω του email eureturns[MENTION=2829]king[/MENTION]ston.euΔεν ειχα αποδειξη αγορας. Την περασμένη Πέμπτη το πρωί έστειλα με απλο ΕΛΤΑ σε ενα φακελακι το προβληματικό προϊόν στην Kingston στην Αγγλία. Τρίτη πρωί προχθές (:flag: απιστευτο μολις 3 εργάσιμες :flag:) ήρθε το προϊόν αντικατάστασης Μεταφορικα πληρωσατε ρε παιδια ή οχι? Επισης το αυτοκολλητακι απο το dim το ειχατε βγαλει ή ηταν πανω ? Γιατι λεει 'Void if removed' Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 12, 2014 από sokinsohim
Ntontotis Φεβρουάριος 13, 2014 #13 Φεβρουάριος 13, 2014 To αυτοκόλλητο ήτανε κανονικά πάνω στο dimm σε εμένα και ναι αμα το αφερέσεις σημαίνει ότι δεν έχεις εγγύηση.Όσο για τα ταχυδρομικά τέλη, η Kingston μου έστειλε σε pdf ένα αρχείο το οποίο είχε τα στοιχεία παραλήπτη (δηλ. της Kingston στην Αγγλία)και έγραφε ότι με αυτό δε θα χρειαστεί να πληρώσω και το γραμματόσημο για να πάει σε αυτόυς, το εκτύπωσα λοιπόν, το κόλλησα σαν στοιχεία παραλήπτη, το πήγα στα ΕΛΤΑ (και μετα απο μεγάαααααλη και χρονοβόρα συννενόηση το δεχτήκανε να μου το ταχυδρομήσουν). Μάλιστα, μου κάνει εντύπωση το ότι ενώ ξεκίνησα να πάω στα ΕΛΤΑ Γαλατσίου,που είναι και πιο κοντά σε εμένα,δε το δεχόντουσαν να μου το ταχυδρομήσουν γιατί πρέπει να έχει γραμματόσημο να παει σαν διεθνές δέμα.Αλλά, στα ΕΛΤΑ Πατησίων μου το δεχτήκανε κανονικά,απλά το σφραγίσανε και το κρατήσανε για να το στείλουν. (Προσοχή λοιπόν, διότι τα τέλη είναι πληρωμένα απο την Kingston,μη σας βάλει ο υπάλληλος να πληρώσετε το γραμματόσημο με το ζόρι, διότι είναι και λίγο γίδια οι υπάλληλοι...) :...: 1
junior-21- Φεβρουάριος 13, 2014 #14 Φεβρουάριος 13, 2014 Μεταφορικα πληρωσατε ρε παιδια ή οχι?Επισης το αυτοκολλητακι απο το dim το ειχατε βγαλει ή ηταν πανω ? Γιατι λεει 'Void if removed' εγω τα έσκασα 6 ευρουλακια
DJman Οκτώβριος 18, 2015 #15 Οκτώβριος 18, 2015 Για τις καρτες Sd της ιδιας εταιριας ξερει κανεις τι ισχύει? Εγω κοιταζω παντα να εχουν lifetime εγγυηση οταν αγοραζω, αλλα στην αλλαζουν μετα?Δεν ξερω αν αξιζει κιολας για μια καρτα των 11 ευρω να κανεις την διαδικασια και να πληρωσεις και σταλτικα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now