Jump to content



E-SHOP Αγορά καινούριου παραλαβη μεταχειρισμένου.


AIRETIKOS

Recommended Posts

Γιατι ειστε τοσο δογματικοι μερικοι εδω μεσα;

Μας χαλασαν τα ακουστικα της SE με 9 ευρω; Ουτε στο ebay δεν τα βρισκεις τοσο. Ψωνιζω απο το eshop μονο οτι με συμφερει, κυριως μικροπραγματα. Ας πουμε εαν αγορασεις ενα κουτι (το Coolermaster 120 Elite απο eshop το πηρα) τι μπορει να συμβει; Να χαλασει μεσα σε εγγυηση, αντε και χαλασε, τι θα κανουμε; Το πας πισω και περιμενεις. Τι θα αλλαξει δηλαδη;

Προσωπικά δεν στηρίζω κατάστημα που γράφει τον πελάτη στα παλιά του τα παπούτσια. Όσο αγοράζει κάποιος από εκεί είναι σαν να επιβραβεύει τέτοιες πολιτικές.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Γενικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το eshop,ούτε με το σέρβις ούτε με την εξυπηρέτηση.

Βεβαία μετά από αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα το αποφεύγω όσο μπορώ,ιδικά σε

"ακριβά" πράγματα.Τώρα αυτό με το αερόθερμο είναι πραγματικά για γέλια και για κλάματα.

Link to comment
Share on other sites

Για το αυτοκολλητο τουλαχιστον εισαι υπερβολικος. Συμβαινει στην διαδικασια παραγωγης, φανταζομαι καταλαβαινεις οτι κατασκευαζονται με ελλιπη ποιοτικο ελεγχο. Εαν στο αλλαξαν για εμενα δεν υπαρχει καν θεμα. Δεν ειναι σαν τις περιπτωσεις που εχουμε διαβασει οπου "καινουργιοι" δισκοι βρεθηκαν με αρχεια μεσα. Οτι δειχνεις μπορει να εχει γινει στο εργοστασιο απο καποιον υπαλληλο πριν το βαλει στο κουτι του.

Δηλαδή ο υπάλληλος πριν το βάλει στο κουτί του μπορεί να το λερώσει (με τα χέρια του;!!) και να του λιώσει το πλαστικό με κανέναν αναπτήρα; :D

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ο υπάλληλος πριν το βάλει στο κουτί του μπορεί να το λερώσει (με τα χέρια του;!!) και να του λιώσει το πλαστικό με κανέναν αναπτήρα; :D

Να πεσει στο πατωμα;:D

Like για το σωστο ελληνικο ερωτηματικο :)

Link to comment
Share on other sites

σε ορισμενα πραματα , το eshop ειναι μονοδρομος , οπως για παραδειγμα τα crazy sundays και ορισμενα πραματακια που φερνει ΜΟΝΟ αυτο (δειτε την λιστα με τα pc cases ...και μετα δειτε και του plaisio ...)

πριν 3-4 βδομαδες πηρα ενα ομορφο keyboard με μονο 8ε , εξαλου ....ποσες οι πιθανοτητες να παθει ζημια κατι τετοιο . ακομα και αν το κλωτσανε . Απο βδομαδα περιμενω ενα bitfenix phenom case.... αλλα και παλι , ειναι αντικειμενο που δεν χαλαει ευκολα .

Παρολαυτα , αμα καποιος εχει ενδιασμους , ισως καλυτερα να προτιμησει για "μεγαλες" αγορες , καταστηματα που μπορει να τα πλησιασει και απο κοντα

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop βασικά δεν το συγκρίνεις με την ποικιλία του Πλαισίου, αλλά με αυτή του Skroutz. Μετά θυμάσαι το κορυφαίο support που έχει και ή αγοράζεις από κάποιο άλλο κατάστημα στο Skroutz ή απλά αγοράζεις μεταχειρισμένο. Καλύτερη εγγύηση και καλύτερη τιμή έχει το μεταχειρισμένο από το e-shop εκτώς και αν είναι μεταχειρισμένο που έχει αγοραστεί από το e-shop. Σε αυτή την περίπτωση έχει απλά καλύτερη τιμή.

Γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

σε ορισμενα πραματα , το eshop ειναι μονοδρομος , οπως για παραδειγμα τα crazy sundays και ορισμενα πραματακια που φερνει ΜΟΝΟ αυτο
στο skroutz υπαρχουν κατεβατα απο μαγαζια οταν ψαχνεις ενα προιον κ στην απιθανη περιπτωση που δεν υπαρχει μπορεις να το παραγγειλεις κ απο το αμαζον αν κ αυτο δυσκολα θα χρειαστει.. εγω συνηθως απο μικρα μαγαζια ψωνιζω οτι χρειαστω παω κ μονος μου κ τα παραλαμβανω κ δεν ασχολουμαι καν με ταχυδρομεια κ κουριερ ετσι μπορω κ να αγορασω κ απο οπου να ναι αφου πληρωνω μονο οταν φερει το προιον αρα κ στη περιπτωση που δε το φερει καπιο τυχαιο μαγαζι δε με νιαζει
Link to comment
Share on other sites

Ξαδελφος μου πηρε πριν λιγες μερες μια 770 και του φαινεται οτι ειναι χρησιμοποιημενη

Δεν ειχε ταινια στη συσκευασια,το σακουλακι που ηταν η καρτα ηταν με σελοτειπ ενω ειχε και σκονη η καρτα...

αντε βρες ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Ξαδελφος μου πηρε πριν λιγες μερες μια 770 και του φαινεται οτι ειναι χρησιμοποιημενη

Δεν ειχε ταινια στη συσκευασια,το σακουλακι που ηταν η καρτα ηταν με σελοτειπ ενω ειχε και σκονη η καρτα...

αντε βρες ακρη.

δεν ξερω αν συσκευαζουν τα κουτια με ζελατινα αν ξερει κανεις ας πει, πραγμα π δν νομιζω, γτ καιγω πηρα

μια 760 gigabyte και μου ρθε χωρις, και με ζιλοτειπ η σακουλιτσα μεσα στο κουτι, αλλα η καρτα ηταν αθικτη.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το ιδιο επαθα ..πηρα εναν 2.5" 1tb ..προφανως καινουριο...και οταν τον βλεπω σπιτι...αν και κλειστο το σακουλι ειδα μεσα του και κολλημενο πανω στο δισκο.."refurbished" ...ποιος με ειδε και δε με φοβήθηκε..φαγαν ενα χεσιμο κανονικο..και φυσικα απαιτησα οχι μονο αλλαγη αλλα και δωρεαν αποστολη (οπως και εγινε).

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη το πηρες την μια ημερα και το πηγες την αλλη με ολα αυτα και στο πηγαν στο service????

Γιατι ειχε βλαβη???? Γιατι δεν εκαναν αντικατασταση????

Πλακα μας κανουν......

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν είχα νέα από το κατάστημα,τη περασμένη Δευτέρα έλαβα μήνυμα

ότι είναι στο σέρβις και από τότε αγνοείτε η τύχη του.Θα πάρω τηλ πιο μετά

να δω τι θα μου πουν.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν είχα νέα από το κατάστημα,τη περασμένη Δευτέρα έλαβα μήνυμα

ότι είναι στο σέρβις και από τότε αγνοείτε η τύχη του.Θα πάρω τηλ πιο μετά

να δω τι θα μου πουν.

Εξακολουθω να επιμενω. Να κανει τι στο service???? Να επισκευασουν τι???? ή χρειαζεται τοσος χρονος για να πιστοποιησουν την τσαπατσουλια που εχουν κανει???

Ή γινεται αντικατασταση ή οχι. Και δεν εχει σημασια το ποσο αγορας. Μερικοι πρεπει να μαθουν να σεβονται και το 1 ευρω που δινει καποιος.

Δυστηχως για αυτο ειμαστε εδω που ειμαστε. Και οπως καταλαβα φιλε μου θα το παρεις πισω(αν το παρεις) ''του χρονου.''

Τι να πω??? ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :magic::magic:

Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα τηλ και μου είπαν ότι έγινε ο "τεχνικός έλεγχος" και ότι πράγματι ήταν ανοιγμένο/χρησιμοποιημένο.

Έχει εγκριθεί η αντικατάσταση άλλα λέει δεν το είδαν στο "τμήμα επιστροφών" οποτε θα πάρει αυτός τηλ να

τους ενημερώσει ώστε να προχωρήσει η αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Απλα απαραδεκτο αυτο.

μου είπαν ότι έγινε ο "τεχνικός έλεγχος" και ότι πράγματι ήταν ανοιγμένο/χρησιμοποιημένο.

Γιατι ειναι απαραδεκτο; Ποιος θα αποφασισει εαν ειναι ετσι οπως λεει ο πελατης (ανοιγμενο/χρησιμοποιημενο) ο Μπαμπης που οδηγαει το φορτηγο, η Μαιρη που ειναι τηλεφωνητρια η ο κος Γιωργος που επισκευαζει το ασανσερ;

Οσο απλο και να ειναι να δει καποιος μια εξωτερικη φθορα αυτο πρεπει να γινει απο τον ανθρωπο που εχει αναλαβει αυτην την δουλεια.

Απαραδεκτο ειναι οτι τους πηρε τοσες ημερες για κατι τοσο απλο, σε αυτο συμφωνουμε. Αλλα ο τεχνικος πληρωνεται να κανει μια δουλεια και μονο αυτος πρεπει να την κανει.

Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτο είναι πως πουλάνε μτχ είδη για καινούργια.

Αντί να ζητήσουν συγνώμη και να του το αλλάξουν on the fly, έχουν τον άνθρωπο και περιμένει τόσες μέρες για κάτι που έχει πληρώσει.

Ο τεχνικός έλεγχος τους μάρανε!

Sent from my LG-G2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.