Jump to content



Visionstudio , ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ!


denz

Recommended Posts

venom δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια έτσι δουλεύει η αγορά υπολογιστών. Παραγγέλνεις, πληρώνεις, μετά παραγγέλνουν εκείνοι κι έχει ο Ερμής. Το κακό εδώ πέρα είναι η ασυνέπεια στην επικοινωνία, η έλλειψη αποθεμάτων ισχύει στη συντριπτική πλειοψηφία προϊόντων παντού.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Καλα να λεει στο site "διαθεσιμο σε χ/ψ εργασιμες" ή "κατοπιν παραγγελιας".... το εχουμε μαθει το παραμυθι...50/50 να μην το δεις ποτε το προϊον. Αλλα πριν 3 μερες μου ετυχε να δω αμεσα διαθεσιμο κινητο σε μαγαζι στο σκρουτζ και να παω απο κει να το παρω για να το δω κιολας.

Το μαγαζι αν και πανω στην Θηβων, ειναι αποθηκη... Δηλαδη εχει μια βιτρινα αδεια τελειως και μεσα εχει στοιβαγμενα πλυντηρια/τηλεορασεις κτλ στις κουτες τους ή σε φελιζολ. Ρωταω την κυρια που ηταν στο ταμειο αν θα μπορουσα να δω το συγκεκριμενο κινητο και μου λεει: "Ποιο αυτο? Εχουν εξαντληθει ολα καιρο τωρα."

Αφου το μαγαζι το εχεις ΜΟΝΟ για αποθηκη μωρη φοραδα.........ανανεωσε το @#$%^&* το site σου....που θες να εχεις μαγαζι με ηλεκτρονικα και το μονο που ξερεις ειναι να βαζεις το πλυντηριο στους 40C και να ανοιγεις το φλιπερακι στα windows 2000.

Παρ'ολα αυτα αυτη ειναι η ιδια που οταν θα παει σε καποιο δημοσιο ταμειο να πληρωσει κατι ή να παρει καποια πληροφορια κανει "Τσ τσ τσ....100 χρονια πισω αυτο το κρατος...καμια μηχανοργανωση."

edit: Ακομα σε αποθεμα το κινητο!

Link to comment
Share on other sites

Καλα να λεει στο site "διαθεσιμο σε χ/ψ εργασιμες" ή "κατοπιν παραγγελιας".... το εχουμε μαθει το παραμυθι...50/50 να μην το δεις ποτε το προϊον. Αλλα πριν 3 μερες μου ετυχε να δω αμεσα διαθεσιμο κινητο σε μαγαζι στο σκρουτζ και να παω απο κει να το παρω για να το δω κιολας.

Το μαγαζι αν και πανω στην Θηβων, ειναι αποθηκη... Δηλαδη εχει μια βιτρινα αδεια τελειως και μεσα εχει στοιβαγμενα πλυντηρια/τηλεορασεις κτλ στις κουτες τους ή σε φελιζολ. Ρωταω την κυρια που ηταν στο ταμειο αν θα μπορουσα να δω το συγκεκριμενο κινητο και μου λεει: "Ποιο αυτο? Εχουν εξαντληθει ολα καιρο τωρα."

Αφου το μαγαζι το εχεις ΜΟΝΟ για αποθηκη μωρη φοραδα.........ανανεωσε το @#$%^&* το site σου....που θες να εχεις μαγαζι με ηλεκτρονικα και το μονο που ξερεις ειναι να βαζεις το πλυντηριο στους 40C και να ανοιγεις το φλιπερακι στα windows 2000.

Παρ'ολα αυτα αυτη ειναι η ιδια που οταν θα παει σε καποιο δημοσιο ταμειο να πληρωσει κατι ή να παρει καποια πληροφορια κανει "Τσ τσ τσ....100 χρονια πισω αυτο το κρατος...καμια μηχανοργανωση."

edit: Ακομα σε αποθεμα το κινητο!

καλα ειναι το vision studio ....

πριν 2 μηνες σχεδον , εκανα μια παραγγελεια απο ενα αλλο ιντερνετομαγαζο ,

ακομα περιμενω .....

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε και τα σύκα σύκα και την σκάφι σκάφι.

Δυστυχώς στην αγορά η/υ που γνωρίζω ενα μέρος της λόγο δουλειάς γίνονται τα εξής.

Για να έχεις χαμηλές τιμές πρέπει να κάνεις εισαγωγή ο ίδιος. Μετρητά πάντα κ οτι τιμη πετύχεις. Που σε 2 μήνες σίγουρα το προϊόν θα έχει χάσει αξία και θα έχεις χασούρα αν στοκαρεις γιατί παίζει κ να σου μείνει στο ράφι αλλά γιατί μπορεί να το δώσεις κ χαμηλότερα αποτι το αγόρασες.

Επίσης λόγο ανταγωνισμού τα κέρδη είναι πολυ μικρά. Σκεφτητε οτι ενα είδος στο skroutz εχει τιμη λιανικής με ΦΠΑ οσο αγοράζω εγώ απο τον εισαγωγέα χωρις ΦΠΑ τιμή μετρητής.

Ετσι δημιουργηθηκαν αρκετά μαγαζακια σε αποθήκες με ηλεκτρονικό πρόσωπο τα οποια δεν κράτησαν, δεν θα κρατήσουν πολύ. Αφού τα έξοδα ειναι αρκετά μεγάλα κ οταν 1 2 3 δεν εξυπηρετεις σωστά τον πελάτη θα πάει παρακάτω. Είτε κλείνουν απο χρέη και φόρους που δε πληρώθηκαν ποτέ. Κλπ κλπ

Αν θέλετε τιμή να ξέρετε οτι γνωστά μαγαζιά θα καθυστερησουν τις περισσότερες φορές. Γιατί τα κάνουν παραγγελία απο εξωτερικό. Αν δε τους έρθουν όπως υπόσχεται ο προμηθευτής γιατί η ελλαδιτσα ειναι μαγαζάκι και η τρύπα που πουλάει μεσω ίντερνετ είναι τσαντίρι για τα ματια τους με μικρούς τζίρους. Τότε τρώνε πακέτο κ αυτοί κ χάνουν πελάτες όπως αναφέρουν κ άλλοι.

Επίσης για να εχεις έλεγχο αποθήκης είτε θέλεις άτομο που θα ασχολείται αποκλειστικά με αυτό = € ειτε θα αγοράσεις πρόγραμμα που θα έχει κ online eshop module που θα κρατάει και εμπορικό αλλά και αποθήκη = €€.

Και δεν μιλάμε για 300€ κλπ.

Εμπορικό με eshop και τηρηση αποθήκης κοστίζει περίπου κανα 3000 συν παραμετροποιηση εγκατάσταση συν server - τερματικό συν ετήσιο συμβόλαιο στήριξης. Μαζεύετε κανα 10αρικο για πλάκα. Και ολα αυτά για να πεις οτι θα συναγωνιστεις την αγορά με κάτω απο 10% κέρδος.

Ειτε θα πρέπει να πουλήσεις 20 πληρη pc την ημερα για να βγάλεις 15 ευρώ στο μηχάνημα κ αν κ αυτο είτε δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

Αυτα τα ολιγα αν κ δύσκολα απο κινητό

Sent from my Pantoflini N7100

Link to comment
Share on other sites

ναι μεν εχεις ενα δικιο , αλλα ορισμενοι ειναι γαιδουρια

συγκεκριμενα στην περιπτωση μου , θα τους πεσει ο κολος να παρουν ενα τηλεφωνο και να μου πουνε " ξερεις , τελικα δεν θα ερθει ποτε " η πολυ απλα " συγνωμμη για την ταλαιπωρια , αλλα μεσα στον μηνα θα ερθει " ?

Φταιω εγω να το παραγγειλω απο αλλο μαγαζι (που μονο η αξιοπρεπεια μου ειναι εμποδιο)? και αμα τους ερθει μεθαυριο ? τι θα τους πω ? σορρυ , κρατιστε το " ?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Αλλά χωρίς πραγματικά να ξέρω κ απλά κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου. αν παλεύεις με 500 παραγγελίες χάνεις την μπάλα κ δεν μπορείς να τα προγραμματισεις σωστά αν δεν έχεις προσωπικό κ σωστή δόμηση. Κ δυστυχώς τα έσοδα κ τα έξοδα μιας επιχείρησης δεν επιτρέπουν σωστή δόμηση κ προσωπικό.

Τα παραπάνω τα βλέπω απο την δικια μου δουλειά. Που κανω δουλειά 3 ατόμων. Με φουλ απληρωτες υπερωρίες. 100 πράγματα στο κεφάλι μου κ παράλληλες δουλειές. Και λεφτά τις πλάκας. Κ ούτε μπορείς να πεις κ πολλά γιατί βλέπω πόσα μας χρωστάνε κ τι ψιλο γίνεται.

Sent from my Pantoflini N7100

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Αλλά χωρίς πραγματικά να ξέρω κ απλά κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου. αν παλεύεις με 500 παραγγελίες χάνεις την μπάλα κ δεν μπορείς να τα προγραμματισεις σωστά αν δεν έχεις προσωπικό κ σωστή δόμηση. Κ δυστυχώς τα έσοδα κ τα έξοδα μιας επιχείρησης δεν επιτρέπουν σωστή δόμηση κ προσωπικό.

Τα παραπάνω τα βλέπω απο την δικια μου δουλειά. Που κανω δουλειά 3 ατόμων. Με φουλ απληρωτες υπερωρίες. 100 πράγματα στο κεφάλι μου κ παράλληλες δουλειές. Και λεφτά τις πλάκας. Κ ούτε μπορείς να πεις κ πολλά γιατί βλέπω πόσα μας χρωστάνε κ τι ψιλο γίνεται.

Sent from my Pantoflini N7100

απλα για την ιστορια

η παραγγελεια μου ηταν η αριθμος 567 ( αυτη που δεν εχει ερθει ποτε) , την επομενη μερα , απο ιδιο καταστημα εκανα αλλη μια με αριθμο 568 (μνημες g.skill sniper) οι οποιες ηρθαν σε 3 μερες

οποτε δεν ειναι θεμα αυτου ....

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετίζω όλο το φόρουμ. Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα θέλοντας να μοιραστώ μαζί σας, την αγανάκτησή μου σχετικά με την αντιμετώπιση που έχω από το συγκεκριμένο μαγαζί.

Η ιστορία ξεκινάει το καλοκαίρι, όπου βγάζοντας να καθαρίσω την μητρική και το cpu κάνω μαμακία και στραβώνω κατά λάθος 2 pins. Σοκαρισμένος από την βλ@κει@ που έκανα, άρχισα να ψάχνω τι μπορώ να κάνω για να μην πετάξω στα σκουπίδια την μητρική μου UD5H.

Γνωρίζοντας ότι ακυρώνεται κατευθείαν η εγγύηση και το κατάστημα από το οποίο την αγόρασα δεν μπορεί να κάνει κάτι, επικοινώνησα με το support της Gigabyte. Μετά από ολιγοήμερο παίδεμα και ενώ τους είχα εξηγήσει ότι εγώ στράβωσα τα pins και εγώ φταίω, αλλά διατίθεμαι να πληρώσω (ένα λογικό ποσό) την επισκευή, επέμειναν ότι πρέπει να απευθυνθώ στο μαγαζί από που την αγόρασα. Μάλιστα μου είπαν ότι αν το μαγαζί δεν συνεργαστεί (στο να αναλάβει να την στείλει για επισκευή) να επικοινωνήσω μαζί τους (με την Gigabyte) και να τους δώσω ονόματα που και ποιος δεν αναλαμβάνει.

Ωραία μέχρι εδώ. Επικοινωνώ με το visionstudio αναφέροντας του την συζήτηση που είχα με την Gigabyte και ότι μου έδωσαν οδηγίες πως πρέπει να με βοηθήσει. Η απάντηση του ήταν πως ο προμηθευτής τους, ούτε θέλει να ακούει για τέτοια περιστατικά ... όπως προφανώς και κανένας ελληνικός προμηθευτής. Οπότε λαμβάνοντας αυτό, πρότεινα στο visionstudio να μιλήσω με την Gigabyte και να τους πω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι το κατάστημα και ότι ο προμηθευτής δεν πρόκειται να συνεργαστεί. Η Giga επέμεινε να ζορίσω το κατάστημα αλλιώς να δώσω ονόματα. Επειδή δεν ήθελα όμως να κάνω τον ρουφ, μίλησα με το visionstudio και τους είπα ότι πρέπει να βρούμε μια λύση. Έτσι και έγινε, μου είπαν ότι τελικά θα αναλάβουν την επισκευή, το κόστος είναι στα 40€ ΑΛΛΑ ο χρόνος που θα χρειαστεί αποστολή-επισκευή-αποστολή κτλπ, επειδή θα σταλθεί εξωτερικό, είναι περίπου 60 ημέρες. Ανήμπορος να κάνω κάτι άλλο δέχτηκα και το πήρα απόφαση να περιμένω. Ημερομηνία που την παρέδωσα, 13 Αυγούστου.

Λοιπόν, για να μην σας κουράζω, μετά από αλλεπάλληλα emails, τηλέφωνα, επικοινωνία κτλπ με visionstudio ειδικά τον Οκτώβριο που έφτανε η προθεσμία που μου είχαν δώσει ... πάιρνω απάντηση ότι η επισκευή είναι επιτυχής και ότι περιμένουμε απάντηση από τον "γνωστό" τους για το πότε θα την στείλουν Ελλάδα. Περνάνε οι μέρες... περνάνε οι βδομάδες... μπαίνουμε Νοέμβρη και τελικά μου λένε ότι η αποστολή έχει γίνει (γύρω στις 5-6 του μηνός) και ότι σε 1 το πολύ 2 βδομάδες θα την έχουμε στα χέρια μας. Ωραιά, έλα μου ντε που ακόμα και στις 20 Νοέμβρη δεν είχαμε τίποτα νεότερο. Όταν αποφάσισα τέλη Νοέμβρη να τους πάρω τηλ και να δω τι γίνεται, ρωτώντας γιατί αργεί τόσο πολύ και αν έχουν κάποιο tracking number να δούμε τι γίνεται μου είπαν ότι θα το ξαναδουν και θα με ενημερώσουν. Ενημέρωση όπως ήταν φυσικό δεν έλαβα. Έχοντας χάσει την υπομονή μου, ξαναπαίρνω τηλ ρωτώντας ευθέως να μου πουν τι γίνεται και πότε θα έρθει, γιατί δεν υπάρχει tracking number κτλπ. Η απάντηση του τεχνικού ήταν ότι ο άλλος τεχνικός που έχει αναλάβει την υπόθεση μου , βρίσκεται εξωτερικό για δουλειές και ότι δεν μπορεί να τον βρει (γιατί δεν έχει internet/skype... κάτι τέτοια μου έλεγε) για να τον ρωτήσει που βρίσκεται η κατάστασή μου(!)(!)(!) Μου ανέφερε επίσης ότι δεν έχει κάποιο tracking number και δεν γνωρίζει τι (τους) γίνεται.

Αγανακτισμένος το προηγούμενο ΣΚ τους στέλνω email και τους λέω ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και ότι περιμένω μια ΥΠΕΥΘΥΝΗ απάντηση. Από τότε τίποτα. Μετράω ήδη 4 μήνες+ αναμονής. Ειμαι στο τσακ να μιλήσω με συνήγορο καταναλωτή αλλά θέλω πρώτα να μου πείτε την δικιά σας γνώμη, τι δικαιούμαι και πως πρέπει να το χειριστώ.

Δεν διάβασα όλο το thread αλλά έγραψες ότι θα έπερνε 60 μέρες αν την έδεινες στο Vision Studio και οι τύποι σου είπαν πιο πρίν οτι δεν το κάνουν αυτό.

Sorry αλλά τα ήθελες και τα έπαθες.

Η Gigabyte σου έδεινε άκυρο(πολύ ωραία και αυτή).

Ας ρουφιάνευες ΈΛΕΟς ΠΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ THELAB ΣΕ ΚΆΘΕ THREAD ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΨΩΝΊΖΕΤΕ ??? σορρυ.

Απλά γράφει κάποιος ότι έχει πρόβλημα με ενα μαγαζί κ από κάτω ΟΛΟΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΆΖΩ ΠΟΤΕ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. σορρυ rage.:fist:

Link to comment
Share on other sites

Δεν διάβασα όλο το thread αλλά έγραψες ότι θα έπερνε 60 μέρες αν την έδεινες στο Vision Studio και οι τύποι σου είπαν πιο πρίν οτι δεν το κάνουν αυτό.

Sorry αλλά τα ήθελες και τα έπαθες.

Η Gigabyte σου έδεινε άκυρο(πολύ ωραία και αυτή).

Ας ρουφιάνευες ΈΛΕΟς ΠΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ THELAB ΣΕ ΚΆΘΕ THREAD ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΨΩΝΊΖΕΤΕ ??? σορρυ.

Απλά γράφει κάποιος ότι έχει πρόβλημα με ενα μαγαζί κ από κάτω ΟΛΟΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΆΖΩ ΠΟΤΕ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. σορρυ rage.:fist:

Και ποιος σου είπε εσένα ότι είμαι ρουφιάνος; Έκανα μ@λ@κι@ και θα ρουφιανέψω κιόλας; Το παραπονό μου είναι ότι δεν μπορούσα να συνεννοηθώ (αυτοί ήταν οι υπαίτιοι) σε σημείο να φτάσουμε σε κοροϊδία και ότι δεν τήρησαν το χρονοδιαγράμμα κατά το διπλάσιο (σε μήνες, όχι ημέρες). Όλοι θέλουν (πολύ) σπρώξιμο στην Ελλάδα, για να λειτουργήσουν.

Εφόσον όμως κράζεις όσους μπαίνουν και γράφουν,διαβάζουν και σχολιάζουν τέτοια threads, γιατί το κάνεις κι εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος σου είπε εσένα ότι είμαι ρουφιάνος;

Συγνώμη για το offtopic αλλά αυτή η αίσθηση ρουφιανιάς είναι που μας έχει 'φάει'.

Πας στο Visionstudio και ζητάς το αυτονόητο, όπως δείχνει η στάση της Gb, και τι σου λένε?

"Χ€σ€ μας ρε φίλε, που να μπλέκουμε τώρα, δεν τα κάνουμε εμείς αυτά, αγόρασε μια καινούρια να τελειώνεις."

Αλλά όχι γιατί να γίνεις εσύ ρουφιάνος και να τους αναγκάσεις να κάνουν τη ΔΟΥΛΕΙΑ τους, ας το κάνει κάποιος άλλος, 'άτιμος'...

Link to comment
Share on other sites

Ωχαδερφισμός λεγεται και ηταν παντα χαρακτηριστικό της ελληνικής φυλής.

Ο ενας και μοναδικός λόγος που είμαστε εκεί που είμαστε.

Δεν ειμαι ρουφιάνος λεει...

Τι άλλο θα ακούσουμε...

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το offtopic αλλά αυτή η αίσθηση ρουφιανιάς είναι που μας έχει 'φάει'.

Πας στο Visionstudio και ζητάς το αυτονόητο, όπως δείχνει η στάση της Gb, και τι σου λένε?

"Χ€σ€ μας ρε φίλε, που να μπλέκουμε τώρα, δεν τα κάνουμε εμείς αυτά, αγόρασε μια καινούρια να τελειώνεις."

Αλλά όχι γιατί να γίνεις εσύ ρουφιάνος και να τους αναγκάσεις να κάνουν τη ΔΟΥΛΕΙΑ τους, ας το κάνει κάποιος άλλος, 'άτιμος'...

Παιδιά, μην βάζετε λόγια που δεν είπα. Ποτέ δεν άφησα να εννοηθεί ότι το αφηνώ εγώ για να το κάνει κάποιος άλλος, για να μην κακοχαρακτηριστώ. Σαφώς και αν με έγραφαν και έβλεπα ότι δεν προχωράει το θέμα, θα τους έδινα στην Giga. Αλλά όχι κατευθείαν, με την πρώτη επικοινωνία. Ο καθένας βέβαια πράττει όπως νομίζει.

Ωχαδερφισμός λεγεται και ηταν παντα χαρακτηριστικό της ελληνικής φυλής.

Ο ενας και μοναδικός λόγος που είμαστε εκεί που είμαστε.

Δεν ειμαι ρουφιάνος λεει...

Τι άλλο θα ακούσουμε...

sent from mobile

Άσε μας ρε φίλε, έμαθες μια λέξη και την πετάς στο άσχετο. Σε ποιο ακριβώς σημείο κατάλαβες ότι φέρθηκα με ωχαδερφισμό και δεν κυνήγησα το δίκαιο μου; Επειδή δεν τους έδωσα στην Giga με την πρώτη είμαι ωχαδερφικός; Και ποιος είσαι εσύ που εξαιρείσαι από την ελληνική φυλή, όπως λες, και βάζεις εμένα σε αυτό το καζάνι; Με ξέρεις και από χθες;

Ήμαρτον με κάποιους που θέλουν να τρολλάρουν από το πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=17903]denz[/MENTION] ναι μεν χρησιμοποίησα λόγια που δεν είπες, αλλά, τουλάχιστον για μένα, άφησες ξεκάθαρα να εννοηθούν.

Ναι μεν μπορεί εσύ να μην είχες αυτό το σκεπτικό, αλλά στην τελική, κάποιος άλλος θα πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Αλλά για να χρησιμοποίησω δικά σου λόγια:

Επικοινωνώ με το visionstudio...Η απάντηση του ήταν πως ο προμηθευτής τους, ούτε θέλει να ακούει για τέτοια περιστατικά ... όπως προφανώς και κανένας ελληνικός προμηθευτής...πρότεινα στο visionstudio να μιλήσω με την Gigabyte και να τους πω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι το κατάστημα και ότι ο προμηθευτής δεν πρόκειται να συνεργαστεί.... μίλησα με το visionstudio ... μου είπαν ότι τελικά θα αναλάβουν την επισκευή,

Σε περίπτωση που δεν είναι προφανές, ούτε σε λυπήθηκαν ούτε ξαφνικά λογικεύτηκαν. Απλά φοβήθηκαν τις επιπτώσεις που θα είχε η αναφορά του ονόματος τους στη Gb. (ή οπουδήποτε αλλού)

...μετά από αλλεπάλληλα emails, τηλέφωνα, επικοινωνία κτλπ με visionstudio ... Περνάνε οι μέρες... περνάνε οι βδομάδες... μπαίνουμε Νοέμβρη ... ακόμα και στις 20 Νοέμβρη δεν είχαμε τίποτα νεότερο. ... μου είπαν ότι θα το ξαναδουν ...Ενημέρωση όπως ήταν φυσικό δεν έλαβα...Αγανακτισμένος το προηγούμενο ΣΚ ... Μετράω ήδη 4 μήνες+ αναμονής. Ειμαι στο τσακ να μιλήσω με συνήγορο καταναλωτή

Τελικά, μετά απ' όλα τα παραπάνω κατάφερες να εξυπηρετηθείς, και όλα καλά! Το κατάστημα βρίσκεται ακριβώς στην ίδια θέση/κατάσταση που ήταν και πριν την αγορά σου.

Δηλαδή.... θα ξανακάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ την επόμενη φορα που θα συμβεί κάτι παρόμοιο, είτε σε σένα, είτε σε φίλο σου, είτε σε παντελώς άγνωστο.

Ε, τουλάχιστον ας ελπίζουμε αυτός ο επόμενος, παντελώς άγνωστος, να ΕΪΝΑΙ ρουφιάνος....

ΥΓ. denz δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, ούτε ψάχνω για καυγά, απλά σχολιάζω μια νοοτροπία/αντιπετώπιση θέματος που εγώ την θεωρώ λάθος.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=17903]denz[/MENTION] ναι μεν χρησιμοποίησα λόγια που δεν είπες, αλλά, τουλάχιστον για μένα, άφησες ξεκάθαρα να εννοηθούν.

Ναι μεν μπορεί εσύ να μην είχες αυτό το σκεπτικό, αλλά στην τελική, κάποιος άλλος θα πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Αλλά για να χρησιμοποίησω δικά σου λόγια:

Σε περίπτωση που δεν είναι προφανές, ούτε σε λυπήθηκαν ούτε ξαφνικά λογικεύτηκαν. Απλά φοβήθηκαν τις επιπτώσεις που θα είχε η αναφορά του ονόματος τους στη Gb. (ή οπουδήποτε αλλού)

Τελικά, μετά απ' όλα τα παραπάνω κατάφερες να εξυπηρετηθείς, και όλα καλά! Το κατάστημα βρίσκεται ακριβώς στην ίδια θέση/κατάσταση που ήταν και πριν την αγορά σου.

Δηλαδή.... θα ξανακάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ την επόμενη φορα που θα συμβεί κάτι παρόμοιο, είτε σε σένα, είτε σε φίλο σου, είτε σε παντελώς άγνωστο.

Ε, τουλάχιστον ας ελπίζουμε αυτός ο επόμενος, παντελώς άγνωστος, να ΕΪΝΑΙ ρουφιάνος....

ΥΓ. denz δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, ούτε ψάχνω για καυγά, απλά σχολιάζω μια νοοτροπία/αντιπετώπιση θέματος που εγώ την θεωρώ λάθος.

Άφησα να εννοηθεί τι; Ότι έβαλα την Gigabyte να το κάνει για μένα; Μα δεν έκανε η Gigabyte τίποτα, απλά εγώ ανέφερα στο visionstudio αυτό που είπε. Αλλά και πάλι, σε διαφορετική περίπτωση που δεν ήθελα να ασχοληθώ, ποιος έπρεπε να το κάνει δηλαδή; Ζήτησα από κανένα φυσικό πρόσωπο να με βοηθήσει και τα λέτε όλα αυτά; Συμβουλή ζήτησα για το πως πρέπει να δράσω. 220€ έσκασα για επώνυμη μητρική της Gigabyte και δέχτηκα να πληρώσω την επισκευή εξ'αρχής, μήπως έπρεπε να την φορτώσω παραμάσχαλα και να την πάω εγώ ο ίδιος (που περίπου το ίδιο ζόρι τράβηξα με την ασυνεννοησία).

OK, οπότε εφόσον ενήργησα λάθος και πρέπει στο ελλαδιστάν να νιώθω άσχημα επειδή δεν "ρουφιάνεψα" με την πρώτη απαιτώ πλέον, από εδώ και πέρα, οποιονδήποτε αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα με οποιοδήποτε κατάστημα, την επομένη να έχει στείλει μηνυτήρια αναφορά στην προστασία καταναλωτή. Αυτό θέλατε να ακούσετε; Ορίστε λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν με κατάλαβες!

Αυτό που θέλω να τονίσω περισσότερο είναι πως επειδή εσύ δεν ήθελες να κάνεις τον ρουφιάνο, το 'κατάστημα' θα κάνει τα ίδια και στον επόμενο, και στον επόμενο, μέχρι (αν είμαστε τυχεροί) να βρεθεί κάποιος ρουφιάνος.

Και προφανώς, δεν σε κατηγορεί κανένας! Δικά σου είναι τα λεφτά, τα κάνεις ότι γουστάρεις, και φυσικά αντιμετωπίζεις καταστάσεις όπως εσύ γουστάρεις.

Απλά συζητάμε τι, πιθανώς, θα ήταν καλύτερο να κάνεις ώστε να μην ταλαιπωρηθείς για τόσους μήνες, για σένα και για όποιον άλλον διαβάσει το θέμα.

Πιστεύω θα συμφωνείς πως αν κάποιος πριν από σένα είχε παρόμοια εμπειρία και τους είχε 'ρουφιανέψει' στην Gb ή στο ΙΝΚΑ ή... , τότε ή θα σε εξυπηρετούσαν καλύτερα ή δεν θα πουλούσαν καν.

'Ρουφιάνος', σύμφωνα με τον ορισμό του πρώτου post, είναι αυτός που αναφέρει τα ονόματα αυτών που αρνούνται να τον εξυπηρετήσουν, όπως πρέπει και όπως ορίζει το αφεντικό, στο αφεντικό. (στην προκειμένη περίπτωση στη Gb)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Δεν μου είχε ξανατύχει παρόμοιο περιστατικό, να φταίω εγώ αλλά να διατίθεμαι να πληρώσω την επισκευή. Δεν ήξερα αν είχα δικαίωμα να πιέσω το κατάστημα εφ'όσον το προϊόν ήταν εκτός εγγύησης με υπαιτιότητα δική μου. Γι'αυτό και ρώτησα τη Gigabyte, η οποία επέμεινε ότι αναλαμβάνει το κατάστημα την υπόθεση. Και γι'αυτό δεν τους φοβέρισα εξ'αρχής. Προσπάθησα να βρω μια πολιτισμένη λύση, και όχι με το πρώτο εμπόδιο να δίνω ονόματα. Στο φινάλε, αν σταματήσουν να πουλάνε επειδή έφαγαν καταγγελίες, οι πρώτοι που θα την πληρώσουν θα είναι κάποιοι υπάλληλοι που δεν φταίνε σε τίποτα. Κινητοποιήθηκα και τους προειδοποίησα. Αυτό τους έκανε να μην μπορούν να αρνηθούν. Αν ο άλλος γουστάρει να δίνει ονόματα, χωρίς προειδοποιήσεις και το θεωρεί μαγκιά, ας το κάνει. Όταν πλέον είδα ότι τα πράγματα οδηγούσαν σε κοροϊδία το έκανα βέβαια.

Το παρών thread έχει 3k+ views από άτομα του χώρου και πιθανόν υποψήφιους αγοραστές/ήδη πελάτες κτλπ. Προσωπικά το θεωρώ χειρότερο από καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Και για να κλείνω, εμένα με πείραξε που κάποιοι βγαίνουν και λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι και χαρακτηρίζουν όπως να'ναι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.