denz Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14, 2013 Χαιρετίζω όλο το φόρουμ. Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα θέλοντας να μοιραστώ μαζί σας, την αγανάκτησή μου σχετικά με την αντιμετώπιση που έχω από το συγκεκριμένο μαγαζί.Η ιστορία ξεκινάει το καλοκαίρι, όπου βγάζοντας να καθαρίσω την μητρική και το cpu κάνω μαμακία και στραβώνω κατά λάθος 2 pins. Σοκαρισμένος από την βλ@κει@ που έκανα, άρχισα να ψάχνω τι μπορώ να κάνω για να μην πετάξω στα σκουπίδια την μητρική μου UD5H.Γνωρίζοντας ότι ακυρώνεται κατευθείαν η εγγύηση και το κατάστημα από το οποίο την αγόρασα δεν μπορεί να κάνει κάτι, επικοινώνησα με το support της Gigabyte. Μετά από ολιγοήμερο παίδεμα και ενώ τους είχα εξηγήσει ότι εγώ στράβωσα τα pins και εγώ φταίω, αλλά διατίθεμαι να πληρώσω (ένα λογικό ποσό) την επισκευή, επέμειναν ότι πρέπει να απευθυνθώ στο μαγαζί από που την αγόρασα. Μάλιστα μου είπαν ότι αν το μαγαζί δεν συνεργαστεί (στο να αναλάβει να την στείλει για επισκευή) να επικοινωνήσω μαζί τους (με την Gigabyte) και να τους δώσω ονόματα που και ποιος δεν αναλαμβάνει.Ωραία μέχρι εδώ. Επικοινωνώ με το visionstudio αναφέροντας του την συζήτηση που είχα με την Gigabyte και ότι μου έδωσαν οδηγίες πως πρέπει να με βοηθήσει. Η απάντηση του ήταν πως ο προμηθευτής τους, ούτε θέλει να ακούει για τέτοια περιστατικά ... όπως προφανώς και κανένας ελληνικός προμηθευτής. Οπότε λαμβάνοντας αυτό, πρότεινα στο visionstudio να μιλήσω με την Gigabyte και να τους πω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι το κατάστημα και ότι ο προμηθευτής δεν πρόκειται να συνεργαστεί. Η Giga επέμεινε να ζορίσω το κατάστημα αλλιώς να δώσω ονόματα. Επειδή δεν ήθελα όμως να κάνω τον ρουφ, μίλησα με το visionstudio και τους είπα ότι πρέπει να βρούμε μια λύση. Έτσι και έγινε, μου είπαν ότι τελικά θα αναλάβουν την επισκευή, το κόστος είναι στα 40€ ΑΛΛΑ ο χρόνος που θα χρειαστεί αποστολή-επισκευή-αποστολή κτλπ, επειδή θα σταλθεί εξωτερικό, είναι περίπου 60 ημέρες. Ανήμπορος να κάνω κάτι άλλο δέχτηκα και το πήρα απόφαση να περιμένω. Ημερομηνία που την παρέδωσα, 13 Αυγούστου.Λοιπόν, για να μην σας κουράζω, μετά από αλλεπάλληλα emails, τηλέφωνα, επικοινωνία κτλπ με visionstudio ειδικά τον Οκτώβριο που έφτανε η προθεσμία που μου είχαν δώσει ... πάιρνω απάντηση ότι η επισκευή είναι επιτυχής και ότι περιμένουμε απάντηση από τον "γνωστό" τους για το πότε θα την στείλουν Ελλάδα. Περνάνε οι μέρες... περνάνε οι βδομάδες... μπαίνουμε Νοέμβρη και τελικά μου λένε ότι η αποστολή έχει γίνει (γύρω στις 5-6 του μηνός) και ότι σε 1 το πολύ 2 βδομάδες θα την έχουμε στα χέρια μας. Ωραιά, έλα μου ντε που ακόμα και στις 20 Νοέμβρη δεν είχαμε τίποτα νεότερο. Όταν αποφάσισα τέλη Νοέμβρη να τους πάρω τηλ και να δω τι γίνεται, ρωτώντας γιατί αργεί τόσο πολύ και αν έχουν κάποιο tracking number να δούμε τι γίνεται μου είπαν ότι θα το ξαναδουν και θα με ενημερώσουν. Ενημέρωση όπως ήταν φυσικό δεν έλαβα. Έχοντας χάσει την υπομονή μου, ξαναπαίρνω τηλ ρωτώντας ευθέως να μου πουν τι γίνεται και πότε θα έρθει, γιατί δεν υπάρχει tracking number κτλπ. Η απάντηση του τεχνικού ήταν ότι ο άλλος τεχνικός που έχει αναλάβει την υπόθεση μου , βρίσκεται εξωτερικό για δουλειές και ότι δεν μπορεί να τον βρει (γιατί δεν έχει internet/skype... κάτι τέτοια μου έλεγε) για να τον ρωτήσει που βρίσκεται η κατάστασή μου(!)(!)(!) Μου ανέφερε επίσης ότι δεν έχει κάποιο tracking number και δεν γνωρίζει τι (τους) γίνεται. Αγανακτισμένος το προηγούμενο ΣΚ τους στέλνω email και τους λέω ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και ότι περιμένω μια ΥΠΕΥΘΥΝΗ απάντηση. Από τότε τίποτα. Μετράω ήδη 4 μήνες+ αναμονής. Ειμαι στο τσακ να μιλήσω με συνήγορο καταναλωτή αλλά θέλω πρώτα να μου πείτε την δικιά σας γνώμη, τι δικαιούμαι και πως πρέπει να το χειριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloszp Δεκέμβριος 14, 2013 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 δωσε τους μια διορια και πεσ τους οτι θα τους αναφερεις στη γραμμη του πολιτη(καταναλωτη),ωραιο κολπο εγινε παλαιοτερα και ειχε αποτελεσματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Δεκέμβριος 14, 2013 #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 ΟυάουυυυυυυυυυυυυυυυυυυΌ,τι και να είχα ακούσει για αυτό το κατάστημα , μόλις έφαγε ένα τεράααααααααστιοοοοοοοοοο χχχχχχχχχχχχχΧαρά στην υπομονή σου φίλε μουΥΓ και δώσε και στον εαυτό σου το παράσημο της ανοικτής παλάμης, που δεν ήθελες να τους δώσεις στη γίγα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakos3 Δεκέμβριος 14, 2013 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Καθάρισε και για εμένα το κατάστημα αυτό μετά απο αυτά που διαβάζω... Ρε αντεεεε γειααααα και καλό κλείσιμο σύντομα ελπίζω.. Αντε να καθαρίζει η αγορά σιγά σιγά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Δεκέμβριος 14, 2013 #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 απαραδεκτοι λολ αλλα σοβαρα , πιστευατε ποτε τετοια "μικρομαγαζα" θα ηταν σε θεση να εξυπηρετησουν σωστα σε μια σοβαρη κατασταση ? αυτα υπαρχουν μονο και μονο για να βρισκεις χαμηλοτερες τιμες , τιποτα λιγοτερο , τιποτα περισσοτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Δεκέμβριος 14, 2013 #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 φιλε μου σε αυτες τις περιπτωσεις την στελνεις μονο σου στην Gigabyte .Στις περισσοτερες περιπτωσεις να πληρωνες μονο τα μεταφορικα να παει αφου ειναι εταιριες κολοσσοι και δεν εχουν βλαχοελληνικη νοοτροπια και για να σε κρατησουν πελατη θα στην εφτιαχναν ( για αυτους δεν ειναι τιποτα) και θα στην εστελναν και τσαμπα πισω ( δεν εχω εμπειρια με την Gigabyte αλλα απο ocz και corsair που εχω ετσι λειτουργουν).Σιγουρα θα την ειχες σε κανα μηνα το πολυ πισω και ισως με τα μισα λεφτα. Απλα σε αντιστοιχη περιπτωση θα λες οτι το μαγαζι εχει κλεισει Μην μπαινεις καν στο τρυπακι των μαγαζακιδων.Επισης για 2 pin με ενα τσιμπιδακι και καποιος που ξερει στο εφτιαχνε σε 10 λεπτα.(φοβερους τεχνικους εχουν στo Visionstudio ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
denz Δεκέμβριος 14, 2013 Author #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Εφόσον δεν υπάρχει tracking number, αυτοί δεν ξέρουν που είναι η μητρική και ο τεχνικός που ανέλαβε το θέμα μου λείπει... είναι παράλογο να μπαίνουν ιδέες στο μυαλό μου ότι με δουλεύουν και απλά η μητρική δεν στάλθηκε για επισκευή ποτέ; Μέχρι να βαρεθώ και παρατήσω την μητρική, λέω έγω τώρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η υπομονή μου έχει εξαντληθεί. Και όσο βλέπω ότι δεν τους πολυνοιάζει - δεν απαντήσαν καν ούτε με πήραν τηλ μετά το email που τους έστειλα και ζητάω ευθύνες - τρελένομαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 14, 2013 #8 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Υποθέτω η Gigabyte επειδή πουλάει μερικές δεκάδες ή ακόμα και εκατοντάδες εκατομμύρια κομμάτια hardware κάθε χρόνο, δεν επιτρέπει επικοινωνία καταναλωτή απευθείας με την εταιρία, αλλά μόνο μέσω μεσαζόντων. Από την στιγμή που το visionstudio παρέλαβε την μητρική σου οφείλει να στην επιστρέψει. Αν δεν στην επιστρέψει θα πρέπει να στην πληρώσει και μάλιστα ως καινούρια. Να μην την έπαιρνε αν δεν ήθελε/μπορούσε να την στείλει στην Giga, διότι αν κατάλαβα καλά με τις ιστορίες περί τεχνικών ίσως να την πήραν μπας και ισιώσουν τα pins μόνοι τους και βγάλουν εύκολα ένα 40άρι(δεν έχω Intel πάντως για να ξέρω αν γίνεται). Τώρα ο τεχνικός μπορεί να κατάφερε να σπάσει εντελώς τα pins ή να στράβωσε και όλα τα γύρω, δεν ξέρω τι μπορεί να έγινε, αλλά πολλά σενάρια θα μπορούσαν να παίζουν, αν έχω καταλάβει καλά την όλη ιστορία.Θα γράψω το ίδιο που έγραψα και σε διπλανό forum όπου διάβαζα και εκεί ιστορία για το visionstudio. Αν και το έχω πάντα στα μαγαζιά που είναι στα υπόψιν για αγορές λόγω ποικιλίας/τιμών, δεν θα αγοράσω πιθανόν ποτέ από αυτούς για τους λόγους που μου υπενθυμίζουν περιπτώσεις σαν και αυτή εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Δεκέμβριος 14, 2013 #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Όλοι οι παραπάνω έχετε απόλυτο δίκιο αλλά για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου: επισκευή μητρικής σταθερού Η/Υ και ειδικά σε pins δεν έχω ακούσει/δει να γίνεται ποτέ μετά από 10 χρόνια καθημερινής ενασχόλησης με την τεχνική υποστήριξη Η/Υ.Όταν χαλάσει η μητρική την αλλάζεις, και όταν μια μητρική κάνει 50-70 ευρώ καινούρια δεν αξίζει να μπεις στην διαδικασία επισκευής για 40 ευρώ.Επίσης πρέπει κάποιος να περιμένει εξαρχής από ένα κατάστημα της πλάκας τέτοια εξυπηρέτηση και να μην του κάνει εντύπωση μια τόσο κακή εμπειρία.Μετά από τόσες συζητήσεις τόσα χρόνια εδώ μέσα πρέπει όλοι να ξέρουμε ήδη ότι η ποιότητα υπηρεσιών πληροφορικής στην Ελλάδα είναι η χαμηλότερη της Ευρώπης και ειδικά δε όταν έχουμε εξειδικευμένη περίπτωση.Διευκρίνιση: Δεν λέω να μην ανεβάζουμε ποστ άμα συμβαίνει κάτι και να μην το λέμε, απλά πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό και άμα γκρινιάζουμε απλά τζάμπα χαλιόμαστε. Είναι σαν να κάτσω εγώ να χαλαστώ άμα μου καθυστερεί το RMA από το eshop.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
denz Δεκέμβριος 14, 2013 Author #10 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Όλοι οι παραπάνω έχετε απόλυτο δίκιο αλλά για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου: επισκευή μητρικής σταθερού Η/Υ και ειδικά σε pins δεν έχω ακούσει/δει να γίνεται ποτέ μετά από 10 χρόνια καθημερινής ενασχόλησης με την τεχνική υποστήριξη Η/Υ.Όταν χαλάσει η μητρική την αλλάζεις, και όταν μια μητρική κάνει 50-70 ευρώ καινούρια δεν αξίζει να μπεις στην διαδικασία επισκευής για 40 ευρώ.Επίσης πρέπει κάποιος να περιμένει εξαρχής από ένα κατάστημα της πλάκας τέτοια εξυπηρέτηση και να μην του κάνει εντύπωση μια τόσο κακή εμπειρία.Μετά από τόσες συζητήσεις τόσα χρόνια εδώ μέσα πρέπει όλοι να ξέρουμε ήδη ότι η ποιότητα υπηρεσιών πληροφορικής στην Ελλάδα είναι η χαμηλότερη της Ευρώπης και ειδικά δε όταν έχουμε εξειδικευμένη περίπτωση.Διευκρίνιση: Δεν λέω να μην ανεβάζουμε ποστ άμα συμβαίνει κάτι και να μην το λέμε, απλά πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό και άμα γκρινιάζουμε απλά τζάμπα χαλιόμαστε. Είναι σαν να κάτσω εγώ να χαλαστώ άμα μου καθυστερεί το RMA από το eshop....Πρώτον η μητρική ήταν από τις ναυαρχίδες της Giga στο Z77 @ 220€, γι'αυτό και το έψαξα για επισκευή. Αν είχα καμιά του κόστους που λες δεν θα το σκεφτόμουν καν. Έτσι κι αλλιώς πήρα μια μητρική με 50-60€ και δουλεύω το μηχάνημα. Αλλά γιατί ρε γμτ να περιμένω 4 μήνες και το κυριότερο να μην ξέρουν τι τους γίνεται, ίσως και να με κοροϊδεύουν. Μου ζήτησαν έτσι κι αλλιώς πριν κανά 2μηνο να κάνω υπομονή γιατί στην Ελλάδα κανείς δεν βοηθάει σε τέτοιες "εξειδικευμένες" περιπτώσεις. Αλλά το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι οτι η στάση τους είναι σαν να με δουλεύουν, όχι σαν να θέλουν με βοηθήσουν (επί πληρωμής πάντα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Δεκέμβριος 14, 2013 #11 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Visionstudio; Α ναι είχα παραγγείλει ένα πληκτρολόγιο από εκεί και μου ζητούσαν να δώσω προκαταβολή το ποσό επειδή είχα ακυρώσει προηγούμενη παραγγελία...Καλή τύχη Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Δεκέμβριος 14, 2013 #12 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Διαφωνω με οσους βγαζουν τοσο ευκολα συμπερασματα. Επειδη σε μια περιπτωση κατι δεν πηγε καλα βαζετε "Χ στο καταστημα" οπως χαρακτηριστικα αναφερετε; Μηπως τοτε να βαλετε Χ σε ολα τα καταστηματα, σε ολους του παροχους τηλεπικοινωνιων, σε ολα τα βενζιναδικα κλπ; Γιατι απο ολους ακουμε καθημερινα ιστοριες τρελας απο ολες τις μεριες.Επισκευη μητρικης δεν εχω ξανακουσει, προφανος η Gigabyte εχει καποιου ειδους συμφωνια με τους χονδρεμπορους και λιανεμπορους οτι αναλαμβανει επισκευη αλλα πρεπει το δικτυο της να της στειλει το εξαρτημα. Το καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο να αναλαβει καποια επισκευη εαν δεν μπορει να την κανει, μπορει ομως να στειλει το προιον στον προμηθευτη και αυτος στην Gigabyte. Γενικα αυτο δεν ειναι προβλημα της Ελλαδας αλλα ειναι παγκοσμια νοοτροπια, τα εξαρτηματα ειναι πλεον πολυ υψηλης πυκνοτητας και πολυ δυσκολα μπορει να ξεκολλησει/κολλησει ενα χερι, οσο εμπειρο και να ειναι. Η αρχικη κολληση γινεται σε μπανιο και κολλαει με ενα βουτηγμα ολη την μητρικη. Η νοοτροπια ειναι "χαλασε; πετα το και παρε αλλο"Εν ετη 1996-1997 ειχα ενα Cyrix 166+ τοτε οι επεξεργαστες ειχαν απο την κατω μερια τους τα πινακια, αρκετα πυκνα. Ε λοιπον με τα πολλα βαλε/βγαλε καταφερα και εσπασα ενα πινακι και το πλαστικο μοχλακι της βασης. Φυσικα κανεις δεν ανελαβε επισκευη, οποτε ανελαβα μονος μου. Στο πινακι κολλησα το ποδαρακι απο μια αντισταση και εκοψα οτι περισευε, και το πλαστικο μοχλακι το κολλησα με κολλα στιγμης και με την βοηθεια φιλου που πιεζε το σοκετ με κατσαβιδι για να κουμπωσει καταφερα και το κλειδωσα σωστα. Δουλεψε αριστα. Μετα απο αυτο σταματησα τα βαλε/βγαλε στον επεξεργαστη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
denz Δεκέμβριος 14, 2013 Author #13 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Δυστυχώς όταν το κατάστημα, δεν έχει σχεδόν τίποτα ετοιμαπαράδοτο και ότι παραγγέλνεις, το παραγγέλνουν και αυτοί και μετά σου έρχεται, δεν περιμένεις να έχεις γρήγορη εξυπηρέτηση. Αλλά όχι ρε φίλε και 4+ μήνες. Ήμαρτον.Τι προτείνετε να κάνω; Συνήγορο καταναλωτή και βλέπουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nik0s Δεκέμβριος 14, 2013 #14 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Συμφωνώ με τον orck εν μέρη αλλά το σφάλμα του μαγαζιού δεν είναι ότι δεν ήθελε να στείλει την mobo στην gigabyte αλλά ότι τελικά την παρέλαβε, έβγαλε κόστος επισκευής και εκτιμώμενο χρόνο και δεν ανταποκρίθηκε σε αυτά που ανέλαβε με κερασάκι τις ασυναρτησίες χάθηκε στο δρόμο κτλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alldaynews Δεκέμβριος 14, 2013 #15 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Δυστυχώς στην Ελλάδα οι έμποροι νομίζουν πως μπορούν να κοροιδεύουν τον κόσμο για πολύ καιρό.Και γω έμπορος είμαι και προσπαθώ στον πελάτη η εξυπηρέτηση να είναι άψογη.Σίγουρα θα υπάρχουν και 2-3 αστοχίες αλλά όχι έτσι.Αν δεν μπορείς να το αναλάβεις μην το αναλαμβάνεις.Δεν θα πω στον άλλο ναι το κάνω και μετά απο 4 μήνες δεν γίνεται τίποτα.Απαράδεκτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prof_Chaos Δεκέμβριος 14, 2013 #16 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 την ίδια έχω κι εγώ μητρική βράχος και η ναυαρχίδα της Gigabyte.. και είχα σε υπόληψη το vision studio. απαράδεκτος χρόνος αναμονής..εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Nikiforos Δεκέμβριος 14, 2013 #17 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2013 Δυστυχώς όταν το κατάστημα, δεν έχει σχεδόν τίποτα ετοιμαπαράδοτο και ότι παραγγέλνεις, το παραγγέλνουν και αυτοί και μετά σου έρχεται, δεν περιμένεις να έχεις γρήγορη εξυπηρέτηση. Αλλά όχι ρε φίλε και 4+ μήνες. Ήμαρτον.Τι προτείνετε να κάνω; Συνήγορο καταναλωτή και βλέπουμε;Απ τις 14/10 που έληξε η προθεσμία έπρεπε να είχες απευθυνθεί... Οπότε να κάνεις αυτή την ερώτηση 2 μήνες μετά είναι κάπως αστείο.. Εκτός και αν περιμένεις όντως πως θα πάρεις φτιαγμένη μητρική.. Άλλο ένα λάθος σου είναι που εξ αρχής δεν έδωσες ονόματα να τελειώνει το πανηγύρι.. Εδώ στην Ελλάδα καταλαβαίνουμε μόνο με μαστίγιο και εκφοβισμο. Οπότε η παίρνεις απόφαση να γίνεις κακός μπας και βγάλεις άκρη η συνεχίζεις να ποσταρεις εδώ και περίμενε την μητρική όταν θα πέσουν τα πολλά χιονια. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
denz Δεκέμβριος 15, 2013 Author #18 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2013 Σε περίπτωση που: απλά με δουλεύουν και δεν έχει γίνει ποτέ η αποστολή ούτε η επισκευή ,ήπου στάλθηκε-επισκευάστηκε και στον γυρισμό χάθηκε στην μεταφορά... εγώ τι δικαιούμαι; Πιστωτικό στην αξία της μητρικής; Καινούρια μητρική; Αυτό είναι το σημαντικό τώρα και νομίζω εκεί πρέπει να επικεντρωθώ για να τελειώνουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-L-I-V-E Δεκέμβριος 15, 2013 #19 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2013 Έχεις το serial number της μητρικής σου; Αν ναι, συνέχισε την προ τετραμήνου επικοινωνία σου με τη gigabyte και εξήγησέ τους την κατάσταση. Πες τους όλη την ιστορία από την τελευταία επικοινωνία που είχες μαζί τους. Λογικά θα βγάλεις άκρη σχετικά με το αν στάλθηκε ή όχι η μητρική σου για επισκευή. Δεν έχεις να χάσεις κάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Δεκέμβριος 15, 2013 #20 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2013 Σε περίπτωση που: απλά με δουλεύουν και δεν έχει γίνει ποτέ η αποστολή ούτε η επισκευή ,ήπου στάλθηκε-επισκευάστηκε και στον γυρισμό χάθηκε στην μεταφορά... εγώ τι δικαιούμαι; Πιστωτικό στην αξία της μητρικής; Καινούρια μητρική; Αυτό είναι το σημαντικό τώρα και νομίζω εκεί πρέπει να επικεντρωθώ για να τελειώνουμε.δεν νομίζω να σε πιστώσουν στην τιμή αγοράς. Το πολύ πολύ στην τελική να σε στείλουν καμία refurbished, αν δυκολέψουν τα πράγματα για το μαγαζί με καταγγελία. Τα pins δεν γινόταν με τίποτα να τα ισιώσεις εσυ ο ίδιος? αφού ήξερες ότι είναι εκτός εγγύησης ας το προσπαθούσες εσύ ή κάποιος δικός σου που ξέρει παρά να τραβάς όλη αυτήν την ταλαιπωρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.