Jump to content



2.5 μηνες περιμένοντας την εξυπηρετιση της Forthnet


Toxic

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους . Γράφω αυτό το ποστ ώστε να γνωστοποιήσω σε όλους την αγανάκτηση μου σχετικά με την εξυπηρέτηση της Forthnet και την ταλαιπωρία στην οποία με έχει υποβάλει .

Στις 22 Σεπτεμβρίου έκανα αίτηση για το πρόγραμμα Triple Play . Μέτα από 5 μέρες , ήρθαν τεχνικοί της nova οι οποίοι διαπίστωσαν ότι δεν ήταν δυνατή η εγκαταστημένη του πιάτου λόγω της κατασκευής και της τοποθεσίας του οικήματος . Μέτα από αυτό το γεγονός , έστειλα και εγγράφως άλλα ενημέρωσα και τηλεφωνικως την forth net την επιθυμία μου να γίνει διακοπή της αίτησης καθώς τα προβλεπόμενα δεν ήταν σε θέση να μου τα παρέχουν . Εδω ξεκινάει η ταλαιπωρία μου , καθως η forthnet αγνοει το αιτημα μου και προχωρα τις διαδικασιες , καταληγοντας στο σημειο στο οποιο ο ΟΤΕ δεν εχει εχει πια το νουμερο μου αλλα και η forthnet δεν με δεχεται στο δικο της , αφηνοντας με στο κενο μεταξυ των εταιριων και των δικτυων τους , χωρις τηλεφωνο η ιντερνετ .

Επειτα απο δεκαδες δεκαδων τηλεφωνηματων στις δυο πλευρες , κανενας δεν μας εβρισκε στο δικτυο του , ενω η fothnet δηλωνε αγνοια για την αιτηση ακυρωσης και μεσα απο φτηνες δικαιολογιες και απειρη αναμονη στο τηλεφωνικο κεντρο προχωρουσε τις διαδικασιες , ισχυριζομενη συνεχως οτι το θεμα ειναι συστημικο αλλα και μη παιρνωντας μετρα για να το λυσει η να μας βρει μια λυση . Αποτέλεσμα ; Εξαιτιας της forthnet που ειναι ο υπαιτιος για την καθυστερηση και μη αποδεσμευση της γραμμης ωστε να περασει στον ΟΤΕ , με εχει αφησει μεχρι και σημερα διχως τηλέφωνο και internet ( το μισο Mbps που εχω, μονο εδω και λιγες μερες , δεν θελω να το θεωρησω ως παροχη καθως ακομα και τα mail με δυσκολια ανοιγουν εγκαιρως ) ενω τιθεται θεμα ασφαλαειας καθως στο σπιτι υπαρχουν μικρα παιδια τα οποια δεν μπορουτν να επικοινωνησουν με τους γονεις αν κατι συμβει , ενω παραλληλα βρισκομαι εκτεθημενος σε φιλους και συγγενεις οι οποιοι προσπαθουν να επικοινωνησουν μαζι μου και φαινεται σαν να αγνοω τις κλησεις τους η να εχω εξαφανιστει .

Μεχρι και σημερα , μετα απο τοσο καιρο η κατασταση παραμενει η ιδια , παρα τις διαδοχικες διαβεβαιωσεις των υπεθυνων για λυση του προβληματος που υποσχονται διαρκως οτι σε τρεις μερες το θεμα θα εχει λυθει . Εχει σταλει και επιστολη στην ΕΕΤΤ αλλα ακομα δεν υπαρχει απαντηση εκ μερους του ομιλου της forthnet . Εν κατακλειδι , σκοποες μου ειναι να μοιραστω την αγανακτηση μου αλλα και να προειδοποιησω τους υπολοιπους σχετικα με την αντιμετωπιση που υπαρχει εκ μερους μερικων .

Σε παρόμοια θέση βρέθηκε πολύ κοντινό μου πρόσωπο, αλλά δεν περίμενε την forthνετ 2.5 μήνες. Στον μήνα επάνω έκανε αίτηση ΟΤΕ για νέο νούμερο και σε 5 μέρες είχε πάλι double play.

Τους (αλήτες) τους κυνηγά δικαστικά.

Η forthnet είναι μια από τις εταιρίες που περιμένω να διαβάσω τα χειρότερα για αυτήν. Με λίγα λόγια, δεν πέφτω από τα σύννεφα.

Αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα 2 φορές από την Forthnet. Είχα κάνει αίτηση πέρσι στην forthnet για καινούργια γραμμή. Μετά από ταλαιπωρία 1,5 μήνα, τηλέφωνα, επισκέψεις στην Forthnet για διευκρίνηση που βρίσκεται το σπίτι διότι δεν έχει αριθμό εδώ που βρίσκομαι αποφασίζω να πάω στον Οτε. Σε 2 μέρες από την αίτηση και μάλιστα η μία ήταν και αργία ο Οτε ως δια μαγείας βρίσκει το σπίτι και με συνδέει. Οπότε υποθέτω ότι λόγω ανταγωνισμού ο Οτε με αιτιολογία ότι δεν βρίσκει το σπίτι δεν έκανε την σύνδεση για την Forthnet. Πέρασε ο χρόνος και αποφάσισα από τον Οτε και τα 2 mbps να πάω στην forthnet στα 24 mbps, αν και πιάνω 8 με 9. Κάνω αίτηση στην forthnet και την επόμενη μέρα με καλεί ο Οτε και μου κάνει μία καλή προσφορά, οπότε σκέφτομαι την όλη κόντρα που έχει ο Οτε με την FOrthnet και λέω να μείνω στον Οτε. Μου λέει ο υπάλληλος του Οτε να πάω και να κάνω ακύρωση του αιτήματος στην Forthnet για να μπορέσει να συνεχίσει την πορεία της αίτησης. Πάω κάνω την ακύρωση και περιμένω 2 μέρες που μου είπε ο υπάλληλος της Forthnet. Περνάει μια εβδομάδα και τίποτα, καλώ τον Οτε και μου λένε ότι δεν βλέπουν στο σύστημα να έχει ακυρωθεί, καλώ την Forthnet, μου λένε ότι το αίτημα βρίσκεται σε αναμονή να εγκριθεί από το σύστημα τους. Τελικά μετά από 2,5 εβδομάδες ενεργοποιήθηκα. Αναρωτιέμαι μήπως μας τις κάνουν δώρο τις υπηρεσίες τηλεποικινωνίας και ίντερνετ και μας ταλαιπωρούν τόσο. Σκέφτηκα και εγώ να το αναφέρω στην ΕΕΤΤ αλλά γράφει οτι πρώτα πρέπει να έχουν γίνει τηλέφωνα και επιστολές διαμαρτυρίας προς τις εταιρίες και μετά να απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ.

Το θεμα μου ειναι ομως ,οτι δεν μπορω να κανω συνδεση στον ΟΤΕ πριν με αφησει η forthnet απο το δικτυο της ,γιατι τωρα βρισκομαι καπου στο ενδιαμεσο απο οτι μου εχουν δωσει να καταλαβω .

Και ναι , και εγω θελω να το παω δικαστικα και πιθανως αυτο θα γινει , αλλα η ειρωνια ειναι οτι εγω εκανα την κινηση με σκοπο να γλυτωσω καποια χρηματα , οχι να καταληξω να δινω 500ευρα στους δικηγορους .

η εξυπηρέτηση της forthnet είναι για γέλια και για κλάματα η περισσότεροι εκεί μέσα από προισταμενους μέχρι και τηλεφωνητές είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο και σαν να μην φτάνει αυτό λένε οποιαδήποτε γέλια δικαιολογία τους έρθει ,μονο κάποιο τεχνικοί κατέχουν το αντικείμενο

ταλαιπωρήθηκα 4 μήνες μέχρι να βγάλω άκρη για να μην πολυλογώ (αν τα γράψω αναλυτικά θα γράφω ολόκληρες σελίδες) η forthnet ζητούσε τον αριθμό μου από την cyta αλλα το αίτημα δεν ολοκληρωνόταν εμενα 1-2 μέρες χωρίς γραμμή και μετά γύρναγα πάλι στην cyta 3 φορες έγινε αυτή η διαδικασία

τελικά μετά από αμέτρητα τηλεφωνα βρήκα μονος μου ότι η cyta έδινε τον οτε το σωστό αριθμό βρόγχου αλλα η forthnet ζητούσε από τον οτε άλλον άσχετο που δεν αντιστοιχούσε στην γραμμή μου

όταν τους ζήτησα να το διορθώσουν μου είπαν δεν γίνετε είναι περασμένο στο σύστημα!!

τελικά πήγα σε ένα κατάστημα της forthnet με ότι χαρτιά είχα και εκεί ο υπάλληλος όταν του εξήγησα τι γίνετε μπήκε στο σύστημα ακύρωσε την αίτηση που είχε γίνει αρχικά και άμεσα πέρασε άλλη σωστή αφού πρώτα τηλεφώνησε σε κάποιους που προφανώς κατειχαν το αντικειμενο, να μην διαγράψουν το αίτημα φορητότητας προς τον οτε μαζί με την ακύρωση της αίτησης και να το καταχωρήσουν με καινούρια στοιχεια

η βαρεμάρα η αδιαφορια και η κακιστη ποιότητα γραμμης των τελευταιο καιρο με εκανε και μενα να γυρίσω σε ΟΤΕ

Το θεμα μου ειναι ομως ,οτι δεν μπορω να κανω συνδεση στον ΟΤΕ
Mπορείς με νέο νούμερο
Αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα 2 φορές από την Forthnet. Είχα κάνει αίτηση πέρσι στην forthnet για καινούργια γραμμή. Μετά από ταλαιπωρία 1,5 μήνα, τηλέφωνα, επισκέψεις στην Forthnet για διευκρίνηση που βρίσκεται το σπίτι διότι δεν έχει αριθμό εδώ που βρίσκομαι αποφασίζω να πάω στον Οτε. Σε 2 μέρες από την αίτηση και μάλιστα η μία ήταν και αργία ο Οτε ως δια μαγείας βρίσκει το σπίτι και με συνδέει. Οπότε υποθέτω ότι λόγω ανταγωνισμού ο Οτε με αιτιολογία ότι δεν βρίσκει το σπίτι δεν έκανε την σύνδεση για την Forthnet. Πέρασε ο χρόνος και αποφάσισα από τον Οτε και τα 2 mbps να πάω στην forthnet στα 24 mbps, αν και πιάνω 8 με 9. Κάνω αίτηση στην forthnet και την επόμενη μέρα με καλεί ο Οτε και μου κάνει μία καλή προσφορά, οπότε σκέφτομαι την όλη κόντρα που έχει ο Οτε με την FOrthnet και λέω να μείνω στον Οτε. Μου λέει ο υπάλληλος του Οτε να πάω και να κάνω ακύρωση του αιτήματος στην Forthnet για να μπορέσει να συνεχίσει την πορεία της αίτησης. Πάω κάνω την ακύρωση και περιμένω 2 μέρες που μου είπε ο υπάλληλος της Forthnet. Περνάει μια εβδομάδα και τίποτα, καλώ τον Οτε και μου λένε ότι δεν βλέπουν στο σύστημα να έχει ακυρωθεί, καλώ την Forthnet, μου λένε ότι το αίτημα βρίσκεται σε αναμονή να εγκριθεί από το σύστημα τους. Τελικά μετά από 2,5 εβδομάδες ενεργοποιήθηκα. Αναρωτιέμαι μήπως μας τις κάνουν δώρο τις υπηρεσίες τηλεποικινωνίας και ίντερνετ και μας ταλαιπωρούν τόσο. Σκέφτηκα και εγώ να το αναφέρω στην ΕΕΤΤ αλλά γράφει οτι πρώτα πρέπει να έχουν γίνει τηλέφωνα και επιστολές διαμαρτυρίας προς τις εταιρίες και μετά να απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ.

Παρόμοια περίπτωση εδώ, μόνο που η ταλαιπωρία έφτασε αισίως τους 8 μήνες. Εδώ επίσης, έχω αναμονή κι από τον πΟΤΕ 1 μήνα γιατί δεν έβρισκαν το σπίτι και παρόλα τα τηλέφωνα που τους είχα κάνει και τα email, με αγνοούσαν και δε έπαιρναν να το προχωρήσουμε. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως ο πΟΤΕ έχει τη δυνατότητα και κάνει μποϋκοτάζ στους εναλλακτικούς για αυτό και μόλις μου βάλει τη γραμμή, έφυγα την άλλη μέρα.

Wizard να προσέξεις να ζητήσεις από τον Οτε μόνο αριθμό χωρίς συμβόλαιο γιατί θα δεσμευτείς για ένα χρόνο και θα πληρώσεις τέλος διακοπής

Wizard να προσέξεις να ζητήσεις από τον Οτε μόνο αριθμό χωρίς συμβόλαιο γιατί θα δεσμευτείς για ένα χρόνο και θα πληρώσεις τέλος διακοπής

To έχω ήδη κάνει. Επίσης, σε περιοχές που υπάρχει πρόβλημα θέσεων, για να εξασφαλίσετε ψηφιακή γραμμή και όχι κάποια φερέσυνχη (σε περίπτωση που βάλετε απλό τηλέφωνο φυσικά, χωρίς xDSL) μπορείτε απλά να ζητήσετε μια ψηφιακή υπηρεσία, πχ αναγνώριση κλήσεων (ναι ο πΟΤΕ τη χρεώνει επιπλέον 1.20€ το μήνα!!!)

^^ [MENTION=173]Wizard![/MENTION] το ότι σε έχει "πάρει χαμπάρι" ο ΟΤΕ ότι θες απλή γραμμή άνευ συμβολαίου για να την κάνεις μετά με εναλλακτικό σου έχει περάσει από το μυαλό ?

Είναι η πέμπτη περίπτωση αυτή που γνωρίζω που η 4νετ "χανει" το νούμερο, εξαναγκάζοντας ουσιαστικά σε νέα γραμμή/νούμερο.

^^ [MENTION=173]Wizard![/MENTION] το ότι σε έχει "πάρει χαμπάρι" ο ΟΤΕ ότι θες απλή γραμμή άνευ συμβολαίου για να την κάνεις μετά με εναλλακτικό σου έχει περάσει από το μυαλό ?

H γραμμή της F είναι στο όνομα της γυναίκας μου. Του πΟΤΕ στο δικό μου.

Έχω άλλη επιλογή;

θεωρώ ότι είναι καλύτερο να μιλήσεις online στη forthnet για το πρόβλημα σου είτε με μύνημα στο fb είτε να στείλεις ένα mail στην εταιρεία γτ έτσι θα έχεις πιο άμεση εξυπηρέτηση και θα λυθεί γρήγορα το πρόβλημα σου .

θεωρώ ότι είναι καλύτερο να μιλήσεις online στη forthnet για το πρόβλημα σου είτε με μύνημα στο fb είτε να στείλεις ένα mail στην εταιρεία γτ έτσι θα έχεις πιο άμεση εξυπηρέτηση και θα λυθεί γρήγορα το πρόβλημα σου .

Εδω και 2 μηνες παιρνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σχεδον τηλεφωνο και δεν εχει βοηθησει καθολου φιλε μου , ειλικρινα .

Mπορείς με νέο νούμερο

Πιθανως να μπορω , αλλα γνωστοι και φιλοι εχουν αυτο , μην αναφερω για εταιριες και υπηρεσιες . Δεν ειναι καθολου ευκολο να ενημερωσω τους παντες για την αλλαγη αριθμου και δεν προτιθεμαι να το κανω , οταν δεν ειναι δικο μου το φταιξιμο

Εδω και 2 μηνες παιρνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σχεδον τηλεφωνο και δεν εχει βοηθησει καθολου φιλε μου , ειλικρινα .

Σου είπα καλύτερα με μύνημα στο facebook της nova -forthnet ή με μύνημα στο mail της εταιρείας . Θα δεις ότι θα έχεις πολύ πιο γρήγορη αντάποκριση και λογικά θα λύσουν το πρόβλημα σου . γτ είναι κάτι γραπτό που μένει ενώ στο τηλέφωνο πολλά μπορεί να ειπωθούν και στο τέλος να μη θυμόμαστε τίποτα . έτσι εκεί θα έχεις και γραπτή απόδειξη για το καθετί :big_boss::big_boss::big_boss:

Μην τρελαίνεσαι το καλό ή μάλλον σωτήριο με τη forthnet για μας τους φορουμακιδες και φεισμπουκακιδες είναι οτι στελνεις στη σελίδα της στο facebook και σου απαντάνε στείλε και θα βρεις ακρη αν θες να βρω το link να σου το στειλω

Η τεχνική εξυπηρέτηση ειναι επιεικώς ελεηνή. Αν φυσικά καταφέρεις και μιλήσεις με άνθρωπο ... Ο ΟΤΕ το ξέρουμε όλοι ότι μας τον ¨πιάνει¨ λίγο αλλά αν θές αξιοπιστία και λιγότερα προβλήματα είναι μονόδρομος.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.