SpirosKGR Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27, 2013 Καλησπέρα παιδιά, παρατήρησα ότι όταν κάνουμε scroll up με τη ροδέλα του ποντικιού ακούγεται ένα "κρακ-κρακ", ενώ σε scroll down δεν ακούγεται τίποτα. Είναι λογικό; ?????
HellhammeR Νοέμβριος 27, 2013 #2 Νοέμβριος 27, 2013 Καλησπέρα παιδιά, παρατήρησα ότι όταν κάνουμε scroll up με τη ροδέλα του ποντικιού ακούγεται ένα "κρακ-κρακ", ενώ σε scroll down δεν ακούγεται τίποτα. Είναι λογικό; ?????ναι και σε μένα έτσι κάνει.
SpirosKGR Νοέμβριος 27, 2013 Author #3 Νοέμβριος 27, 2013 ναι και σε μένα έτσι κάνει. Το 13 έχεις? οπότε να μην ανησυχώ ε? ειναι μια χαρά δεν αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα πάντως
digitaltiger Νοέμβριος 27, 2013 #4 Νοέμβριος 27, 2013 Και σε μένα το ιδιο ακριβώς συμβαίνει,δεν ειναι προβλημα μην ανησυχείς.
HellhammeR Νοέμβριος 27, 2013 #5 Νοέμβριος 27, 2013 Το 13 έχεις? οπότε να μην ανησυχώ ε? ειναι μια χαρά δεν αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα πάντως ναι το 13, μερικές φορές "τσιρίζει" κιόλας η ροδέλα σαν να θέλει γρασάρισμα
SpirosKGR Νοέμβριος 27, 2013 Author #6 Νοέμβριος 27, 2013 Οοουφφφφ να είστε καλά ρε παιδιά ειχα μια αγωνία ότι θα έτρεχα για rma. Γενικα ειμαι πολύ ευχαριστημένος από το ποντικάκι, αύριο θα ρολαρει πάνω σε ένα steelseries qck γιατί το Razer goliathus έχει αρχίσει να ξεφτιζει γεμίζοντας σκουπιδακια τα mousefeets.
digitaltiger Νοέμβριος 27, 2013 #7 Νοέμβριος 27, 2013 Σε ενα Qck+ medium το έχω και εγώ,είμαι πολύ ευχαριστημένος,πολύ κάλος συνδυασμός.
SpirosKGR Νοέμβριος 28, 2013 Author #8 Νοέμβριος 28, 2013 Τελικά δεν έχει πρόβλημα το ποντίκι σύμφωνα και με το mail που έλαβα από την ίδια την Razer " ------ Details of Your Request ------ Hello, my Deathadder 2013's scroll wheel is really silent when I scoll down, but kinda rattles and is noisy when I scoll up ( it's sounds like "crack" "crack" , is that normal or not? Thank you ! "Razer:" Hi there,My name is Andrew and I have tested on our Deathadder and it is normal. scroll up is slightly louder than scroll downShould you have any other concerns, do let us knowBest Regards,Razer Support Team "
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.