Nick74 Δεκέμβριος 2, 2013 #61 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 βασικα ειναι λιγο πολυπλοκο γιατι δεν εισαι στο χροπνο του doa , οποτε αν οντως το φτιαξουν δε βλεπω να μπορεις να κανεις καρτι, απλα φτανει να το φτιαξουν σωστα Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Δεκέμβριος 2, 2013 #62 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 5 Νοεμβριου αιτηση στο 13888 για OTE TV μεσω vDSL Μεχρι και χτες δεν ειχε γινει τπτ κ εχει κολλησει η αιτηση λογω εσωτερικου "συστημικου" προβληματος. Τηλεφωνα και χεσιδι@ μετα το 15ημερο απο εμενα ανα 2 μερες. Παρασκευη απογευμα παυω να περιμενω και εκανα online καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Σημερα εχω ΙΡ TV...Oh well.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 2, 2013 Author #63 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 βασικα ειναι λιγο πολυπλοκο γιατι δεν εισαι στο χροπνο του doa , οποτε αν οντως το φτιαξουν δε βλεπω να μπορεις να κανεις καρτι, απλα φτανει να το φτιαξουν σωσταΤα DOA 14 ημερων ειναι για προϊοντα χωρις ελαττωμα, απλα το γυρνας γιατι δε σου αρεσε. Εδω μιλαμε για ελαττωμα εκ κατασκευης, δηλωμενο εντος βδομαδας στη Sony ως ελαττωματικο και λαπτοπ που γυρισε στο μαγαζι ως ελαττωματικο σε τρεις βδομαδες απο την ημερομηνια παραδοσης. Ο νομος λεει οτι εχω και 2 χρονια περιθωριο να γυρισω ελαττωματικο προϊον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Δεκέμβριος 2, 2013 #64 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 δηλωμενο εντος βδομαδας στη Sony ως ελαττωματικο Ναι, σ αυτη την περιπτωση μεσα εισαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Δεκέμβριος 2, 2013 #65 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Τα DOA 14 ημερων ειναι για προϊοντα χωρις ελαττωμα, απλα το γυρνας γιατι δε σου αρεσε. Εδω μιλαμε για ελαττωμα εκ κατασκευης, δηλωμενο εντος βδομαδας στη Sony ως ελαττωματικο και λαπτοπ που γυρισε στο μαγαζι ως ελαττωματικο σε τρεις βδομαδες απο την ημερομηνια παραδοσης. Ο νομος λεει οτι εχω και 2 χρονια περιθωριο να γυρισω ελαττωματικο προϊον.To DOA είναι το αρκτικόλεξο του Dead On Arrival και δεν σημαίνει αυτό που γράφεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 2, 2013 #66 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Αν αναλάβει η SONY να φτιάξει (αλλάξει?) την καρτούλα wifi και ταυτόχρονα σου δώσει εγγράφως χαρτάκι που να λέει ότι είσαι ακόμα και με το νόμο εντός εγγύησης, να φαίνεται ότι δεν την άλλαξες εσύ την κάρτα, δεν βλέπω τον λόγο να μην δεχτείς. Με το e-shop θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα και μάλλον με πιστωτικό σε βλέπω στο τέλος όχι λεφτά στα χέρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 2, 2013 Author #67 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 To DOA είναι το αρκτικόλεξο του Dead On Arrival και δεν σημαίνει αυτό που γράφεις.Ουπς, ναι, λάθος. Ηθελα να πω οτι για 14 μερες μπορεις να αλλαξεις προϊον και χωρις ελαττωμα. DOA σημαινει καποιο ελαττωμα με το καλημερα σας και νομιζω οτι εχεις 2 χρονια περιθωριο. Αν αναλάβει η SONY να φτιάξει (αλλάξει?) την καρτούλα wifi και ταυτόχρονα σου δώσει εγγράφως χαρτάκι που να λέει ότι είσαι ακόμα και με το νόμο εντός εγγύησης, να φαίνεται ότι δεν την άλλαξες εσύ την κάρτα, δεν βλέπω τον λόγο να μην δεχτείς. Με το e-shop θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα και μάλλον με πιστωτικό σε βλέπω στο τέλος ότι λεφτά στα χέρια.Δεν ξερω τι θα κανει η Σονυ, εγω τους ειπα οτι θελω επιστροφη χρηματων. Δεν μπορεσα να μιλησω με τον τεχνικο που ειχα μιλησει. Και να πω την πασα αληθεια, καλυτερα που το λαπτοπ ειναι στα χερια της Σονυ τωρα παρα του e-shop. Να μου δωσουνε χρηματα στο χερι, το καλυτερο.Να μου επισκευασουνε... μα... δεν επισκευαζεται το πραμα! Να μου δωσουνε και καλυτερο μοντελο για αλλαγη χωρις άλλη χρεωση (θα τα βρουνε με το eshop...)... μαλλον ονειρευομαι. Βασικα θελω τα λεφτα μου πισω. Δεν με νοιαζει απο ποιον πλεον. Αν θελει η Σονυ να γλιτωσει λιγη απο την εμπιστοσυνη που εχασε απο μενα, στα χερια της ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 2, 2013 #68 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Να μου δωσουνε και καλυτερο μοντελο για αλλαγη χωρις άλλη χρεωση (θα τα βρουνε με το eshop...)... μαλλον ονειρευομαι. Αυτό δεν το αποκλείω. Μπορεί να έχεις δημιουργήσει περισσότερο ντόρο από όσο θα ήθελαν και αν όντως ΔΕΝ διορθώνεται το πρόβλημα να σου προτείνουν άλλο μοντέλο ή ίσως το ίδιο μοντέλο, αλλά άλλη έκδοση, διορθωμένη. Απλά σιγουρέψου ότι σου δίνουν καινούριο "του κουτιού" σε αυτή την περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 2, 2013 Author #69 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Αυτό δεν το αποκλείω. Μπορεί να έχεις δημιουργήσει περισσότερο ντόρο από όσο θα ήθελαν και αν όντως ΔΕΝ διορθώνεται το πρόβλημα να σου προτείνουν άλλο μοντέλο ή ίσως το ίδιο μοντέλο, αλλά άλλη έκδοση, διορθωμένη. Απλά σιγουρέψου ότι σου δίνουν καινούριο "του κουτιού" σε αυτή την περίπτωση.Δεν ξερω τι ντορο εχω κανει. Η καταγγελια στη ΓΓΚ εγινε, ενυπογραφα και με αποδειξεις, και ειναι κατα και του e-shop και της Σονυ. Δεν χαριστηκα σε κανεναν (η Σονυ ειχε το ελαττωμα, το e-shop αρνηθηκε ευθυνης) και δεν εχω σκοπο να την αποσυρω. Καθενας αναλαμβανει τις ευθυνες του. Αυτο ομως που υποσχομαι να κανω ειναι να ευχαριστησω αμεσα και δημοσια οποιον ικανοποιησει τα νομιμα δικαιωματα μου, ειτε αυτος λεγεται Σονυ ειτε ΓΓΚ ειτε e-shop (αυτο μαλλον απιθανο). Και αν η ιδια η Σονυ μου επιστρεψει τα χρηματα πριν η ΓΓΚ βγαλει αποφαση, τοτε αμεσα εγω θα ενημερωσω τη ΓΓΚ για την κινηση διορθωσης της Σονυ.Να μου δωσουνε άλλο μοντελο, το ειπα εξαρχης οτι δεν το θελω, αν και θα εκτιμησω την προταση. Απλα τα λεφτακια μου θελω, που εν καιρω κρισης εγω ξερω ποσο δυσκολα τα βγαζω. Αναμονη. Παλι. Υπομονη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 2, 2013 #70 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Τόσους υπαλλήλους έχει η SONY Ελλάδος, κάποιος θα βολτάρει εδώ μέσα και θα βλέπει την αξιοπιστία των SONY στα σκουπίδια. Τι στο καλό θα το αγνοήσουν; Μπορεί το lab να μην είναι κάποιο τεράστιο forum, αλλά δεν είναι αμελητέο και αν περιοριστείς αποκλειστικά στον τομέα των Η/Υ είναι αρκετά σημαντικό ώστε το θέμα σου να μην περνάει απαρατήρητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Δεκέμβριος 2, 2013 #71 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Εγώ όπως το βλέπω. Η καταγγελία στην ΓΓΚ έφτασε στην Sony. Και ώς εταιρεία πρέπει να βρεί λύση άμεσσα ασχέτως αν φταίει ή όχι εφόσον έφτασε χαρτί με παράπονο πρέπει να λυθεί.Δεν υφίσταται εταιρεία που να λαμβάνει μια καταγγελία και να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 3, 2013 Author #72 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2013 Τι να πω, βρε παιδια, μακαρι να "καθαρίσει" η Sony και να μην αρχισει νεος γολγοθας του τυπου "να σας το περασουμε σερβις το λαπτοπ, να σας το φτιαξουμε" κλπ κλπ. Δεν μπορεσα να μιλησω με τη Σονυ σημερα, οταν με πηραν ημουνα απασχολημενη και δεν ξαναπηραν. Του τετοιου, δεν θελω επισκευη του ελαττωματικου λαπτοπ, νεο σωστο του κουτιου θελω! Τα λεφτακια μου πισω να παρω επιτελους εναν! Εχω κουραστει αφανταστα. Εχω μεινει πισω σε ολες μου τις δουλειες για την εργασια μου (επρεπε να επιστρεψω το λαπτοπ του φιλου μου) και ειμαι με τον desktop παππουλη μου αργα και προσεχτικα και λιγα πραματα. Θα κλεισω ενα μηνα χωρις πολυποθητο νεο υπολογιστη, επιστροφης και ταλαιπωριας. Και να σκεφτειτε, ο Αστικος Κωδικας λεει "χωρις σημαντικη οχληση του αγοραστη". Ελεος πια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Δεκέμβριος 3, 2013 #73 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2013 λογικα το να σου δωσουν ενα αλλο χωρις προβλημα ισαξιο η καλυτερο, ειναι η καλυτερη και η πιο ανωδυνη για ολους καταλληξη, και πολυ το αργησαν, αλλα προφανως για την καθυστερηση πρεπει να φταιει περισσοτερο το e-shop ετσι οπως παρουσιαζεται η ιστορια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 3, 2013 Author #74 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2013 λογικα το να σου δωσουν ενα αλλο χωρις προβλημα ισαξιο η καλυτερο, ειναι η καλυτερη και η πιο ανωδυνη για ολους καταλληξη, και πολυ το αργησαν, αλλα προφανως για την καθυστερηση πρεπει να φταιει περισσοτερο το e-shop ετσι οπως παρουσιαζεται η ιστορια...Να πω οτι το e-shop ισχυριζοτανε οτι ητανε σε επαφη με τη Sony?Να πω οτι το e-shop ειπε σε καποια φαση "μεταπωλητης ειμαι, δεν μου το πιστωνουν"? Να πω οτι η Σονυ οταν κατοπιν εορτης τους ρωτησα, φανηκαν εκπληκτοι για τη μη πιστωση? Να πω οτι η Σονυ δεν ηξερε οτι το λαπτοπ το εχει το e-shop?Να πω οτι η Σονυ αμεσα ζητησε και πηρε το λαπτοπ απο το e-shop?Μηπως, λεω μηπως, το e-shop μονο του εκανε σερβις, μονο του ειπε "α, driver, α, software, ωραια, δεν το καλυπτουμε"? Λεω μηπως... Μηπως τελικα η Σονυ δεν ειχε ειδοποιηθει καν?Λεω... Υποθεσεις κανω... Με το παρντον... Μπορει και να τους επιασε η καταγγελια. Δεν ξερω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Δεκέμβριος 3, 2013 #75 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2013 νομίζω για καθυστέρηση «επισκευής» πάνω από 15 εργάσιμες, έχουν υποχρέωση για προσωρινή αντικατάσταση, να σου δώσουν προσωρινά κάτι να κάνεις τη δουλειά σου. Απλώς δεν καταλαβαίνω έτσι όπως έγινε, αν αυτοί (ποιοι αυτοί; το e-shop; η Sony; ) το επιστρέφουν σε στυλ «δεν έχει ελάττωμα, κανονικά δουλεύει, παρ΄το πίσω» κι εσύ αρνείσαι να το παραλάβεις.Τα λεφτά πίσω εκτός από την καταγγελία στο Συν. Καταναλωτή, τα έχεις ζητήσει εγγράφως από αυτούς; Ή προφορικώς μόνο; Από το Συν. Καταναλωτή, ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, όπου ρώτησες τέλος πάντων, σου έδωσαν καμιά συμβουλή ατύπως; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 4, 2013 Author #76 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2013 Λοιπον..... Υπαρχουνε εξελιξεις στο θεμα μου, θετικες ακουγονται, αλλά μέχρι να οριστικοποιηθει η ολη υποθεση, θεωρω καλυτερο να μην αναφερω τρεις την ωρα λεπτομερειες. Με το καλο οταν ικανοποιηθω συμφωνα με οσα λογικα και νομιμα επιθυμω, θα σας πω τι εγινε και θα ευχαριστησω δημοσιως αυτους που οφειλω, ειτε ειναι Sony, ειτε E-Shop ειτε καποιος άλλος. Εν αναμονη λοιπον, για την ωρα αισιοδοξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.expert Δεκέμβριος 4, 2013 #77 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2013 Θα ευχαριστήσεις γι αυτά που αυτονόητα έπρεπε να έχουν γίνει από την 1η-2η μέρα? Ε τα θέλει ο απαυτός σου!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 4, 2013 Author #78 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2013 Θα ευχαριστήσεις γι αυτά που αυτονόητα έπρεπε να έχουν γίνει από την 1η-2η μέρα?Ε τα θέλει ο απαυτός σου!!! Απλά περιμένω να οριστικοποιηθεί αυτό που έπρεπε να γίνει από την 1η-2η μέρα. Και έχει πιστεύω σημασία να ευχαριστήσω αυτούς που τελικά έδωσαν τη λύση. Αχάριστη δεν ειμαι, το καλο να λεχθει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 4, 2013 #79 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2013 Άμα ευχαριστήσεις το e-shop θα απογοητευτώ πάρα μα πάρα πολύ :suicide2: αυτό μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως επιχείρημα προς το e-shop μπας και σε εξυπηρετήσουν ποιο γρήγορα και σωστά Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 12, 2013 Author #80 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2013 Τελικα δεν θα ευχαριστησω ΚΑΝΕΝΑΝ!Ελεος!!!ΟΚ. Τρελή είμαι. Διοτι και η κυρα-Σονυ εβγαλε το συμπερασμα οτι το λαπτοπ λειτουργει κανονικα!!!!!!!!!!Να το δω και να μην το πιστεψω, να αρχισω τα χαπια!!!!Και η ταλαιπωρια συνεχιζεται, διοτι τωρα θα λαβω το λαπτοπ πισω και θα προσπαθησω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας!!!:suicide2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.