swatoner Νοέμβριος 26, 2013 #41 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Για πες σχετικά ή για να μην χαλάμε το θέμα στείλε pm.Όταν θα πάρω μια πιο σωστή εικόνα θα γίνει θέμα. Ακόμα είμαι σε αναμονή-τρέξιμο. γιατί είμαι το τρίτο πρόσωπο.παλι μπερδευομαστε...δε μιλησα για priority και customer support.μιλησα καθαρα για τον ορο επαγγελματικη χρηση.επειδη κανεις εμμετο καθε φορα που το ακους , διαφωνεις οτι ο αλλος επειδη ΒΓΑΖΕΙ λεφτα , ειναι για επαγγελματικη χρηση ; Το αν εχει απαιτηση να του το φτιαξουν ειναι θεμα νοοτροπιας.(δηθεν το καταστημα θα ιδρωσει που παει πισω η δουλεια του.ας προσεχες επαγγελματια να ειχες 15 πισι για να μη παει η δουλεια σου πισω)που σε αυτο οπως ειπα , συμφωνω μαζι σου.αλλα μη τα βαφουμε ολα ασπρα μαυρα.σωστα ;Εσύ διάβασες λάθος.Ας πούμε οτι μια εταιρεία θέλει internet. Παίρνει το οικιακό πακέτο ADSL για να υποστηρίξει 30 χρήστες internet σε έναν χώρο. Το router είναι για κλωτσιές και με 30 χρήστες σέρνετε. Όλο και κάποιος θα ανοίξει torrent, οι 10 θα έχουν ράδιο απο το internet και όλα αυτά σε βιομηχανική περιοχή 3 χιλιόμετρα μακρυά απο το ΑΚ του ΟΤΕ. Και παίρνεις την εταιρεία και τραβάς μηνύσεις γιατί το router κολλάει και σέρνετε.Πληρώνεις 30€ το μήνα όπως και εγώ για να έχω internet στο σπίτι μου, εσύ απαιτείς και μιλάς για χαμένα λεφτά και εγώ μιλάω για μπετομένο σπέρμα γιατί δεν είχα υλικό για να την κάνω λάστιχο.Το έπιασες τώρα;Ας βάλει η εταιρεία μια μισθωμένη γραμμή με ένα router της προκοπής και όχι huawei και zte του 20άρικου. Ας βάλει filtering στο δίκτυό της και μην ζητάει λαγούς και πετραχίλια πληρώνοντας ότι και για το σπίτι του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Νοέμβριος 26, 2013 #42 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Εφόσον είναι γενικο πρόβλημα παρτίδας, παρε τη USB κεραιουλα να κανεις τη δουλεια σου, εφόσον δε θες να το ανοίξεις να αλλαξεις την καρτα του.Δε χρειαζεται να τσαντιζεσαι, εχεις αλλα θεματα να αγχώνεσαι.Και εγω VAIO εχω (ακριβο) για επαγγελματική χρήση και είμαι υπερ-ευχαριστημένος από τιμη αγοράς και αποδοση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Νοέμβριος 26, 2013 #43 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 OFF TOPICΑλλά η Vaio ζητάει πολλά για αυτά που δίνει. Πάντα έτσι έκανε και πάντα έτσι κάνει. 650 ευρώ για i3 πχ ενώ toshiba και dell ίδια βρίσκεις στα 500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Νοέμβριος 27, 2013 #44 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 βασικα δεν ξερω αν εχουν καλυτερευσει σε αυτο το θεμα, αλλα παλια που ειχα vio, ναι μεν ειχε αρκετα καλα γραφικα αλλα απο θερμοκρασιες ηταν το χειροτερο laptop που εχει περασει απο τα χερια μου και το μονο που καταφερε να καει πριν σπασει η οθονη η το case του (λογο επαγγελματος τα κουβαλαω στα πιο απιστευτα σημεια, ειμαι και λιγο απροσεκτος οποτε τα χαλαω πολυ συχνα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Νοέμβριος 27, 2013 #45 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 OFF TOPICΑλλά η Vaio ζητάει πολλά για αυτά που δίνει. Πάντα έτσι έκανε και πάντα έτσι κάνει. 650 ευρώ για i3 πχ ενώ toshiba και dell ίδια βρίσκεις στα 500.Το μοντέλο που πήρα εγώ, ειχε τα πάντα επανω και τιμη τουλάχιστον 300 € λιγότερο απο αλλες μάρκες με παραπλήσια (όχι ίδια) χαρακτηριστικα.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Νοέμβριος 27, 2013 Author #46 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Μία διευκρύνηση:Η Sony δεν αρνείται το πρόβλημα/ελάττωμα. Το ξέρει ότι έχει πρόβλημα η σύνδεση wifi. Απλά για την ώρα η εταιρία δίνει USB dongles ως προσωρινή λύση και ψάχνει μόνιμη, για την ώρα, driver/software. Θεωρεί δε ότι αν κάποιος αγοραστής θελήσει να αλλάξει το προϊον ή να πάρει χρήματα πίσω, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 27, 2013 #47 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Οπότε μιλάμε για ξεκάθαρο θέμα κάκιστης αντιμετώπισης από πλευράς e-shop. Και αν όλα τα κομμάτια του εν λόγω μοντέλου που έχουν στην αποθήκη τους, έχουν ανάλογο πρόβλημα και αποτελούν παρεισαγωγή δική τους, μήπως απλά σε πάνε πίσω πίσω μέχρι να ξεπουλήσουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Νοέμβριος 27, 2013 #48 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Απλά δε καταλαβαίνω γιατι δε μπορεί η σονυ να παρεμβει και να πάρεις τα λεφτα σου πισω απ το μαγαζάκι.Καλύ τύχη, μακάρι να βρείς το δίκιο σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Νοέμβριος 27, 2013 Author #49 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Απλά δε καταλαβαίνω γιατι δε μπορεί η σονυ να παρεμβει και να πάρεις τα λεφτα σου πισω απ το μαγαζάκι.Καλύ τύχη, μακάρι να βρείς το δίκιο σου.Πρέπει ο αγοράστης να απευθυνεται στην κατασκευαστρια εταιρια ή στο μαγαζι πωλησης; Ο νόμος λέει οτι ο πωλητης έχει ευθυνη, ετσι κι εγω αφου πηρα την απαντηση της Sony, ζητησα τα δικαιωματα μου απο το e-shop. Απο κει και περα, το τι θα κανει το e-shop με τη Sony εμενα δεν με αφορα ως αγοραστη. Απο την εδω Σονυ παραπονο δεν εχω. Το οτι υπαρχει το ελαττωμα ειναι θεμα κεντρικων στην Ιαπωνια πώς θα το χειριστουν. Η εδω Σονυ εκανε αυτο που κανουν ολες, μου προσφερε το στικακι. Εγω ειπα οτι δεν μπορω να το περιμενω και θα ζητησω απο τον πωλητη υπαναχωρηση συμβασης. Τωρα, γιατι μοντελα με την ιδια καρτα δικτυου και πιθανως το ιδιο ελαττωμα δεν εχουνε επισκευαστει/αποσυρθει και καποια εξακολουθουν να πωλουνται, αυτο ειναι θεμα της μαμας Σονυ. Τωρα τι συμβαινει και δεν μου εγινε επιστροφη χρηματων, δεν ξερω. Ειλικρινα τοσα μα τοσα χρονια το προτιμουσα το e-shop, δεν ειχα κανενα παραπονο. Και άλλα μοντελα παλιοτερα Σονυ δουλευουνε παρα πολυ καλα. Απλα επεσα στην ελαττωματικη καρτα και... ταλαιπωριεμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
etheo Νοέμβριος 27, 2013 #50 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Απο το 2011 είναι στο άρθρο 99, ποιος ο λόγος να ψωνίσεις απο το συγκεκριμένο κατάστημα? Άρθρο 99 και για το e-Shop - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - Capital.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 27, 2013 #51 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Καλά δεν είναι κάτι που το γνωρίζουν και όλοι και αν δεις και τι γίνεται με τα Crazy Sundays πολλοί δεν δίνουν καν σημασία σε αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Νοέμβριος 27, 2013 #52 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Απο το 2011 είναι στο άρθρο 99, ποιος ο λόγος να ψωνίσεις απο το συγκεκριμένο κατάστημα? Άρθρο 99 και για το e-Shop - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - Capital.grΑυτο που εγραψες δεν ειναι επιχειρημα εναντια η υπερ του e-shop.gr.Το αρθρο 99 απλα ειναι μια δικλειδα ασφαλεια για οσες εταιριες δεν πανε ιδιαιτερα καλα και κανουν μια σωστη προσπαθεια να σταθουν στα ποδια τους. Οταν λεω σωστη προσπαθεια αυτο το κρινουν οι πιστωτριες τραπεζες, οι τραπεζιτες βαζουν κατω τα νουμερα και υπολογιζουν εαν υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να μπορεσουν να ξεπερασθουν οι δυσκολιες και να ξαναβγαλει κερδη το καταστημα. Τους δινουν μια διετη περιοδο χαριτος απεναντι στους πιστωτες.Παντελως ασχετο με το Sony φορητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Νοέμβριος 27, 2013 #53 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Απο το 2011 είναι στο άρθρο 99, ποιος ο λόγος να ψωνίσεις απο το συγκεκριμένο κατάστημα? Άρθρο 99 και για το e-Shop - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - Capital.grσυγνωμη αλλα αυτο που βαζεις ειναι αδικο...Ενα καταναλωτη τι τον νοιαζει αν εχει "προστασια" απεναντι στα χρεη του στις τραπεζες? (ισα ισα που ενας μεσαιος επιχηρηματιας μπορει να νοιωσει και συμπονετικα... Τωρα ενας τραπεζιτης... στα ...αυτια μας τι θα νοιωσει και τι σκεφτεται) Link to comment Share on other sites More sharing options...
etheo Νοέμβριος 27, 2013 #54 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 orck ειναι δείγμα αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Δηλαδή αν σου έλεγαν ότι έχεις 2 επιλογές να αγοράσεις κάτι, θα πήγαινες σε εταιρεία που είναι στο άρθρο 99 ? και όχι στην άλλη που δεν είναι? έχεις δει πολλές εταιρείες που είναι στο άρθρο 99 να ξαναγίνονται ευρωστες και υγειής? οι περισσότερες κάποια στιγμή ανακοινώνουν πτώχευση και κλείνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Νοέμβριος 27, 2013 #55 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 orck ειναι δείγμα αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Δηλαδή αν σου έλεγαν ότι έχεις 2 επιλογές να αγοράσεις κάτι, θα πήγαινες σε εταιρεία που είναι στο άρθρο 99 ? και όχι στην άλλη που δεν είναι? έχεις δει πολλές εταιρείες που είναι στο άρθρο 99 να ξαναγίνονται ευρωστες και υγειής? οι περισσότερες κάποια στιγμή ανακοινώνουν πτώχευση και κλείνουν.Θα διαφωνισω!Δειγματα αξιοπιστιας μιας επιχηρησης ειναι η αντιμετωπιση των πελατων της και μονο αυτη.Το τι κανει με τις τραπεζες η με αλλου ειδους προαγωγους της οικονομιας και του χρηματος μας ειναι εντελως -μα εντελως- αδιαφορο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Νοέμβριος 27, 2013 #56 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Επειδή σημαντικό κομμάτι της δουλειάς είναι να υλοποιώ συστήματα για επαγγελματίες είναι προφανώς λάθος η επιλογή να πάρεις Vaio για επαγγελματική χρήση. Αυτές οι 2 λέξεις δεν πάνε στην ίδια πρόταση.Και με την έννοια επαγγελματική χρήση δεν εννοώ το να είναι σε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, εννοώ την ανάγκη για business continuity, με απλά λόγια δεν δουλέυει το Pc = χάνουμε λεφτά.Σίγουρα η φίλη που εκφράζει το παράπονο έχει απόλυτο δίκιο από την πλευρά της και την καταλαβαίνω 100%, αλλά αυτό ίσως να είναι και μια αφορμή έτσι ώστε να συμβουλεύεται επαγγελματίες για την επόμενη αγορά της έτσι ώστε να μην την ξαναπατήσει. Δόξα το Θεό στην Αττική ειδικά υπάρχουν αρκετές εταιρίες που προσφέρουνε ανάλογες λύσεις για επαγγελματίες με ένα κλάσμα του κόστους από ότι στοιχίζει ένα Vaio.Δεν νοείται να θες να κάνεις σοβαρή δουλειά με PC και να προμηθεύσαι/βασίζεσαι στο eshop και στην πραγματικά άθλια υποστήριξη (όχι ποιότητα) της Sony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Νοέμβριος 27, 2013 #57 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Το θέμα είναι οτι βλέπεις sony. Πολυ γνωστή εταιρεία κλπ κλπ. Δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται απο πίσω πχ με το service και το αν σχεδόν ολα τα laptop τούς έχουν σύστημα ψύξης της πλάκας που χαλάει μεσα στην εγγύηση στάνταρ κ μετά την εγγύηση αν δεν είσαι τυχερός να μείνεις με μητρική στο χέρι, κλπ κλπ.Και οι επαγγελματιες να πούμε την αλήθεια μόνο ακριβές λύσεις δίνουμε, οχι γιατί κερδίζουμε κάτι αλλά γιατί πολλές φορές οτι πληρώσεις παίρνεις. Αλλο το inspiron με το latitude πχ.Κ αν δώσεις και φτηνό μηχάνημα αντε βγάλε το φίδι απο την τρύπα αν χαλάσει στο 3μηνο, και αν θα αναλάβεις την ευθύνη πχ επειδή η εταιρεία μπορεί σε ένα laptop της να το έφτιαξε νύχτα στα υπόγεια με τους εργάτες μεθυσμένουςSent from my Pantoflini N7100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Νοέμβριος 27, 2013 #58 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 To Latitude που αναφέρεις είναι στα ίδια specs είναι πιο φθηνό από τα Vaio και σε κάποιες περιπτώσεις είναι στα ίδια λεφτά. Δηλαδή μιλάμε για επαγγελματική αυτοκτονία να πάρεις το Vaio με 1 χρόνο εγγύηση Sony και να μην πάρεις το Dell με 3 και 5 χρόνια onsite.Εκεί είναι που χρειάζεται ο επαγγελματίας να σε συμβουλέψει. Επαγγελματικό δεν σημαίνει απαραίτητα και ακριβό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Νοέμβριος 27, 2013 #59 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2013 Βρε ναι. Επειδή του κλάδου είμαι κ αυτός ο κανόνας του ποιο οικονομικού κ ποιο καλού ισχύει πολύ λίγες φορές δυστυχώς. Sent from my Pantoflini N7100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Δεκέμβριος 2, 2013 Author #60 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2013 Εχω τις εξης εξελιξεις που... δεν ξερω τι σημαινουν. - Σε καποια φαση το e-shop ειπε οτι ταχα η Σονυ δεν βλεπει ελαττωμα, ενω στην αρχη μου λεγανε οτι βλεπει. Εε;; - Επικοινωνησα με το σερβις της Σονυ την Τεταρτη που περασε και εξεφρασαν την εκπληξη τους, διοτι το οτι μου δινουνε dongle σημαινει οτι υπαρχει προβλημα. Ακομα οταν τους ειπα οτι το e-shop αρνειται πιστωση ή επιστροφη χρηματων, ειπανε "μαλιστα..." και θα το κοιταξουνε. - Σημερα εγινε το εξης: μιλησα με τον τεχνικο της Σονυ και μου ειπε "θα ερθει δικος μας κουριερ χωρις χρεωση να παρει το λαπτοπ απο τα χερια σας και ειναι απο κει και περα δικο μας ζητημα." Του ειπα οτι δεν θελω επισκευη, θελω επιστροφη χρηματων λογω ελαττωματος. Μου ειπε να τους στειλω το λαπτοπ. Του ειπα δεν ειναι στα χερια μου, το εχει το e-shop. Μου ειπε οτι θα επικοινωνησει εκεινος μαζι τους. Ε, λοιπον, μεσα σε μιση ωρα το συστημα της Σονυ μου εβγαλε "ο υπολογιστης σας θα ειναι συντομα στα χερια μας". Λεω στον άλλο τεχνικό που βγηκε στο τηλεφωνο "μα, δεν θελω σερβις, επιστροφη χρηματων θελω, τα 499€ που εδωσα!". Μου ειπε οτι ο υπευθυνος εχει σχολασει, θα επικοινωνησει μαζι μου αυριο. Θα τρελαθωωωωωωωω....... Εαν η Σονυ κανει οτι μου "επισκευαζει" το λαπτοπ, θα γινει της ξερετε ποιας. Εντωμεταξυ, η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη εχει ελλειψη προσωπικου, θα παρει μερες να απαντησει. Ελεος. Για να δουμε..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.