Nick74 Νοέμβριος 25, 2013 #21 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Δεν σου προσφέρει τίποτα προς το παρόν η αναφορά περί επαγγελματία. Είναι εξίσου ελαττωματικό το Wi-Fi του προϊόντος για εσένα που θες να σχεδιάζεις διαστημόπλοια και τον 16χρονο που θέλει να παίζει online τάβλι. Τα ίδια ακριβώς δικαιώματα έχετε ως καταναλωτές. Οι διατάξεις προστασίας καταναλωτών δεν ξεχωρίζουν σημαντικούς κι ασήμαντους.Αυτο μονο ενας δικηγορος μπορει να το πει με βεβαιοτητα, γιατι μεχρι τωρα εχω δει σε ολα τα claims να ζητανε και αποζημειωσεις , κατι που φυσικα δε μπορει να απαιτησει ενας 16χρονος που θελει να παιζει online ταβλί...Απο τη στιγμη που το μαγαζι δε συμορφωνεται εδω και τοσο καιρο το σωστο ειναι να κανει χρηση οποιουδηποτε δικαιωματος της δινει ο νομος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Νοέμβριος 25, 2013 Author #22 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Η πλάκα είναι ότι είχα κάθε καλή διάθεση. Με το σεις και με το σας τους μιλούσα. Τους ζήτησα μάλιστα στην αρχή αντικατάσταση με άλλο λαπτοπ ίσης αξίας, απλά άλλης μάρκας. Τους είπα και πιστωτικό βάλτε μου και ίσως πάρω και μεγαλύτερης αξίας! Τίποτα το e-shop! Συγκεκριμένα είπανε "δεν μας το καλύπτει η Σονυ επειδη είναι software, η εγγύησή μας είναι μόνο hardware, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Ο νόμος φέρει (ευτυχως ή δυστυχως) υπευθυνο το καταστημα πωλησης απεναντι σε ελαττωμα. Απλά απο κει και περα εξαρταται ποσο έντιμο και υπακουο στους νομους ειναι το καταστημα. Δεν ειμαστε Αμερικη; Αυτο ξαναπειτε το! Αλλα και στην Ευρωπη αναλογα Σονυ τα πηρανε πισω τα καταστηματα χωρις φασαριες. Δεν ειμαστε δηλαδη ουτε Ευρωπη. Ξερει βεβαια κανεις να μου πει αν αναλογες περιπτωσεις δεν δικαιωσαν τον αγοραστη εκτος δικαστηριων; Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 25, 2013 #23 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Στον άλλον που έκαψε την 580 του δώσανε μετά από πίεση όλα τα λεφτά πίσω, κάτι που κανείς μας δεν περίμενε. Μια κάρτα που σήμερα δεν θα άξιζε πάνω από 250-300€ καινούρια, του την πιστώσανε στα αρχικά 500+ ευρώ. Εσένα σε προβληματικό laptop σου λένε ουσιαστικά "καλά να πάθεις", "ας πρόσεχες" και άλλα τέτοια.Δυστυχώς το e-shop παραμένει e-shop και από το 2009 που μου κάνανε εμένα κόλπα και τους χαιρέτισα οριστικά, έχω βρει την υγειά μου.Το γεγονός πάντως ότι από την Sony σου προτείνουν στικάκι είναι ουσιαστικά παραδοχή του ότι αγόρασες κάτι το προβληματικό. Το αν θα διορθωθεί κάποτε αυτό δεν νομίζω ότι έχει σχέση. Σημασία έχει το πως συμπεριφέρεται το προϊόν όταν το αγοράζεις, όχι το πόσο super μπορεί να γίνει. Αν ήταν έτσι θα κάναμε τις αγορές μας στα προπατζίδικα. Τώρα αυτό που φοβάμαι εγώ είναι ότι περνάς τα δικά μου. Στην δικιά μου περίπτωση το πρόβλημα ήταν κάτι εξωτερικές θήκες της ACRyan. Είχαν λάθος firmware και όλη η παρτίδα πιθανόν ήταν προβληματική. Κάθισα το εξήγησα στο e-shop και οι ίδιοι για να με ευχαριστήσουν που τους είπα "Ρε παιδιά μήπως έχετε προβληματική παρτίδα και δεν το ξέρετε?" με ταλαιπωρήσανε 6 μήνες. Και κράτησε 6 μήνες διότι αν και έκανα καταγγελία εγγράφως στην ΓΓΚ ακόμα θυμάμαι την εκεί υπάλληλο να μου ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ τον υπεύθυνο του e-shop για το πόσο σωστός άνθρωπος είναι και για το ότι θα βρεθεί λύση.Λύση βρέθηκε όταν το e-shop ξεστόκαρε όλες τις ACRyan. Μόλις λοιπόν άδειασε τις αποθήκες μου πιστώσανε το ποσό για τις δύο θήκες που είχα πάρει.Οπότε αν το laptop είναι εισαγωγή του e-shop και αν όλη η παρτίδα είναι προβληματική, μήπως θα πρέπει να περιμένεις πότε θα την ξεστοκάρουν πρώτα;Απλές σκέψεις κάνω.Κατά τα άλλα καλό κουράγιο και καλή τύχη με το εν λόγω μαγαζί που την κοπάνισε από τις μηχανές αναζήτησης τύπου Skroutz, πιθανόν για αυτό το λόγο και μόνο. Για να γλυτώσει από αξιολογήσεις που δεν θα είναι απλά κραυγές, αλλά ξεκάθαρα δείγματα του πως αντιμετωπίζουν κάποιους πελάτες τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Νοέμβριος 25, 2013 #24 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 «Ο νόμος φέρει (ευτυχως ή δυστυχως) υπευθυνο το καταστημα πωλησης απεναντι σε ελαττωμα.»Υπεύθυνοι είναι περισσότεροι από ένας. Ένα πράγμα η ευθύνη του πωλητή με τις γενικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα, άλλο πράγμα η ευθύνη του κατασκευαστή/προμηθευτή κι άλλο τυχόν παρουσία εισαγωγέα, αντιπροσώπου, διανομέα στην όλη αλυσίδα. Εσύ επιλέγεις ποιούς, πώς και πόσο θέλεις να κυνηγήσεις (μπορείς και όλους ταυτοχρόνως), από πού προτιμάς να αρχίσεις. Απλώς αν πας και κυνηγάς περισσότερους δεν θα πάρεις ας πούμε δύο φορές τα λεφτά σου, μόλις ικανοποιηθείς από κάποιον σταματά η ιστορία. Συν το ότι το πώς διεκδικείς από τον καθένα μπορεί να είναι διαφορετικό.Τις 90 σελίδες περί Η.Π.Α. καλώς τις προβάλλεις, όπως και τυχόν άλλα περιστατικά που αντικατέστησαν για αυτό το λόγο, όχι επειδή οπωσδήποτε ισχύει το ίδιο και στην περίπτωσή σου αλλά επειδή ενισχύει το επιχείρημα περί ελαττώματος. Δεν κατάλαβα ακριβώς αν το e-shop θεωρεί το προϊόν ελαττωματικό ή όχι. Αν το θεωρεί, επιμένεις απέναντί τους να εφαρμόσουν τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα για υπαναχώρηση από τη σύμβαση, επιστροφή προϊόντος και τιμήματος (ζεστό χρήμα, όχι πιστωτικά και παρόμοια εκτός αν σε ικανοποιεί να αγοράσεις και το επόμενο από εκεί και δε θες να έχεις πρόσθετη τριβή για αυτό το σημείο). Με άλλα λόγια, σε ελαττωματικό προϊόν, δεν υπάρχει καμιά Sony ανάμεσα σε σένα και τον πωλητή για τον πωλητή. (εσύ μπορείς να κινηθείς εναντίον της Sony αν θες, ο πωλητής επίσης, αλλά δε μπορεί να σου λέει «ναι είναι ελαττωματικό αλλά εγώ δεν έχω ευθύνη». Έχει την αυτοτελή ευθύνη του πωλητή από την πώληση.) αρ.5 παρ.6 Ν.2251/94 . Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.«Ξερει βεβαια κανεις να μου πει αν αναλογες περιπτωσεις δεν δικαιωσαν τον αγοραστη εκτος δικαστηριων;»συνήθως αν είναι να επιστρέψουν, επιστρέφουν πριν φτάσεις στα δικαστήρια. Πάντως ο Συνήγορος του Καταναλωτή κι η ΓΓΚ δεν είναι δικαστήρια. Έχουν θεωρητικά στο κατάστημα την ευχέρεια να απαντήσουν, «δε συμφωνούμε με αυτό που λέει ο Συνήγορος του καταναλωτή, κάνε μας αγωγή».Εσύ πριν κάνεις έγγραφη καταγγελία είχες επικοινωνήσει -ατύπως- με ΣτΚ/ΓΓΚ να σου πουν τη γνώμη τους ή αμέσως έκανες την καταγγελία;[MENTION=30805]Nick74[/MENTION] αν καταλήξεις σε εξώδικα κι έπειτα σε αγωγές, φυσικά θα βάλεις μέσα ό,τι περισσότερο μπορείς. Επειδή τα ποσά είναι μικρά, οι χρόνοι δυσμενείς κι η διάθεση περιορισμένη, είναι στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις -ισχύει σίγουρα για την κοπέλα εδώ- προτιμότερο να έχεις ως πρώτη προτεραιότητα να πάρεις με τον πιο εύκολο τρόπο τα λεφτά σου πίσω, όσο πιο γρήγορα το καταφέρεις. Φτάνοντας σε αγωγές και δικαστήρια μόνο ως έσχατη λύση.Η χρήση για επαγγελματικούς σκοπούς μπορεί να είναι πιο περίπλοκη ιστορία από ένα απλό «δε δουλεύει αυτό, παρ΄το και φέρε τα λεφτά πίσω». Αν αποφασίσεις να πας σε εξώδικα και κατόπιν σε αγωγές (συχνά δε χρειάζεται γιατί έχουν λερωμένη τη φωλιά τους και αντιδρούν θετικά στο εξώδικο, επειδή όμως αυτό δεν το γνωρίζεις προκαταβολικά πρέπει κι αυτό να είναι γραμμένο ωσάν να είσαι βέβαιος ότι θα καταλήξεις σε αγωγή) θα χρειαστείς -ικανό, δεν είναι πάντοτε αυτονόητο- δικηγόρο. Κι αυτός θα σου πει τι σε συμφέρει και πώς πρέπει να γίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Νοέμβριος 25, 2013 #25 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Θα πω και εγω την σαχλα μου.Θελω να κανω εμετο καθε φορα που ακουω για επαγγελματικη χρηση και διαφυγοντα κερδη. Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα και ειναι τραγικο να σου λενε οτι χανουν εκατονταδες χιλιαδες ευρω με το χαλασμενο φορητο. Απο την αλλη κανεις δεν σκεφτηκε να αγορασει ενα δευτερο, ενα τριτο να μην χανουν τα εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Κανεις δεν αγχωνεται με το backup. Τα χιλιαρικα τρεχουν μακρια.Ο καθενας μπορει να βαφτιζει οπως θελει το μηχανημα του, η εταιρια στο πουλαει σαν οικιακη χρηση. Εαν ηταν επαγγελματικη χρηση θα ειχε συμβολαιο υποστιριξης SLA, ρητρες για καθυστερησεις και ενα καλο ετησιο ποσο για το συμβολαιο.Οποτε επαγγελματικες ADSL, επαγγελματικα φορητα, επαγγελματικα αυτοκινητα, ξεχαστε τα. Τουλαχιστον οχι στην ιδια τιμη με τα απλα. Εαν ζητας περισσοτερα πρεπει να πληρωσεις περισσοτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 25, 2013 #26 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Στον άλλον που έκαψε την 580 του δώσανε μετά από πίεση όλα τα λεφτά πίσω, κάτι που κανείς μας δεν περίμενε. Μια κάρτα που σήμερα δεν θα άξιζε πάνω από 250-300€ καινούρια, του την πιστώσανε στα αρχικά 500+ ευρώ. Εσένα σε προβληματικό laptop σου λένε ουσιαστικά "καλά να πάθεις", "ας πρόσεχες" και άλλα τέτοια.Δυστυχώς το e-shop παραμένει e-shop και από το 2009 που μου κάνανε εμένα κόλπα και τους χαιρέτισα οριστικά, έχω βρει την υγειά μου.Το γεγονός πάντως ότι από την Sony σου προτείνουν στικάκι είναι ουσιαστικά παραδοχή του ότι αγόρασες κάτι το προβληματικό. Το αν θα διορθωθεί κάποτε αυτό δεν νομίζω ότι έχει σχέση. Σημασία έχει το πως συμπεριφέρεται το προϊόν όταν το αγοράζεις, όχι το πόσο super μπορεί να γίνει. Αν ήταν έτσι θα κάναμε τις αγορές μας στα προπατζίδικα. Τώρα αυτό που φοβάμαι εγώ είναι ότι περνάς τα δικά μου. Στην δικιά μου περίπτωση το πρόβλημα ήταν κάτι εξωτερικές θήκες της ACRyan. Είχαν λάθος firmware και όλη η παρτίδα πιθανόν ήταν προβληματική. Κάθισα το εξήγησα στο e-shop και οι ίδιοι για να με ευχαριστήσουν που τους είπα "Ρε παιδιά μήπως έχετε προβληματική παρτίδα και δεν το ξέρετε?" με ταλαιπωρήσανε 6 μήνες. Και κράτησε 6 μήνες διότι αν και έκανα καταγγελία εγγράφως στην ΓΓΚ ακόμα θυμάμαι την εκεί υπάλληλο να μου ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ τον υπεύθυνο του e-shop για το πόσο σωστός άνθρωπος είναι και για το ότι θα βρεθεί λύση.Λύση βρέθηκε όταν το e-shop ξεστόκαρε όλες τις ACRyan. Μόλις λοιπόν άδειασε τις αποθήκες μου πιστώσανε το ποσό για τις δύο θήκες που είχα πάρει.Οπότε αν το laptop είναι εισαγωγή του e-shop και αν όλη η παρτίδα είναι προβληματική, μήπως θα πρέπει να περιμένεις πότε θα την ξεστοκάρουν πρώτα;Απλές σκέψεις κάνω.Κατά τα άλλα καλό κουράγιο και καλή τύχη με το εν λόγω μαγαζί που την κοπάνισε από τις μηχανές αναζήτησης τύπου Skroutz, πιθανόν για αυτό το λόγο και μόνο. Για να γλυτώσει από αξιολογήσεις που δεν θα είναι απλά κραυγές, αλλά ξεκάθαρα δείγματα του πως αντιμετωπίζουν κάποιους πελάτες τους.Μην μου πεις οτι εχαψες το σκηνικο με την 580gtx και το eshop. Αυτα ουτε στα παραμυθια του Tolkien με τους νάνους και τα Orcs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Νοέμβριος 25, 2013 #27 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Θα πω και εγω την σαχλα μου.Θελω να κανω εμετο καθε φορα που ακουω για επαγγελματικη χρηση και διαφυγοντα κερδη. Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα και ειναι τραγικο να σου λενε οτι χανουν εκατονταδες χιλιαδες ευρω με το χαλασμενο φορητο. Απο την αλλη κανεις δεν σκεφτηκε να αγορασει ενα δευτερο, ενα τριτο να μην χανουν τα εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Κανεις δεν αγχωνεται με το backup. Τα χιλιαρικα τρεχουν μακρια.Ο καθενας μπορει να βαφτιζει οπως θελει το μηχανημα του, η εταιρια στο πουλαει σαν οικιακη χρηση. Εαν ηταν επαγγελματικη χρηση θα ειχε συμβολαιο υποστιριξης SLA, ρητρες για καθυστερησεις και ενα καλο ετησιο ποσο για το συμβολαιο.Οποτε επαγγελματικες ADSL, επαγγελματικα φορητα, επαγγελματικα αυτοκινητα, ξεχαστε τα. Τουλαχιστον οχι στην ιδια τιμη με τα απλα. Εαν ζητας περισσοτερα πρεπει να πληρωσεις περισσοτερα.Αν πω ότι έχεις άδικο θα είναι ψέμα. Αλλά στην Ελλάδα του 2013 κ της νοοτροπίας μας...Sent from my Pantoflini N7100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Νοέμβριος 25, 2013 #28 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Αν σε ενοχλεί η λύση του usb adapter και θέλεις οπωσδήποτε εσωτερικό wi-fi module πες μου. Έχω καμιά δεκαριά mini wi-fi modules και κάθονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Νοέμβριος 25, 2013 #29 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Μην μου πεις οτι εχαψες το σκηνικο με την 580gtx και το eshop. Αυτα ουτε στα παραμυθια του Tolkien με τα τους νάνους και τα Orcs...Το ότι μπορεί να ήταν στημένο δεν το αποκλείω και αυτός ήταν και ο λόγος που έκανα το post που έκανα στο άλλο thread, αλλά ασχέτως του αν ήταν στημένο ή αληθινό το συμπέρασμα για μένα παραμένει το ίδιο όσον αφορά το εν λόγω κατάστημα. 5-10 πελάτες του e-shop είναι μάγκες και όλοι οι υπόλοιποι θύματα/κορόιδα/βάλε ότι θέλεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CmoS Νοέμβριος 25, 2013 #30 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2013 Για να μη χαλας τη ζαχαρενια σου αν το laptop εχει απο κατω καπακι με αμεση προσβαση στην καρτα δικτυου αλλαξε την με μια intel και τελειωσε. 10ευρω κοστος.Θα ειναι η πιο σωστη κινηση που θα κανεις μιας που ο υπολοιπος συνδυασμος : επαγγελματικο pc / laptop / sony laptop / eshop... !!!!! απλα δεν...Αν παλι εχεις χρονο/νευρα να το πας αλλου καλη τυχη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 26, 2013 #31 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Κυνηγάω και εγω την dell για 3 laptop των 1800 € με κατασκευαστικο πρόβλημα όπως φαίνεται.Sent from my Pantoflini N7100Για πες σχετικά ή για να μην χαλάμε το θέμα στείλε pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Νοέμβριος 26, 2013 Author #32 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Θα πω και εγω την σαχλα μου.Θελω να κανω εμετο καθε φορα που ακουω για επαγγελματικη χρηση και διαφυγοντα κερδη. Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα και ειναι τραγικο να σου λενε οτι χανουν εκατονταδες χιλιαδες ευρω με το χαλασμενο φορητο. Απο την αλλη κανεις δεν σκεφτηκε να αγορασει ενα δευτερο, ενα τριτο να μην χανουν τα εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Κανεις δεν αγχωνεται με το backup. Τα χιλιαρικα τρεχουν μακρια.Ο καθενας μπορει να βαφτιζει οπως θελει το μηχανημα του, η εταιρια στο πουλαει σαν οικιακη χρηση. Εαν ηταν επαγγελματικη χρηση θα ειχε συμβολαιο υποστιριξης SLA, ρητρες για καθυστερησεις και ενα καλο ετησιο ποσο για το συμβολαιο.Οποτε επαγγελματικες ADSL, επαγγελματικα φορητα, επαγγελματικα αυτοκινητα, ξεχαστε τα. Τουλαχιστον οχι στην ιδια τιμη με τα απλα. Εαν ζητας περισσοτερα πρεπει να πληρωσεις περισσοτερα.Δεν έχεις άδικο. Αλλά όλα αυτά δεν ισχύουν ακριβως στην περιπτωση μου.- Το λαπτοπ ειναι για ιδιωτικο επαγγελματικο χωρο. Το πηρα για να ετοιμαζω παρουσιασεις για τους πελατες μου και μεσω αυτων, ναι, να εχω κερδος. Μικρο ή μεγάλο δεν εχει σημασια, αυτη τη στιγμη μου λειπει το εργαλειο που ηθελα για να βελτιωσω το προφιλ της δουλειας μου. - Ρωτας αμα ειχα χρηματα για ακριβοτερο μοντελο, 2ο, 3ο, 4ο? Η κριση με εχει χτυπησει αλυπητα. - Το οτι δεν εβαλα εγγυηση/ασφαλεια απο την εταιρια, η αληθεια ειναι οτι το παραμελησα. Και με το που αμεσα ειδα το ελαττωμα, σε μια βδομαδα μεσα ειπα οτι δεν παει κατι καλα, με τη σκεψη οτι μπορει και να το παω πισω, δεν προχωρησα σε δηλωση στη Sony. Ενταξει, δεν ηξερα, δεν ρωταγα, την πατησα. Αλλα το οτι αυτη τη στιγμη δεν μπορω να προχωρησω με την αναβαθμιση της δουλειας μου οπως ηθελα και μου στερει πιθανο κερδος, αυτο με ενοχλει να αμφισβητειται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina421 Νοέμβριος 26, 2013 Author #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Και το γλεντι καλά κρατει....Ολο και περισσοτεροι στο Sony Community λενε οτι δυστυχως και με USB dongle και με Intel Centrino το προβλημα με το wifi δεν λυνεται 100%. Συμφωνα με εναν απελπισμενο/εξαγριωμενο κατοχο Sony Vaio Fit:I am convinced the antenna design in the FIT and Pro lines is at fault. Many manufacturers run the antenna around the screen casing but SONY chose to leave it totally in the bottom of the case. Not smart. Θα μου πειτε, ο καθενας λεει οτι θελει. Αλλα και η Σονυ εκανε μεγαλη βλακεια και τωρα κανει την παπια. Μαζι με το e-shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Νοέμβριος 26, 2013 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Ιδεα μου ειναι ειναι ή η Sony παιρνει τον κατηφορο τον τελευταιο καιροΣτάλθηκε απο Thelab.gr Phone Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Νοέμβριος 26, 2013 #35 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Ιδεα μου ειναι ειναι ή Sony παιρνει τον κατηφορο τον τελευταιο καιροΣτάλθηκε απο Thelab.gr PhoneΠερσι έγραψε λογιστικά κέρδη αφού πούλησε τους 2 ουρανοξύστες της σε Μανχάταν και Τόκιο τσεπώνοντας 3 δις δολάρια! Κατα τα αλλα ολα καλα....Γενικα προιοντα Sony ειναι καλο να αποφεύγονται λόγου της εγγύησης. Ολοκληρη Toshiba στα lap top και αγοράζετε Sony που μετα τιποτα δεν σας sony τιποτα εάν εμπλέξετε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 26, 2013 #36 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 Θα πω και εγω την σαχλα μου.Θελω να κανω εμετο καθε φορα που ακουω για επαγγελματικη χρηση και διαφυγοντα κερδη. Εχω δουλεψει σε τεχνικο τμημα και ειναι τραγικο να σου λενε οτι χανουν εκατονταδες χιλιαδες ευρω με το χαλασμενο φορητο. Απο την αλλη κανεις δεν σκεφτηκε να αγορασει ενα δευτερο, ενα τριτο να μην χανουν τα εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Κανεις δεν αγχωνεται με το backup. Τα χιλιαρικα τρεχουν μακρια.Ο καθενας μπορει να βαφτιζει οπως θελει το μηχανημα του, η εταιρια στο πουλαει σαν οικιακη χρηση. Εαν ηταν επαγγελματικη χρηση θα ειχε συμβολαιο υποστιριξης SLA, ρητρες για καθυστερησεις και ενα καλο ετησιο ποσο για το συμβολαιο.Οποτε επαγγελματικες ADSL, επαγγελματικα φορητα, επαγγελματικα αυτοκινητα, ξεχαστε τα. Τουλαχιστον οχι στην ιδια τιμη με τα απλα. Εαν ζητας περισσοτερα πρεπει να πληρωσεις περισσοτερα.δλδ να καταλαβω...κανονιζω ενα συμβολαιο με μια ξενη εταιρια στο εξωτερικο και δουλευω απο το σπιτι μου και ετοιμαζω της δουλεια μου και την στελνω μεσω ιντερνετ.σκαω ενα σεβαστο ποσο 1500Ε-2000Ε για να μπορω να κανω τη δουλεια μου ανετα , αυτο δε θεωρειται επαγγελματικη χρηση ; δε λεω οτι δε συμφωνω με τα λεγομενα σου , αλλα δεν ειναι παντα ασπρο η μαυρο.αν εχανα εκαντονταδες χιλιαδες ευρω , θα ειχα 5 μηχανηματα στη τελικη αν η δουλεια μου εφερνε τετοια ποσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Νοέμβριος 26, 2013 #37 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 δλδ να καταλαβω...κανονιζω ενα συμβολαιο με μια ξενη εταιρια στο εξωτερικο και δουλευω απο το σπιτι μου και ετοιμαζω της δουλεια μου και την στελνω μεσω ιντερνετ.σκαω ενα σεβαστο ποσο 1500Ε-2000Ε για να μπορω να κανω τη δουλεια μου ανετα , αυτο δε θεωρειται επαγγελματικη χρηση ; δε λεω οτι δε συμφωνω με τα λεγομενα σου , αλλα δεν ειναι παντα ασπρο η μαυρο.αν εχανα εκαντονταδες χιλιαδες ευρω , θα ειχα 5 μηχανηματα στη τελικη αν η δουλεια μου εφερνε τετοια ποσα οχι αν θες να εισαι επαγγελματιας στα ματια των αλλων θα επρεπε να εχεις και μια τεχνικη υποστιριξη (που βεβαια θα πληρωνες ) για να σου παρεχει αυτα που θες σε περιπτωση βλαβης (πχ αντικατασταση με αλλο pc μεχρι να αποκατασταθει η βλαβη κτλ).Απο εκει και περα δεν πας να εχεις εταιρια με 10000 pcs σε περιπτωση βλαβης θα εχεις την ιδια αντιμετωπιση με τους αλλους (αν και εδω μαλλον θα σε εξυπηρετουσαν επειδη θα τους ακουμπαγες και καπου στα 1000-2000 ευρω τον μηνα,αλλα για ενα λαπτοπ μεσα σε διαστημα 5 χρονων δεν νομιζω... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 26, 2013 #38 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 μαλλον μπερδευουμε τις εννοιες...αλλο τι πρεπει να κανει ενας ΣΩΣΤΟΣ επαγγελματιας και αλλο αν το μηχανημα προοριζεται για επαγγελματικη χρηση...απαξ και φερνεις χρηματα απο αυτο το χαζοκουτι θεωρειται επαγγελματικη χρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
orck Νοέμβριος 26, 2013 #39 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 μαλλον μπερδευουμε τις εννοιες...αλλο τι πρεπει να κανει ενας ΣΩΣΤΟΣ επαγγελματιας και αλλο αν το μηχανημα προοριζεται για επαγγελματικη χρηση...απαξ και φερνεις χρηματα απο αυτο το χαζοκουτι θεωρειται επαγγελματικη χρησηΚαι επειδη εσυ βγαζεις χρηματα απο αυτο η εταιρια που εχει την υποστηριξη πρεπει να κανει κωλοτουμπες για να στο φτιαξει πρωτο απο ολα;Διαφωνω.Εστω οτι εχουμε δυο ιδια μηχανηματα, προφανος αγορασμενα με τους ιδιους ορους στην ιδια τιμη. Ο ενας ιδιοκτητης το θελει για να βλεπει τσοντες και να χαζολογαει στο facebook και ο αλλος προγραματιζει την τροχια του διαστημικο σταθμο. Για εμενα πρεπει και οι δυο να εξηπηρετηθουν το ιδιο γρηγορα.Εαν ο επαγγελματιας ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ας αγοραζε το επιπλεον πακετο υποστηριξης "καντε στην ακρη, καιγομαι και θελω να μου το φτιαξετε πρωτο απο ολα τα αλλα" που δινει υποστηριξη και επισκευη σε 2 ωρες. Αλλιως να 'χαμε να λεγαμε.ΥΓ Το παραπανω παραδειγμα δεν ειναι για τον topic starter, γενικη συζητηση κανουμε εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 26, 2013 #40 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2013 παλι μπερδευομαστε...δε μιλησα για priority και customer support.μιλησα καθαρα για τον ορο επαγγελματικη χρηση.επειδη κανεις εμμετο καθε φορα που το ακους , διαφωνεις οτι ο αλλος επειδη ΒΓΑΖΕΙ λεφτα , ειναι για επαγγελματικη χρηση ; Το αν εχει απαιτηση να του το φτιαξουν ειναι θεμα νοοτροπιας.(δηθεν το καταστημα θα ιδρωσει που παει πισω η δουλεια του.ας προσεχες επαγγελματια να ειχες 15 πισι για να μη παει η δουλεια σου πισω)που σε αυτο οπως ειπα , συμφωνω μαζι σου.αλλα μη τα βαφουμε ολα ασπρα μαυρα.σωστα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.