Jump to content



Ταλαιπωρία με e-Shop.gr, εγγύηση και Sony Vaio


nina421

Recommended Posts

Γεια σας! Χαιρομαι που σας βρήκα και έχω κάπου να πω το πάθημά μου.

Δεν ήξερα, δεν ρώταγα, δεν είχα πριν παράπονο και… την πάτησα.

Για να μην πολυλογώ.

Αγόρασα 16/10/13 λαπτοπ Sony Vaio Fit 15 από το e-Shop.gr για επαγγελματική χρήση (με τιμολόγιο στη διεύθυνση εργασίας), διότι είχε άψογα χαρακτηριστικά στην περιγραφή του, πολύ καλή τιμή και διότι χρόνια τώρα δεν είχαμε στην οικογένεια κανένα παράπονο από συναλλαγές μας με το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, ούτε με προϊον που αγοράσαμε από αυτούς, ούτε με Sony λαπτοπ. Μάλιστα το e-Shop περήφανα διαλαλεί ότι έχει την καλύτερη εγγύηση της αγοράς.

Την πάτησα… Απίστευτα και εις διπλούν.

Με απλά λόγια: Η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων Sony Vaio Fit 14/15(τελευταία και κάποια Pro) έχουνε την Κάρτα Ασύρματου Δικτύου Broadcom BCM43142, η οποία είναι ελαττωματική. Η σύνδεση στο Ιντερνετ έχει χαμηλή ταχύτητα, χαμηλό σήμα και πάρα πολλές αποσυνδέσεις.

Widespread reports of Sony Vaio notebook Wi-Fi issues - TechSpot

VAIO Fit slow wifi - Sony's Community Site

Για επαγγελματία αυτό είναι πάααααρα πολύ σοβαρό ελάττωμα, και σαφώς δεν αγοράζεις ούτε εν γνώσει σου τέτοιο προϊόν. Κόντεψα να χάσω εργασία που τη δούλευα σε Web Application! Και φυσικά με το που κατάλαβα ότι δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα αυτού του ελαττώματος, άμεσα επικοινώνησα τόσο με Sony όσο και με e-Shop.gr.

Αποτέλεσμα;

- Η Sony γνωρίζει το ελάττωμα και το παραδέχεται, δεν έχει ακόμα μόνιμα λύση και ήθελε να μου δώσει USB wifi adapter για προσωρινή λύση. Εν τω μεταξύ, έχει δώσει τρεις αναβαθμίσεις για το software της Κάρτας, καμία δεν έχει λύσει το πρόβλημα. Κομπιουτεράδες λένε ότι είναι φως φανάρι ότι είναι θέμα της ίδιας της κάρτας ή της κεραίας, αλλά η Sony δεν προβαίνει σε ανακλήσεις και αντικατάσταση της κάρτας. Και αν προβώ εγώ σε αντικατάσταση της Broadcom με μία της Intel που λένε στα φόρουμ ότι λύνει το θέμα, χάνω αυτομάτως κάθε εγγύηση, επισήμως και με το νόμο.

- Το e-Shop στο σέρβις είδε το ελάττωμα, αλλά... λέει ότι εφόσον η Sony λέει ότι το ελάττωμα (μπορεί να) είναι θέμα software, εμείς δεν μπορούμε να προβούμε σε αντικατάσταση ή πίστωση διότι… δεν το έχουμε στην εγγύηση, η εγγύησή μας είναι μόνο για hardware. (!!!)

Με λίγα λόγια… e-Shop.gr και Sony με υποχρεώνουν να δεχτώ ένα λαπτοπ με ελάττωμα σοβαρότατο (από τη στιγμή της αγοράς και εντός νομικής εγγύησης), μέχρι να βρεθεί software λύση (ααααν βρούνε) και να είμαι με 2,5εκ στικάκι μαρκούτσι να προεξέχει για προσωρινή λύση. Δεν αντικαταστούν, δεν πιστώνουν, δεν επιστρέφουν χρήματα.

Έχω μπλέξει αφάνταστα. Εγώ ήθελα λαπτοπ σωστό από την αρχή! Ούτε αναμονή για software, ούτε USB adapter!

Βέβαια… ο Αστικός Κώδικας 3043/ΦΕΚ Α1928/2002 είναι σαφής:

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του,στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Άρθρο 559

Παροχή εγγύησης

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

Άρα εδώ έχουμε περίπτωση:

- Σαφέστατου ελαττώματος/ έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Εννοείται ότι όταν αγοράζεις λαπτοπ οφείλει να λειτουργεί όπως το πήρες άψογα (hardware+software) σύμφωνα με τις εργοστασιακές του ιδιότητες, τις οποίες διαφημίζει και η κατασκευάστρια εταιρία και ο πωλητής. Και εννοείται ότι εγώ ως αγοραστης δεν γνώριζα το ελάττωμα και δεν το αποδέχομαι. Ο νόμος δε δεν διαχωρίζει hardware/software και εν πάση περιπτώσει, το συγκεκριμένο software είναι απαραίτητο και αναμενόμενο στοιχείο του υπολογιστή για ομαλή και προσδοκώμενη λειτουργία!

- Άρνηση πίστωσης ή επιστροφής χρημάτων από τον Πωλητή που είναι νομικά υποχρεωμένος. Το e-shop πετάει το μπαλάκι στη Sony, η Sony νιπτει τας χείρας της και εγώ είμαι το θύμα.

- Παράβλεψη «λόγω εγγύησης» των δικαιωμάτων μου που πηγάζουν από το νόμο.

Τους τα είπα όλα αυτά, το E-Shop.gr επιμένει στην «εγγύηση» και δεν μπορεί να κάνει τάχα μου τίποτα. Με έχουνε και χωρίς λαπτοπ, διότι τους το έχω επιστρέψει, και ταλαιπωρούμαι με ένα δανεικό από φίλο. Ούτε που ίδρωσε το αυτί τους ότι τους προτιμώ χρόνια, τους είχα για αξιόπιστους (τρομάρα μου, ούτε ξανθιά να ήμουνα) και χάνουν και μένα και όλα τα άτομα που μέσω εμού τους προτιμούσανε. Α και εννοείται ότι καταστήματα του εξωτερικού (ίσως και άλλα Ελληνικά, δεν ξέρω) με το που αγοραστής τους επέστρεψε τέτοιο μοντέλο με αυτό το ελάττωμα, του το αντικαταστήσανε ή του γυρίσανε τα χρήματα. Το e-Shop με τέχνασμα πάει να βγει λάδι.

Συμβουλές: Αυτονόητες μεν, αλλά ας τις πώ να εκτονωθώ λίγο ακόμα:

- Προσέχετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τι και από πού το αγοράζετε. Ψάξτε πρώτα κριτικές, αξιοπιστία πωλητή και αντιπροσωπείας.

- Μην κολλάτε σε «Εγγύηση» την «καλύτερη της αγοράς» και ψάξτε το νόμο.

- Απευθυνθείτε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Δεν ξέρω ακόμα πού θα πάει το πράμα, περιμένω απαντήσεις μετά την καταγγελία μου στην Γ.Γ.Κ και επιφυλάσσομαι για κάθε μου νόμιμο δικαίωμα. ‘Έχασα κάθε ιδέα και εκτίμηση για το e-Shop.gr και τη Sony και είμαι σε απίστευτη ταλαιπωρία και στεναχώρια. Ελέω κρίσης, δεν μου περισσεύουνε και χρήματα για αγορά άλλου λαπτοπ και ούτε λέω ας πάρω ένα άλλο και θα έχω επιστροφή χρημάτων κάποια στιγμή. Είμαι εγκλωβισμένη. Χώρια που ανέπτυξα και φοβία τι λαπτοπ τελικά να πάρω.

Δεν ήξερα, δεν ρώταγα. Ήμουνα αφελής με καλή πίστη. Μακάρι να σώσω και άλλους από ίδια και χειρότερα με αυτά που σας είπα.

Αν έχετε κάτι να με συμβουλέψετε, σας ευχαριστώ πολύ. Συγγνώμη για το "σεντόνι".

:(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Δυστυχώς πληρώνεις τις χαζομάρες πιο πολύ της sony, και οχι του e-shop.

Νομίζω εχει περάσει και ο μήνας του DOA ή οτι δεν σου αρέσει και το επιστρέφεις.

Ζητα απο την sony να πάρεις άλλο laptop μεσω πιστωτικου απο το e-shop.

Αν στο τραβήξουν στα άκρα , πάρε το usb module και κάτσε να χαρείς το νέο σου λάπτοπ... (δεν το λέω ειρωνικά)

Link to comment
Share on other sites

Η sony μάλλον δεν μπορεί να κάνει και πολλά με το e-shop μιας και είναι "δικιά" του εισαγωγή... (γι'αυτό και το "2 χρόνια εγγύηση αντικατάστασης laptop" που διαφημίζει το eshop :p )

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς πληρώνεις τις χαζομάρες πιο πολύ της sony, και οχι του e-shop.

Νομίζω εχει περάσει και ο μήνας του DOA ή οτι δεν σου αρέσει και το επιστρέφεις.

Ζητα απο την sony να πάρεις άλλο laptop μεσω πιστωτικου απο το e-shop.

Αν στο τραβήξουν στα άκρα , πάρε το usb module και κάτσε να χαρείς το νέο σου λάπτοπ... (δεν το λέω ειρωνικά)

Η αγορά έγινε 16/10/13, τελευταία επικοινωνία με Sony 05/11/13, επέστρεψα το λαπτοπ στο e-Shop 07/11/13 και απάντηση πήρα 20/11/13. Το προϊον ήτανε DOA, κι αν όχι αυτό, ελαττωματικό καραμπινάτα από τον Νόμο. Και ελαττωματικά προϊόντα επιστρέφονται μέχρι και σε 2 χρόνια μέσα.

Με τη Sony δεν μίλησα. Σαν αγοραστής καταναλωτής νόμιζα ότι για θέμα πίστωσης ή επιστροφής χρημάτων, το λόγο έχει το κατάστημα, όχι η εταιρία.

Μέχρι και εξώδικο θα πάω για να μην μείνω με την κοροϊδία αυτή. Για την ώρα απευθύνθηκα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προφορικά και επωνύμως γραπτά, με όλες τις λεπτομέρειες και πτυχές του θέματος.

Ο συνήγορος του Καταναλωτή κάνει κάτι περισσότερο ή προωθεί το θέμα στην ΓΓΚ? Το ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ πάντως ό,τι κάνουν καταλήγει ετσι κι αλλιώς στην ΓΓΚ.

Link to comment
Share on other sites

να πας στη Γραμματεία Καταναλωτή (Συνήγορο Καταναλωτή). Να προσπαθήσεις για τα χρήματα πίσω, όχι αντικατάσταση, όχι πιστωτικά. Να αναφέρεις την ημερομηνία πρώτης επαφής με το e-shop μπας κι είσαι εντός των 14 ημερών από την αγορά, εφόσον είχε γίνει ηλεκτρονικά.

Το e-shop ως πωλητής έχει ευθύνη για ελαττωματικό προϊόν ανεξάρτητα με την ευθύνη της Sony. Μπορούν να ισχυρίζονται «μια χαρά είναι το φορητό, δεν σου αλλάζουμε τίποτα» αλλά δεν μπορούν να λένε «ναι είναι ελαττωματικό αλλά η Sony δεν επιστρέφει». Αν είναι ελαττωματικό (που μοιάζει να είναι από όσα λες) έχει ευθύνη το e-shop κι οφείλει να επιστρέψει.

Πρόσεχε και μια λεπτομέρεια: οι νόμοι προστασίας καταναλωτή, δεν είναι για αγορές που γίνονται «επαγγελματικά». Αν πας βάσει αυτών, μην το πολυγράφεις περί επαγγελματικής χρήσης κλπ.

Edit: παρενθετικά, έχουν κι υποχρέωση προσωρινής αντικατάστασης αν η «επισκευή» ξεπερνά κάποιο χρονικό όριο, νομίζω είναι 2 βδομάδες αλλά τσέκαρέ το, τουλάχιστον να έχεις προσωρινά υπολογιστή όσο διαρκεί αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεχε και μια λεπτομέρεια: οι νόμοι προστασίας καταναλωτή, δεν είναι για αγορές που γίνονται «επαγγελματικά». Αν πας βάσει αυτών, μην το πολυγράφεις περί επαγγελματικής χρήσης κλπ.

Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι είναι αυτό; Οι επαγγελματίες δηλαδή δεν είναι αγοραστές/καταναλωτές και διέπονται από άλλη εθνική/ευρωπαϊκή νομοθεσία; :wassat:

Επαγγελματικά για μένα σημαίνει ότι είναι αγορασμένο με τιμολόγιο, για χρήση ως ελεύθερος επαγγελματίας στο ιδιωτικό μου χώρο. Έχω και διαφυγόντα κέρδη και ζημία από την αγορά αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα Sony και ο όρος ''επαγγελματικη χρήση'' είναι εκ φύσεως αταίριαστα. Πόσο μάλλον όταν εμπλέκεται και το e-shop.

Καλή τύχη εύχομαι, αλλά ότι και να γίνει μη το αφήσεις να περάσει έτσι.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα Sony και ο όρος ''επαγγελματικη χρήση'' είναι εκ φύσεως αταίριαστα. Πόσο μάλλον όταν εμπλέκεται και το e-shop.

Εμ πού να το ξέρω, η καψερή. Ο αδελφός μου εχει Sony Vaio εδω και 4 χρόνια, το είχε και για τη δουλειά του, σκυλί του βγήκε. Πού να το περιμένω ότι εμένα θα μου βγει... ξυνό. :sick:

Link to comment
Share on other sites

Εμ πού να το ξέρω, η καψερή. Ο αδελφός μου εχει Sony Vaio εδω και 4 χρόνια, το είχε και για τη δουλειά του, σκυλί του βγήκε. Πού να το περιμένω ότι εμένα θα μου βγει... ξυνό. :sick:

Για αυτό είμαστε εδώ :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό είμαστε εδώ :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Να στε καλα, βρε παιδια. :)

Το θεμα ειναι οτι λογω ασχετοσυνης και φορτου εργασιας, ειπα στον αδελφο μου που καααατι γνωριζει να μου προτεινει λαπτοπ. Ειδε κι αυτος, ειχε αντικειμενικα πολυ καλα χαρακτηριστικα το Sony Vaio Fit, μου το προτεινε και... αααααααααχχχχ......... :(

Link to comment
Share on other sites

Εγω απο Sony Laptop δεν ειχα ποτε θεμα.Αν ημουν στην θεση σου θα την παλευα με usb stick(Υπαρχουν ομορφα και μικρα) μεχρι καποιο software να φερει λυση και εαν οχι θα αλλαζα την καρτα ασυρματου δικτυου.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι γιατί να μπει σε επιπλέον έξοδα, ειδικά στους καιρούς που ζούμε, σε κάτι που είναι εντός εγγύησης και θα έπρεπε να λειτουργεί απροβληματιστα out of the box.

Όσο περί Sony και την εδώ αντιπροσωπεια της, καλύτερα να μην μιλήσω μιας και είναι πάρα πολλοί αυτοί που είχαν θέματα. Και φυσικά όχι μόνο σε λαπτοπ.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να το παλέψεις, δεν διαφωνώ καθόλου.

Αν δεν θέλεις να ασχοληθείς άλλο μέχρι να βγει κάποιο fix τότε χτύπα ένα τέτοιο:

TP-LINK TL-WN725N | Skroutz.gr

Δεν θα καταλαβαίνεις πως το έχεις επάνω στο laptop και απενεργοποίησε την onboard κάρτα wi-fi (που δεν είναι onboard, αλλά λέμε).

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου προσφέρει τίποτα προς το παρόν η αναφορά περί επαγγελματία. Είναι εξίσου ελαττωματικό το Wi-Fi του προϊόντος για εσένα που θες να σχεδιάζεις διαστημόπλοια και τον 16χρονο που θέλει να παίζει online τάβλι. Τα ίδια ακριβώς δικαιώματα έχετε ως καταναλωτές. Οι διατάξεις προστασίας καταναλωτών δεν ξεχωρίζουν σημαντικούς κι ασήμαντους.

Σε αγορές που γίνονται για επαγγελματική χρήση δεν εφαρμόζονται κάποιες (ευνοϊκές) διατάξεις που είναι ειδικά για «καταναλωτές» και μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες στη μέση, κάποιοι για καλό κάποιοι για κακό (διαφυγόντα κέρδη, επιμέλεια του αγοραστή, ποιος οφείλει να αποδείξει τι κλπ).

Ως «καταναλωτής» μπορείς απλώς να στέκεσαι σε κάτι του στυλ «είμαι χαζός, δε ξέρω τι μου λες, αυτό εδώ δε δουλεύει όπως πρέπει, θέλω τα λεφτά μου πίσω». Δε χρειάζεται να αποδεικνύεις κάτι από εκεί και πέρα κι αυτό συμφέρει τον καταναλωτή πολύ. Σε επαγγελματικές συναλλαγές τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς έτσι.

Ο Συνήγορος του καταναλωτή λογικά θα σου υποδείξει τι μπορεί να γίνει και ποια είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής. Ελπίζω να πάρεις πίσω τα χρήμτά σου χωρίς πολλά πολλά. Συνήθως εκεί τελειώνει η ιστορία γιατί ούτε εσύ έχεις όρεξη να τρέχεις ούτε το e-shop (ή και η κατασκευάστρια) είναι αγγελούδι.

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είσαι ευχαριστημένη και θέλεις να συνεχίσεις ή αν νομίζεις ότι είναι σημαντικό να τους ζητήσεις κι αποζημίωση για βλάβες που έχεις υποστεί, αναγκαστικά θα καταφύγεις σε δικηγόρο, εξώδικα κλπ.

Γνώμη μου (δεν είναι απαραίτητο να είναι και σωστή): προσπάθησε να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, νομίζω θα τα καταφέρεις, από το e-shop ως καταναλωτής, με την ελάχιστη δυνατή τριβή. Αν έχεις κι εύκολη πρόσβαση σε δικηγόρο ρώτησέ τον/την τι σε συμβουλεύει.

Άσχετο: δεν φταίει ο αδερφός ο καημένος που στο πρότεινε :-)

Link to comment
Share on other sites

Εφ' όσον πρόκειται για επαγγελματική χρήση, νομίζω πως το σημαντικότερο είναι να λυθεί το τεχνικό μέρος του προβλήματος. Αν κι αυτή η usb καρτούλα που πρότεινε ο jax7480 είναι πολύ μικρή και δεν φαίνεται σαν σκουλαρίκι να κρέμμεται απ' έξω, είναι ολίγον ξενέρωμα να έχεις μια θύρα usb κατειλημμένη για ασύρματο δίκτυο. Καλύτερη λύση είναι η αντικατάσταση της προβληματικής κάρτας με κάποια άλλη, ας πούμε αυτή. Και τελειώνει εκεί η ιστορία.

Εάν στο μέλλον παρουσιασθεί άλλο πρόβλημα εντός εγγύησης, τότε μπαίνει η αυθεντική κάρτα επάνω και αποστέλλεται η μηχανή στο service. Όμορφα και ήρεμα, χωρίς εκνευρισμούς...

Σημείωση: επαγγελματικό laptop = thinkpad πρωτίστως, ή probook, ή macbook.-

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ταχύτατη παρηγοριά. :daisy:

- Στις 29/10/13 η Sony μου λέει "σε 3-5 εργάσιμες μέρες θα έχετε ένα USB adapter". Στις 05/11/13 δεν είχε έρθει τίποτα, μου λένε "έχει πρόβλημα στοκ, περιμένετε λίγες μέρες". Δεν άντεξα άλλο και μέτα και από το αποτυχημένο software fix τις 6/11/13, στις 07/11/13 πήγα το λαπτοπ πίσω στo e-shop ζητώντας αντικατάσταση με άλλο φορητό (όχι Sony) ή επιστροφή χρημάτων. Ο αντάπτορας ήρθε από ο Θεός ξέρει ποια χώρα (δεν είχε αποστολέα, μόνο διεύθυνση επιστροφής στη Σκωτια...) στις 12/11/13, μάρκα Belkin, κέρατο 2,5 εκ, δεν το λές σε καμία περίπτωση αμελητέο. Α, η Sony δεν τον θέλει πίσω. Αναφορές λένε ότι και με τον αντάπτορα είχανε θεματάκια.

- Αν αντικαταστήσω την Broadcom, χάνω την εγγύηση λέμε. Και υπάρχουνε και αναφορές που λένε ότι πάλι είχανε πρόβλημα, και με την Intel Centrino. Παιζει να είναι σύνθετο προβλημα κάρτας, κεραίας, θέση κάρτας/κεραίας, software, όλα μαζί. Δεν ξέρω από τεχνικές λεπτομέρειες, σας λέω τι λένε 90 σελίδες στο φόρουμ της αμερικανικής Sony.

Γιατί μα γιατί να παιδεύομαι με ελάττωμα εργοστασιακό; Γιατι να δεχτώ άρνηση των δικαιωμάτων μου και "μπαλώματα";

Link to comment
Share on other sites

Παρε το laptop πίσω. Βαλε μια μικρή κεραία πανω είτε άλλαξε την εσωτερική για να κάνεις προσωρινά την δουλειά σου.

Μετά κυνήγα τους οσο μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

Το doa στις αντιπροσωπειες ισχύει για ένα μήνα αποσο ξέρω.

Και μην ανυσηχεις δεν είσαι η μόνη με παρόμοιο θέμα. Κυνηγάω και εγω την dell για 3 laptop των 1800 € με κατασκευαστικο πρόβλημα όπως φαίνεται.

Sent from my Pantoflini N7100

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.