Jump to content



προβλημμα με αναφορα σε καταστημα


panos 12

Recommended Posts

παιδια καλησπερα, εκανα μια αναφορα σε καταστημα συγκεκριμενα στο πλαισιο, αυτο εγινε το καλοκαιρι μου ηρθε ενα χαρτι απο το ινκα τωρα το οποιο ενα πηγε στο καταστημα και ενα σε εμενα, το οποιο λεει εντος 10 ημερων να μας αναφερετε γραπτως το προβλημμα που διμιουργηθηκε, πηγα με αυτο το χαρτι το οποιο ειναι και επικιρωμενο, εχει παρει και αριθμο πρωτοκολου, αλλα μου λενε οτι θα γινει δικαστηριο, τι δικαστιριο βρε παιδια λενε αυτοι τωρα, εγω ουτε λεφτα εχω να δινω σε δικιγορους ουτε τιποτα, αληθεια με ελεγε αυτος; τι να κανω τωρα; να περιμενω; ή να το ακυρωσω;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αφού έκανες καταγγελία, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι υπάρχει ενδεχόμενο δικαστήριου.

Προτείνω να αφήσεις τα φόρουμ και να ζητήσεις την γνώμη ενός ειδικού, σε περίπτωση σου, ένας δικηγόρος.

Link to comment
Share on other sites

μα τους πηρα και μου λενε ας περασουνε λιγες μερες απο το ινκα αυτο και πηγενε στο καταστημα με το χαρτι που στειλαμε, πηγα και με λεει ο υπευθηνος θα γινει δικαστιριο, του λεω γιατι, με λεει καλα ποσο εισαι αγορι μου, δεν ξερεις οτι καταγκελια=δικαστιριο; το ινκα εστιειλε ενα χαρτι το οποιο λεει

προς πλαισιο καταστημα, 2 προς πλαισιο θεση σκληρη μαγουλα αθηνα και 3 προς κοινοποιηση το ονομα μου, θεμμα σχετικα με επισευη προίοντος εντος εγγυησης

η αναφορα εγινε τον ιουνιο, και τωρα πηρα το χαρτι και λεει εντος 10 ημερων να μας απαντησετε εγραφως για το προβλημμα και τις αποψεις σας, σας εφιστουμε την προσοχη στον νομο 2251/94 φεκ 191-1994 περι προστασιας καταναλωτων οπως ειναι στο αρθρο 5 <<πωληση καταναλωτικων αγαθων>>

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, αν εχεις δικιο θα δικαιωθεις, οποτε βρες ενα ειδικο και προχωρα το.

Αυτος δεν ειναι και ο σκοπος της καταγγελιας?

Οταν βγαζουμε τα οπλα απεναντι σε μια επιχηρηση -εαν και εφ οσον εχουμε δικιο- δεν το κανουμε απλα για εκφοβισμο, αλλα για να το φτασουμε στα ακρα μεχρι να δικαιωθουν τα αιτηματα μας ως καταναλωτες.

Συνηθως βεβαια ειναι χλωμο να φτασει μια τετοια υποθεση στα δικαστηρια, αν ομως στραβωσει λογικο δεν ειναι να φτασει εκει?

ΑΝ λοιπον εχεις δικιο, μη μασας, το δικηγορο θα τονμ πληρωσει ετσι κι αλλιως το πλαισιο εφ οσον χασει την υποθεση, και θα σου βγουν και αρκετες αποζημειωσεις για το χρονο σου κτλ.

Αν παλι δεν εισαι σιγουρος οτι εχεις δικιο καλυτερα επικοινωνησε με δικηγορο να σου πει αν αξιζει να προχωρησει η οχι

Link to comment
Share on other sites

μα δεν ηξερα οτι γινεται δικαστιριο, ρωτησα πριν κανω την αναφορα και με ειπανε οτι το κανεις στο ινκα και μετα σου λενε απο εκει τι θα γινει, πως γινεται αυτοι να φτασουν στα δικαστιρια; τωρα γινεται να μην παω εγω; ή να το ακυρωσουμε, γιατι αν δεν γινεται ακυρωση, τελειωσε που θα βρω λεφτα για δικιγορο και δικαστιρια

Link to comment
Share on other sites

μα δεν ηξερα οτι γινεται δικαστιριο, ρωτησα πριν κανω την αναφορα και με ειπανε οτι το κανεις στο ινκα και μετα σου λενε απο εκει τι θα γινει, πως γινεται αυτοι να φτασουν στα δικαστιρια; τωρα γινεται να μην παω εγω; ή να το ακυρωσουμε, γιατι αν δεν γινεται ακυρωση, τελειωσε που θα βρω λεφτα για δικιγορο και δικαστιρια

Ποιούς ρώτησες; Το ΙΝΚΑ ή άτομα που χωρίς να ξέρουν σου είπανε να κάνεις καταγγελία; Μπορεί χωρίς να ξέρω και να είμαι ειδικός, το ΠΛΑΙΣΙΟ να θεώρησε πως το συκοφαντείς με την καταγγελία και να θέλει να σε πάει στα δικαστήρια. Δεν ξέρω. Υπόθεση κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβω, την καταγγελθα την εκανες για πλακα;

τι σχεση εχει αν εχεις η οχι λεφτα για δικηγορο; αν αιτεισαι κατι που το δικαιουσαι η επιχηρηση που δε συμορφωνεται ειναι που θα πληρωσει και τα δικαστικα εξοδα, και αποζημειωσεις για το χρονο σου κτλ (ξερουν οι δικηγοροι απ αυτα) .

Αν παλι εχεις κανει απλα μλκια τοτε τι ζητας ρεστα;

Αν παλι δεν εισαι σιγουρος αν εχεις δικιο, ρωτας ινκα και δικηγορο.

απο κει και περα γιατι δε μας λες την ιστορια της υποθεσης;

Αν παντως εχεις μιλησει με αυτο το υφος οπως εδω στο νομικο τμημα του πλαισο ηδη εχεις χασει την υποθεση, γιατι οταν σοβαρευει το πραγμα θελει τσαμπουκα κι οχι κλαψομ%*-σμα

Sent from my Turbo-X G510 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τώρα το είδα...

1) αν είσαι εσύ που κάνεις την αγωγή, φυσικά μπορείς να τη σταματήσεις όποια στιγμή θέλεις. Ένας τρόπος για να συμβεί αυτό είναι απλώς να μην εμφανιστείς πουθενά, να χάσεις προθεσμίες κ.λ.π. Δεν είναι ο πλέον δόκιμος τρόπος αλλά...

2) το να ζήτησε το ίδιο Πλαίσιο -ή όποια επιχείριση- να παέι δικαστικά μια υπόθεση και μάλιστα με αντικείμενο που πιάνει και ποινικά θέματα (όπως εικάζει ο alexgk παραπάνω) είναι αρκετά χλωμό εκτός αν η ιστορία βγάζει μάτια υπέρ της επιχείρησης (σοβαρά ψεύδη εκ μέρους του καταναλωτή, βαριές εκφράσεις, καλό κίνητρο για την επιχείριση να κλιμακώσει το θέμα, διάθεση αντεκδίκησης κ.λ.π.). Πάντως στην εντελώς ακραία περίπτωση που κάτι πηγαίνει ποινικά, δεν έχεις την ίδια ευχέρεια να το σταματάς όπως σου καπνίσει.

3) Διάφορα σωματεία, καταναλωτικές ενώσεις κι άλλα παρόμοια (π.χ. ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ, ΠΟΜΙΔΑ για ακίνητα) δεν είναι κρατικοί φορείς, πολύ περισσότερο δεν είναι δικαστήρια ούτε μπορούν να βγάλουν αποφάσεις μόνα τους. Αυτό που κάνουν είναι να σου δώσουν κάποιες συμβουλές, να σε παραπέμψουν σε αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες (π.χ. ΓΓΚαταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή), μερικές φορές να μεσολαβήσουν ώστε να σε διευκολύνουν στο θέμα σου μπας και λυθεί άνευ δικαστηρίου, κάποιες φορές όμως -επειδή συνήθως αυτοί που ανακατεύονται ενεργά με αυτά είναι δικηγόροι ή έχουν δικηγόρο δικό τους- επιδιώκουν να σε σπρώξουν δικαστικά ώστε να σε εκπροσωπήσουν αυτοί. Κατανοητό φαντάζομαι γιατί γίνεται αυτό. Είναι χρήσιμοι ως μοχλός πίεσης ή ως πηγή πληροφοριών για κάποιον που δε γνωρίζει απολύτως τίποτε αλλά ο,τιδήποτε σου λένε δεν είναι ντε και καλά 100% έγκυρο ούτε τα κίνητρά τους 100% αλτρουιστικά. Ιδιαιτέρως προσέχουμε αν μας ζητήσουν να υπογράψουμε χαρτιά, να γίνουμε μέλη του σωματείου κ.λ.π. Όπως με ο,τιδήποτε υπογράφουμε, προσέχουμε να έχουμε καταλάβει πιθανές υποχρεώσεις που αναλαμβάνουμε.

[για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, θεωρώ θετικό το ρόλο και την παρουσία τους συνολικά απλώς καλό είναι να ξέρουμε πού στεκόμαστε]

4) όταν κάποιος βγαίνει σε forum για τέτοιες ιστορίες, βοηθά το να περιγράφει την κατάσταση με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σαφήνεια ώστε να καταλαβαίνουν κι όσοι το διαβάζουν τι έχει συμβεί χωρίς να πρέπει να διαβάσουν τον καφέ για να μαντέψουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είχα δει ούτε εγώ το θέμα αυτό. Θα πρέπει να έχει κάνει πολύ χοντρά λάθη ο πελάτης κατά την γνώμη μου, διότι δεν συμφέρει ένα κατάστημα να βγει προς τα έξω ότι κυνηγάει τους πελάτες του. Κανείς δεν θα αγόραζε από εκεί μετά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πλάκα πλάκα όλο λέμε για καταγγελίες αν έχουμε πρόβλημα με κάποιο μαγαζί, αλλά δεν έχει αναφερθεί πουθενά τι γίνεται σε περίπτωση που γίνει δεκτή η καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.