Jump to content



ESHOP ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ


Anir

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Φίλε anir μακάρι ,και μπράβο.

Δλδ τι εννοείς τους είπες πως εχουν τα πράγματα;

Τι δεν ήξεραν;

Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο πάντως (το οποίο για να ειμαι ειλικρινής ,εγω προσωπικα το βλέπω ψιλοκιτρινο),

τρεχάτε για ότι σας χάλασε τωρα ακομα που το eshop ειναι μεθυσμένο και ξεχασε ότι ειναι το eshop .

Go home eshop.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν δω το πιστωτικο με σημερινη ημερομηνια και σφραγιδα, πολυ απλα ΔΕΝ το πιστευω...
Φίλε anir μακάρι ,και μπράβο.

Δλδ τι εννοείς τους είπες πως εχουν τα πράγματα;

Τι δεν ήξεραν;

Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο πάντως (το οποίο για να ειμαι ειλικρινής ,εγω προσωπικα το βλέπω ψιλοκιτρινο),

τρεχάτε για ότι σας χάλασε τωρα ακομα που το eshop ειναι μεθυσμένο και ξεχασε ότι ειναι το eshop .

Go home eshop.

sent from mobile

Αγαπητέ κύριε ****

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε προχωρήσει στην πίστωση του ελαττωματικού προϊόντος (τιμή αγοράς)

ώστε να επιλέξετε ένα προϊόν της επιλογής σας.

Με εκτίμηση,

_________________________________________

Αγαπητέ κύριε *****

η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί και θα προωθηθεί άμεσα στο υποκατάστημα ****, από όπου και θα ενημερωθείτε για την παραλαβή της. Ο αριθμός της παραγγελίας σας είναι ο ************ και μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της από εδώ. Σας υπενθυμίζω ότι στην εν λόγω παραγγελία θα γίνει χρήση του πιστωτικού που σας έχει εγκριθεί, και θα κληθείτε να πληρώσετε μόνο τη διαφορά των δύο προϊόντων.

IMG_0682.jpg

Αυτα που τους ειπα στο email λιγο πολυ ηταν οτι οτι η εγγυηση καλυπτει το προιον και την τιμη του. Πρεπει να καλυφθει ολη η αξια αγορας! Και φυσικα καταλαβαν οτι αν δεν με ικανοποιοισουν θα λαμβανα αλλα μετρα!

Εχω λογο να πω ψεματα και να στησω ολο αυτο?? να φτιαξω εμαιλ και φωτογραφιες??

Πολυ Prison break και Lost βλεπετε!!!

Εγω που εκραζα το eshop χτες και σημερα τωρα λεω μπραβο και ευχαριστω!!

Οποιος θελει οτι χαρτια θελει και φωτογραφιες μεσω email μπορω να τα δωσω! Δεν μενω αθηνα δεν εχω το πιστωτικο στα χερια μου αλλα λογικα θα μου δωσουν καποια αποδειξη οταν παρω την GTX 780 με 27 ευρω αυριο η μεθαυριο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ξανακούσει για Ελλάδα να πιστώνεται προϊόν στην αρχική του αξία μετά απο τόσα χρόνια απο την στιγμή που η "αντικατάσταση με καλύτερων ή ίδιων χαρακτηριστών " προηγείται του πιστωτικού και στην συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε αυτήν η επιλογή. Επίσης θα μπορούσαν να την στείλουν στην ASUS και η ASUS να σε έστελνε refubrished 580 που θα είχε στο ράφι... Αυτό το πράγμα δεν το κάνει ούτε το Amazon μετά τον πρώτο χρόνο της εγγύησης για την κατηγορία των electronics καθώς σε στέλνει στην αντιπροσωπεία απευθείας..

Τώρα εκτός και αν αφήνεις 5-10 χιλιάρικα τoν μήνα στο eshop, δεν υπάρχει λογική, είσαι ο πρώτος που το καταφέρνει :hehe:

Μην ξεχάσεις να ποστάρεις την απόδειξη επιστροφής όταν βγει το πιστωτικό :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ξανακούσει για Ελλάδα να πιστώνεται προϊόν στην αρχική του αξία μετά απο τόσα χρόνια απο την στιγμή που η "αντικατάσταση με καλύτερων ή ίδιων χαρακτηριστών " προηγείται του πιστωτικού και στην συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε αυτήν η επιλογή. Επίσης θα μπορούσαν να την στείλουν στην ASUS και η ASUS να σε έστελνε refubrished 580 που θα είχε στο ράφι... Αυτό το πράγμα δεν το κάνει ούτε το Amazon μετά τον πρώτο χρόνο της εγγύησης για την κατηγορία των electronics καθώς σε στέλνει στην αντιπροσωπεία απευθείας..

Τώρα εκτός και αν αφήνεις 5-10 χιλιάρικα τoν μήνα στο eshop, δεν υπάρχει λογική, είσαι ο πρώτος που το καταφέρνει :hehe:

Μην ξεχάσεις να ποστάρεις την απόδειξη επιστροφής όταν βγει το πιστωτικό :hehe:

Εγω παλι τοσο καιρο που διαβαζω εχω την εντυπωσει οτι εχει ξαναγινει σε αλλες περιπτωσεις! Δεν ξερω αν ηταν μετα απο ποσα χρονια και τι σχεση εχει! Αλλα ξερω οτι εχουμε το δικαιωμα να μην δεχτουμε την οποια αντικατασταση και να ζητησουμε πιστωτικο στην τιμη αγορας!

Δεν αφηνω 5-10 χιλιαρικα αλλα ειμαι απο τους πολυ καλους πελατες πιστευω και οταν μιλαω μαζι τους μιλαω με τροπο σωστο για να καταλαβουν οτι εχω δικιο!

Θα ποσταρω τα παντα και unboxing video με την αποδειξη στο χερι!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι τοσο καιρο που διαβαζω εχω την εντυπωσει οτι εχει ξαναγινει σε αλλες περιπτωσεις! Δεν ξερω αν ηταν μετα απο ποσα χρονια και τι σχεση εχει! Αλλα ξερω οτι εχουμε το δικαιωμα να μην δεχτουμε την οποια αντικατασταση και να ζητησουμε πιστωτικο στην τιμη αγορας!

Δεν αφηνω 5-10 χιλιαρικα αλλα ειμαι απο τους πολυ καλους πελατες πιστευω και οταν μιλαω μαζι τους μιλαω με τροπο σωστο για να καταλαβουν οτι εχω δικιο!

Θα ποσταρω τα παντα και unboxing video με την αποδειξη στο χερι!! ;)

Δεν είναι φυσιολογικό για κάποιες κατηγορίες προϊόντων όπως είναι π.χ. οι κάρτες γραφικών. Αν ήταν κάτι άλλο όπως ηχεία για παράδειγμα που δεν χάνουν τόσο γρήγορα την αξία τους ναι θα ήταν ποιο λογικό.

Δεν είναι υποχρεωμένος ούτε η αντιπροσωπεία ούτε ο retailer να σου δώσει τα λεφτά που έδωσες πριν 2-3 χρόνια πίσω απο την στιγμή που σε εξυπηρετούν με το ίδιο και καλύτερο προιόν με αυτό που είχες αγοράσει.

Απλά το e-shop σε εξυπηρέτησε δεόντως και μέσα σε μία βδομάδα κιόλας εκπληρώνοντας το αίτημα σου και όχι το δικαίωμα σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

EPIC WIN :clap:

Οι καταναλωτες πρεπει να ξερουν τα δικαιωματα τους ασχετα με το τι λεει η κοινη λογικη.

Η αγορα απαρτιζεται απο νομους και κανονες...

Μπραβο στο e-shop που προχωρησε στα προβλεπομενα..

Δικηγόρος στο επάγγελμα ε ?

Εσύ που ξέρεις καλά τα δικαιώματα μας, κλπ, θες να αναλάβεις ( με το αζημείωτο φυσικά ) μερικές "αλλαγές" προϊόντων για εμένα ?

Εφόσον ισχύει αυτό που υποστηρίζεις φανατικά, έχω μερικά πράγματα αξίας μερικών χιλιάδων ευρώ να επιστρέψεις και να μου βγάλεις τα αντίστοιχα πιστωτικά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι φυσιολογικό για κάποιες κατηγορίες προϊόντων όπως είναι π.χ. οι κάρτες γραφικών. Αν ήταν κάτι άλλο όπως ηχεία για παράδειγμα που δεν χάνουν τόσο γρήγορα την αξία τους ναι θα ήταν ποιο λογικό.

Δεν είναι υποχρεωμένος ούτε η αντιπροσωπεία ούτε ο retailer να σου δώσει τα λεφτά που έδωσες πριν 2-3 χρόνια πίσω απο την στιγμή που σε εξυπηρετούν με το ίδιο και καλύτερο προιόν με αυτό που είχες αγοράσει.

Απλά το e-shop σε εξυπηρέτησε δεόντως και μέσα σε μία βδομάδα κιόλας εκπληρώνοντας το αίτημα σου και όχι το δικαίωμα σου. ;)

Μπορει οντως να μην ειναι λογικη με την εννοια οτι χανει την αξια του μετα απο χρονια! Αλλα εχει εγγυηση 3 χρονια και η εγγυηση καλυπτει το προιον και την τιμη που το αγορασες.

Μπορει να μην ειναι λογικο αλλα ειναι σωστο! Δεν υπαρχει νομος που να λεει ενταξει η εγγυηση ισχυει για ολα αλλα οχι για τις καρτες γραφικων ρε παιδια γτ μετα απο 1 χρονο χανουν την αξια τους!

Εγω πληρωσα την καρτα για να την εχω πολλα χρονια παραπανω απο 3 που λεει η εγγυηση!

Αν χαλαει ομως πριν την ληξη της και δεν παραγεται πλεον δεν φταιω εγω! Εχω συμβαση! Και ειναι η αποδειξη αγορας!

Και την δινεις οταν χαλαει και για να δουν τι αξια εχει! Κ εχει αυτη την αξια μεχρι να ληξη η εγγυηση!

Νομιζω οτι ικανοποιησαν το δικαιωμα και αιτημα μου φυσικα!

Εκτος αν ειχαν κεφια που προκριθηκε η Ελλαδαρα χτες και ειπαν δεν μαμας δωσε την 780 για την Ελλαδα ρε γαμωτο!! :fun:

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει κόψει και εμένα πιστωτικό στην τιμή αγοράς το eshop.

Το θέμα είναι ότι σαν καταναλωτές έχουμε μόνο απαιτήσεις γιατί κάποτε κάποιος ******* είπε "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".

Τέσπα, thumbs up από μένα για το e-shop, thumbs down για τον Anir.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει κόψει και εμένα πιστωτικό στην τιμή αγοράς το eshop.

Το θέμα είναι ότι σαν καταναλωτές έχουμε μόνο απαιτήσεις γιατί κάποτε κάποιος ******* είπε "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".

Τέσπα, thumbs up από μένα για το e-shop, thumbs down για τον Anir.

Thumbs down στον νομοθετη που λεει οτι δικαιουμε πιστωτικο στην τιμη αγορας απο σενα!

Τhumbs up απο μενα!

Τhumbs up στο eshop που εκανε το σωστο κ με εμενα και με εσενα!

Thumbs down σε σενα που προφανος σε χαλασε που σου εκοψε πιστωτικο στην τιμη αγορας γιατι το καταστημα πρεπει εκτος απο το οτι δινοντας την καρτα στην Π.Χ asus και παιρνοντας ιδιας αξιας αλλη να σου εκοβε και πιστωτικο χαμηλοτερο για να βγαλει και αλλο κερδος απο σενα!

Τι να λεμε τωρα? Ο πελατης εχει παντα αδικο! Τα καταστηματα δεν χρειαζοντε τους πελατες και θα πουλανε οι υπαλληλοι μεταξυ τους τα προιοντα και η Γη ειναι τετραγωνη!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι η 670 ανήκει σε καινούργια γενιά κάρτας γραφικών και έχει ίδια και υψηλότερη απόδοση απο το High end της προηγούμενης. Η εγγύηση δεν καλύπτει την κατηγορία της κάρτας αν δηλαδή είναι high end ή low-end. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι το eshop απλά σε εξυπηρέτησε ενώ δεν ήταν υποχρεωμένο να το κάνει.

Τοτε καποιος θα εκανε μια πολυ κακη αγορα γτ δεν υπαρχει περιπτωση να ισχυει εγγυηση 8800 ultra το 2013 και να εχει αγοραστει πριν 3 χρονια με 600€

Και οταν χαλασει?? Σου εγγυωνται οτι θα στο αντικαταστησουν με το ΟΛΟΙΔΙΟ προιον αλλα δεν υπαρχει. Μπορουν να προτεινουν κατι που νομιζουν οτι ειναι καλυτερο και ας ειναι! Αμα θελω το δεχομαι γιατι για δικους μου λογους δεν μου αρεσει ρε αδερφε! Δεν μαρεσει το 70 στο "670" μου αρεσει το 80! Αρα να μου δωσουν την 680! Δεν την εχουν! Εγω τι φταιω? Εχω διαβασει απειρα φορουμ και περιπτωσεις που το πιστωτικο ειναι στην τιμη αγορας! K παραπονα σε διαφορα καταστηματα που δεν το κοβανε στην τιμη αγορας. Βασικα ειναι οτι κατσει και σε ποιον θα πέσεις αλλα μην μου λετε οτι δεν γινετε να κοπει στην τιμη αγορας το πιστωτικο εφοσον ειναι μεσα στην εγγυηση!

..................

Και κάτι άλλο αυτά έγραψές στο mail? Να ξέρουμε τι να λέμε και εμείς στο μέλλον :hehe:

Τεσπα ότι έγινε, έγινε, να χαρείς την 780 τώρα. :D

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι η 670 ανήκει σε καινούργια γενιά κάρτας γραφικών και έχει ίδια και υψηλότερη απόδοση απο το High end της προηγούμενης. Η εγγύηση δεν καλύπτει την κατηγορία της κάρτας αν δηλαδή είναι high end ή low-end. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι το eshop απλά σε εξυπηρέτησε ενώ δεν ήταν υποχρεωμένο να το κάνει.

Και κάτι άλλο αυτά έγραψές στο mail? Να ξέρουμε τι να λέμε και εμείς στο μέλλον :hehe:

Τεσπα ότι έγινε, έγινε, να χαρείς την 780 τώρα. :D

Φυσικα και καταλαβαινω οτι η 670 ειναι καλυτερη αλλα δεν εχει καμια μα καμια σημασια!

Αν αυριο βγει η nvidia και πει ανακαλυψαμε μια τρομακτικη τεχνολογια! Καρτες με 50 ευρω 10 φορες καλυτερες απο την GTX 780 Ti! Τοτε θα πρεπει να μου δωσουν πιστωτικο 30 ευρω? Γιατι εχει χασει την αξια της η καρτα μου?

Η εγγυηση καλυπτει την αξια αγορας! Φυσικα και ηταν υποχρεομενο να το κανει! Μεσα το ποσο ειναι και η εγγυηση η οποια ειναι ολοκληρη! 525 ευρω για 3 χρονια! Οχι 525 ευρω αν καει στον πρωτο μηνα 450 αν καει στα 2 χρονια και 370 αν καει στα 3!

Αν ελεγα αυτα στο email θα επαιρνα την νεα διπύρηνη Geforce 2.2 με 3mb!

Αυτο που εγινε ειναι κατι θετικο για τους καταναλωτες αλλα μερικοι εξυπηρετουν αλλα συμφεροντα και δεν τους αρεσε και σε καποιους μπορει να μην αρεσε που αυτοι δεν μπορεσαν να το κανουν!

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.