GoMaR Απρίλιος 22, 2014 #801 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2014 χρονια πολλα , σεβαστη η αποψη σου και οχι δεν ειναι στα @@ μου..αλλα δε θα αναλυσω για ποιο λογο απαντησα ετσι.οτι αλλο θες σε πμφιλια Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis159 Απρίλιος 22, 2014 #802 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2014 (edited) Μερικές απο ενα live που πηγα την προηγούμενη βδομάδα.https://www.flickr.com/photos/98202687@N02/sets/72157644216504701/Όλες ειναι με τον 35μμ και οι περισσότερες σε f/2.8, 1/50, ISO 2500-4000.Αν θέλετε info για κάποια συγκεκριμένη πείτε να τα γράψω αναλυτικά. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 22, 2014 από apostolis159 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Απρίλιος 23, 2014 #803 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 [MENTION=6199]SirDiman[/MENTION] γουελκομ του δε κλαμπ.Ποιος 58αρης ακριβώς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
biker Απρίλιος 23, 2014 #804 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Πειράματα με τον καινούργιο φακό.. μπας και μάθουμε τίποτα... (Παίζει να ποστάρω και βλακείες.. οπότε απλά το λέτε... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Απρίλιος 23, 2014 #805 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doc1355 Απρίλιος 23, 2014 #806 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 24, 2014 #807 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Χαζεύοντας παλιότερες photos ( not a fan of HDR ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 24, 2014 #808 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 δε θα μιλησω για καδρο η σα θεμα..Αλλα τεχνικα πιο πολυ. εχει χαθει ολο το επιπεδο της φωτογραφιας σου. το ματι δε ξερει που να εστιασει.Δεν εχει βαθος , της λειπει contrast και το βαθος της. Ισως να ευθυνεται και το καδρο που εχεις επιλεξει , αλλα σιγουρα η επεξεργασια της ειναι λαθος. Τι εννοω ; Ο απεναντι τοιχος που βλεπουμε (αριστερα απο τα 2 παραθυρα) , εχεις την εντυπωση πως ειναι πιο μπροστα απο το γραφιτι στα αριστερα σε συνδιασμο με τα φωτεινα σημεια του "παραθυρου" στο τελος του γκραφιτι που τραβανε το ματι και χανεις τελειως την προοπτικη. δε ξερω αν με καταλαβαινεις..αν οχι , ξανακοιτα την λιγο πλαγια η φευγαλεα την φωτογραφια και θα καταλαβεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 24, 2014 #809 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 δε θα μιλησω για καδρο η σα θεμα..Αλλα τεχνικα πιο πολυ.εχει χαθει ολο το επιπεδο της φωτογραφιας σου. το ματι δε ξερει που να εστιασει.Δεν εχει βαθος , της λειπει contrast και το βαθος της. Ισως να ευθυνεται και το καδρο που εχεις επιλεξει , αλλα σιγουρα η επεξεργασια της ειναι λαθος. Τι εννοω ; Ο απεναντι τοιχος που βλεπουμε (αριστερα απο τα 2 παραθυρα) , εχεις την εντυπωση πως ειναι πιο μπροστα απο το γραφιτι στα αριστερα σε συνδιασμο με τα φωτεινα σημεια του "παραθυρου" στο τελος του γκραφιτι που τραβανε το ματι και χανεις τελειως την προοπτικη. δε ξερω αν με καταλαβαινεις..αν οχι , ξανακοιτα την λιγο πλαγια η φευγαλεα την φωτογραφια και θα καταλαβεις Κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του. Ναι μεν στην θεωρία της σύνθεσης και ανάλυσης μιας φωτογραφίας λένε πως σκοπός είναι να υπάρχει κάποιο θέμα, κάτι που να κεντρίζει το μάτι, το λεγόμενο anchor point, αλλά υπάρχει και η εξαίρεση που σε κάποιες φωτογραφίες συνήθως ηθελημένα από τον φωτογράφο σκοπός είναι να παίζει το μάτι τριγύρω στο κάδρο δίχως να υπάρχει κεντρικό σημείο ενδιαφέροντως. Κατάφερες κάποιο από τα 2 προαναφερθέντα πράγματα ? Πέτυχες, δεν έκανες κάτι από τα 2 αυτά ? ο παρατηρητής έχει αλλάξει την φωτογραφία στην στιγμή, μια περασιά με το μάτι, και τσουπ, next photo please. Δίνοντας και άλλο contrast στην συγκεκριμένη, με στο συγκεκριμένο σημείο επεξεργασίας που την είχα πάει, κάτι δεν μου άρεσε. Ήταν κι αργά, οπότε δεν το παίδεψα περαιτέρω. Δεν είναι και καμμιά φωτογραφιάρα ώστε να δικαιολογήσει τον χρόνο που θα χρειαζόταν να της αφιερώσω για καλή επεξεργασία. Αν ήθελα κάποιο σημείο να "αναπαύεται" το μάτι, μπορούσα να "σκιαγραφίσω" το περισσότερο μέρος και να αφήσω τα 2 παράθυρα στο βάθος φωτεινά μαζί με το φως που σκάει από αυτά στο πάτωμα, αλλά δεν ασχολήθηκα, ούτε ήθελα να το κάνω έτσι Για τον τοίχο δεν το έπιασα. Μου αρέσει πάντως το "ξεχειλωμένο" και η περίεργη προοπτική που δίνουνε οι ultra-wide σε τέτοιου τύπου photos οπότε ίσως απλά δεν το "βλέπει" το μάτι μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 24, 2014 #810 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 υπάρχει και η εξαίρεση που σε κάποιες φωτογραφίες συνήθως ηθελημένα από τον φωτογράφο σκοπός είναι να παίζει το μάτι τριγύρω στο κάδρο δίχως να υπάρχει κεντρικό σημείο ενδιαφέροντως.Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα μιας τέτοιας φωτογραφίας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 24, 2014 #811 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα μιας τέτοιας φωτογραφίας;Επειδή φεύγω για δουλειά τώρα, και μετά έχω... και άλλες δουλειές, άνοιξε 2-3 βιβλία με θέμα το composition και θα δείς κάμποσες παρέα με εξηγήσεις κλπ κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Απρίλιος 24, 2014 #812 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Επειδή εγώ δεν έχω τέτοια βιβλία αλλα θέλω να μάθω,γίνετε να βρεθούμε μέσα στην εβδομάδα να μου δόσεις τα δικά σου ??Τι έχεις να κανεις μετά και βάζεις τελίτσες?Τρελιάρη με γκομενάκι θα βγείς ?ααααχχχχχχχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LazyGreek Απρίλιος 24, 2014 #813 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 Προγραμμα για HDR πιο βάζουμε αυτό το sns hdr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 24, 2014 #814 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 sns-hdr για πιο φωτορεαλιστικο επιπεδο , αλλιως photomatix που δημιουργει πιο sureal photos οπως επισης και HDR αρχεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
snik Απρίλιος 24, 2014 #815 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2014 (edited) Απο τα καρε που πραγματικα τσαντιζομαι με τον ευατο μου που δεν βγηκε οπως ηθελα. Ηταν αρκετα δυσκολη ληψη μιας και μεσα ειχε αρκετο φως ενω εξω σχεδον καθολου, προσπαθω να βρω την χρυση τομη στην εκθεση και οταν την βρισκω στο περιπου βλεπω οτι επρεπε να κανω το κλικ ελαχιστα πιο δεξια. Σε ενα 2ο καρε που τον εχω ολοκληρο τον παππου δεν με κοιταει και εχει χαθει σχεδον ολη η δυναμικη της φωτογραφιας. Και μια 2η που για καποιο λογο μου αρεσε μιας και εχει πεσει το φως ακριβως οπως το ηθελα Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 25, 2014 από snik Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 25, 2014 #816 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 Παράδειγμα εικόνας δίχως ξεκάθαρο PoI ( Point of Interest ) / Visual Anchor Οι γραμμές που δημιουργούνται από την άκρη της ταράτσας, την γραμμή στο βουνό πρός τα πάνω, τις παράλληλες οριζόντιες γραμμές από την υφή του βράχου και χώματος στο βουνό, και η αντανάκλαση στο νερό κάνουνε βόλτες το μάτι, και ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, μη αφήνοντας το μάτι να "σταθεροποιηθεί" κάπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 25, 2014 #817 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 σορρυ αλλα θεωρώ πως είναι λαλακία φώτο αυτή γενικά....[MENTION=9964]snik[/MENTION] σου έχω πει πόσο γουστάρω το "μάτι" σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Απρίλιος 25, 2014 #818 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 σορρυ αλλα θεωρώ πως είναι λαλακία φώτο αυτή γενικά....[MENTION=9964]snik[/MENTION] σου έχω πει πόσο γουστάρω το "μάτι" σου. Προφανώς σαν περιεχόμενο είναι 0. Δεν την έβαλα για ομορφιά, κλπ, αλλά για να εξηγήσω αυτό που είχα γράψει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 25, 2014 #819 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 Μα άμα η φώτο είναι φειλ, πως εξηγεί αυτό που γράφεις, αυτό λεω Αν η φώτο μαμούσε, τότε ναι, ο Ιάσονας λέει βλακείες, αλλά αυτή η φώτο είναι όσο αδιάφορη όσο πάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Απρίλιος 25, 2014 #820 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2014 η συγκεκριμενη φωτο οσο αδιαφορη σα θεμα , εχει ροη ομως το ματι..η αλλη δεν εχει καν επιπεδα οπως και προοπτικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now