Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)


Recommended Posts

Μερικές απο ενα live που πηγα την προηγούμενη βδομάδα.

https://www.flickr.com/photos/98202687@N02/sets/72157644216504701/

Όλες ειναι με τον 35μμ και οι περισσότερες σε f/2.8, 1/50, ISO 2500-4000.

Αν θέλετε info για κάποια συγκεκριμένη πείτε να τα γράψω αναλυτικά.

Έγινε επεξεργασία από apostolis159
Link to comment
Share on other sites

δε θα μιλησω για καδρο η σα θεμα..Αλλα τεχνικα πιο πολυ.

εχει χαθει ολο το επιπεδο της φωτογραφιας σου.

το ματι δε ξερει που να εστιασει.Δεν εχει βαθος , της λειπει contrast και το βαθος της.

Ισως να ευθυνεται και το καδρο που εχεις επιλεξει , αλλα σιγουρα η επεξεργασια της ειναι λαθος.

Τι εννοω ; Ο απεναντι τοιχος που βλεπουμε (αριστερα απο τα 2 παραθυρα) , εχεις την εντυπωση πως ειναι πιο μπροστα απο το γραφιτι στα αριστερα σε συνδιασμο με τα φωτεινα σημεια του "παραθυρου" στο τελος του γκραφιτι που τραβανε το ματι και χανεις τελειως την προοπτικη.

δε ξερω αν με καταλαβαινεις..αν οχι , ξανακοιτα την λιγο πλαγια η φευγαλεα την φωτογραφια και θα καταλαβεις :)

Link to comment
Share on other sites

δε θα μιλησω για καδρο η σα θεμα..Αλλα τεχνικα πιο πολυ.

εχει χαθει ολο το επιπεδο της φωτογραφιας σου.

το ματι δε ξερει που να εστιασει.Δεν εχει βαθος , της λειπει contrast και το βαθος της.

Ισως να ευθυνεται και το καδρο που εχεις επιλεξει , αλλα σιγουρα η επεξεργασια της ειναι λαθος.

Τι εννοω ; Ο απεναντι τοιχος που βλεπουμε (αριστερα απο τα 2 παραθυρα) , εχεις την εντυπωση πως ειναι πιο μπροστα απο το γραφιτι στα αριστερα σε συνδιασμο με τα φωτεινα σημεια του "παραθυρου" στο τελος του γκραφιτι που τραβανε το ματι και χανεις τελειως την προοπτικη.

δε ξερω αν με καταλαβαινεις..αν οχι , ξανακοιτα την λιγο πλαγια η φευγαλεα την φωτογραφια και θα καταλαβεις :)

Κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του.

Ναι μεν στην θεωρία της σύνθεσης και ανάλυσης μιας φωτογραφίας λένε πως σκοπός είναι να υπάρχει κάποιο θέμα, κάτι που να κεντρίζει το μάτι, το λεγόμενο anchor point, αλλά υπάρχει και η εξαίρεση που σε κάποιες φωτογραφίες συνήθως ηθελημένα από τον φωτογράφο σκοπός είναι να παίζει το μάτι τριγύρω στο κάδρο δίχως να υπάρχει κεντρικό σημείο ενδιαφέροντως.

Κατάφερες κάποιο από τα 2 προαναφερθέντα πράγματα ? Πέτυχες, δεν έκανες κάτι από τα 2 αυτά ? ο παρατηρητής έχει αλλάξει την φωτογραφία στην στιγμή, μια περασιά με το μάτι, και τσουπ, next photo please.

Δίνοντας και άλλο contrast στην συγκεκριμένη, με στο συγκεκριμένο σημείο επεξεργασίας που την είχα πάει, κάτι δεν μου άρεσε. Ήταν κι αργά, οπότε δεν το παίδεψα περαιτέρω. Δεν είναι και καμμιά φωτογραφιάρα ώστε να δικαιολογήσει τον χρόνο που θα χρειαζόταν να της αφιερώσω για καλή επεξεργασία.

Αν ήθελα κάποιο σημείο να "αναπαύεται" το μάτι, μπορούσα να "σκιαγραφίσω" το περισσότερο μέρος και να αφήσω τα 2 παράθυρα στο βάθος φωτεινά μαζί με το φως που σκάει από αυτά στο πάτωμα, αλλά δεν ασχολήθηκα, ούτε ήθελα να το κάνω έτσι :p

Για τον τοίχο δεν το έπιασα.

Μου αρέσει πάντως το "ξεχειλωμένο" και η περίεργη προοπτική που δίνουνε οι ultra-wide σε τέτοιου τύπου photos οπότε ίσως απλά δεν το "βλέπει" το μάτι μου.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει και η εξαίρεση που σε κάποιες φωτογραφίες συνήθως ηθελημένα από τον φωτογράφο σκοπός είναι να παίζει το μάτι τριγύρω στο κάδρο δίχως να υπάρχει κεντρικό σημείο ενδιαφέροντως.

Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα μιας τέτοιας φωτογραφίας;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα μιας τέτοιας φωτογραφίας;

Επειδή φεύγω για δουλειά τώρα, και μετά έχω... και άλλες δουλειές, άνοιξε 2-3 βιβλία με θέμα το composition και θα δείς κάμποσες παρέα με εξηγήσεις κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ δεν έχω τέτοια βιβλία αλλα θέλω να μάθω,γίνετε να βρεθούμε μέσα στην εβδομάδα να μου δόσεις τα δικά σου ??

Τι έχεις να κανεις μετά και βάζεις τελίτσες?

Τρελιάρη με γκομενάκι θα βγείς ?

ααααχχχχχχχ

Link to comment
Share on other sites

Απο τα καρε που πραγματικα τσαντιζομαι με τον ευατο μου που δεν βγηκε οπως ηθελα. Ηταν αρκετα δυσκολη ληψη μιας και μεσα ειχε αρκετο φως ενω εξω σχεδον καθολου, προσπαθω να βρω την χρυση τομη στην εκθεση και οταν την βρισκω στο περιπου βλεπω οτι επρεπε να κανω το κλικ ελαχιστα πιο δεξια. Σε ενα 2ο καρε που τον εχω ολοκληρο τον παππου δεν με κοιταει και εχει χαθει σχεδον ολη η δυναμικη της φωτογραφιας.

13998854355_6a407736ae_c.jpg

Και μια 2η που για καποιο λογο μου αρεσε μιας και εχει πεσει το φως ακριβως οπως το ηθελα

13999763674_8b9a057756_c.jpg

Έγινε επεξεργασία από snik
Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα εικόνας δίχως ξεκάθαρο PoI ( Point of Interest ) / Visual Anchor

patternful_mountain_shcrxc.jpg

Οι γραμμές που δημιουργούνται από την άκρη της ταράτσας, την γραμμή στο βουνό πρός τα πάνω, τις παράλληλες οριζόντιες γραμμές από την υφή του βράχου και χώματος στο βουνό, και η αντανάκλαση στο νερό κάνουνε βόλτες το μάτι, και ανταγωνίζονται το ένα το άλλο, μη αφήνοντας το μάτι να "σταθεροποιηθεί" κάπου.

Link to comment
Share on other sites

σορρυ αλλα θεωρώ πως είναι λαλακία φώτο αυτή γενικά....

[MENTION=9964]snik[/MENTION] σου έχω πει πόσο γουστάρω το "μάτι" σου.

Προφανώς σαν περιεχόμενο είναι 0.

Δεν την έβαλα για ομορφιά, κλπ, αλλά για να εξηγήσω αυτό που είχα γράψει :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.