Jump to content



Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)


Recommended Posts

Τα Φωτα σας παρακαλω

Στον Canon EF 70-200 F4 L IS, εχει 2 Stabilizer & 1.5 - 3.0 Μετρα εστιασης. Stabilizer on / off.

Δεν μπορω να καταλαβω, τι συνδυασμο αυτων των λειτουργιων, πρεπει να κανω.

ΠΧ για εστιαση στα 4 μετρα και πανω, για θεμα ''κολυμβηση'' σε κλειστο κολυμβητηριο, με μετριο εως καλο φωτισμο.??:help:

Δουλευει εντελως διαφορετικα πανω στη μηχανη απο τον 24-105 F4 L IS και δεν βγαζω ακρη. :rant::rant:

Link to comment
Share on other sites

af-c = auto focus continious

σημαινει οτι εχει μονιμα εστιασμενο το αντικειμενο που εχεις κεντραρει.

τα πολλα iso σαφως και εχουν κοκο.

αυτο εχει να κανει με τις αντοχες της μηχανης σου.

Link to comment
Share on other sites

Τα Φωτα σας παρακαλω

Στον Canon EF 70-200 F4 L IS, εχει 2 Stabilizer & 1.5 - 3.0 Μετρα εστιασης. Stabilizer on / off.

Δεν μπορω να καταλαβω, τι συνδυασμο αυτων των λειτουργιων, πρεπει να κανω.

ΠΧ για εστιαση στα 4 μετρα και πανω, για θεμα ''κολυμβηση'' σε κλειστο κολυμβητηριο, με μετριο εως καλο φωτισμο.??:help:

Δουλευει εντελως διαφορετικα πανω στη μηχανη απο τον 24-105 F4 L IS και δεν βγαζω ακρη. :rant::rant:

is off.

Διακόπτης απόστασης 3m-άπειρο

Στη μηχανή επιλέγεις AI-Servo & continuous

Προσωπικά, στο μπάσκε που καμιά φορά βγάνω φωτογραφίες, επιλέγω M πρόγραμμα έκθεσης (με Auto ISO) ώστε να ελέγχω το κλείστρο, και το διάφραγμα να είναι πάντα μέγιστο

Τέλος, στα custom functions για το AF:

Τράκη σενσιτίβιτυ: Locked on

Accel./decel tracking: 1

AI Servo 1st image priority: Focus

2nd image priority στη μέση.

Αυτά στη 6D, αν και απ'ότι θυμάμαι την ίδια έχεις κι εσύ.

btw, με τις παραπάνω ρυθμίσεις (και exif: 1/1250, f/4, iso 10000) έβγαλα την παρακάτω το προηγούμενο (?) ΣΚ:

12904090415_a5cc845c55_c.jpg

όλη η φάση (6 φωτογραφίες) βγήκε εστιασμένη, απλώς αυτή ήταν η καλύτερη κατ'εμέ.

Link to comment
Share on other sites

Deninho... Σε ευχαριστω και εσενα και τα αλλα 2 παιδια πιο πανω

Ωραια φωτο, στη σωστη στιγμη.

Γιατι ομως, ειναι τοσο ασπρη? ((ειδικα στα χαμηλα)) Ασχετα αν ο παικτης , φαινεται καθαρα

6D εχω , καλα θυμασαι.

Ομως πολλες φορες, και γηπεδο Βολλευ, και κολυμβητηριο, αναλογα που θα ειμαι, μπορω να πω οτι το 580 ΕΧ ΙΙ, χρειαζεται πολλες φορες. Αλλιως πεφτει σκοταδι καργα. Και τοτε αναγκαστικα, επειδη δεν ξερω φυσικα τη μηχανη και εκεινη τη στιγμη, παλευω να πιασω την ''ΣΤΙΓΜΗ'', μπαινει το Full Auto, Ριπη και ο θεος βοηθος.

Και δεν ξερω γιατι, αλλα οταν θελω να κανω ''Lock to Player Target'', και οχι ομαδικη φωτο, τοτε το φλας, παρα τον CP E4, με τις 8 μπαταριες (γεματες) και ETTL στο φλας, ΔΕΝ ακολουθει σωστα τις ''ΡΙΠΕΣ'' της μηχανης, (μου το εκανε και στην 650D, ) με αποτελεσμα, οι 3 φωτο στις 5, να ειναι με φλας, οι αλλες οχι.

:slap::slap::slap::slap:

Θεωρω, αδικο, να παω να βγαλω μια φωτο εναν φιλο, σε μια ωραια στιγμη του αγωνα(ειπαμε, δεν φωτογραφιζω και ολη την ωρα), και εκεινη τη στιγμη, κατι να μην ''δεσει'', και να βγει η φωτο λιγο.....χαλι....

Έγινε επεξεργασία από lazarosleon
Link to comment
Share on other sites

γιατί δεν ασχολήθηκα με (αυτά) τα highlights :p Δεν την έβαλα για το pp αλλά για το ότι με τις ρυθμίσεις που σου ανέφερα βγάζει αξιοπρεπείς ως καλές φωτογραφίες. Με φλας μπορείς να βγάλεις σε χαμηλότερη ταχύτητα κλείστρου (αφού την κίνηση πλέον στην παγώνει το φλας) και άρα να παίξεις με πολύ χαμηλότερο iso. Αλλά έτσι χάνεται η χαρά :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασα τις ρυθμισεις που μου ειπατε.

Πολυ καλυτερα, σας ευχαριστω

Σαν αρνητικο, το μονο που βρισκω, ειναι το Οριζοντιο καδρο, που εχει μειωθει πολυ σε σχεση με τον 24-105. Αλλα απο τα 80μμ και πανω, τα καθετα καδρα ειναι πολυ ωραια

Βεβαια, με παιδεψε παρα πολυ, το γεγονος της φωτεινοτητας. Παρα του οτι 24-105 F4 L IS & 70-200 F4 L IS, ειναι χωρις να ξερω θεωρητικα η πρακτικα, με ιδια κρυσταλα, ο 70-200 μου φαινεται λιγο πιο σκουρος, σε γηπεδο & κολυμβητηριο. Με ιδια ISO & F4 παντα.

Επειδη ο φακος, δεν ειναι δικος μου , ενα παλικαρι που ρωτησα εκει, ειχε τον 70-200 2.8 L II IS , μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω τον 2.8, και οτι θα εχει πιο πολυ ''ανοικτη γωνια ληψης, λογω του 77μμ''. Δεν ζητησα να τον κουμπωσω πανω

Ισχυει κατι τετοιο ???

Link to comment
Share on other sites

70mm= 70mm = χ γωνια ληψης

Τι σου ειπε αυτος δε ξερω... παντως το 77mm θυμίζει νούμερο για μέγεθος φίλτρου... μήπως κατι μπέρδεψες?

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

σαφώς πιο φωτεινός ο 2,8 δεν το συζητάμε,

αν είχες δυνατότητα να τον δοκιμάσεις, κακώς δεν το δοκίμασες, δεν το συζητάμε

Στα ίδια mm σε ίδιο σώμα, ίδια γωνία λήψης θα έχουν και οι δύο, δεν το συζητάμε

Για το ότι σου φαίνεται πιο σκοτεινός δοκίμασε 24-105 στα ίδια μμ με ίδιες ρυθμίσεις και συνθήκες, και δες αν είναι ισχύει αυτό που βλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα αγοραζα τον πιο φωτινο δε μπα να ταν κ 50αρης...

Μα εχω τον 50αρη USM 1.4

Δεν βοηθαει στο γηπεδο με τιποτα....... :wall::wall::wall:

Συν οτι ειναι παναργος στην εστιαση και κανει θορυβο το μοτερ του

Link to comment
Share on other sites

70mm= 70mm = χ γωνια ληψης

Τι σου ειπε αυτος δε ξερω... παντως το 77mm θυμίζει νούμερο για μέγεθος φίλτρου... μήπως κατι μπέρδεψες?

Αυτο ρωτησα το παλικαρι, και μου ειπε, οτι το 77, ειναι πιο μεγαλο, συνεπως και πιο ''μεγαλο'' το καδρο που βλεπω, κοινως, οριζοντας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.