Jump to content



Πείραμα το πιο γερό σπίτι στον κόσμο


seismic

Recommended Posts

Αρχισε λιγο να διαβαζεις δυναμικη κατασκευων και να μιλας με ορους οπως επιταχυνση ταχυτητα και μετατοπιση.

Ξεκινα με φασματικη αναλυση απο εδω και συνεχιζουμε

http://seismo.geology.upatras.gr/engseismo/5_EngSeism_Fasmata_Apokrisis.pdf

Yeap. Χωρίς το συστηματάκι σου το σπίτι δεν θα πάθει τίποτα μεν, αλλά ότι υπάρχει μέσα, καρέκλες, τραπέζια, άνθρωποι, ενδεχομένως να πάθουν πολλά. ;)

Αυτο ισχυει και στις παρουσες "ισχυρες" ιαπωνικες κατασκευες

Οταν στο τελευταιο σεισμο που εγινε Ιαπωνια υπηρχαν μετρησεις πανω απο 1.2G πλευρικης επιταχυνσης καταλαβαινεις τι επαθε οποιος βρισκονταν στο 30+ οροφο καποια οικοδομης με μεγαλο δεικτη δυσκαμψιας.Ασε το κτιριο και σκεψου ενα ανθρωπος η τα αντικειμενα που ηταν μεσα τι δυναμη δεχτηκαν δυναμη που ευκολα σε πεταει στο τοιχο και σε σκοτωνει ακαριαια.

Γι αυτο τα περισσοτερα κτιρια εκει κατασκευαζονται με εφεδρανα και γενικα διαταξεις σεισμικη μονωσης για απορροφηση ενεργειας.

Συνηθως βεβαια τα πολυ μεγαλα κτιρια δε εχουν κινδυνο γιατι δε υπαρχει.Εχουμε επιλογη ιδιοσυχνοτητας κτιριου συντονισμου διαφορετικης τιμης με βαση φασματογραφημα παλιων σεισμων τις περιοχης.

Τελος οσων αφορα τον δεικτη Richter να ξερετε οτι η κλιμακα αλλαζει ανα μερικα χρονια λογω της βελτιωσης των κατασκευων σε σεισμογενεις περιοχες αφου ο ιδιο ο δεικτης ειναι εμπειρικος και βασιζεται στην "δυσμενεια" των δημιουργηθεντων ζημιων-καταστροφων.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply
Παντως αυτο με την πακτωση στο εδαφος με βιδες βεργες κλπ, δεν ειναι και καινουρια πατεντα, σε ολα τα θεοψηλα ξενοδοχεια στην ανατολη εχουν βαλει βεργες στο εδαφος.

Construction of the Burj al-Arab | ARCHITECTURE <meta content='Exploere and See The Architecture Design for Interior, Skyscrapers, Furniture, Home Design, Building Construction, Wide Building' name='description'/> <meta content='Skyscraper,Biography,

Αυτές είναι πασσαλώσεις και χρησιμοποιούνται για την βελτίωση του εδάφους Θεμελίωσης 100 χρόνια.

Η ευρεσιτεχνία μου έχει πάρει διεθνή δίπλωμα με έκθεση έρευνας Α

Αυτό σημαίνει ότι έγινε έρευνα σε όλο τον κόσμο, και δεν βρέθηκε ευρεσιτεχνία σαν αυτή.

Χρόνια Πολλά

Link to comment
Share on other sites

Αρχισε λιγο να διαβαζεις δυναμικη κατασκευων και να μιλας με ορους οπως επιταχυνση ταχυτητα και μετατοπιση.

Ξεκινα με φασματικη αναλυση απο εδω και συνεχιζουμε

http://seismo.geology.upatras.gr/engseismo/5_EngSeism_Fasmata_Apokrisis.pdf

Αυτο ισχυει και στις παρουσες "ισχυρες" ιαπωνικες κατασκευες

Οταν στο τελευταιο σεισμο που εγινε Ιαπωνια υπηρχαν μετρησεις πανω απο 1.2G πλευρικης επιταχυνσης καταλαβαινεις τι επαθε οποιος βρισκονταν στο 30+ οροφο καποια οικοδομης με μεγαλο δεικτη δυσκαμψιας.Ασε το κτιριο και σκεψου ενα ανθρωπος η τα αντικειμενα που ηταν μεσα τι δυναμη δεχτηκαν δυναμη που ευκολα σε πεταει στο τοιχο και σε σκοτωνει ακαριαια.

Γι αυτο τα περισσοτερα κτιρια εκει κατασκευαζονται με εφεδρανα και γενικα διαταξεις σεισμικη μονωσης για απορροφηση ενεργειας.

Συνηθως βεβαια τα πολυ μεγαλα κτιρια δε εχουν κινδυνο γιατι δε υπαρχει.Εχουμε επιλογη ιδιοσυχνοτητας κτιριου συντονισμου διαφορετικης τιμης με βαση φασματογραφημα παλιων σεισμων τις περιοχης.

Τελος οσων αφορα τον δεικτη Richter να ξερετε οτι η κλιμακα αλλαζει ανα μερικα χρονια λογω της βελτιωσης των κατασκευων σε σεισμογενεις περιοχες αφου ο ιδιο ο δεικτης ειναι εμπειρικος και βασιζεται στην "δυσμενεια" των δημιουργηθεντων ζημιων-καταστροφων.

Νομίζω ότι με αυτούς τους όρους μιλώ.

Εσύ πρέπει να διαβάσεις αυτά που λέω εδώ... Αντισεισμικό σύστημα.

και να μου απαντήσεις αν διαφωνείς σε αυτά που λέω, και αν ξεφεύγω κάπου από την επιστήμη της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.

Επιφανείς καθηγητές ανά τον κόσμο δεν διαφωνούν με αυτά που λέω.

Dear John,

This seems like a very promising system. I believe we can try to get a grant for testing it on our shaking tables in UC-Berkeley. I will be glad to work with you on such tests to prove the concept. We have several small tables that we can use with small fund but we will have to make a small model for this system. We also have a big table that we can use but it would be costly in this case and requires a larger structural system to build and test. I will read more about your system in your website.

Regards,

Khalid

Και ένα άλλο πρόσφατο email

Khalid MOSALAM

To Me

Dec 13 at 7:33 PM

Dear Giannis,

Thank you for the email and keeping me updated on your progress. I have been travelling in the past several months as I was on sabbatical leave in Singapore and my email communications have been very bad.

Now I am back to Berkeley and will be happy to catch up on your progress of your invention. I will be glad to try to come up with a test plan.

I will start reading your new material over this week end.

Best regards,

Khalid

Show message history

--

-----------------------------------------------------------------

Khalid M. Mosalam, PhD, PE

Professor

733 Davis Hall

Structural Engineering, Mechanics and Materials

Civil and Environmental Engineering

University of California

Berkeley, CA 94720-1710

Tel 510-643-4805

Fax 510-643-8928

e-mail: mosalam@berkeley.edu

http://www.ce.berkeley.edu/~mosalam

--------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον δεν με έχει πείσει κανείς για τίποτα γιατί πολύ απλά όταν κάτι μπάζει, λες τουλάχιστον που είναι η τρύπα.

Δεύτερον ( στην πράξη ) έχω κάνει πείραμα, και σας απέδειξα ότι τα άκαμπτα υποστυλώματα τα έκανα πιο ισχυρά από ότι είναι σήμερα.

Πιος είναι πιο ισχυρώς άκαμπτος φέροντας...αυτός που φέρει το σύστημά μου..

ή αυτός χωρίς το σύστημά μου...

Αυτό σημαίνει ότι με ένα σεισμικό αρμό γύρο από το άκαμπτο υποστύλωμα, θέτουμε σε κοντρόλ την παραμόρφωση του πλάστιμου φέροντα, που το περιβάλλει.

Αυτό που λέω...που μπάζει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θέλω να κάνετε σύγκριση στην δική μου σεισμική βάση, με τις άλλες σεισμικές βάσεις που σας παραθέτω, και έχουν περίπου το ίδιο μέγεθος με την δική μου, συγκρίνοντας 1) στους δείκτες της επιτάχυνσης, 2) του ιδικού βάρους των μοντέλων, 3) το πλάτος της παλινδρόμησης κάθε βάσης. 4) Τον χρόνο παλινδρόμησης 5) και τις αστοχίες που έχουν.

Δική μου

Οι άλλες

Μετά πέστε μου ένα μοντέλο δικό σας το οποίο να μπορεί να σταθεί ακέραιο πάνω στην δική μου σεισμική βάση, όπως στάθηκε το δικό μου δομικό μοντέλο.

Για μένα η επιτάχυνση της σεισμικής βάσης που δοκίμασα το μοντέλο είναι περίπου 7,5 g μεταφραζόμενο σε περίπου 11 Ρίχτερ γεωμαγνητικής συμπεριφοράς απολιθωμένου ρήγματος.

Φίλοι μου τον σεισμό τον νίκησα...το πρόβλημα δεν είναι πια ο σεισμός.

Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν ν’ αλλάξουν αυτό τον κόσμο, όσο άσχημος κι απάνθρωπος κι αν είναι.

Φοβούνται την αλλαγή.

Γι’ αυτούς η κάθε αλλαγή είναι επικίνδυνη, εφόσον απειλεί την «ασφάλεια» τους και τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα πράγματα.

Πάντα υπήρχε μια αντίδραση στην αλλαγή, αλλά στο τέλος η αλλαγή πάντα νικούσε.

Πάντα εμφανίζονταν ονειροπόλοι κι εφευρέτες.

Σε περίπτωση που οι θεωρίες τους ήταν σωστές κι οι εφευρέσεις τους λειτουργούσαν, οι επιστήμονες του κατεστημένου αντιδρούσαν, γιατί τους έβλεπαν ως απειλή για τις καλοπληρωμένες θέσεις τους στην ακαδημαϊκή κοινότητα κι επειδή θεωρούσαν ότι οι πολύχρονες έρευνες τους θ’ απαρχαιώνονταν από τη νέα τεχνολογία.

Έτσι, συχνά έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να τους σταματήσουν.

Τους συκοφαντούσαν, κάποιους τους φυλάκιζαν και άλλους τους καταδίκαζαν σε θάνατο ως αιρετικούς.

Αν εξαιρέσει κανείς τη θανατική καταδίκη το ίδιο συμβαίνει ακόμη και σήμερα σε ορισμένους τομείς εφευρέσεων.

Η άλλη δύναμη εχθρική αντίδραση απέναντι στις νέες εφευρέσεις προέρχεται από ανθρώπους που έχουν βγάλει χρήματα με τις υπάρχουσες τεχνολογίες και φοβούνται ότι οι νέες τεχνολογίες απειλούν τα κέρδη τους.

Ωστόσο η πιο οργανωμένη αντίσταση στις νέες επαναστατικές εφευρέσεις, προέρχεται από τις μεγάλες επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τις παραδοσιακές εφευρέσεις και μορφές ενέργειας.

Οι επιχειρήσεις αυτές εξαπολύουν άριστα οργανωμένες εκστρατείες δυσφήμισης των νέων τεχνολογιών.

Αυτό έκανε και ο Έντισον, που προέβη σε δυσφημιστική εκστρατεία κατά του εναλλασσόμενου ρεύματος του Τέσλα, επειδή ο ίδιος πίστευε ότι είχε περισσότερο συμφέρον από το αδύναμο συνεχές ρεύμα.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις συχνά καταφεύγουν και σε ύπουλους τρόπους εξουδετέρωσης των νέων τεχνολογιών, όπως για παράδειγμα αγοράζοντας τις ευρεσιτεχνίες δήθεν για να τις αξιοποιήσουν αλλά στην ουσία για να τις θάψουν…

Link to comment
Share on other sites

welcome back... we missed you <3

you missed me or not...το πρόβλημα είναι ότι αν δεν ενωθούμε σαν Έλληνες, θα μας φάνε

έναν...έναν οι Γερμανοί.:hang2::whip:

Υ.Γ

Μου αρέσει που έγινες οπαδός μου. seismic-14269.gif?dateline=1261575391FREE SEISMIC

Θα σου κάνω δώρο πιο ωραίο avadar avatar26058_3.gif

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=163]Helly[/MENTION]

Αρχισε λιγο να διαβαζεις δυναμικη κατασκευων και να μιλας με ορους οπως επιταχυνση ταχυτητα και μετατοπιση.

Ξεκινα με φασματικη αναλυση απο εδω και συνεχιζουμε

seismic

Αν έχουμε ένα φύλο από χαρτί τοποθετημένο πάνω σε ένα τραπέζι.

Εάν πάνω στα δύο άκρα του φύλου κολλήσουμε δύο ξύλινα όρθια παραλληλόγραμμα.

Μετά...Αν κουνήσουμε το τραπέζι ώστε αυτά τα παραλληλόγραμμα να ταλαντωθούν,

θα δούμε την οριζόντια επίπεδη επιφάνεια του χαρτιού να παραμορφώνεται σε σχήμα ( S )

χωρίς όμως να υπάρχει καμία παραμόρφωση στον κάθετο άξονα των παραλληλογράμμων

( Στα όρθια παραλληλόγραμμα θα υπάρξει απλή ταλάντωση και όχι παραμόρφωση, διότι η διατομή τους είναι πιο ισχυρή από την διατομή του χαρτιού που είναι κολλημένα. )

Αν τώρα κάνουμε το αντίθετο. Δηλαδή τοποθετήσουμε οριζοντίως έναν παραλληλόγραμμο πάνω στο τραπέζι, και κολλήσουμε στα δύο του άκρα δύο κάθετα φύλα χαρτί.

Αν κουνήσουμε το τραπέζι, θα δούμε τα δύο φύλα να παραμορφωθούν στον κάθετο άξονά τους σε σχήμα ( S )

Και στις δύο περιπτώσεις η γωνίες στους κόμβους καταπονούνται από ροπή στρέψης, η οποία αναγκάζει την πιο αδύναμη διατομή να παραμορφωθεί.

Τώρα αν στο πρώτο πείραμα βιδώσουμε τα κάθετα παραλληλόγραμμα με το τραπέζι στα δύο άκρα της κάτοψης τους, θα παρατηρήσουμε ότι αν κουνήσουμε το τραπέζι το φύλο του χαρτιού δεν θα παραμορφωθεί καθόλου.

Μπορούν οι διαφωνούντες επιστήμονες να μου εξηγήσουν το φαινόμενο αυτό?

Ακόμα μπορούν να μου πουν αν το πρώτο πείραμα το βάζαμε μέσα σε ένα σκάμμα θεμελίωσης, ( και όχι πάνω σε τραπέζι ) το οριζόντιο φύλο σε ενδεχόμενη ταλάντωση θα έπαιρνε ροπές και σχήμα S ? Ναι ή Οχι?

Έτσι σχεδιάζετε σήμερα, ενώ εγώ σας προτείνω την πρώτη μέθοδο.

Όλα τα άλλα που μου λένε οι διαφωνούντες

είναι κόντρα στους νόμους της φυσικής.

Εσείς κατασκευάζετε μπαλαρίνες και προσπαθείτε να τις μαζέψετε με νόμους και αστυνόμους, Ενώ εγώ απλά βιδώνοντας τα μεγάλα υποστυλώματα με το έδαφος

καταργώ πλαστιμότητες και ότι άλλα περίεργα έχετε σκεφτεί για να σταματήσετε την μπαλαρίνα.

Τα λέω τόσο απλά, όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να καταλαβαίνει και ο απλός ο κόσμος, και να μην μπορείτε πια να κρύβεστε πίσω από έναν τίτλο σπουδών.

Σας έδωσα την ευκαιρία συνεργασίας....πριν...τώρα πια φουλ επίθεση..

Link to comment
Share on other sites

Πλαστιμοτητα εχεις καταλαβει εξ αρχης γιατι υπαρχει και δε κατασκευαζουμε τα κτιρια ως ισοστατικους φορεις?Και μην μου πεις οτι ειναι αδυνατον γιατι οπως ξερεις ακομα και μπετο κτιρια γινονται μια χαρα ισοστατικα με καταλληλες μεθοδους

Link to comment
Share on other sites

Πλαστιμοτητα εχεις καταλαβει εξ αρχης γιατι υπαρχει και δε κατασκευαζουμε τα κτιρια ως ισοστατικους φορεις?Και μην μου πεις οτι ειναι αδυνατον γιατι οπως ξερεις ακομα και μπετο κτιρια γινονται μια χαρα ισοστατικα με καταλληλες μεθοδους

Ναι έχω καταλάβει γιατί σχεδιάζετε πλάστιμα.

Έχω καταλάβει γιατί δεν σχεδιάζεται ισοστατικά.

Ξέρω και τι είναι ο υπερστατικός φορέας.

Ισοστατικός είναι ο φορέας του οποίου η εντατική του κατάσταση προσδιορίζετε βάση των εξισώσεων ισορροπίας

Ενώ στον υπερστατικό φορέα απαιτείται επιπρόσθετα η χρήση εξισώσεων που αφορούν την γεωμετρική παραμόρφωσή του.

Αυτό που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι εγώ χρησιμοποιώ τον έναν ισοστατικό τρόπο από τους τρεις που υπάρχουν ..και είναι η πάκτωση..του φέροντα με το έδαφος.

Αυτός ο τρόπος δεν υπάρχει σήμερα στο μενού του αντισεισμικού σχεδιασμού.

Αυτή η πάκτωση δώματος και εδάφους που σας προσφέρω, τα αλλάζει όλα.

Αν θέλεις να μάθεις το γιατί,.. το συζητάμε..

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου σε αυτόν τον κόσμο όλα έχουν μία αρχή και ένα τέλος, εκτός της γνώσης.

Τα χρήματα από μίζες τελειώνουν. Οι υπογραφές ξεβάφουν. Οι νόμοι αλλάζουν.

Το μόνο που μένει σε αυτόν τον κόσμο και εξελίσσεται είναι η γνώση.

Όσο φιλότιμη προσπάθεια και να κάνουν οι ισχυροί με όπλα τις μίζες τις υπογραφές και τους νόμους και αστυνόμους, στην τελική η αληθινή γνώση αργά η γρήγορα επικρατεί, και μένει για πάντα.

Για τον λόγο αυτόν κρατήστε αυτά που θα σας πω.

Οι κατευθυντήριες μετακινήσεις και φορτίσεις που επιβάλει το έδαφος σε ένα κτήριο είναι πιο πολλές και πιο ισχυρές από αυτές που επιβάλει σε ένα πλοίο η φουρτουνιασμένη θάλασσα.

Όλα τα κτήρια αντιδρούν το ίδιο μέχρι να γίνει ο σεισμός.

Αντιδρούν το ίδιο, διότι όλες οι φορτίσεις που υπάρχουν μέχρι να γίνει ο σεισμός, κατευθύνονται προς το κέντρο της Γης, και ισορροπούν με την αντίδραση του εδάφους. Αυτές οι φορτίσεις καθώς και οι φορτίσεις του σεισμού δεν μπορούμε να τις αποφύγουμε.

Μπορούμε όμως να αντιπαραθέσουμε σε αυτές τάσεις ισορροπίας.

Τα φορτία που κατευθύνονται κάθετα προς το έδαφος είναι πολύ εύκολα να ισορροπήσουν.

Του σεισμού όμως πολύ δύσκολα ισορροπούν.

Υπάρχει πάντα η διαμάχη μεταξύ των μηχανικών, στο πως πρέπει να σχεδιάζονται οι αντισεισμικές κατασκευές,

Άλλοι θεωρούν ότι πρέπει να είναι πλάστιμες, και άλλοι θεωρούν ότι πρέπει να σχεδιάζονται άκαμπτες.

Που είναι η αλήθεια?

Ας εξετάσουμε απλά, αν η αλήθεια βρίσκεται στις πλάστιμες, ή στις άκαμπτες, ή κάπου μεταξύ των δύο αυτών στατικών μεθόδων.

1) Ας εξετάσουμε πρώτα την πλάστιμη κατασκευή.

Πιο πλάστιμη κατασκευή από τον άνθρωπο δεν υπάρχει.

Αν ο άνθρωπος είναι όρθιος μέσα σε ένα λεωφορείο, και αυτό ξεκινήσει ή φρενάρει, ο άνθρωπος θα ανατραπεί.

Εμείς πως αξιώνουμε από το πλάστιμο κτήριο να σταθεί όρθιο στον σεισμό???

2) Ας εξετάσουμε τώρα τα άκαμπτα

Άκαμπτος είναι ένας συμπαγής κύβος, άκαμπτο είναι και ένα συμπαγή παραλληλόγραμμο.

Αν αυτά τα τοποθετήσουμε στον διάδρομο του λεωφορείου, σε περίπτωση που το λεωφορείο φρενάρει ή ξεκινήσει, ο κύβος θα συρθεί στο πάτωμα και το παραλληλόγραμμο θα ανατραπεί.

Καμία από αυτές τις μεθόδους δεν είναι κατάλληλη για την κατασκευή ενός κτηρίου.

Και οι δύο μέθοδοι είναι κατάλληλες μόνο για μικρές σεισμικές δονήσεις.

Αν τώρα κάνουμε ότι κάνει ένα δένδρο με τις ρίζες του, θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Δηλαδή αν βιδώσουμε τα πόδια του πλάστιμου ανθρώπου με τον διάδρομο του λεωφορείου, αυτός θα έχει καλύτερη αντίσταση στο φρενάρισμα ή στην εκκίνηση του λεωφορείου, αλλά και πάλη δεν θα είναι το τέλειο κράτημα.

Αν βιδώσουμε όμως τον τάκο τον τετράγωνο και τον παραλληλόγραμμο με τον διάδρομο του λεωφορείου, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Έτσι θα πρέπει να σχεδιάζονται οι κατασκευές. Άκαμπτες και βιδωμένες.Αυτήν την μέθοδο σας έδωσα, και όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Το έδαφος όμως δεν είναι πάτωμα λεωφορείου, διότι έχει το ελάττωμα να παραμορφώνεται και να μην παραμένει επίπεδο.

Αυτή η παραμόρφωση δεν είναι μεγάλη σε μικρή επιφάνεια αλλά μεγάλη σε μεγαλύτερες επιφάνειες της Γης.

Για τον λόγο αυτό, κατασκευές που έχουν εμβαδόν μέχρι 30Χ30 μέτρα μπορούμε να τις κατασκευάζουμε άκαμπτες.

Για μεγαλύτερες κατασκευές τότε υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα το οποίο προέρχεται από την παραμόρφωση του εδάφους, η οποία επιβάλει στα υποστυλώματα ανοδικές και καθοδικές μετακινήσεις σε διαφορετική φάση, με αποτέλεσμα να καταπονεί τους κόμβους.

Τι κάνουμε σε αυτήν την κατάσταση?

Απάντηση

Κατασκευάζουμε έναν φορέα ο οποίος θα περιλαμβάνει και πλάστιμα υποστυλώματα, και άκαμπτα προτεταμένα ( βιδωμένα ) με το έδαφος.

Πρέπει όμως να ξεχωρίσουμε αυτά τα δύο συστήματα μεταξύ των για ένα σοβαρό λόγο.

Ο λόγος είναι να ξεχωρίσουμε τα πλάστιμα από τα άκαμπτα στοιχεία (οριζόντια και κατακόρυφα ) ώστε αυτά να κινούνται ελεύθερα στον χώρο, χωρίς να μεταβιβάζει το ένα στο άλλο φορτία ροπών στους κόμβους.

Αυτό το επιτυγχάνομαι με την τοποθέτηση σεισμικού αρμού μεταξύ άκαμπτων υποστυλωμάτων και πλακών, καθώς και με την τοποθέτηση ελαστικού μεταξύ δοκού και πλάστιμου υποστυλώματος.

Τα άκαμπτα υποστυλώματα χωρίς διαφράγματα με επιβολή προέντασης μεταξύ εδάφους δώματος και οπλισμό περίσφιξης.

Τα πλάστιμα με επιβολή μικρής προέντασης, ελαστικά διαφράγματα, και οπλισμό περίσφιξης.

Με λίγα λόγια τα άκαμπτα υποστυλώματα είναι για να παραλαμβάνουν τις λοξές και πλάγιες φορτίσεις του σεισμού, και τα πλάστιμα υποστυλώματα για όλα τα άλλα κάθετα φορτία.

Ακόμα ... Για αρχιτεκτονικούς λόγους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τελευταία σύμμεικτη μέθοδο διότι αυτή προσφέρει μεγάλα περιμετρικά ανοίγματα φωτισμού.

Υ.Γ

Και σε αυτό το πείραμα στο URL έχουν ελεύθερους κόμβους, αλλά δεν είναι τόσο καλή μέθοδος όπως η δική μου.

Link to comment
Share on other sites

Τότε κατάλαβε ότι για να εμφανίζεται το video που έχεις παραθέσει,

πρέπει να αφαιρέσεις το s μετά το http.

Οι κακίες έχουν και ένα όριο φίλε μου.

Σεισμός pwner <> γνώστης vBulletin

Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε παιδιά δεν καταλαβαίνετε την ευρεσιτεχνία... τις βίδες γιατί τις αγοράζετε?

Δεν καταλαβαίνετε ότι εγώ βιδώνω την κατασκευή στο έδαφος για να είναι πιο στέρεα?

Το ανέκδοτο με τον πόντιο δεν το έχετε ακούσει που λέει ότι βιδώνει το μουσικό συγκρότημα στο έδαφος για να γίνει στέρεο?

Εσείς γιατί βιδώνετε τα πράγματα με βίδες?....έτσι για να βιδώνετε...και να κάνετε την πλάκα σας?

Πια η διαφορά στο να βιδώνεις μικρά ή μεγάλα πράγματα?

Δεν στερεώνονται και τα δύο όταν τα βιδώσεις?

Στο κάτω κάτω αν δεν καταλαβαίνετε ρωτήστε εμένα ξανά και ξανά να σας πω πως και γιατί.

Δεν είναι κακό να μην ξέρεις...κακό είναι να μην θες να μάθεις.

ΒΙΔΩΜΕΝΟ [ame]

[/ame]

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΔΩΜΕΝΟ [ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Τροφη για περισσοτερη σκεψη [MENTION=14269]seismic[/MENTION]

Οταν δε χτιζεις πανω σε βραχο (που παρεπιπτοντως ειναι στο 90% των περιπτωσεων,εδω ακομα και ο burj khalifa εγινε σε αρχικα σαθρο εδαφος μετα απο επεξεργασια-ενισχυση) που ακριβως θα πακτωσεις την κατασκευη σου οπως λες?

Link to comment
Share on other sites

Τροφη για περισσοτερη σκεψη [MENTION=14269]seismic[/MENTION]

Οταν δε χτιζεις πανω σε βραχο (που παρεπιπτοντως ειναι στο 90% των περιπτωσεων,εδω ακομα και ο burj khalifa εγινε σε αρχικα σαθρο εδαφος μετα απο επεξεργασια-ενισχυση) που ακριβως θα πακτωσεις την κατασκευη σου οπως λες?

Πολύ σωστή ερώτηση. Θα σου πω πρώτα απλά ότι ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας είναι σαν ένα ούπα με την βίδα.

Αν κάνεις μία τρύπα στον τοίχο και βάλεις μέσα ένα ούπα... και βιδώσεις μέσα σε αυτό μία βίδα ... η βίδα θα εξασκήσει τάσεις στα πλαινά της τρύπας και θα φρακάρει.

Αυτή η βίδα όταν φρακάρει δεν μπορείς να την τραβήξεις έξω, αλλά δεν μπορείς ούτε να την βάλεις πιο μέσα γιατί απλά έχει φρακάρει στα πλαινά της τρύπας.

Το ίδιο κάνει και ο μηχανισμός ο δικός μου, ....φρακάρει στα πλαινά μιας γεώτρησης....ακόμα και αν η θεμελίωση είναι πάνω σε άμμο.

http://postimg.org/image/15or8eeuc/

Δηλαδή έχουμε την δυνατότητα να στηρίξουμε μία ολόκληρη κατασκευή πολυκατοικίας από σκυρόδεμα πάνω στους μηχανισμούς της ευρεσιτεχνίας, η οποία πολυκατοικία δεν θα πατάει καν πάνω στο έδαφος και θα είναι υπερυψωμένη ένα μέτρο πάνω από αυτό.

Η Εδαφομηχανική και η χρησιμότητα του υδραυλικού ελκυστήρα.

Ο Πολιτικός Μηχανικός σχεδόν καθημερινά αντιμετωπίζει προβλήματα που

αφορούν το έδαφος.

Το χρησιμοποιεί σαν μέσο θεμελίωσης των τεχνικών

έργων, σαν υλικό κατασκευής επιχωμάτων, φραγμάτων και άλλων χωμάτινων

έργων, σχεδιάζει κατασκευές για να το αντιστηρίξει σε περιπτώσεις εκσκαφών ή

σηράγγων και τέλος πρέπει να επιλύσει ειδικά προβλήματα που έχουν σχέση με το

έδαφος, όπως: αποστραγγίσεις, αντλήσεις, διάδοση κραδασμών και σεισμικών

δονήσεων κλπ. Τα ανωτέρω προβλήματα και οι μέθοδοι επίλυσής τους εξαρτώνται

άμεσα από τη μηχανική συμπεριφορά των εδαφικών υλικών, που αποτελεί το

κύριο αντικείμενο της Εδαφομηχανικής ή γενικότερα της Γεωτεχνικής Μηχανικής.

Θεωρώ δεδομένο ότι σαν μηχανικοί ξέρετε να αντιμετωπίζετε τα πάρα πάνω προβλήματα με διάφορους τρόπους, όπως ξέρετε και το κόστος που μπορεί να φθάσει η κατασκευή ώστε να περιορίσετε τις παραμορφώσεις του εδάφους.

Ακόμα ξέρετε ότι οι άκαμπτοι φορείς σε διέγερση σεισμού, επιφορτίζουν με περισσότερες τάσεις την θεμελίωση, από ότι οι πλάστιμοι φορείς.

Σε περίπτωση μάλιστα όπου ο φορέας είναι ( σαν αυτόν που προτείνω εγώ )προτεταμένος με το έδαφος, τότε οι επιφορτίσεις των τάσεων της θεμελίωσης είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Ακόμα ξέρουμε ότι το έδαφος είναι γενικά ιδιαίτερα ανομοιογενές λόγω

της φυσικής του γένεσης και των επακόλουθων μετακινήσεων του φλοιού της γης,

έχει μεταβλητή σύνθεση και ανεξέλεγκτη μηχανική συμπεριφορά, οπότε αυτοί οι λόγοι μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές παραμορφώσεις του εδάφους σε κάθε θεμελίωση του ιδίου φορέα, έστω και αν τα φορτία και η θεμελίωση είναι ίδια.

Δεδομένων αυτών που αναφέραμε πάρα πάνω, η χρήση του υδραυλικού ελκυστήρα θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα στις κατασκευές, διότι στα χαλαρά εδάφη ο σχεδιασμός του φορέα θα περνούσε τις μέγιστες ανεκτές μετακινήσεις λόγο μεγαλύτερων παραμορφώσεων του εδάφους.

Αυτά όμως δεν συμβαίνουν με τον υδραυλικό ελκυστήρα, διότι είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε... όχι μόνο να μην δημιουργεί προβλήματα παραμόρφωσης του εδάφους θεμελίωσης, αλλά και να τα επιλύει, μειώνοντας στο ελάχιστο το πρόβλημα της παραμόρφωσης των εδαφών της θεμελίωσης που οφείλετε τόσο στα στατικά φορτία της κατασκευής, όσο και στις μέλλουσες σεισμικές φορτίσεις.

Πως ο υδραυλικός ελκυστήρας επιτυγχάνει την ελάχιστη παραμόρφωση της βάσεως του εδάφους, από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο

Αν είχαμε ένα συρματόσχοινο του οποίου η μία άκρη ήταν πακτωμένη με την βοήθεια μιας άγκυρας στα βάθη μιας γεώτρησης κάτω από την βάση, και στο άλλο του άκρο αφού διαπερνούσε ελεύθερο τα κάθετα στοιχεία, του εξασκούσαμε προένταση στο δώμα της κατασκευής, τότε θα είχαμε την παραμόρφωση του εδάφους αν ήταν χαλαρό.

Αυτό δεν συμβαίνει με τον υδραυλικό ελκυστήρα.

Η αιτία βρίσκεται στον μηχανισμό της άγκυρας, και συγκεκριμένα στους δύο σωλήνες που φέρει.

http://postimage.org/image/2dmcy79yc/

Αυτοί οι σωλήνες έχουν διαφορετική διάμετρο, έτσι ώστε ο ένας να ολισθαίνει μέσα στον άλλον.

Ο εσωτερικός σωλήνας είναι συνδεδεμένος με τον τένοντα.

Ο εξωτερικός σωλήνας που είναι και ο υποδοχέας του τένοντα, καταλήγει κάτω από την βάση, και αυτός είναι η αιτία που η βάση δεν υποχωρεί όταν το έδαφος παραμορφωθεί.

Αυτός ο σωλήνας όταν δέχεται τα φορτία της βάσης, τείνει να υποχωρήσει κάθετα.

Αδυνατεί όμως να υποχωρήσει κάθετα, διότι είναι συνδεδεμένος με πίρους και μπάρες πυραμοειδούς μορφής, στο άλλο άκρο του, οι οποίες μπάρες μεταβιβάζουν τα φορτία της βάσης στα πρανή της γεώτρησης.

Αυτή η μεταβίβαση των φορτίων μέσο των μπαρών, υποβοηθείται και από τις άλλες πυραμοειδούς μορφής μπάρες οι οποίες είναι ανεστραμμένες και συνδεδεμένες με τον εσωτερικό σωλήνα του τένοντα.

Κατ αυτόν τον τρόπο, οι μπάρες σπρώχνουν κατά ένα σημείο από διαφορετική κατεύθυνση, και αποκλείουν την ολίσθηση στα πρανή της γεώτρησης.

Η πάνω σωλήνα μεταβιβάζει τάσεις της βάσης στα πρανή της γεώτρησης, και η κάτω σωλήνα μεταβιβάζει τάσεις του τένοντα στα πρανή της γεώτρησης.

http://postimage.org/image/2mlql3ag4/

Δηλαδή έχουμε ένα νέο είδος πασσάλου τριβής, με το επιπλέον πλεονέκτημα την συνεχή τάση στα πρανή της γεώτρησης που εφαρμόζεται μέσο του τένοντα και των στατικών φορτίων του φέροντα.

Ξέρουμε ότι το σύνολο σχεδόν των παραμορφώσεων του εδάφους

είναι μή-αντιστρεπτές, δηλαδή δεν αναιρούνται με την απομάκρυνση του αιτίου

που τις προκάλεσε

Οι πάσσαλοι τριβής αφού εισχωρήσουν στο έδαφος δημιουργούν παραμορφώσεις που είναι μη - αντιστρεπτές, που αυτό σημαίνει μικρή τριβή όταν δέχονται καθοδικά φορτία, και μηδαμινή τριβή και αντίσταση σε ανοδικά φορτία.

http://postimage.org/image/14tj1webo/

Ο υδραυλικός ελκυστήρας έχει το πλεονέκτημα ( λόγο συνεχών τάσεων στα πρανή της γεώτρησης )

να έχει μεγαλύτερες πλάγιες τριβές από ότι ο πάσσαλος τριβής.

Είναι σαφές ότι τα φορτία της

κατασκευής που ασκούνται στο έδαφος στα σημεία έδρασης των στοιχείων

θεμελίωσης μεταφέρονται και πέραν των σημείων αυτών με την ανάπτυξη τάσεων, οι

οποίες προκαλούν παραμόρφωση του εδάφους στην περιοχή της θεμελίωσης. Όσο

αυξάνει η απόσταση από τα σημεία έδρασης, οι αναπτυσσόμενες τάσεις μειώνονται

και συνεπώς μειώνονται και οι απαιτήσεις ανθεκτικότητας του εδάφους.

Σε όλες τις περιπτώσεις, όμως, οι πρόσθετες τάσεις λόγω των φορτίων της

κατασκευής είναι σημαντικές μόνο σε μια περιοχή κάτω από τα σημεία έδρασης

(ζώνη επιρροής).

Με τον υδραυλικό ελκυστήρα έχουμε για πρώτη φορά δύο ζώνες επιρροής.

α) μία κάτω από την βάση.

β) μία προς τα πρανή της γεώτρησης.

Κατ αυτόν τον τρόπο έχουμε διπλή στήριξη της βάσης στο έδαφος.

Ακόμα η συμπύκνωση της χαλαρότητας του εδάφους από τις τάσεις του υδραυλικού μηχανισμού, προσφέρουν καλύτερη θεμελίωση.

Όταν μάλιστα τοποθετήσουμε και άλλους ελκυστήρες κοντά στον κύριο ελκυστήρα, τότε η βελτίωση του εδάφους είναι σημαντική διότι η ζώνη επιρροής δεν υφίσταται μόνο στα πρανή της γεώτρησης, αλλά καθ όλο το εμβαδόν του φέροντα, και πέραν από αυτόν.

Δηλαδή μπορούμε σε ένας φέροντα με κοιτόστρωση να τοποθετήσουμε δύο ειδών ελκυστήρες.

α) Τους υδραυλικούς ελκυστήρες με τους οποίους θα εφαρμόσουμε προένταση στα κάθετα στοιχεία μεταξύ δώματος και εδάφους.

β) Τον απλό ελκυστήρα, ( http://postimage.org/image/15or8eeuc/ )με τον οποίον θα εφαρμόσουμε προένταση μεταξύ του επιπέδου της βάσης και των πρανών της γεώτρησης.

Κατ αυτόν τον τρόπο, θα έχουμε συμπύκνωση των εδαφών σε όλο το εμβαδόν της κοιτόστρωσης, και πέραν αυτής.

Είναι ποια κατανοητό ότι οποιοσδήποτε φορέας (άρα και το έδαφος) για να αναλάβει φορτία πρέπει να παραμορφωθεί.

Πολλές φορές ο σχεδιασμός των βάσεων είναι αρκετά υπερβολικός ( για να πετύχομε τον περιορισμό των υποχωρήσεων της κατασκευής, προπαντός της άκαμπτης ) και οδηγεί σε σημαντική αύξηση του κόστους θεμελίωσης.

Οπότε το έδαφος είναι ένας μεγάλος παράγοντας που επηρεάζει σημαντικά το κόστος της κατασκευής.

Υπάρχουν κατασκευές εύκαμπτες.

Μια εύκαμπτη κατασκευή μπορεί να δεχθεί σημαντικές διαφορετικές υποχωρήσεις των σημείων έδρασης χωρίς κίνδυνο να υποστεί βλάβες.

Οι άκαμπτες είναι πιο ευάλωτες στις παραμορφώσεις του εδάφους, και ακόμα χειρότερα όταν έχουμε και διάδοση κραδασμών και σεισμικών δονήσεων.

Για να πετύχουμε την βελτίωση της μηχανικής αντοχής και για να μειώσουμε τις παραμορφώσεις του χαλαρού εδάφους, χρησιμοποιούμε διάφορες μεθόδους οι οποίες όμως και αυτές ανεβάζουν πολύ το κόστος της κατασκευής.

Θα σας προτείνω ένα τρόπο θεμελίωσης ( εκτός των αναφερθέντων ) που για μένα είναι πιο οικονομικός με λιγότερες υποχωρήσεις και μικρότερες παραμορφώσεις του φέροντα.

α) Διαμορφώνουμε το οικόπεδο.

β) Ανοίγουμε περιμετρικά του έργου μικρές γεωτρήσεις για να δημιουργήσουμε στερεά εγκιβωτισμού του εδάφους που θα εδραιώσουμε την κοιτόστρωση.

γ) Ανοίγουμε και άλλες μικρές γεωτρήσεις σε επιμέρους σημεία μέσα στην περίμετρο της κατασκευής ( περιμετρικά και κάτω από τα κάθετα στοιχεία.)

δ) Τοποθετούμε αυτόν τον μηχανισμό ( http://postimage.org/image/15or8eeuc/ ) του απλού ελκυστήρα μέσα στις γεωτρήσεις, και εξασκούμε μεγάλη τάση στα πρανή τους.

ε) Αφαιρούμε τον μηχανισμό, και γεμίζουμε την γεώτρηση με οπλισμένο σκυρόδεμα.

ζ) Εναποθέτουμε πάνω στο έδαφος μία στρώση από μεγάλα χαλίκια, και μετά μία στρώση Α4 για ακόμα καλύτερη μηχανική αντοχή του εδάφους.

Κατασκευάζουμε την κοιτόστρωση.

Θα βοηθούσε πολύ στον περιορισμό των υποχωρήσεων της κατασκευής και της παραμόρφωσης του εδάφους, καθώς και στην διάδοση κραδασμών και σεισμικών δονήσεων αν αφήναμε τους ελκυστήρες προτεταμένους μέσα στην γεώτρηση.

Δεδομένου ότι οι απλοί ελκυστήρες έχουν μικρό κατασκευαστικό κόστος, ( σχεδόν ίδιο με τον χάλυβα του σκυροδέματος ) θα συνιστούσα να τους αφήναμε προτεταμένους μέσα στην γεώτρηση, αντικαθιστώντας τον οπλισμό.

Για να μην οξειδώνετε ο απλός ελκυστήρας, και για να αντέχει περισσότερα στατικά φορτία, εφαρμόζουμε τα εξής.

α) Τοποθετούμε στα πλαινά πέλματα του ελκυστήρα όπου έρχονται σε επαφή με τα πρανή της γεώτρησης inox οδοντωτές επαφές.

β) Από μία οπή στο επίπεδο της επιφάνειας του εδάφους, ( αφού πρώτα έχουμε προ εντείνει τον τένοντα ) εναποθέτουμε μέσα στην οπή της γεώτρησης σκυρόδεμα.

Μέθοδος προέντασης του απλού ελκυστήρα

http://postimage.org/image/15or8eeuc/

α) Όπως βλέπετε την φωτογραφεία, αν υποθέσουμε ότι το ύψος των ξύλων που στηρίζετε ο ελκυστήρας είναι το επίπεδο του εδάφους.

β) Αν υποθέσουμε ότι τα δύο τούβλα είναι υδραυλικοί γρύλοι.

Τότε για να ολοκληρώσουμε την προένταση, ακολουθούμε τα εξής πέντε απλά βήματα.

α) Ανυψώνουμε στον ίδιο χρόνο σταδιακά τους γρύλους.

β) Μετά την προένταση βιδώνουμε την κάτω βίδα της φωτογραφίας έως ότου αυτή κοντράρει στο πάνω μέρος της λαμαρίνας που κλείνει την οπή της γεώτρησης στο επίπεδο του εδάφους.

γ) Αφαιρούμε τους γρύλους.

δ) Από μία οπή που έχουμε κατασκευάσει στην λαμαρίνα η οποία βρίσκετε στο επίπεδο του εδάφους, γεμίζουμε την οπή της γεώτρησης με σκυρόδεμα.

ε) Το άλλο εξέχον τμήμα του ελκυστήρα άνωθεν του εδάφους, πακτώνετε μέσα στην κοιτόστρωση κατά την παρασκευή και τοποθέτηση του σκυροδέματος.

Υ.Γ

Πριν εναποθέσουμε το σκυρόδεμα στην οπή της γεώτρησης, καλό είναι να προ εντείνουμε τον ελκυστήρα σταδιακά κατά διαστήματα μερικών ημερών, ώστε να διορθώσουμε την έρπη του χάλυβα, και τις παραμορφώσεις του εδάφους που υφίστανται κατά την τάνυση του τένοντα.

Κατ αυτήν την μέθοδο, και οι αρχικές τάσης του ελκυστήρα προς τα πρανή της γεώτρησης διατηρούνται, και ο ελκυστήρας δεν οξειδώνεται.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.