Raphael74 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11, 2013 Καλησπέρα,Στις 26/9 αγόρασα ένα laptop Samsung ATIV Book 9 (900X3F-K01GR) από ένα online κατάστημα. Για διάφορους λόγους, άνοιξα την συσκευασία του 24 μέρες μέτα, στις 20/10 (αυτό φαίνεται και μπορεί να ελεγχθεί από την ημερομηνία ενεργοποίησης του μηχανήματος, αλλά τελικά δεν έπαιξε κάποιο ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας). Από την πρώτη στιγμή (δηλαδή με το που άνοιξε) εμφάνισε πρόβλημα με το αριστερό κλικ στην επιφάνεια αφής (left button click, δηλαδή πιέζοντας την αριστερή μεριά), το οποίο δεν λειτουργούσε καθόλου.Την επόμενη εργάσιμη κιόλας (Δευτέρα) επικοινώνησα με το service της Samsung και τους το παρέδωσα όπως μου ζητήθηκε. Στην συσκευασία είχα εσωκλείσει και μια σελίδα Α4 όπου περιέγραφα το πρόβλημα και την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και ζητούσα αν είναι δυνατόν αντικατάσταση του μηχανήματος και όχι επισκευή του.Πιστεύω πως το αίτημα μου δεν ήταν παράλογο, μιας και όπως προανέφερα, το μηχάνημα ήταν χαλασμένο με το που βγήκε από την συσκευασία του (δεν χάλασε δηλαδή ούτε καν μία μέρα αργότερα). Σε οποιαδήποτε περίπτωση δε, ζητούσα ρητά να υπάρξει επικοινωνία μαζί μου *πριν ο τεχνικός προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια*. Τέτοια επικοινωνία δεν υπήρξε ποτέ και μετά από δύο μέρες έμαθα πως ήδη έχει παραγγελθεί ανταλλακτικό touchpad και το μηχάνημα ακολουθεί κανονικά τις διαδικασίες επισκευής.Κρίνοντας πως στην συγκεκριμένη περίπτωση είχα αδικηθεί, μιας και αγόρασα ένα ολοκαίνουριο μηχάνημα (πληρώνοντας το αντίστοιχο τίμημα) αλλά θα παραλάμβαινα ένα επιδιορθωμένο με ότι αυτό συνεπάγεται, επικοινώνησα αρκετές φορές με το κεντρικό support της Samsung, όπου και αρνήθηκαν το αίτημα αντικατάστασης και οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση πέραν της επισκευής. Μάλιστα μου είπαν πως δεν παίζει κανένα ρόλο το χρονικό διάστημα της επιστροφής, θα γινόταν επισκευή εφόσον αυτό είναι δυνατό ακόμα και αν το πρόβλημα είχε διαπιστωθεί επιτόπου κατά την αγορά.Μετά από δέκα μέρες λοιπόν πράγματι επέστρεψε το επιδιορθωμένο μηχάνημα. Το κουτί του φυσικά (που ήθελα να το διατηρήσω σε άριστη κατάσταση για την πιθανότητα μεταπώλησης) κατεστραμμένο από τις ταινίες, τα αυτοκόλλητα του service και της μεταφορικής. Το μηχάνημα το ίδιο γεμάτο δαχτυλιές και μικρά άσπρα κομματάκια (σαν στάχτη). Φυσικό είναι, πως να δουλέψει ο άνθρωπος που το έφτιαξε. Γιατί όμως εγώ, ενώ αγόρασα ένα ολοκαίνουριο μηχάνημα θα πρέπει να βρεθώ με ένα επισκευασμένο *χωρίς καμία δική μου υπαιτιότητα*; Ή γιατί θα πρέπει από την κατάσταση του κουτιού να εξηγήσω σε κάποιον άνθρωπο πως το μηχάνημα έχει περάσει service αν το πουλήσω σε λίγο καιρό;Παραθέτω αυτή την εμπειρία μου εδώ λοιπόν για να γίνει γνωστή αυτή η πολιτική της Samsung Electronics Hellas (δηλαδή κανενός είδους DOA) και η πολύ κακή εμπειρία που είχα από την επαφή μου με την εταιρία. Επίσης έστειλα ένα αντίστοιχο μήνυμα στο officeofthepresident@sea.samsung.org καθώς και στο site της Κορεάτικης Samsung. Τουλάχιστον εγώ σίγουρα θα λάβω υπόψιν μου αυτή την απαράδεκτη για μένα πολιτική του αντιπροσώπου της Samsung σε επόμενες αγορές.Ευχαριστώ,Σταύρος Παπαδόπουλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
obelix7 Νοέμβριος 11, 2013 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Πολύ καλα εκανες. και καλο ειναι να λεγονται καποια τετοια πραγματα. το μονο που εχω να παρατηρησω, (και ρωταω χωρίς να ξερω καποιον που ξερει καλυτερα) ειναι αν το DOA (αντικατάσταση με καινουριο μηχανημα σε περιπτωση προβληματος) ειναι απο την μερα αγοράς ή απο την μερα εκκινησης του μηχανήματος;; ξερω οτι για σενα μπορει να μην εχει σημασία κατι τετοιο αλλα πιστευω οτι γι αυτους εχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael74 Νοέμβριος 11, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Πολύ καλα εκανες. και καλο ειναι να λεγονται καποια τετοια πραγματα. το μονο που εχω να παρατηρησω, (και ρωταω χωρίς να ξερω καποιον που ξερει καλυτερα) ειναι αν το DOA (αντικατάσταση με καινουριο μηχανημα σε περιπτωση προβληματος) ειναι απο την μερα αγοράς ή απο την μερα εκκινησης του μηχανήματος;; ξερω οτι για σενα μπορει να μην εχει σημασία κατι τετοιο αλλα πιστευω οτι γι αυτους εχει.Σ'ευχαριστώ φίλε obelix7. Για την Samsung Electronics Hellas δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο, όπως μου εξήγησαν σε καταγεγραμμένη συνομιλία. Αντικατάσταση γίνεται μόνο εφόσον το μηχάνημα δεν επισκευάζεται, ακόμα κι αν το πρόβλημα το δεις μόλις βγεις απ'το κατάστημα. Αυτή η συμπεριφορά είναι που με εξόργισε.Πόσες φορές άκουσα την φράση από το τηλέφωνο "Σας καταλαβαίνω, αλλά σύμφωνα με την εγγύηση της εταιρίας μας, το μηχάνημα θα επιδιορθωθεί"... Η γνωστή καραμέλα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις το δίκιο σου, όχι μόνο στην δική μου περίπτωση, αλλά και σε περιπτώσεις άλλων παιδιών που έχει τύχει να διαβάσω δυστυχώς. Σαν καταναλωτές δεν έχουμε άλλο όπλο πέρα από την δημοσιοποίηση τέτοιων περιπτώσεων και συμπεριφορών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Νοέμβριος 11, 2013 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Και στο δικο μου laptop Dell χαλασε το φουρφουρι απο την cpu στις πρωτες 20 μερες , ηρθε ο τεχνικος το αλλαξε και ολα οκ.Παράλογο το αιτημα σου για αντικατασταση ολοκληρου του laptop, και επισης κανεις λαθος αν νομιζεις οτι μια επισκευη απο το επισημο service μειωνει την αξια του laptop οταν ερθει η ωρα να το πουλησεις.Αυτος που θα το παρει τον ενδιαφερει αν δουλευει.Γιατι τρελαίνεσαι?20 βιδες ξεβιδωσαν οι ανθρωποι και σου αντικατέστησαν το touchpad αμφιβάλω αν πηρε στον τεχνικο πανω απο 15-20 λεπτα.Νo big deal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael74 Νοέμβριος 11, 2013 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Και στο δικο μου laptop Dell χαλασε το φουρφουρι απο την cpu στις πρωτες 20 μερες , ηρθε ο τεχνικος το αλλαξε και ολα οκ.Παράλογο το αιτημα σου για αντικατασταση ολοκληρου του laptop, και επισης κανεις λαθος αν νομιζεις οτι μια επισκευη απο το επισημο service μειωνει την αξια του laptop οταν ερθει η ωρα να το πουλησεις.Αυτος που θα το παρει τον ενδιαφερει αν δουλευει.Γιατι τρελαίνεσαι?20 βιδες ξεβιδωσαν οι ανθρωποι και σου αντικατέστησαν το touchpad αμφιβάλω αν πηρε στον τεχνικο πανω απο 15-20 λεπτα.Νo big deal.Σ'ευχαριστώ για την άποψή σου φίλε amartolos, αν και διαφωνώ. Στην δική μου περίπτωση δεν χάλασε μετά από 20 μέρες, βγήκε χαλασμένο απ'το κουτί. Όταν αγοράζεις ένα καινούριο μηχάνημα, πληρώνεις κάποια πράγματα, όπως το δικαίωμα να παραλάβεις ένα καινούριο μηχάνημα όπως παραδίδεται από το εργοστάσιο (και όχι επισκευασμένο από το service). Αλλιώς το DOA (Dead On Arrival), που αποτελεί πάγια πρακτική σε όλες σχεδόν τις εταιρίες δεν θα είχε κανένα νόημα και δεν θα ενδιέφερε κανέναν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 11, 2013 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Καλως η κακως, το αν θα σου δωσουν καινουργιο η οχι ειναι καθαρα θεμα της Samsung. Το αν το ανοιξες 5-10-20-30 μερες μετα, δεν του απασχολει. Ναι, θα μπορουσαν να κανουν τα στραβα ματια καινα σου δωσουν καινουργιο. Αλλα και παλι τωρα λειτουργουν συμφωνα με την κειμενη νομοθεσια και με την πολιτικη τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael74 Νοέμβριος 11, 2013 Author #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Καλως η κακως, το αν θα σου δωσουν καινουργιο η οχι ειναι καθαρα θεμα της Samsung. Το αν το ανοιξες 5-10-20-30 μερες μετα, δεν του απασχολει. Ναι, θα μπορουσαν να κανουν τα στραβα ματια καινα σου δωσουν καινουργιο. Αλλα και παλι τωρα λειτουργουν συμφωνα με την κειμενη νομοθεσια και με την πολιτικη τους.Το πότε το άνοιξα δεν έπαιξε κάνενα ρόλο τελικά, όπως γράφω. Το ίδιο θα γινόταν ακόμα κι αν το επέστρεφα πριν βγω απ'το κατάστημα. Το ξέρω πως λειτουργούν σύμφωνα με την πολιτική τους, το θέμα είναι πως αυτή η πολιτική (μηδέν DOA) αδικεί συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως το να αγοράσεις χαλασμένο μηχάνημα εξ' αρχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Νοέμβριος 11, 2013 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Εισαι λαθος, το DOA τρεχει απο την ημερομηνια αγορας, οχι απο την ημερομηνια εναρξης της χρησης.Αν παρεις ενα μηχανακι τον Ιουνιο το αφησεις στο κουτι του πας για διακοπες το καλοκαιρι γυρισεις τον Σεπτεμβρη και διαπιστώσεις προβλημα παει να πει οτι εχεις δικαιωμα για DOA?Οχι βεβαια.Το ιδιο συμβαινει και με την εγγυηση, ξεκιναει να τρεχει απο την ημερομηνια αγορας οχι απο την ημερομηνια που το ξεπακεταρεις.Επισης για DOA εναι υπευθυνο το καταστημα που το αγορασες οχι η αντιπροσωπεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael74 Νοέμβριος 11, 2013 Author #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Εισαι λαθος, το DOA τρεχει απο την ημερομηνια αγορας, οχι απο την ημερομηνια εναρξης της χρησης.Αν παρεις ενα μηχανακι τον Ιουνιο το αφησεις στο κουτι του πας για διακοπες το καλοκαιρι γυρισεις τον Σεπτεμβρη και διαπιστώσεις προβλημα παει να πει οτι εχεις δικαιωμα για DOA?Οχι βεβαια.Το ιδιο συμβαινει και με την εγγυηση, ξεκιναει να τρεχει απο την ημερομηνια αγορας οχι απο την ημερομηνια που το ξεπακεταρεις.Επισης για DOA εναι υπευθυνο το καταστημα που το αγορασες οχι η αντιπροσωπεία.Μα φυσικά, δεν είναι υποχρεωμένοι για DOA μετά από 20 μέρες. Εγώ στην καλή τους θέληση (που δεν υπήρχε) να διορθώσουν το λάθος της Samsung και στην λογική βασίστικα. Tο πρόβλημα είναι πως όπως μου ανέλυσαν, δεν θα υπήρχε αντικατάσταση ακόμα και την ίδια μέρα αν το πήγαινα.Το παράδειγμα σου με το μηχανάκι έχει κάποιες πολύ σημαντικές διαφόρες: έχει μηχανικά μέρη τα οποία φθείρονται έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον αν το αφήσεις τρεις μήνες στον ήλιο όπως έγραψες. Στην δική μου περίπτωση, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής βγήκε απ'το κουτί του 20 μέρες μετά. Παρ'όλ'αυτά, για το DOA ισχύει ότι έγραψα παραπάνω (πως ναι μεν δεν ήταν υποχρεωμένοι μεν εφόσον εγώ παρέλειψα να το ανοίξω, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση τουλάχιστον εγώ θα το αντικαθιστούσα σαν Samsung).Τέλος, κανείς δεν είναι υπεύθυνος για DOA, μιας και δεν είναι νομοθετημένο. Για την επισκευή ή αντικατάσταση (όχι με δικιά σου επιλογή) είναι όντως υπεύθυνο μόνο το σημείο πώλησης, εκεί έχεις δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Νοέμβριος 11, 2013 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Μα φυσικά, δεν είναι υποχρεωμένοι για DOA μετά από 20 μέρες. Εγώ στην καλή τους θέληση (που δεν υπήρχε) να διορθώσουν το λάθος της Samsung και στην λογική βασίστικα. Tο πρόβλημα είναι πως όπως μου ανέλυσαν, δεν θα υπήρχε αντικατάσταση ακόμα και την ίδια μέρα αν το πήγαινα.Το παράδειγμα σου με το μηχανάκι έχει κάποιες πολύ σημαντικές διαφόρες: έχει μηχανικά μέρη τα οποία φθείρονται έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον αν το αφήσεις τρεις μήνες στον ήλιο όπως έγραψες. Στην δική μου περίπτωση, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής βγήκε απ'το κουτί του 20 μέρες μετά. Παρ'όλ'αυτά, για το DOA ισχύει ότι έγραψα παραπάνω (πως ναι μεν δεν ήταν υποχρεωμένοι μεν εφόσον εγώ παρέλειψα να το ανοίξω, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση τουλάχιστον εγώ θα το αντικαθιστούσα σαν Samsung). Τέλος, κανείς δεν είναι υπεύθυνος για DOA, μιας και δεν είναι νομοθετημένο. Για την επισκευή ή αντικατάσταση (όχι με δικιά σου επιλογή) είναι όντως υπεύθυνο μόνο το σημείο πώλησης, εκεί έχεις δίκιο. Με το μηχανάκι δεν εννοούσα δίκυκλο..... , sorry για την διατύπωση. Αποψη μου ειναι καθεσαι και στενοχωριέσαι χωρις λογο, οκ καινουργιο το μηχανημα το εχεις ορεξη, μετα απο κανα 2 -3 μηνες που θα σου φυγει η καψα θα το ξεχασεις το θεμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael74 Νοέμβριος 11, 2013 Author #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Με το μηχανάκι δεν εννοούσα δίκυκλο..... , sorry για την διατύπωση.Αποψη μου ειναι καθεσαι και στενοχωριέσαι χωρις λογο, οκ καινουργιο το μηχανημα το εχεις ορεξη, μετα απο κανα 2 -3 μηνες που θα σου φυγει η καψα θα το ξεχασεις το θεμα. Τώρα που το ξαναδιαβάζω, έγραψες 'στο κουτί του', οπότε εγώ παρανόησα . Ναι, καινούριο το μηχάνημα και πανάκριβο. Δεν βρίσκεις πως είναι κρίμα να μην το χαρείς σαν μια καινούρια αγορά; Κι εγώ γι'αυτό κάνω αυτό το post φίλε μου. Για να γνωρίζουν όλοι πως η Samsung Electronics Hellas δεν δίνει DOA, ακόμα κι αν αγοράσεις κατευθείαν χαλασμένο μηχάνημα. Άλλος τρόπος μπας και ιδρώσει τ'αυτί τους και αλλάξουν πολιτική και δεν ταλαιπωρηθούν κι άλλα παιδιά στο μέλλον δεν υπάρχει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Νοέμβριος 11, 2013 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Τώρα που το ξαναδιαβάζω, έγραψες 'στο κουτί του', οπότε εγώ παρανόησα .Ναι, καινούριο το μηχάνημα και πανάκριβο. Δεν βρίσκεις πως είναι κρίμα να μην το χαρείς σαν μια καινούρια αγορά; Κι εγώ γι'αυτό κάνω αυτό το post φίλε μου. Για να γνωρίζουν όλοι πως η Samsung Electronics Hellas δεν δίνει DOA, ακόμα κι αν αγοράσεις κατευθείαν χαλασμένο μηχάνημα. Άλλος τρόπος μπας και ιδρώσει τ'αυτί τους και αλλάξουν πολιτική και δεν ταλαιπωρηθούν κι άλλα παιδιά στο μέλλον δεν υπάρχει... Μερικες φορες δημιουργούμε προβλημα εκει που δεν υπαρχει.Το laptop σου ειναι καινουργιο, το οτι του αλλάχτηκε touchpad το εκανε μεταχειρισμενο? Γιατι βασανίζεις τον εαυτουλη σου χωρις λογο? Εγω σου λεω το ανοιγες και δεν ειχε προβλημα , και σου χαλουσε σε 20 μερες (οπως εγινε στην δικη μου περιπτωση) και ερχονταν η samsung και στο αλλαζε....θα αλλαζε τιποτα? ή στις 20 μερες δεν θα σε πειραζε?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
swatoner Νοέμβριος 11, 2013 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Ρε παιδιά DOA δεν υπάρχει και άμεσση αντικατάσταση δεν δίνει κανείς εφόσον η συσκευή επισκευάζεται και την πάει ο πελάτης στην αντιπροσωπία.Είναι θέμα νόμου και πολιτικής.Σκεφτείτε το πολύ απλό για να καταλάβετε γιατί δεν γίνεται αντικατάσταση εφόσον επισκευάζεται άμεσσα...Αγοράζω εγώ μια συσκευή. Την ανοίγω και την βρίσκω χαλασμένη. Πάω στην εταιρεία με ανοιγμένη συσκευή. Μου την αλλάζουν με καινούργια πάλι σφραγισμένη. Η παλιά όμως συσκευασία έχει ανοιχτεί και δεν μπορεί να την αγοράσει κάποιος ανοιγμένη. Πρέπει να πληρωθούν μεταφορικά να φύγει στο εργοστάσιο, να πληρωθεί καινούργια συσκευασία και παρελκόμενα. Να πληρωθούν μεταφορικά επιστροφής. €€€€€€ πολλά € για μια εταιρεία.Αν ξέρετε καμία εταιρεία που κάνει άμεσσα αντικατάσταση σε προϊόν που επισκευάζεται παρακαλώ ενημερώστε και εμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 11, 2013 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2013 Εισαι λαθος, το DOA τρεχει απο την ημερομηνια αγορας, οχι απο την ημερομηνια εναρξης της χρησης.Αν παρεις ενα μηχανακι τον Ιουνιο το αφησεις στο κουτι του πας για διακοπες το καλοκαιρι γυρισεις τον Σεπτεμβρη και διαπιστώσεις προβλημα παει να πει οτι εχεις δικαιωμα για DOA?Οχι βεβαια.Το ιδιο συμβαινει και με την εγγυηση, ξεκιναει να τρεχει απο την ημερομηνια αγορας οχι απο την ημερομηνια που το ξεπακεταρεις.Επισης για DOA εναι υπευθυνο το καταστημα που το αγορασες οχι η αντιπροσωπεία.Ακριβώς αυτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.