morfeas-dsl- Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7, 2004 Καλησπερα. Το κλασσικο ερωτημα σε αλλη μορφη ομως. Ας πουμε οτι σε ενδιαφερουν κυριως τα παιχνιδια, τι εισοδο διαλεγεις? Ισχυει οτι με DVI ποιανεις το πολυ 60 fps? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Οκτώβριος 7, 2004 Author #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 Δεν βρηκα την απαντηση απλα βρηκα μια συνοπτικη αλλα πληρως κατατοπιστικη συγκριση μεταξυ τουςDVI is better than VGA for TFTs because they are digital and VGA is analog. A TFT displayes its picture digitally, pixel per pixel. Via DVI the panel gets data for each pixel, so the picture generated in the graphics card will match exact with the pixels on the panel itself.Not so with VGA. First, the picture is generated digitally in the graphics card. Then it's converted to analog. In the TFT they will be converted again to digital (=> senseless twice conversion => quality loss), using the phase and the clock, and it'll be calculated which pixel should display what color. As the phase and clock can't be adjusted so precisely that a pixel of a picture generated by the graphics card will be displayed by the appropriate pixel on the panel. Means that the picture will be interpolated a little bit, which again means quality loss.The electron cannons of the CRT need analog signals, that's why VGA is the best for CRTs and DVI would make no sense here.For TFTs, DVI is the best. Dont get a TFT with no DVIΠηγη Pc media Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatMan Οκτώβριος 7, 2004 #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 για το τι είναι καλύτερο πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν για το DVI.Τώρα με τα fps είναι άλλο θέμα.Το σήμα από την DVI είναι στα 60Hz και σου κλειδώνει μερικά ρυθμιστικά σε TFT.Από αναλογικό παίρνεις όσα Hz σηκώνει η κάρτα και η οθόνη.Το παρατήρησα στην LG μου [1715s @75 Hz] που σε κάτι plugins [Geiss/Milkdrop] του Winamp πιάνω μονο 75fps ενώ πριν με αναλογική [sony @85Hz] έπιανα παραπάνω.Που το έψαξα λιγάκι έχει να κάνει με το πως φτιάχνεται/σχεδιάζεται το κάθε καρέ στην οθόνη.Αν τσεκάρεις το "allow page tearing" σχεδιάζει κάθε καρέ ποιο γρήγορα αλλα σου δημιουργούνται κάτι ορίζοντες γραμμές σαν να σπάει η εικόνα.Είναι καθαρά θέμα συγχρονισμού συχνοτήτων.Ελπίζω να τα ξεκαθάρισες λιγάκι :-)Ίσως κανένας ποιο διαβασμένος μας πει και τίποτα παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Οκτώβριος 7, 2004 Author #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 Καταλαβα τι ειπες ομως παλι δεν εβγαλα συμπερασμα!Το θεμα ειναι οτι ας πουμε παιζω ενα firts person shooter. Θα εχω παραπανω Fps με την αναλογικη απο οτι με την ψηφιακη? Αν ναι τοτε με αναλογικη πρεπει καποιος να παιζει παιχνιδια καθως οσα πιο πολλα fps τοσο πιο γρηγορη δραση. Τουλαχιστον ετσι ειναι με τις crt Link to comment Share on other sites More sharing options...
FatMan Οκτώβριος 7, 2004 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 Πρέπει να παίζει ρολο και τι παιχνίδι είναι και τι χρησιμοποιεί [open gl, direct x] καθώς και τι επιλογές σου έχει.Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει να δω διαφορες fps σε CS και Doom3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Οκτώβριος 7, 2004 Author #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 Στο cs παντως το να παιζεις με 100 και το να παιζεις με το 60 ειναι σα τη μερα με τη νυχτα! ¨ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπυράρας Μάρτιος 9, 2005 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 9, 2005 Η ψηφιακή σύνδεση είναι καλύτερη σε κείμενο γιατί δεν εμφανίζετε Pixel bluring λόγω αναλογικών ατελειών οπότε τα γράμματα (ιδιαίτερα λεπτές γραμματοσειρές σε υψηλές αναλύσεις) ειναί πολύ καθαρότερα.Σε παιχνίδια και ταινίες όμως δεν ισχύει το ίδιο μια και το μάτι δεν καταλαβαίνει διαφορές σε γρήγορα κινούμενα αντικείμενα. ’σε που σου κάνει τζάμπα antialiasing μια και κόβει τις διαχωριστικές γραμμές στις υφές...Τώρα τα fps είναι μια άλλη ιστορία. Κανονικά κανένα παιχνίδι δεν χρονίζει το frame draw με το video refresh rate. Απλά σχεδιάζει όσα μπορεί και η κάρτα παίρνει το τελευταίο που σχεδιάστηκε όταν πρέπει να ανανεώσει την εικόνα στην οθόνη. ’λλωστε ποιά οθόνη έχει refresh rate 120 Ηζ στα 1600χ1200 όπως βγάζουν τα VGA benchmarks.Γενικά τα fps είναι πολύ μαρκετατζίδικο τέχνασμα μια και το μάτι μέχρι 25 fps βλεπεί. Η χρήσιμη μέτρηση θα ήταν να έδινε το ελάχιστο fps και όχι τον μέσο όρο, τι να κάνω 80 fps μέσο όρο όταν πέφτουν στα 15 σε δύσκολες στιγμές (βλεπε NVIDIA 5x00 series...)Τέλος οι TFT οθόνες σε κάθε refresh cycle δεν γράφουν ολόκληρη την οθόνη όπως οι CRT αλλά μόνο τα pixel που άλλαξαν. Αυτό τις κάνει ιδανικές για εφαρμογές γραφείου (πολύ σταθερή εικόνα χωρίς τρεμοπαίξιματα) αλλά όταν αλλάζουν πολλά pixel μαζί τότε αρχίζουν οι θολούρες και τα artifacts. Γενικά μια και έχουν περάσει πολλές TFT από τα χέρια μου ΜΟΝΟ μια IIYAMA 19'' ήταν ικανοποιητικη για παιχνίδια (των 1500 Ευρώ). Ολες οι υπόλοιπες δεν φτάναν την πιο ευτελή CRT των 80 Ευρώ στο μικρό δακτυλάκι.ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Χρησιμοποιείς εφαρμογές γραφείου ? Παρε TFT (πάλι όλες έχω συναντήσει LG, TEAC, EIZO, Sony, Samsung etc ήταν πολύ καλές - έστω και αν κάποιες ήταν αισθητά καλύτερες καμία δεν θα σου έβγαζε τα μάτια όπως οι κακές CRTΠαίζεις παιχνίδια ?Πάρε λάμπα - κατα προτίμηση μεγάλη και καλή μαρκα (εχω μια Eizo 21'' την οποία δεν αλλάζω με τίποτα). Είναι 40 κιλά και πιάνει μισό κυβικό μέτρο αλλά δεν συγκρίνετε με καμία TFTΕλπίζω να βοήθησα...Σπύρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
daospi Μάρτιος 9, 2005 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 9, 2005 Αρχική απάντηση από Σπυράρας [Σήμερα, στις 15:36] ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Χρησιμοποιείς εφαρμογές γραφείου ? Παρε TFT (πάλι όλες έχω συναντήσει LG, TEAC, EIZO, Sony, Samsung etc ήταν πολύ καλές - έστω και αν κάποιες ήταν αισθητά καλύτερες καμία δεν θα σου έβγαζε τα μάτια όπως οι κακές CRTΠαίζεις παιχνίδια ?Πάρε λάμπα - κατα προτίμηση μεγάλη και καλή μαρκα (εχω μια Eizo 21'' την οποία δεν αλλάζω με τίποτα). Είναι 40 κιλά και πιάνει μισό κυβικό μέτρο αλλά δεν συγκρίνετε με καμία TFT Συμφωνώ απόλυτα.Ακόμα και η παλιά μου Eizo είναι σε κάποια σημεία σαφώς ανώτερη από την τωρινή μου TFT,κάτι το οποίο με απογοήτευσε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobi Rhoads Μάρτιος 10, 2005 #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2005 Αρχική απάντηση από FatManΠου το έψαξα λιγάκι έχει να κάνει με το πως φτιάχνεται/σχεδιάζεται το κάθε καρέ στην οθόνη.Αν τσεκάρεις το "allow page tearing" σχεδιάζει κάθε καρέ ποιο γρήγορα αλλα σου δημιουργούνται κάτι ορίζοντες γραμμές σαν να σπάει η εικόνα.Είναι καθαρά θέμα συγχρονισμού συχνοτήτων.. το "allow page tearing" που το λεει και που το επιλεγεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Μάρτιος 10, 2005 #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2005 οι οριζοντιες γραμμες διορθωνονται αν ενεργοποιησεις τον καθετο συγχρονισμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobi Rhoads Μάρτιος 10, 2005 #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2005 Αρχική απάντηση από steve_m οι οριζοντιες γραμμες διορθωνονται αν ενεργοποιησεις τον καθετο συγχρονισμο πως ενεργοποιουμε τον καθετο συγχρονισμο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris1984 Μάρτιος 10, 2005 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2005 απο το driver...ψαξε να βρεις επιλογες για το vsync Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.