zantetheo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4, 2013 Έκανα μερικές δοκιμές στο Battlefield 4 αναφορικά με το resolution scale. Απ ότι διαπίστωσα όσο περισσότερο το αυξάνεις τόσο μεγαλύτερη ευκρίνεια έχει η εικόνα. Η χρυσή τομή για μένα είναι στo 150% του resolution scale. Με ταυτόχρονη μείωση στα High (με MSAA και ΑP off) από ultra. Ακόμη και έτσι το παιχνίδι βαραίνει. Για παράδειγμα όταν το resolution scale πάει στο 200% είναι σαν έχουμε ανάλυση 2160Χ1440. Ultra Preset + Resolution 100% High με Antiliasing Post, Differed Off + Resolution scale 150% Ultra με Antiliasing Post, Differed Off + Resolution scale 100% Δείτε την διαφορά στην θολούρα. Π.χ. η άμμος κάτω διακρίνετε πολύ καλύτερα επίσης το TOW δεξιά φαίνεται πολύ καλύτερα αν ήταν για παράδειγμα αντίπαλος. Γενικότερα είναι πολύ πιο εύκολο να διακρίνει κάποιος κάτι με το resolution ανεβασμένο και αυτό όπως ξέρουμε σε fps είναι πολύ βασικό. Αν έβαζε κάποιος να διαλέξει μεταξύ των δυο φωτογραφιών χωρίς να ξέρει τα settings πιστεύω θα διάλεγε την δεύτερη και ας μην είναι στα ultra. To μόνο μειονέκτημα είναι οι γωνίες λόγο του το ότι το Antialiasing είναι off. Αλλά μέσα στο παιχνίδι το μόνο που θα βλέπει κάποιος είναι ο εχθρός Δυστυχώς αυτές οι φωτογραφίες δεν μπορούν να αποτυπώσουν την πραγματική διαφορά όπως θα την δει κάποιος μέσα στο παιχνίδι. Η κάρτα είναι GTX 770. Εσείς μπορείτε να το προσαρμόσετε ανάλογα με την δική σας GPU.
akis_z80 Νοέμβριος 4, 2013 #2 Νοέμβριος 4, 2013 Όντως πιο ξυραφένια η δεύτερη εικόνα, αλλά με εμφανές aliasing.Αν δε βαριέσαι βάλε στο πρώτο ποστ και μια εικόνα χωρίς resolution scaling και antialiasing off για να συγκρίνουμε!
zantetheo Νοέμβριος 4, 2013 Author #3 Νοέμβριος 4, 2013 Όντως πιο ξυραφένια η δεύτερη εικόνα, αλλά με εμφανές aliasing.Αν δε βαριέσαι βάλε στο πρώτο ποστ και μια εικόνα χωρίς resolution scaling και antialiasing off για να συγκρίνουμε!Update στις φωτό. Κράτησα το resolution scaling στο 100% όπως δίνετε εξ ορισμού από το παιχνίδι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.