Larry Φεβρουάριος 1, 2014 #1001 Φεβρουάριος 1, 2014 δεν έχουμε ιδέα εγώ και ο @Delijohn έχουμε τους 13.12 official εσύ μαν με την 780 ti τι ψάρια πιάνεις μπορείς να το τρέξεις γιατί έχει και dirext μπήκα να δω στην amd τους 14.1 beta και δεν το βρίσκωεπίσης @Delijohnη μητρική σou έχει pcie x16 3.0 αν ναι χάνω 3-4 καρέ μόνο από εκεί επειδή η ud7 έχει pcie x16 2.0 , άρα εγώ που βγάζω 22 και εσύ 29 αν προσθέσω αυτά τα 4 καρέ τσουπ πήγα στα 22+4= 26 και μου λείπουν άλλα τρία καρέ που μπορεί να τα πιάσω 1,2 καρέ αν κλείσω όλα τα προγράμματα skype που έτρεχε dropbox , gpuz , aida64 και κανένα άλλο που δεν θυμάμαι .αυτό που παρατήρησα πάντως το cpu άντε να έφτασε 60%Κάτι άλλο σου φταίει. Mε i5 2500k σε μαμά και r9 280x στα 1070/1600 μαμά σε pci-ex 2.0 παίζω στα ίδια καρέ με τον [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] . Κλασσικά με 13.12 official.Η διαφορά μεταξύ pci 2 vs 3, δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλη όσο την παρουσιάζεις, συνήθως είναι στο 1-2% δηλαδή βαριά 1 fps.Ένα Attract===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0921.txtVersion 1.0002/01/2014 09:21============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17095766016Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioAttract.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 10487Average FPS: 29.13AAverage Unit Count: 4182Maximum Unit Count: 5498Average Batches/MS: 570.82Maximum Batches/MS: 1059.76Average Batch Count: 21102Maximum Batch Count: 122136===========================================================Και ένα follow===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0913.txtVersion 1.0002/01/2014 09:13============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17095766016Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioFollow.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 10314Average FPS: 28.65Average Unit Count: 4010Maximum Unit Count: 5538Average Batches/MS: 516.49Maximum Batches/MS: 1177.64Average Batch Count: 19813Maximum Batch Count: 124791===========================================================
Delijohn Φεβρουάριος 1, 2014 #1002 Φεβρουάριος 1, 2014 Εγώ είμαι με 270x :daisy: Κάτι με επεξεργαστή παίζει.. τον έχεις κλοκάρει ή είναι μαμά;
Occultist Φεβρουάριος 1, 2014 #1003 Φεβρουάριος 1, 2014 Κλοκαρισμένο τον έχει αλλά παίζει να του τρώει ρολόγια από throttle...
Delijohn Φεβρουάριος 1, 2014 #1004 Φεβρουάριος 1, 2014 Ένα Attract ===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013C:\Users\Georgios\Documents\Star Swarm\Output_14_02_01_1227.txtVersion 1.0002/01/2014 12:27============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-3570K CPU @ 3.40GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17117818880Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioFollow.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 11607Average FPS: 32.24Average Unit Count: 4310Maximum Unit Count: 5633Average Batches/MS: 604.36Maximum Batches/MS: 1542.80Average Batch Count: 20676Maximum Batch Count: 159196===========================================================
Larry Φεβρουάριος 1, 2014 #1005 Φεβρουάριος 1, 2014 Εγώ είμαι με 270x :daisy:Κάτι με επεξεργαστή παίζει.. τον έχεις κλοκάρει ή είναι μαμά; Εντελώς μαμά στα 3,3 με 3,7 turbo όπως και η gpu. Κάτι γίνεται με αυτό το bench πάντως, έτρεξα άλλο ένα attract όταν έχει >50 fps τότε το gpu utilization είναι >80% (αλλά ποτέ 100%) και το cpu στο 65-80%. Όταν αρχίζουν και πέφτουν τα frames (το είδα να φτάνει μέχρι 4 fps) τότε το gpu είναι στο 30-35% και το cpu 30-40%. Cpu bound δεν το λες, gpu bound ούτε, τι φταίει γιατρέ ; Edit: 'Οταν έχεις ανοικτό μόνο το launcher (χωρίς δηλαδή να τρέχεις το bench), η GPU χτυπάει 45% util. Θα μας τρελάνει αυτό το bench.
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 1, 2014 #1006 Φεβρουάριος 1, 2014 Κάτι άλλο σου φταίει. Mε i5 2500k σε μαμά και r9 280x στα 1070/1600 μαμά σε pci-ex 2.0 παίζω στα ίδια καρέ με τον @Delijohn . Κλασσικά με 13.12 official.Η διαφορά μεταξύ pci 2 vs 3, δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλη όσο την παρουσιάζεις, συνήθως είναι στο 1-2% δηλαδή βαριά 1 fps.Ένα Attract===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0921.txtVersion 1.0002/01/2014 09:21============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17095766016Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioAttract.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 10487Average FPS: 29.13AAverage Unit Count: 4182Maximum Unit Count: 5498Average Batches/MS: 570.82Maximum Batches/MS: 1059.76Average Batch Count: 21102Maximum Batch Count: 122136===========================================================Και ένα follow===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_01_0913.txtVersion 1.0002/01/2014 09:13============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17095766016Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioFollow.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 10314Average FPS: 28.65Average Unit Count: 4010Maximum Unit Count: 5538Average Batches/MS: 516.49Maximum Batches/MS: 1177.64Average Batch Count: 19813Maximum Batch Count: 124791===========================================================μια μικρή παρένθεση εχτές το βράδυ που το μελετήσαμε λίγο με τον [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] είδαμε ότι κάτι άλλαξαν , έκαναν update το bench , και το κάνανε στα 360sec + μερικά bug fixes οπότε περιμένω μερικές μέρες ώστε να στηθεί σωστάFollow σενάριοεχτές το βράδυ έκανα run== Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i7 CPU 920 @ 4.01GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 12883312640Allocatable Memory: 8796092891136============================================================= Configuration ==========================================API: DirectXScenario: ScenarioFollow.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: C:\Users\AArma\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_01_0309.csv============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 11013Average FPS: 30.59Average Unit Count: 4056Maximum Unit Count: 5502Average Batches/MS: 555.17Maximum Batches/MS: 1211.90Average Batch Count: 19500Maximum Batch Count: 124729===========================================================
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 1, 2014 #1008 Φεβρουάριος 1, 2014 Παιδια μονο για ατι ειναι το bench?όχι μαν διότι έχει και DX11
Occultist Φεβρουάριος 1, 2014 #1009 Φεβρουάριος 1, 2014 Όχι, παντού τρέχει, αλλά σε DirectX Mode. ATI θες μόνο για το Mantle...
Delijohn Φεβρουάριος 1, 2014 #1011 Φεβρουάριος 1, 2014 Το bench τραβάει από επεξεργαστή.. για να τονίσει όταν έρθει το mantle, ακόμα περισσότερο την αξία του. Μη σκάτε, δεν έχετε κάτι κακό στο σύστημά σας.. απλά ειδικά σε σκηνές με πολύ πράμα στην οθόνη, παίζει ρόλο κι ο επεξεργαστής.
Larry Φεβρουάριος 1, 2014 #1012 Φεβρουάριος 1, 2014 Γονατίζει τα πάντα πάντως, μήπως το μπουκώνει στα draw calls απλά για να δείξει τι αξίζει το mantle;Και λίγα frames και να μην μαξαρισμένα είτε το cpu είτε η κάρτα γραφικών δεν έχει ξαναγίνει.Edit: Ένα attract και ένα follow πλέον με τον mantle driver.Attract:===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_02_0853.txtVersion 1.0002/02/2014 08:53============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17135611904Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: MantleScenario: ScenarioAttract.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 15476Average FPS: 42.99Average Unit Count: 4444Maximum Unit Count: 5583Average Batches/MS: 1096.93Maximum Batches/MS: 2322.46Average Batch Count: 29001Maximum Batch Count: 208314===========================================================Follow:===========================================================Oxide GamesStar Swarm Stress Test - ©2013E:\docs\Star Swarm\Output_14_02_02_0841.txtVersion 1.0002/02/2014 08:41============================================================= Hardware Configuration =================================GPU: AMD Radeon R9 200 SeriesCPU: GenuineIntel Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHzPhysical Cores: 4Logical Cores: 4Physical Memory: 17135611904Allocatable Memory: 140737488224256============================================================= Configuration ==========================================API: MantleScenario: ScenarioFollow.csvUser Input: DisabledResolution: 1920x1080Fullscreen: TrueGameCore Update: 16.6 msBloom Quality: HighPointLight Quality: HighToneCurve Quality: HighGlare Overdraw: 16Shading Samples: 64Shade Quality: MidDeferred Contexts: DisabledTemporal AA Duration: 16Temporal AA Time Slice: 2Detailed Frame Info: Off============================================================= Results ================================================Test Duration: 360 SecondsTotal Frames: 18180Average FPS: 50.50Average Unit Count: 4371Maximum Unit Count: 5643Average Batches/MS: 809.93Maximum Batches/MS: 2156.53Average Batch Count: 18320Maximum Batch Count: 100917===========================================================Εκτός από τα 15-20 fps παραπάνω(!), επίσης πολύ καλύτερο gpu util (αν και ακόμα το γράφημα είναι σαν πριόνι) και το cpu αράζει στο 50-60% κατά τη διάρκεια του bench.Και φαίνεται και με το μάτι, είναι πολύ πιο smooth η όλη κατάσταση πλέον.
sebastian Φεβρουάριος 2, 2014 #1013 Φεβρουάριος 2, 2014 1. AMD Truesurround Audio 2. ΠαπατζοMantle 3. Laptop Monitor Freesync ....το τρίπτυχο του αμπαλου hardwarera! Ας υπάρχει η κακόμοιρα AMD μπας και πάρουμε και οικονομικό Maxwell! Γιατι απο Φεβρουάριο ξεκινάνε να έρχονται...
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 2, 2014 #1014 Φεβρουάριος 2, 2014 πάντως για να δείτε φως όλοι ATAKIDES κάντε έναν καθαρισμό με του atiman τον unistaller αριστερά δίχως mantle και δεξιά με mantle πάντως με την πρώτη μέρα που βγήκε, θυμάστε είχα ποστάρει τραγικά αποτέλσματα -20 χωρίς mantle
Delijohn Φεβρουάριος 2, 2014 #1015 Φεβρουάριος 2, 2014 Not bad, not bad at all! Ζήτω το MANTLE και ζήτω σε όσους developers το χρησιμοποιήσουν!
dimosxania Φεβρουάριος 2, 2014 #1016 Φεβρουάριος 2, 2014 ελα βρε τωρα βρε πιο μαντλ βρε τωρα;εδω ο ΜΕΓΑΣ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ λεει οτι ειναι παπατζες βρε τωρα βρε.πιο μαντλ μας λετε;τρελα μας πουλατε;τι ειμαστε ρε;προβατα ειμαστε;ΜΕΓΑΛΕ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ συνεχισε να τους κανεις ρομπες σαν ενας αλλος βασιλης λεβεντης
azazil1190 Φεβρουάριος 2, 2014 #1017 Φεβρουάριος 2, 2014 Το μονο αρνητικο που ειδα εγω στο μαντλ ειναι οτι ριχνει την ποιοτητα των γραφικων φαινονται λιγο πιο θολα σε καποιες φωτο απο bf4
Aris137 Φεβρουάριος 3, 2014 #1018 Φεβρουάριος 3, 2014 Το μονο αρνητικο που ειδα εγω στο μαντλ ειναι οτι ριχνει την ποιοτητα των γραφικων φαινονται λιγο πιο θολα σε καποιες φωτο απο bf4Σε άλλες όπως μέσα στα κτίρια τα γραφικά είναι καλύτερα!
yanni Φεβρουάριος 3, 2014 #1019 Φεβρουάριος 3, 2014 Το μονο αρνητικο που ειδα εγω στο μαντλ ειναι οτι ριχνει την ποιοτητα των γραφικων φαινονται λιγο πιο θολα σε καποιες φωτο απο bf4 Bug είναι και όχι του Mantle από ότι φαίνεται https://twitter.com/repi/status/429985248995467265 Επίσης τα ίδια screenshots που χρησιμοποίησε κάποιος σε ένα thread στο battlelog για να δείξει ότι το Mantle μειώνει την ποιότητα των γραφικών σε μεγάλες αποστάσεις, While giving me an significant fps boost on low graphics (cpu limit) there is no real benefit , because mantle adds so much fog that you cant see anything anymore on long ranges :Dx11.1 : Gyazo - a521c49fa35ccc205f2126774b5060dd.png [gyazo.com] Mantle: Gyazo - 173e96bf183f90fbb57f483dc2900bc2.png [gyazo.com] Settings on both are the same : Everything on low, 1920x1080p, 100 fov Its the same on most maps i tested, you cant see anything in the distance because of the fog. And its the same on ultra graphics. So instead of really improving the performance they just added fog and decreased the vision to increase the fps or what? lul τα χρησιμοποίησε ένας άλλος για να δείξει ότι στην πραγματικότητα με Mantle είχες μεγαλύτερη λεπτομέρεια και φωτοσκιάσεις. There is actualy more shadows and LOD in the mantle shot Mantle: http://i4.minus.com/iUp5Ikb724BqD.png [i4.minus.com] DX11 http://abload.de/img/dxbsaid.png [abload.de] Mantle = FOG - Forums - Battlelog / Battlefield 4
kyr.. Φεβρουάριος 3, 2014 #1020 Φεβρουάριος 3, 2014 [MENTION=11419]9000+rpm[/MENTION] θυμασαι που στο λεγα? δεινω fps περνω ποιοτητα τα καλα του ΤΧΧΑ ενα πραγμα(αρε nvidia ποσο μπροστα εισαι) για το ψοφιμη 8350 γινονται αυτα ελα παμε ομαδικη για kaveri τωρα γενικα δεν με ενδιαφερει το bf4 αλλα απο οτι διαβαζω το εχουν καταστρεψει το παιχνιδι Αποζημιωση να δωσει η amd στην dice και να φτιαξουν καινουριο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.