lefteriz Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Λοιπόν ένας φίλος μου είχε αγοράσει από Γερμανία κατευθείαν από την dell , το 7720 αρχές του 13. Αυτό ξαφνικά δεν ανοίγει.Ισχύει η εγγύηση στην Ελλάδα κανονικά ;;; ειναι collect n return;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dem Οκτώβριος 12, 2013 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 παίρνει τηλέφωνο εδώ στην Ελλάδα και τους λέει το service tag, (είναι στην απόδειξη και κάτω από το laptop) δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.dell.com/support/αν βάλετε το service tag στο παραπάνω θα δειτε τι εγγύηση εχετε και μεχρι ποτε Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Οκτώβριος 12, 2013 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Πήραμε τηλέφωνο αλλά δεν απαντάει κανείς ( λογικά λόγω Σαββάτου; )Δευτέρα πρωί τηλ. Κι εγώ πιστεύω δε θα υπάρχει πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Οκτώβριος 12, 2013 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Αν βιάζεται, μπορεί να βάλει και ο ίδιος το service tag στο site της Dell και να δει τι είδους εγγύηση έχει. Mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Οκτώβριος 12, 2013 Author #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 το βαλαμε ναι πριν λιγο!! και λεει μεχρι 18/3/2014 και περιλαμβάνει και collect n return Απλα μην εχει κανα θεμα επειδη αγοράστηκε από Γερμανία, άλλα μένει Ελλάδα τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Οκτώβριος 12, 2013 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Μονο ενα χρονο εγγυηση?Γιατι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Οκτώβριος 12, 2013 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Εμενα παντως το 5521 δεν ειχε...που το πηρα απο γερμανια.Και το Collect and Return ισχυει για Germany αν λεει Germany.Πρεπει να κανεις μεταφορα που διαρκει περιπου 20 μερες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Οκτώβριος 12, 2013 #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Όταν ένα σύστημα Dell (server, desktop, workstation, NAS, κλπ) χρειάζεται service σε χώρα διαφορετική απ'όπου αγοράστηκε, χρειάζεται να συμπληρώσεις το International Tag Transfer και παίρνει 2-3 βδομάδες. Βασικά πρέπει να το κάνεις με το που μεταφέρεις το μηχάνημα, για να μην περιμένεις άμα χρειαστείς υποστήριξη.Το παραπάνω ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση των φορητών, καθώς είναι λογικό και αναμενόμενο ο φορητός να ταξιδεύει. [MENTION=83]lefteriz[/MENTION] Πες στον φίλο σου να τηλεφωνήσει στην τεχνική υποστήριξη της Dell και να ανοίξει case.Επειδή την τεχνική υποστήριξη στους φορητούς και στα desktops στην Ελλάδα την κάνει 3η εταιρία, τυχαίνει πολλές φορές να κάνουνε την πάπια και να λένε βλακείες του στυλ "πρέπει να κάνεις μεταφορά το σύστημα αν σκοπεύεις να μείνεις πάνω από 6 μήνες", κάτι το οποίο δεν ισχύει. Αν του πουν του φίλου σου μα-μου-σου, στείλε μου ένα ΡΜ, αλλά να ανοίξει το case ούτως ή άλλως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Οκτώβριος 12, 2013 Author #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Σας ευχαριστώ όλους παιδιά και ιδιαίτερα τον Πέτρο Ανοιξα κυρίως το θρεντ γιατι ο φίλος έχει πελαγώσει, και προσπαθώ να τον καθησυχάσω. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 12, 2013 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 οτι ειπε ο πανω :big_boss: 2108129810 απο Δευτέρα και θα βγαλεις άκρη Σημερα δεν δουλεύουν (έχω φίλη στην τριτη εταιρία ) :fun: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Οκτώβριος 12, 2013 #11 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Όταν ένα σύστημα Dell (server, desktop, workstation, NAS, κλπ) χρειάζεται service σε χώρα διαφορετική απ'όπου αγοράστηκε, χρειάζεται να συμπληρώσεις το International Tag Transfer και παίρνει 2-3 βδομάδες. Βασικά πρέπει να το κάνεις με το που μεταφέρεις το μηχάνημα, για να μην περιμένεις άμα χρειαστείς υποστήριξη.Το παραπάνω ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση των φορητών, καθώς είναι λογικό και αναμενόμενο ο φορητός να ταξιδεύει. [MENTION=83]lefteriz[/MENTION] Πες στον φίλο σου να τηλεφωνήσει στην τεχνική υποστήριξη της Dell και να ανοίξει case. Επειδή την τεχνική υποστήριξη στους φορητούς και στα desktops στην Ελλάδα την κάνει 3η εταιρία, τυχαίνει πολλές φορές να κάνουνε την πάπια και να λένε βλακείες του στυλ "πρέπει να κάνεις μεταφορά το σύστημα αν σκοπεύεις να μείνεις πάνω από 6 μήνες", κάτι το οποίο δεν ισχύει. Αν του πουν του φίλου σου μα-μου-σου, στείλε μου ένα ΡΜ, αλλά να ανοίξει το case ούτως ή άλλως. Εγω οταν τους πηρα να ρωτησω μου ειπανε οτι η εγγυηση που εχω δεν ισχυει ελλαδα. Μoυ στειλανε ενα mail που ειχε το λινκ του tag transfer αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι ζηταει στοιχεια προηγουμενου Owner?? και ετσι το αφησα.. Επισης μου ειπανε να στειλω σε ενα αλλο μαιλ να παρω προσφορα για Next Business Day εγγυηση. Θα το ξαναψαξω οταν γυρισω βολο..κ αν βρω σκουρα θα σου στειλω πετρο γιατι προσεύχομαι μην παθει κατι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
felix Οκτώβριος 12, 2013 #12 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Αντίστοιχη απορία είχα και εγώ για ένα 5521 που αγοράστηκε προχθές από ένα φίλο.Φεύγει σε 10 μέρες για Λονδίνο και προφανώς θα είναι εκεί και το laptop για τον επόμενο χρόνο. Το International Service Transfer μεταφέρει την εγγύηση μόνιμα σε ένα κάποια άλλη χώρα ή απλά ενεργοποιείται υπηρεσία εγγύησης και στο εξωτερικό παντού ταυτόχρονα με Ελλάδα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Οκτώβριος 12, 2013 #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2013 Αντίστοιχη απορία είχα και εγώ για ένα 5521 που αγοράστηκε προχθές από ένα φίλο.Φεύγει σε 10 μέρες για Λονδίνο και προφανώς θα είναι εκεί και το laptop για τον επόμενο χρόνο. Το International Service Transfer μεταφέρει την εγγύηση μόνιμα σε ένα κάποια άλλη χώρα ή απλά ενεργοποιείται υπηρεσία εγγύησης και στο εξωτερικό παντού ταυτόχρονα με Ελλάδα ? Το International Service Transfer όπως είπα και παραπάνω, υπάρχει για να καταμετρούν τα συστήματα που υπάρχουν σε κάθε περιοχή και να κανονίζουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά ανά αποθήκη. Έχει νόημα να το κάνεις μόνο για σταθερά συστήματα, γιατί τα φορητά ταξιδεύουν. Παλιότερα το είχαν για όλα τα συστήματα, αλλά δε θέλει πολύ, 5-10 πελάτες που να συμπληρώνουν την φόρμα κάθε 2 μέρες "τώρα είμαι Μπαγκλαντές, άκυρο σήμερα έφτασα Χονγκ Κονγκ" κλπ οπότε το βγάλανε τελείως για τα φορητά. Αυτό που συμβαίνει με την εγγύηση του σταθερού σου όταν δεν έχεις μεταφέρει την εγγύηση, είναι το εξής: Αγοράζει κάποιος από Γερμανία server με εγγύηση 2 ώρες απόκριση (παίρνεις τηλέφωνο και σε 2 ώρες έχεις μηχανικό στην πόρτα σου) και τον εγκαθιστά στο γραφείο του στην Καλαμάτα. Πρέπει να συμπληρώσεις το International Tag Transfer form και μόλις μεταφέρουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά σε απόσταση 2 ωρών από την τωρινή θέση του server, θα σε ενημερώσουν ότι η εγγύησή σου πλέον ισχύει κανονικά. Μέχρι να γίνει αυτό, ο server καλύπτεται από το minimum συμβόλαιο που είναι Next Business Day. ΔΕΝ είσαι εκτός εγγύησης αν δεν συμπληρώσεις το ITTF, απλά έχεις την ελάχιστη απόκριση (NBD) μέχρι να το κάνεις. Εννοείται, αν τον εγκαταστήσεις σε περιοχή που δεν καλύπτεται από 2ωρα ή 4ωρα συμβόλαια, θα σου πούνε αμέσως ότι ασχέτως του τι πλήρωσες, η εγγύηση σου θα είναι NBD ξέρω γω. [MENTION=5217]felix[/MENTION] αν ο φίλος σου πάει βόλτα εκεί, μην συμπληρώσετε τίποτα. Αν θα μείνει εκεί (δουλειά/σπουδές κλπ) ας το συμπληρώσει. Καλύπτεται ούτως ή άλλως, απλά αν το δηλώσεις στο Λονδίνο, γλιτώνεις 3-4 βήματα και καμιά 5-10 λεπτά εξακριβώσεων κάθε φορά που θα καλείς. [ATTACH]58680[/ATTACH]Εγω οταν τους πηρα να ρωτησω μου ειπανε οτι η εγγυηση που εχω δεν ισχυει ελλαδα. Μoυ στειλανε ενα mail που ειχε το λινκ του tag transfer αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι ζηταει στοιχεια προηγουμενου Owner?? και ετσι το αφησα.. Επισης μου ειπανε να στειλω σε ενα αλλο μαιλ να παρω προσφορα για Next Business Day εγγυηση. Θα το ξαναψαξω οταν γυρισω βολο..κ αν βρω σκουρα θα σου στειλω πετρο γιατι προσεύχομαι μην παθει κατι.. Η εταιρία που παρέχει την υποστήριξη των laptop/pc στην Ελλάδα είναι λίγο κάπως, πρέπει να έχω κάνει την συζήτηση για το ITTF και τα laptops, πάνω από 4-5 φορές. Για change ownership, ναι, πρέπει να ξέρεις σε ποιον ανήκε ένα μηχάνημα για να αλλάξεις την ιδιοκτησία στο σύστημα. Γι'αυτό και το πρώτο που σε ρωτάνε όταν καλείς είναι το tag και το όνομα του ιδιοκτήτη. Στείλε tag και θα τα βολέψουμε τσακ-μπαμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Οκτώβριος 16, 2013 Author #14 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2013 Δεν παίζονται! Δευτέρα πήρε τηλέφωνο ο φίλος. Τρίτη πήγε τεχνικός στο σπίτι και το έφτιαξε επιτόπου. Είχε καεί η μητρική. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Οκτώβριος 18, 2013 #15 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2013 Special thanks [MENTION=129]Chosen[/MENTION]SERVICE TAGS TRANSFERRED------------------------SERVICE TAG: %%%%%% STATUS: Completed COMMENTS: We would like to inform you that your request is now complete. In case of any issue with the system you may contact technical support of destination country you have provided in your online request. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpsih Ιανουάριος 4, 2014 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2014 επαναφερω λιγο το θεμα..εστω οτι αγοραζεται επαγγελματικος φορητος dell latitude απο ελλαδα με 5 ετη on site next business day εγγυησησε περιπτωση μετακινησης σε αλλη χωρα της ευρωπης και αφου γινει μεταφορα της εγγυησης μεσω της ειδικης διαδικασιας που θελει η dell, η εγγυηση στην αλλη χωρα θα ειναι ακριβως η ιδια?δηλαδη σε γερμανια/ολλανδια/ιταλια κλπ θα εχω παλι εγγυηση 5 ετων καθως και on site next business day?οποιος γνωριζει με βεβαιοτητα ας απαντησειευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxeros Ιανουάριος 5, 2014 #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2014 Στην εταιρεια που δουλευω χρησιμοποιουμε λαπτοπ της Dell απο Ελλαδα και τα δινουμε σε Ινδους συνεργατες οι οποιοι τα παιρνουν στην χωρα τους. Σε περιπτωση βλαβης του λαπτοπ , επικοινωνησαν με Dell Ινδιας οπου τους ζητησαν το Service Tag και το ονομα του Owner το οποιο ειναι το ονομα του Προμηθευτη. Απο εκει και μετα ολα πηγαν μια χαρα. Σε μια περιπτωση που δεν βρηκαμε το σωστο τιμολογιο και αρα τον σωστο προμηθευτη, επικοινωνησαμε με Dell Ελλαδας , δωσαμε το Service Tag , και μας ειπαν ποιος ειναι ο προμηθευτης, και μας ειπαν αν μας ξανακανει κομπλα η Dell India να επικοινωνησουμε μαζι τους και θα το κανονισουν αυτοι εσωτερικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Ιανουάριος 6, 2014 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2014 επαναφερω λιγο το θεμα..εστω οτι αγοραζεται επαγγελματικος φορητος dell latitude απο ελλαδα με 5 ετη on site next business day εγγυησησε περιπτωση μετακινησης σε αλλη χωρα της ευρωπης και αφου γινει μεταφορα της εγγυησης μεσω της ειδικης διαδικασιας που θελει η dell, η εγγυηση στην αλλη χωρα θα ειναι ακριβως η ιδια?δηλαδη σε γερμανια/ολλανδια/ιταλια κλπ θα εχω παλι εγγυηση 5 ετων καθως και on site next business day?οποιος γνωριζει με βεβαιοτητα ας απαντησειευχαριστωΗ διαδικασία για την μεταφορά της εγγύησης είναι για σταθερά συστήματα (desktop, workstation, server, switches κλπ).Φορητοί και tablets δεν χρειάζονται τίποτα. Από την στιγμή που θα πας σε χώρα που είναι Dell Direct, παίρνεις τηλέφωνο κι έχεις υποστήριξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafail1994 Ιούλιος 31, 2014 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2014 Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση εχω την Dell Ultrasharp U2311H και εδω και κανένα 6 μηνο μπορει και παραπάνω εχω ένα θεμα με το panel (είναι σκούρο γκρι ολο το δεξί μέρος της ) και επειδή το χρειαζόμουν το pc το άφησα . Τώρα που ακριβώς βρίσκεται το service code ; για να το βαλω στο site μπας και προλάβω να την στείλω πίσω .; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Ιούλιος 31, 2014 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2014 Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση εχω την Dell Ultrasharp U2311H και εδω και κανένα 6 μηνο μπορει και παραπάνω εχω ένα θεμα με το panel (είναι σκούρο γκρι ολο το δεξί μέρος της ) και επειδή το χρειαζόμουν το pc το άφησα . Τώρα που ακριβώς βρίσκεται το service code ; για να το βαλω στο site μπας και προλάβω να την στείλω πίσω .;Ψάχνεις για αυτοκόλλητο που να έχει είτε το "Service Tag" είτε το "Express Service Code". Πίσω είναι σίγουρα, τώρα το που ακριβώς, παίζει, δεν είναι πάντα στο ίδιο μέρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.