Jump to content



ερώτηση για εγγύηση DELL


lefteriz

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. Λοιπόν ένας φίλος μου είχε αγοράσει από Γερμανία κατευθείαν από την dell , το 7720 αρχές του 13. Αυτό ξαφνικά δεν ανοίγει.

Ισχύει η εγγύηση στην Ελλάδα κανονικά ;;; ειναι collect n return;;

Link to comment
Share on other sites

παίρνει τηλέφωνο εδώ στην Ελλάδα και τους λέει το service tag, (είναι στην απόδειξη και κάτω από το laptop) δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

dell.com/support/

αν βάλετε το service tag στο παραπάνω θα δειτε τι εγγύηση εχετε και μεχρι ποτε

Link to comment
Share on other sites

το βαλαμε ναι πριν λιγο!! και λεει μεχρι 18/3/2014 και περιλαμβάνει και collect n return :)

Απλα μην εχει κανα θεμα επειδη αγοράστηκε από Γερμανία, άλλα μένει Ελλάδα τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα σύστημα Dell (server, desktop, workstation, NAS, κλπ) χρειάζεται service σε χώρα διαφορετική απ'όπου αγοράστηκε, χρειάζεται να συμπληρώσεις το International Tag Transfer και παίρνει 2-3 βδομάδες. Βασικά πρέπει να το κάνεις με το που μεταφέρεις το μηχάνημα, για να μην περιμένεις άμα χρειαστείς υποστήριξη.

Το παραπάνω ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση των φορητών, καθώς είναι λογικό και αναμενόμενο ο φορητός να ταξιδεύει.

[MENTION=83]lefteriz[/MENTION] Πες στον φίλο σου να τηλεφωνήσει στην τεχνική υποστήριξη της Dell και να ανοίξει case.

Επειδή την τεχνική υποστήριξη στους φορητούς και στα desktops στην Ελλάδα την κάνει 3η εταιρία, τυχαίνει πολλές φορές να κάνουνε την πάπια και να λένε βλακείες του στυλ "πρέπει να κάνεις μεταφορά το σύστημα αν σκοπεύεις να μείνεις πάνω από 6 μήνες", κάτι το οποίο δεν ισχύει. Αν του πουν του φίλου σου μα-μου-σου, στείλε μου ένα ΡΜ, αλλά να ανοίξει το case ούτως ή άλλως.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά και ιδιαίτερα τον Πέτρο :)

Ανοιξα κυρίως το θρεντ γιατι ο φίλος έχει πελαγώσει, και προσπαθώ να τον καθησυχάσω.

Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα σύστημα Dell (server, desktop, workstation, NAS, κλπ) χρειάζεται service σε χώρα διαφορετική απ'όπου αγοράστηκε, χρειάζεται να συμπληρώσεις το International Tag Transfer και παίρνει 2-3 βδομάδες. Βασικά πρέπει να το κάνεις με το που μεταφέρεις το μηχάνημα, για να μην περιμένεις άμα χρειαστείς υποστήριξη.

Το παραπάνω ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση των φορητών, καθώς είναι λογικό και αναμενόμενο ο φορητός να ταξιδεύει.

[MENTION=83]lefteriz[/MENTION] Πες στον φίλο σου να τηλεφωνήσει στην τεχνική υποστήριξη της Dell και να ανοίξει case.

Επειδή την τεχνική υποστήριξη στους φορητούς και στα desktops στην Ελλάδα την κάνει 3η εταιρία, τυχαίνει πολλές φορές να κάνουνε την πάπια και να λένε βλακείες του στυλ "πρέπει να κάνεις μεταφορά το σύστημα αν σκοπεύεις να μείνεις πάνω από 6 μήνες", κάτι το οποίο δεν ισχύει. Αν του πουν του φίλου σου μα-μου-σου, στείλε μου ένα ΡΜ, αλλά να ανοίξει το case ούτως ή άλλως.

post-1392-1416077792,2724_thumb.png

Εγω οταν τους πηρα να ρωτησω μου ειπανε οτι η εγγυηση που εχω δεν ισχυει ελλαδα. Μoυ στειλανε ενα mail που ειχε το λινκ του tag transfer αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι ζηταει στοιχεια προηγουμενου Owner?? και ετσι το αφησα..

Επισης μου ειπανε να στειλω σε ενα αλλο μαιλ να παρω προσφορα για Next Business Day εγγυηση.

Θα το ξαναψαξω οταν γυρισω βολο..κ αν βρω σκουρα θα σου στειλω πετρο γιατι προσεύχομαι μην παθει κατι.. :D

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχη απορία είχα και εγώ για ένα 5521 που αγοράστηκε προχθές από ένα φίλο.

Φεύγει σε 10 μέρες για Λονδίνο και προφανώς θα είναι εκεί και το laptop για τον επόμενο χρόνο.

Το International Service Transfer μεταφέρει την εγγύηση μόνιμα σε ένα κάποια άλλη χώρα ή απλά ενεργοποιείται υπηρεσία εγγύησης και στο εξωτερικό παντού ταυτόχρονα με Ελλάδα ?

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχη απορία είχα και εγώ για ένα 5521 που αγοράστηκε προχθές από ένα φίλο.

Φεύγει σε 10 μέρες για Λονδίνο και προφανώς θα είναι εκεί και το laptop για τον επόμενο χρόνο.

Το International Service Transfer μεταφέρει την εγγύηση μόνιμα σε ένα κάποια άλλη χώρα ή απλά ενεργοποιείται υπηρεσία εγγύησης και στο εξωτερικό παντού ταυτόχρονα με Ελλάδα ?

Το International Service Transfer όπως είπα και παραπάνω, υπάρχει για να καταμετρούν τα συστήματα που υπάρχουν σε κάθε περιοχή και να κανονίζουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά ανά αποθήκη.

Έχει νόημα να το κάνεις μόνο για σταθερά συστήματα, γιατί τα φορητά ταξιδεύουν. Παλιότερα το είχαν για όλα τα συστήματα, αλλά δε θέλει πολύ, 5-10 πελάτες που να συμπληρώνουν την φόρμα κάθε 2 μέρες "τώρα είμαι Μπαγκλαντές, άκυρο σήμερα έφτασα Χονγκ Κονγκ" κλπ οπότε το βγάλανε τελείως για τα φορητά.

Αυτό που συμβαίνει με την εγγύηση του σταθερού σου όταν δεν έχεις μεταφέρει την εγγύηση, είναι το εξής:

Αγοράζει κάποιος από Γερμανία server με εγγύηση 2 ώρες απόκριση (παίρνεις τηλέφωνο και σε 2 ώρες έχεις μηχανικό στην πόρτα σου) και τον εγκαθιστά στο γραφείο του στην Καλαμάτα.

Πρέπει να συμπληρώσεις το International Tag Transfer form και μόλις μεταφέρουν τα κατάλληλα ανταλλακτικά σε απόσταση 2 ωρών από την τωρινή θέση του server, θα σε ενημερώσουν ότι η εγγύησή σου πλέον ισχύει κανονικά.

Μέχρι να γίνει αυτό, ο server καλύπτεται από το minimum συμβόλαιο που είναι Next Business Day. ΔΕΝ είσαι εκτός εγγύησης αν δεν συμπληρώσεις το ITTF, απλά έχεις την ελάχιστη απόκριση (NBD) μέχρι να το κάνεις.

Εννοείται, αν τον εγκαταστήσεις σε περιοχή που δεν καλύπτεται από 2ωρα ή 4ωρα συμβόλαια, θα σου πούνε αμέσως ότι ασχέτως του τι πλήρωσες, η εγγύηση σου θα είναι NBD ξέρω γω.

[MENTION=5217]felix[/MENTION] αν ο φίλος σου πάει βόλτα εκεί, μην συμπληρώσετε τίποτα. Αν θα μείνει εκεί (δουλειά/σπουδές κλπ) ας το συμπληρώσει. Καλύπτεται ούτως ή άλλως, απλά αν το δηλώσεις στο Λονδίνο, γλιτώνεις 3-4 βήματα και καμιά 5-10 λεπτά εξακριβώσεων κάθε φορά που θα καλείς.

[ATTACH]58680[/ATTACH]

Εγω οταν τους πηρα να ρωτησω μου ειπανε οτι η εγγυηση που εχω δεν ισχυει ελλαδα. Μoυ στειλανε ενα mail που ειχε το λινκ του tag transfer αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι ζηταει στοιχεια προηγουμενου Owner?? και ετσι το αφησα..

Επισης μου ειπανε να στειλω σε ενα αλλο μαιλ να παρω προσφορα για Next Business Day εγγυηση.

Θα το ξαναψαξω οταν γυρισω βολο..κ αν βρω σκουρα θα σου στειλω πετρο γιατι προσεύχομαι μην παθει κατι.. :D

Η εταιρία που παρέχει την υποστήριξη των laptop/pc στην Ελλάδα είναι λίγο κάπως, πρέπει να έχω κάνει την συζήτηση για το ITTF και τα laptops, πάνω από 4-5 φορές.

Για change ownership, ναι, πρέπει να ξέρεις σε ποιον ανήκε ένα μηχάνημα για να αλλάξεις την ιδιοκτησία στο σύστημα. Γι'αυτό και το πρώτο που σε ρωτάνε όταν καλείς είναι το tag και το όνομα του ιδιοκτήτη.

Στείλε tag και θα τα βολέψουμε τσακ-μπαμ.

Link to comment
Share on other sites

Special thanks [MENTION=129]Chosen[/MENTION]

SERVICE TAGS TRANSFERRED

------------------------

SERVICE TAG: %%%%%% STATUS: Completed COMMENTS: We would like to inform you that your request is now complete. In case of any issue with the system you may contact technical support of destination country you have provided in your online request.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

επαναφερω λιγο το θεμα..

εστω οτι αγοραζεται επαγγελματικος φορητος dell latitude απο ελλαδα με 5 ετη on site next business day εγγυηση

σε περιπτωση μετακινησης σε αλλη χωρα της ευρωπης και αφου γινει μεταφορα της εγγυησης μεσω της ειδικης διαδικασιας που θελει η dell, η εγγυηση στην αλλη χωρα θα ειναι ακριβως η ιδια?

δηλαδη σε γερμανια/ολλανδια/ιταλια κλπ θα εχω παλι εγγυηση 5 ετων καθως και on site next business day?

οποιος γνωριζει με βεβαιοτητα ας απαντησει

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Στην εταιρεια που δουλευω χρησιμοποιουμε λαπτοπ της Dell απο Ελλαδα και τα δινουμε σε Ινδους συνεργατες οι οποιοι τα παιρνουν στην χωρα τους. Σε περιπτωση βλαβης του λαπτοπ , επικοινωνησαν με Dell Ινδιας οπου τους ζητησαν το Service Tag και το ονομα του Owner το οποιο ειναι το ονομα του Προμηθευτη. Απο εκει και μετα ολα πηγαν μια χαρα. Σε μια περιπτωση που δεν βρηκαμε το σωστο τιμολογιο και αρα τον σωστο προμηθευτη, επικοινωνησαμε με Dell Ελλαδας , δωσαμε το Service Tag , και μας ειπαν ποιος ειναι ο προμηθευτης, και μας ειπαν αν μας ξανακανει κομπλα η Dell India να επικοινωνησουμε μαζι τους και θα το κανονισουν αυτοι εσωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

επαναφερω λιγο το θεμα..

εστω οτι αγοραζεται επαγγελματικος φορητος dell latitude απο ελλαδα με 5 ετη on site next business day εγγυηση

σε περιπτωση μετακινησης σε αλλη χωρα της ευρωπης και αφου γινει μεταφορα της εγγυησης μεσω της ειδικης διαδικασιας που θελει η dell, η εγγυηση στην αλλη χωρα θα ειναι ακριβως η ιδια?

δηλαδη σε γερμανια/ολλανδια/ιταλια κλπ θα εχω παλι εγγυηση 5 ετων καθως και on site next business day?

οποιος γνωριζει με βεβαιοτητα ας απαντησει

ευχαριστω

Η διαδικασία για την μεταφορά της εγγύησης είναι για σταθερά συστήματα (desktop, workstation, server, switches κλπ).

Φορητοί και tablets δεν χρειάζονται τίποτα. Από την στιγμή που θα πας σε χώρα που είναι Dell Direct, παίρνεις τηλέφωνο κι έχεις υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση εχω την Dell Ultrasharp U2311H και εδω και κανένα 6 μηνο μπορει και παραπάνω εχω ένα θεμα με το panel (είναι σκούρο γκρι ολο το δεξί μέρος της ) και επειδή το χρειαζόμουν το pc το άφησα . Τώρα που ακριβώς βρίσκεται το service code ; για να το βαλω στο site μπας και προλάβω να την στείλω πίσω .;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση εχω την Dell Ultrasharp U2311H και εδω και κανένα 6 μηνο μπορει και παραπάνω εχω ένα θεμα με το panel (είναι σκούρο γκρι ολο το δεξί μέρος της ) και επειδή το χρειαζόμουν το pc το άφησα . Τώρα που ακριβώς βρίσκεται το service code ; για να το βαλω στο site μπας και προλάβω να την στείλω πίσω .;

Ψάχνεις για αυτοκόλλητο που να έχει είτε το "Service Tag" είτε το "Express Service Code".

Πίσω είναι σίγουρα, τώρα το που ακριβώς, παίζει, δεν είναι πάντα στο ίδιο μέρος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.