Makis Hourdakis Οκτώβριος 3, 2004 Author #21 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Πάντως ο προηγούμενος υπολογιστής μου ήταν ένας compaq desktop και το κουτί ήταν πάρα πολύ ποιοτικό με σωστές εργονομίες και χαρακτηριστικά που τέριαζαν για εκεί που προοριζότανε (για γραφείο. Τον είχαν δώσει του πατέρα μου απ'τη δουλειά και επειδή ο δικός μου τότε ήταν ένας ταπεινός PII, ανταλάξαμε μπας και δώ άσπρη μέρα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Οκτώβριος 3, 2004 #22 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480 [Σήμερα, στις 03:22] Ταραμας δεν διαφωνω σε αυτο που λες αλλα υπαρχει διαφορα αναμεσα στο service της Quest στην Αθηνα και αυτο της Θεσσαλονικης. Οποτε και οι 2 εχετε δικιο γιατι ο καθενας μιλαει για 2 διαφορετικα πραγματα. Σου μιλαω εκ ΜΕΓΑΛΗΣ πειρας. Ωραία, χαίρομαι, την επόμενη φορά οτι προβληματικό έχω θα το στείλω Θεσσαλονίκη να δούμε τι γίνεται μέχρι τότε να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω λόγω ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΙΡΑΣ, δεν είμαι ιδιώτης και το κόμμα δεν θα το φτιάξω με πελάτες αλλά με συνεργάτες της εν λόγω εταιρείας, αν επιμένεις θα τους ειδοποιήσω όλους να γυρίσουμε το quest online στην Θεσσαλονίκη, μπορεί ο καθαρότερος αέρας να βοηθάει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Οκτώβριος 3, 2004 #23 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από ταραμας Ωραία, χαίρομαι, την επόμενη φορά οτι προβληματικό έχω θα το στείλω Θεσσαλονίκη να δούμε τι γίνεται μέχρι τότε να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω λόγω ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΙΡΑΣ, δεν είμαι ιδιώτης και το κόμμα δεν θα το φτιάξω με πελάτες αλλά με συνεργάτες της εν λόγω εταιρείας, αν επιμένεις θα τους ειδοποιήσω όλους να γυρίσουμε το quest online στην Θεσσαλονίκη, μπορεί ο καθαρότερος αέρας να βοηθάει Εγω παλι δεν εχω μεγαλη εμπειρια , δεν ξερω απο αυτα , υπαλληλος για πενταροδεκαρες σε ενα τεχνικο τμημα μιας μικρουλας εταιρειας ειμα αλλα 2 πραγματα ειναι σιγουρα 1)Η κουεστ δεν εχει φερει ποτε της τεακ 2)Προληπτικη αντικατασταση σε επεξεργαστη και να σου γυρισει πιστωτικο μονο εκει ειδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Οκτώβριος 3, 2004 #24 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Είναι και κουραστικό αλλά και άνευ αξίας να αρχίσω τώρα να απαριθμώ περιπτώσεις, άλλωστε υπάρχουν επιστολές μου δημοσιευμένες σε περιοδικά του αντικειμένου όπως και επιστολές προς τις Hewllet Packard & Gigabyte για διάφορες χτυπητές υποθέσεις. Ενα λέω μόνο, δεν είναι μικρουποθέσεις ούτε περιπτώσεις που μπορούν να είναι αμφισβητήσιμες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 3, 2004 #25 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Ταραμα οπως σου ειπα δεν διαφωνω καθολου μαζι σου, γιατι επετρεψε με να ξερω τα πραγματα λιιιιιιγο καλυτερα απο σενα τουλαχιστον σε αυτη την περιπτωση. Γι'αυτο δεν διαφωνω. Γιατι ξερω την κατασταση που επικρατει στο Service της Quest στην Αθηνα και ξερω την κατασταση που επικρατει στην Θεσσαλονικη.Και εσυ εχεις δικιο αλλα και ο Vagouridis.Φιλικα,jax7480Πρωην Τεχνικος Infoquest Θεσσαλονικης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Οκτώβριος 3, 2004 #26 Κοινοποίηση Οκτώβριος 3, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480Φιλικα,jax7480Πρωην Τεχνικος Infoquest Θεσσαλονικης Ελα ρε Ζαχο τι λες τωρα δουλευες στην κουεστ..χαχαχα χαλια το service εδω Θεςς , ολο πιστωτικα γυρνανε.....Vagouridis νυν υπευθυνος τεχνικου τμηματος γνωστης εταιρειας πληροφορικης , νυν μετοχος σε νεοσυστατη εταιρεια πληροφορικης ......Και δεν μενει παρα να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τοσο τους υπευθυνους οσο και τους υπαλληλους την Κουεστ θεςς για την αψογη συμπεριφορα τους σε τουλαχιστον οσο αναφορα τις δουλειες μαζι μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunami Οκτώβριος 4, 2004 #27 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Ρε πολλοί VIP εδώ μέσα...Σε λίγο τις συναντήσεις θα τις έχουμε για εκθέσεις πληροφορικής!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Οκτώβριος 4, 2004 #28 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 00:15] Ελα ρε Ζαχο τι λες τωρα δουλευες στην κουεστ..χαχαχα χαλια το service εδω Θεςς , ολο πιστωτικα γυρνανε..... Vagouridis νυν υπευθυνος τεχνικου τμηματος γνωστης εταιρειας πληροφορικης , νυν μετοχος σε νεοσυστατη εταιρεια πληροφορικης ...... Και δεν μενει παρα να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τοσο τους υπευθυνους οσο και τους υπαλληλους την Κουεστ θεςς για την αψογη συμπεριφορα τους σε τουλαχιστον οσο αναφορα τις δουλειες μαζι μου. Νάτα νάτα, εδώ εμείς πρώτοι αποκαλύψαμε την διαπλοκή και έλεγα κι'εγώ τι γίνεται ρε εδω πέρα? πολύ υποστήριξη έπεσε:daisy: Δώστε ολα τα στοιχεία της διαπλοκής στον λαό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Οκτώβριος 4, 2004 #29 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Αρχική απάντηση από ταραμας Νάτα νάτα, εδώ εμείς πρώτοι αποκαλύψαμε την διαπλοκή και έλεγα κι'εγώ τι γίνεται ρε εδω πέρα? πολύ υποστήριξη έπεσε:daisy: Δώστε ολα τα στοιχεία της διαπλοκής στον λαό Εσυ και ο Τριανταφυλοπουλος :D :D ....ΛΟΛ τεραστια διαπλοκη.....στην φυλακη ο Vag:rip: :rip: Δεν μιλαω σοβαρα πλακα κανω...μην παρεξηγηθουμε απο το τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Οκτώβριος 4, 2004 #30 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Κοίτα σοβαρά τώρα, δεν αντιλέγω μπορεί τα πράγματα να είναι καλύτερα στην Σαλονίκη, άλλωστε καμμιά φορά παίζουν και οι άνθρωποι των ρόλο τους, για παράδειγμα απο όλες τις εταιρείες-εισαγωγείς που έχω συνεργαστεί τα τελευταία 10 χρόνια οι μόνες 2 που δεν είχα πρόβλημα (τουλάχιστον σοβαρό) είναι εταιρείες με έδρα Σαλονίκη, δεν αναφέρω ονόματα για ευνόητους λόγους. Δυστυχώς όμως το σενάριο είναι το ίδιο, ξεκινάει η εταιρεία με άψογη συμπεριφορά και service προκειμένου να πλασάρει την φρέσκια αντιπροσώπευση και μόλις πιάσει στην αγορά αρχίζουν τα παρατράγουδα, ακόμη και η εαιρεία που αναφέραμε αλλιώς ήτανε πριν μερικά χρόνια. Και το καλύτερο.......τους κάνεις τζίρο πάνω απο 500.000 ευρώ είσαι θεός αν δεν τα κάνεις τότε πληρώνεις 250 ευρώ για να σου επισκευάσουν 30 ημερών εκτυπωτή που το εργοστάσιο τον έχει αποσύρει αλλά αυτοί δεν το γνωρίζουν και το καλύτερο είναι οτι ο εκτυπωτής δεν φτιάχτηκε :bye: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Οκτώβριος 4, 2004 Author #31 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Ρε παιδιά sorry αλλά εδώ δε μιλάμε για το service της info αλλά για το πόσο χάλια είναι από πλευρά σύνθεσης και περιποίησης τα τυποποιημένα PCs ή τουλάχιστον τα ελληνικά αυτών. Τελικά λάθος, είχε λαμάκια. Τα είχαν δώσει στον τύπο που μου έφερε το PC αλλά δεν το ήξερα. Περίμενα να τα βρώ μέσα στο κουτί. Οπότε παραδέχομαι το λάθος μου και ζητάω συνώμη σε αυτόν τον τομέα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι σβήνονται τα υπόλοιπα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleo8onhs Οκτώβριος 4, 2004 #32 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2004 Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis Ρε παιδιά sorry αλλά εδώ δε μιλάμε για το service της info αλλά για το πόσο χάλια είναι από πλευρά σύνθεσης και περιποίησης τα τυποποιημένα PCs ή τουλάχιστον τα ελληνικά αυτών. Τελικά λάθος, είχε λαμάκια. Τα είχαν δώσει στον τύπο που μου έφερε το PC αλλά δεν το ήξερα. Περίμενα να τα βρώ μέσα στο κουτί. Οπότε παραδέχομαι το λάθος μου και ζητάω συνώμη σε αυτόν τον τομέα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι σβήνονται τα υπόλοιπα... Συνήθως έτσι κάνουν... Και μαζί με τα λαμάκια δίνουν και ένα σακουλάκι με βίδες. Αν δεν ξέρει ο αγοραστής όμως την διαφορά του pc και της γραφομηχανής, που να φανταστεί τι είναι τα λαμάκια? Και τα έτοιμα pc μούφες είναι, αλλά τουλάχιστον, την σύνθεσή τους τη γράφουν. Τον ανίδεο που τα αγοράζει πως τον λες όμως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shodanjr_gr Οκτώβριος 5, 2004 #33 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2004 Να μην μιλήσω για την Altec. Κάτι πήγα να αλλάξω μέσα στο PC και έκανα μία λακαμία, και έκαψα το mobo...το πάω στο service να το δουν, περιμένοντας να μου που πόσο κοστίζει η αλλαγή της μητρικής. Μου λένε ότι έχει καεί και η CPU και η μνήμη (πράγμα 100% ψευδές αφού τα είχα δοκιμάσει σε άλλο PC). Τελικά το παίρνω πίσω, αγοράζω ένα άλλο mobo και ήμουν ΟΚ. Πάντως είναι απαταιώνες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rayman144 Οκτώβριος 7, 2004 #34 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2004 οι περισσοτερες εταιρειες προσφερουν PC της οκαςαλλωστε για αυτο ειναι και οι τιμες ξεφτιλατωρα ποσοι θελουν ψαγμενα PC αυτο το βλεπετε και μονοι σαςτους αρκει κατι να δουλευειοσο για σωστη εξυπηρετηση το ξεχναμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pc-Corner Οκτώβριος 8, 2004 #35 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2004 Επειδή έχω μαγαζί και όρεξη..θα σας πώ μερικά παραδείγματα για να καταλάβετε μερικά πράγμα τα οποία λέτε..service..οι μεγαλοεταιρίες έχουν και μάλιστα καλό και RMA και service σε pc parts..από τα έτοιμα VERO Rulez για μένα και γενικά όλα είναι χάλια και γι αυτό και φθηνά..δλδ θέλουμε plextor και όχι BTC και δεν παραπονιόμαστε για τι τιμές?εμείς/εσείς οι ίδιοι κοιτάμε και το ευρώ και τα cents...πόσο μάλλον οι άσχετοι..φθηνό και με 3 χρόνια εγγύηση ε καλό είναι ας το πάρω λεέι..και είναι πράγματι καλό για τα λεφτά του..μιλάω για όλα τα έτοιμα συστήματα..Πάμε παρακάτω εκεί που αναφέρθηκε το 1 dimm 512 και όχι το 2χ256..έχεις αναρωτηθεί φίλε μου τι τραβάει ένας πωλητής ακόμα και με όρεξη για να εξηγήσει γιατί θα βγεί 4 ευρώ πιο πάνω η μνήμη με 2χ256 και γιατί θα βγεί 5-10 ευρώ πιο πάνω το mobo που υποστιρίζει dual chan?τουλάχιστον 30 λεπτά χρόνου μπλα μπλα κ ο άσχετος ίσως να μην καταλάβει και να μην το θέλει κ όλας και το κέρδος και του μαγαζιού και του πωλητή οχι μηδενικό αλλά μείον για τον χρόνο που χάθηκε..και στα λέω αυτά τώρα που τελίωσα τις σπουδές και άνοιξα ένα μαγαζί..με όρεξη και με στόχους..αυτά είναι τα καθημερινά και τα περνάω για πλάκα τώρα και μου αρέσει να δείχνω και το σωστό..στα 35 μου?στα 40?θα είναι το ίδιο?Φιλικά , και μην αναρωτιόμαστε γιατί είτε έχουμε πολύ όρεξη είτε είμαστε μικροί είτε δεν έχουμε 20 χρόνια πείρας και βαρεμάρας που έχουν άλλοι..και πάλι μια χαρά τα πάνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickman Οκτώβριος 12, 2004 #36 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2004 Η δικιά μου εμπειρία απο την info quest κάθε άλλο παρά θετική είναι. Πρίν απο μερικά χρόνια είχα αγοράσει μια κάρτα οθόνης pixelview (δεν θυμαμαι το μοντέλο) η οποία μετά απο 3 ημέρες και μετά απο ψάξιμο 2 εβδομάδων αποδείχθηκε ελαττωματική. Την γυρίζω πίσω και περιμένω κάποιος τεχνικός να κάνει την διάγνωση. (με χτυπημένο το bios της βάρτα θα του έπαιρνε 1 λεπτό για να καταλάβει τι παίζει) Μετά απο 25 ημέρες και χωρίς να υπάρχει απο μέρους τους καμία ενημέρωση παίρνω τηλέφωνο και μου λένε οτι όντως η κάρτα βρέθηκε αλαττωματική και πρόκειται να αντικατασταθεί. Καί πότε θα γίνει αυτό τους ρωτάω? απο εβδομάδα σε εβδομάδα μου λένε. Μετά απο ενα μήνα τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λένε πάλι τα ίδα. Αφου άρχισα να τους ρίχνω μερικά καντήλια μου δίνουν να μιλήσω με τον product manajer της συγκεκριμένης κάρτας. Βγαίνει ένα παιδαρέλι στο τηλέφωνο και για αρκετή ώρα προσπαθούσε να με πείσει οτι η quest είναι μια μεγάλη εταιρία που έχει σαν βάση την εξυπηρέτηση του πελάτη . Η απάντησή μου είναι (επί λέξη) οτι έγινε μεγάλη επειδή έτυχε να δημηουργηθεί σε μία αποχή που δεν υπήρχε ανταγωνισμός στόν αντίστοιχο τομέα αλλά πολύ περισσότερο στο αγοραστικό κοινό που απο υπολογιστές δεν γνωρίζει τίποτα. Αλλά αν όντως κινείστε με βάση την εξυπηρέτηση του πελάτη γιατί με έχετε και περιμένω 2 μήνες για μία κάρτα γραφικών? Ναι ξέρετε ήταν η μοναδική στην αποθήκη μας και περιμένουμε την καινούρια παραλαβή. Και αν η καινούρια παραλαβή γίνει σε 2-3 μήνες εγώ θα πρέπει να έχω τον υπολογιστή μου ολο αυτό το διάστημα κλειστό? Και εμέις τι μπορούμε να κάνουμε γι'αυτό? Εάν όντως όπως λέτε κινείστε με βάση την εξυπηρέτηση του πελάτη φροντήστε να αντικατασταθεί με κάποια άλλη. Ναι έχουμε το τάδε μοντέλο το οποίο είναι κατά πολύ φθηνότερο απο εκείνη που είχατε αγοράσει. Τότε γιατί δεν μεσολαβείτε στην κατασκευάστρια εταιρία για να σταλεί η κάρτα πιό γρήγορα? Ααα αυτό δεν γίνεται. Αρα τους λέω πως τόση ώρα μου λέτε μαμακίες και ο μόνος σκοπός της συζήτησης αυτός είναι ο καθησυχασμός του πελάτη και οχι η εξυπηρέτηση του γιατί αν όντως σας ένοιζε θα φροντίζατε να έρχει η κάρτα το γρηγορότερο δυνατόν είται με χρέωση της εταιρίας είται με χρέωση δικιά μου. Αλλά το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να παίρνετε τα χρήματα του κοσμάκη αφηνωντάς τον ξεκρέμαστο στό πρώτο ελαττωματικό προιόν που θα βρεθεί. Εκεί τελείωσε η σηζήτηση εκείνης της ημέρας. Μετά απο 4 ημέρες επικοινώνησε ο διευθυντής του τμήματος για να μου πεί οτι η συνεργασία με την συγκεκριμένη εταιρία θα σταματούσε και ότι αν ήθελα μορούσαν να μου αλλάξουν την κάρτα με κάποιο άλλο μοντέλο πληρώνωντας μόνο την διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manosone1416003187 Οκτώβριος 12, 2004 #37 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2004 Ειχα αντιμετοπισει και εγω παρομια προβληματα αλλα οχι με ετοιμα.Συγκεκριμενα πηγα στην ΙΝΦΟΓΟΥΙΝ πριν κατι μηνες και πηρα κομματια για να φτιαξω τον υπολογιστη ετσι οπως θελω.Οταν το εστησα,διαπιστωσα οτι για καποιο λογο η μητρικη βραχηκυκλωνε το ποντικι και το πληκτρολογιο.Ε,την πηγα πισω και μου πηρα μια αλλη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Οκτώβριος 12, 2004 Author #38 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2004 Τελικά μου φαίνεται πως εξαρτάται σε τι τύπο θα πέσεις. Μπορεί να πέσεις σε κάποιον τεχνικό που βαριέται να κουνήσει το μικρό του δαχτυλάκι και μπορεί να πέσει σε κάποιο άτομο με όρεξη όπως Pc-Corner (καλλή επιτυχία στο νέο σου κατάστημα!). Π.χ. στο Πλαίσιο έχει έναν τύπο βαρεσάρη και δυο άλλους με όρεξη και με τον έναν μάλιστα είχα πιάσει μια φορά κουβέντα καμιάς ώρας (όχι για το μαγαζί αλλά γενικώς για τους υπολογιστές) και πλέον μπαίνω μέσα, του λέω δώσε μου αυτό κι αυτό κι έχω όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση επιτρέπει η κίνηση. Συμβουλή: Γίνετε γνωστοί με τους πωλητές. Και καλύτερη εξυπηρέτηση θα έχετε και καμιά φορά κάποιες εκπτώσεις!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.