Jump to content



F1 2013


fatalara

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

LOL εγω μεχρι 1.52 καταφερα να κανω αλλα ειμαι εντελως ασχετος. Καταρχας δεν βρηκα πως κανεις ρυθμισεις αυτα που λεγατε για ταχυτητες και αεροδυναμικα. Μονο ενα που ελεγε wet/dry βρηκα...

Link to comment
Share on other sites

LOL εγω μεχρι 1.52 καταφερα να κανω αλλα ειμαι εντελως ασχετος. Καταρχας δεν βρηκα πως κανεις ρυθμισεις αυτα που λεγατε για ταχυτητες και αεροδυναμικα. Μονο ενα που ελεγε wet/dry βρηκα...

Μόλις φορτώνει η πίστα και σε βάλει στο μονοθέσιο enter αν δεν κάνω λάθος και κάτω αριστερά έχει 3 κουμπιά, το πρώτο είναι για το setup.

Link to comment
Share on other sites

Έκλεισα το vsync και έκανα 1.44.947 :jester: οπότε φαντάζομαι το fps bug ισχύει και στο single player...

84gc.jpg

Ο απογευματινος καφες με τον [MENTION=22471]Da_KiLLA[/MENTION] σε συνδιασμο με τον [MENTION=30815]akisv[/MENTION] για συνοδηγο στο μονοθεσιο αποδειχτηκε "γουρληδικος" συνδυασμος:hehe:

Με την δευτερη βραδινη προσπαθεια το 1.45 ειναι παρελθον και επιστρεφω στην κορυφη:D

5lmb.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

Ωραίοι :worship:

Απ'ότι βλέπω στα sector 1 & 3 που είναι και οι πιο αργές στροφές κερδίζεις αρκετό χρόνο, εγώ προσπαθώ να βρω πότε να κάνω σωστή αλλαγή από 1 ταχύτητα έως 3 χωρίς να σπινιάρει και χάνω χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν το εχετε και εσεις το προβλημα αλλα σε μενα το γκαζι δεν ειναι γραμμικο. Δηλαδη οταν το πατας λιγο ειναι σαν να μην το πατας. Πρεπει να περασεις τη μεση και να πας κοντα στο τερμα για να κανει register το πατημα και να κρατησει το γκαζι σε μια στροφη ας πουμε. Μεχρι τη μεση ειναι σαν να μην το παταω και απο τη μεση και μετα ειναι σχεδον ιδιο με το να το παταω τερμα...

Το αλλο ειναι θεμα μαλλον δικο μου που ειμαι ασχετος με το θεμα: Στο τελευταιο s στο spa δεν εχει υπαρξει ουτε μια φορα που να μπορεσα να παρω τη στροφη χωρις να μου γυρισει το αμαξι εκτος απο οταν μπαινω με ελαχιστα χιλιομετρα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν το εχετε και εσεις το προβλημα αλλα σε μενα το γκαζι δεν ειναι γραμμικο. Δηλαδη οταν το πατας λιγο ειναι σαν να μην το πατας. Πρεπει να περασεις τη μεση και να πας κοντα στο τερμα για να κανει register το πατημα και να κρατησει το γκαζι σε μια στροφη ας πουμε. Μεχρι τη μεση ειναι σαν να μην το παταω και απο τη μεση και μετα ειναι σχεδον ιδιο με το να το παταω τερμα...

Το αλλο ειναι θεμα μαλλον δικο μου που ειμαι ασχετος με το θεμα: Στο τελευταιο s στο spa δεν εχει υπαρξει ουτε μια φορα που να μπορεσα να παρω τη στροφη χωρις να μου γυρισει το αμαξι εκτος απο οταν μπαινω με ελαχιστα χιλιομετρα...

Σε εμένα δεν το κάνει αυτό, μήπως είναι θέμα της πεταλιέρας/ρυθμίσεων; Στα controller settings κάτω κάτω θα δεις μία επιλογή για override, εκεί επέλεξε Steering Wheel αντί για off.

Για την στροφή δες το βίντεο που έδωσα στην προηγούμενη σελίδα.

Link to comment
Share on other sites

Ισως επειδη εχετε την ακριβη εσεις... Εγω 62 ευρω την ειχα παρει.

Δε νομίζω, αυτό είναι ρύθμιση λέγεται throttle saturation/deadzone δες αν στο λογισμικό έχει τέτοια επιλογή(αν και αν έκανες override μέσα από το παιχνίδι δεν θα είχες πρόβλημα). Εκτός αν έχει πρόβλημα το πετάλι...

[MENTION=11419]9000+rpm[/MENTION] πάμε Suzuka;

Setup: 1-1, High Standard 50 50, 7-9, 3-3+9-9, Gears full, Alignment default

p32s.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατσε να την μαθω λιγο αυτη, ουτε καν την θυμαμαι:hehe:

[MENTION=5325]Zenor[/MENTION]

Λιγο που την επαιξα, γυρναω στο 1.34.χχχ, εχει πολυ βελτιωση να παρει ακομα:hehe:

Θα εχεις απαντηση στο χρονο που εκανες καποια στιγμη, αλλα χρειαζομαι Practice:hehe::hehe:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5325]Zenor[/MENTION]

Λιγο που την επαιξα, γυρναω στο 1.34.χχχ, εχει πολυ βελτιωση να παρει ακομα:hehe:

Θα εχεις απαντηση στο χρονο που εκανες καποια στιγμη, αλλα χρειαζομαι Practice:hehe::hehe:

Έχεις μέχρι την Κυριακή που είναι ο αγώνας αλλιώς παίρνω την pole position :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εγω μεχρι 1.36 με 10 γυρους εκανα (με στροφες να πατιναρω βεβαια γιατι δεν μπορω να τις παρω καλυτερα) αλλα δεν υπαρχει πουθενα μενου να στησω το αμαξι. Δεν ξερω που το βρισκετε εσεις. Παταω ολα τα κουμπια και μονο κατι για τα φρενα μου βγαινει. Τιποτα αλλο. Στο time trial παιζω να ξερετε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω μεχρι 1.36 με 10 γυρους εκανα (με στροφες να πατιναρω βεβαια γιατι δεν μπορω να τις παρω καλυτερα) αλλα δεν υπαρχει πουθενα μενου να στησω το αμαξι. Δεν ξερω που το βρισκετε εσεις. Παταω ολα τα κουμπια και μονο κατι για τα φρενα μου βγαινει. Τιποτα αλλο. Στο time trial παιζω να ξερετε.

Μόλις σε βάζει στο μονοθέσιο(στο garage) πατάς enter για να μπεις στην οθόνη, και εκεί με τα βελάκια πηγαίνεις στο πρώτο εικονίδιο με το γρανάζι.

Btw έπεσε πολύ η τιμή του F1 2013, μάλλον δεν έκανε καλές πωλήσεις 15€ -> http://www.simplycdkeys.com/steam/formula-1-2013-standard-edition?ref=simplycdkeys_home_promo

Link to comment
Share on other sites

καλα καλα παιζει σε GTX 280 + c2d 7400 @4ghz 1680χ1050 ? δε με ενδιαφερουν ολα μαξιμουμ

δεν εχω παιξει ποτε f1..

μονο μην ξεκινησω ειναι.να φοβαστε :p

Edit : πειτε και καμμια ρυθμιση αεροτομης παιδια...μη βγαλουμε ασπρα μαλλια ψαχνοντας ρυθμισεις μονοθεσιου

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω, αυτό είναι ρύθμιση λέγεται throttle saturation/deadzone δες αν στο λογισμικό έχει τέτοια επιλογή(αν και αν έκανες override μέσα από το παιχνίδι δεν θα είχες πρόβλημα). Εκτός αν έχει πρόβλημα το πετάλι...

[MENTION=11419]9000+rpm[/MENTION] πάμε Suzuka;

Setup: 1-1, High Standard 50 50, 7-9, 3-3+9-9, Gears full, Alignment default

p32s.jpg

Μιλαμε νιωθω τελειως αχρηστος. Εβαλα το setup που γραφεις, ναι μεν παει τεζα το μονοθεσιο μονο που δεν οδηγιεται... Μιλαμε πεταει κωλο με τη μια στις στροφες καμμια ελπιδα να μπορεσω εγω να το οδηγησω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.